viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Vergeet het maar, ik heb al weer gezien
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 februari 2015 @ 18:02:

Vergeet het maar, ik heb al weer gezienNou en wat is het forum snel zeg
Ik kon inloggen
Ik wilde al eerder reageren, maar kon niet op het forum komen.....
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik moet zeggen dat hij nu een stuk sneller is.

Maar ik ga niet te vroeg juichen, straks begint hoort de guru me en gaat hij weer mediteren.
Het lijkt inderdaad wat beter te gaan! Niet topsnel maar wel beter, nu de avatars nog terug.
Avatars zijn hier wel zichtbaar. Via telefoon, misschien dat het verschil maakt?
Ik heb wel avatars
Plaatjes plakken kan nog niet. Dan post het forum vanzelf, zonder dat ik op Plaats je reactie heb gedrukt.

Het onderhoud is weer heel fout gedaan.
ff vreselijk off topic maar ik moet altijd zo lachen om de avatar van OldWood
Hier loopt het forum goed!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Ma_Griffe schreef op 04 februari 2015 @ 18:26:

ff vreselijk off topic maar ik moet altijd zo lachen om de avatar van OldWood Hij is echt schattig hè?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:steph schreef op 04 februari 2015 @ 18:26:

Plaatjes plakken kan nog niet. Dan post het forum vanzelf, zonder dat ik op Plaats je reactie heb gedrukt.

Het onderhoud is weer heel fout gedaan.Het is een conspiracy ...het Libelle en het Margriet forum hadden tegelijk 'onderhoud' ...Ik denk dat de FBI erachter zit
quote:Eindeloos schreef op 04 februari 2015 @ 18:27:

[...]

Hij is echt schattig hè? Echt geweldig
Hier is hij retetraag, geen avatar. En kreeg net zelfs een pagina van sanoma media dat de website under construction is. Ach, das weer eens wat anders dan de guru
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dan werkt het forum pas goed, ze zijn te beroerd om er wat aan te doen daar zijn ze te lui voor
quote:winnie2000 schreef op 04 februari 2015 @ 18:44:

als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dan werkt het forum pas goed, ze zijn te beroerd om er wat aan te doen daar zijn ze te lui voorDat ben ik niet met je eens. Ik heb wel de indruk dat ze hard aan het werk zijn om het op te lossen. Het lijkt meer op onkunde dan onwil. Ik heb zeker wel het idee dat ze wel betrokken zijn bij het forum, er wordt bv altijd snel gereageerd door de moderators bij meldingen over rare berichten, spam etc.
Het is nu heel snel!
quote:gismo72 schreef op 04 februari 2015 @ 18:54:

[...]

Dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel de indruk dat ze hard aan het werk zijn om het op te lossen. Het lijkt meer op onkunde dan onwil. Ik heb zeker wel het idee dat ze wel betrokken zijn bij het forum, er wordt bv altijd snel gereageerd door de moderators bij meldingen over rare berichten, spam etc.ben ik niet mee eens, heb 14dgn terug een mail gestuurd en nog steeds geen antw gehad dit is niet de eerste keer
quote:gismo72 schreef op 04 februari 2015 @ 18:54:

[...]

Dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel de indruk dat ze hard aan het werk zijn om het op te lossen. Het lijkt meer op onkunde dan onwil. Ik heb zeker wel het idee dat ze wel betrokken zijn bij het forum, er wordt bv altijd snel gereageerd door de moderators bij meldingen over rare berichten, spam etc.

De technische dienst hier is echt heel erg amateuristisch. Echt, de meeste beginners doen het nog beter.

En dit is niet iets van de laatste weken, dit is al jaren een probleem.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:winnie2000 schreef op 04 februari 2015 @ 19:29:

[...]

ben ik niet mee eens, heb 14dgn terug een mail gestuurd en nog steeds geen antw gehad dit is niet de eerste keerEens, mail gestuurd. TD zou contact opnemen... Nooit wat gehoord. Daarna weer contact gehad met com. manager. Nooit meer wat gehoord van TD.
Het is gratis hè en best wel leuk toch ? soms
Ik zit hier al zo'n 12 jaar. Ben er nog steeds...
Gratis heeft er niks mee te maken. Het viooltjes forum is ook gratis en nooit stuk.
Wie of wat is toch die guru?

Ik moet als ik een bericht wil posten , vaak wel drie keer op die knop drukken en traag dat die dan is..pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven