viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
je kan niet eens naar een andere topic gaan want dan komt guru weer. ga zo door viva en je bent een lid kwijt
Dacht dat ik de enige was. Niet dus. Heel irritant dit.
Kunnen we niet gezamenlijk overstappen naar een ander forum?

Misschien weet iemand hier een goed forum?
Jeej ik kan 1 topic lezen en wellicht deze reactie posten..
Vraag iedereen die hier wil posten 50 ct per maand en ga naar een betere provider zou ik zeggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
net kreeg ik een melding, dat de site in onderhoud is. wtf. en oh ja zo als gewoonlijk onze guru, die moet maar eens rap met beide poten op aarde landen en rap weg wezen, of zou guru denken dat ie Doornroosje is, dat ie moet wakker worden gekust. mediteert duizend jaar. guru ruikt/ziet wanneer je langskomt
Het is verschrikkelijk, nergens kan ik heen, constant error 503 guru. Niets aan zo.
Ik plaats mijn reactie nu in een minuscuul vierkant hokje op een pagina met rare layout, want dit is de allereerste keer na 10000x refreshen dat ik uberhaupt een schermpje zie! Wat een bagger...
Kan het oude forum terug? Ook niet ideaal maar beter dan dit voortdurende geklooi.
verba volant, scripta manent.
Jeetje wat is dit klote zeg. Ongelofelijk in deze tijden en voor zo'n bedrijf als Sanoma. Shame om you
wat een ellende
Goh, verbinding. Voor zolang het duurt natuurlijk.
Ik heb dezelfde problemen. De lol gaat er wel af zo. Van de 20x proberen om een topic te openen, lukt het een keer of 2....

Ongelooflijk dat dit niet direct opgelost wordt! Viva, ga je schamen!
Gelukkig, na een nacht en dag onderhoud nog steeds dezelfde problemen.
..Heb ik contact..?! Viva, zeg eens iets ergens! Prutsers!
Is echt heel vervelend. Duurt m.i. al lang, of is dit ook een topic die aan populariteit ten onder gaat. Veel te druk voor de server misschien?? Dit is echt een leuke en leerzame site, moet je er wel gewoon opkunnen. Dus mensen, doe uw best, we wachten met spanning af wanneer alles weer normaal verloopt.
De site van Donald Duck werkt altijd goed en die is toch ook van Sanoma.
De site van Donald Duck werkt altijd goed en die is toch ook van Sanoma.
Godsamme zeg. Ik ben er nou wel klaar mee. Wat een *** forum zo.

Dit kun je toch gewoon niet meer maken, al dagenlang gedoe!

Wat een stelletje prutsers. Tuurlijk, een storing oid kan altijd, maar dit schiet niet op.

Kan het oude forum terug????????
Ik heb het gevoel dat ik ineens jaren terug ga in de tijd. Hoewel het internetten via een trage telefoon verbinding nog altijd stukken sneller was dan deze droevenis.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Hee, we zijn er weer!

Zo, het duurde maar twee minuten voor mijn reactie geplaatst werd. En waar zijn de avatars?

En hee, daar was de Guru weer.

OMG.

Viva, zet die TD maar op non-actief. Misschien dat het forum daar actiever van wordt?
Een bericht plaatsen is ook zo goed als onmogelijk.
Ik heb al dagen geen ava's meer gezien, dus dat vind ik niet schokkend. Het feit dat er bijna niet geforumd kan worden vind ik echt te gek voor woorden. Nou, dan ga ik maar aan mijn huishouden enzo.
Ik sluit me aan bij de andere. Wat een ellende!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven