viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
quote:MarianneDavids schreef op 06 februari 2015 @ 14:33:

Het valt mee op het ogenblik, als ze nu maar de Wet van Murphy lezen: "als iets werkt, blijf er dan af".Dit dus en nu maar hopen dat de mods hier ook meelezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een smiley toe wilde voegen aan mijn bericht en in plaats van dat het ''smileyhok'' zich opent, het bericht ineens geplaatst wordt! Doe ik iets fout of gebeurt dit bij jullie ook?

quote:JeMappelle schreef op 07 februari 2015 @ 10:45:

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een smiley toe wilde voegen aan mijn bericht en in plaats van dat het ''smileyhok'' zich opent, het bericht ineens geplaatst wordt! Doe ik iets fout of gebeurt dit bij jullie ook?Ik kon vanmorgen voor het eerst weer eens het forum op en toen gebeurde mij dit ook!!!!
It's hip(ster) to be square!
Die smileybug zit er al vanaf het begin

inloggen moet soms twee of drie keer opnieuw

je wordt er steeds afgegooid, vooral na het plaatsen van een bericht.

Kortom het forum werkt slechter dan ooit.
Ik had net hetzelfde toen ik een tekst vet wilde maken in een quote.

Werd ook mijn bericht prompt geplaatst.

Ook vind ik het heel irritant dat er op de laptop nog steeds geen avatars te zien zijn.

Duurt echt lang dit, wat een gedoe.
Is er een optie dat we in het geheel teruggaan naar het oude forum?
quote:JeMappelle schreef op 07 februari 2015 @ 10:45:

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een smiley toe wilde voegen aan mijn bericht en in plaats van dat het ''smileyhok'' zich opent, het bericht ineens geplaatst wordt! Doe ik iets fout of gebeurt dit bij jullie ook?Dat gebeurde gisteren bij mij ook.
Oh, ik zie wel voor het eerst sinds een paar dagen weer de avatars bij iedereen en niet alleen de namen.
Ik vind het forum prima draaien, niets te klagen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:milna schreef op 07 februari 2015 @ 12:01:

Oh, ik zie wel voor het eerst sinds een paar dagen weer de avatars bij iedereen en niet alleen de namen.

Ook op de laptop?

Ik zie ze wel op de iPad, maar forum liever op de laptop.
Nu is het etenstijd. Het gaat nu wel goed.
quote:Lotte35 schreef op 07 februari 2015 @ 12:18:

Ook op de laptop?

Ik zie ze wel op de iPad, maar forum liever op de laptop.Oh, ik zie nu dat als ik Mozilla Firefox gebruik, de avatars wel zichtbaar zijn.
kan geen plaatjes meer plakken, terwijl ik wel de rechten heb. als ik op schilderijtje klik dan word het direct geplaatst, niet als plaatje, maar als link. heb al doorgegeven aan de mods, was verholpen. not
Ik heb op de iPad steeds hele witte vlakken op het scherm, onderdeel van een reclame. Hele berichten zijn niet te lezen, reclame kan niet gesloten worden.

En het is zo laaaaaaaaangzaaaaaaaam!
quote:En het is zo laaaaaaaaangzaaaaaaaam!

Dát vooral!

Het triggert mijn irritatiesensoren enorm.
Hij is weer langzaam hoor, irritant dat wachten tot het balkje vol is.

Zit op de telefoon. Vanmorgen en gisteravond was hij nog redelijk snel.
Viva is weer heeeeeeeeeeeeel traaaaaaaaag.
Hier doet het forum het prima. Stom dat dat zo kan verschillen per forummer.
ik had net een paar keer, dat als ik naar forum wil gaan, komt er te staan: nieuwsbrief abonneren. dat wil ik niet.
Gelukkig maar. Haak ik tenminste snel af. Ik moest eerder telkens terug om me alsnog uit te loggen.
Momenteel werkt het weer effe ...

Op naar de volgende yoga-sessie van de guru.
Ik heb mijn hand gekneusd.....godzijdank doet de laptop het nog wel.....fucking computer related anger....
Alles is traaaaaaaaaag. Ik had net een site van loterijverlies.nl en dat duuuuuuuurde.

Het is ook duur om te vorderen. 80% van de inleg. Dan koop ik liever 13 x een 1/5 lot en kies zelf het eindnummer zonder XL.

Ze geven géén garantie dat het gaat lukken. Is er nog een loterij dus. Het zit al in de naam.
Geen wonder..... ik heb meestal problemen als er meerdere personen een reactie geven in hetzelfde topic op bijna hetzelfde moment.

EDIT: en als je dan een wijziging doet. Duurt dat ook weer langer en staat er soms een hele pagina erbij.

En HEEEEEEEL GROTE avators. Een heel scherm vol. Van een vlinder kan maar de helft getoond worden. Zo groot is die avator dan geworden.
Man man wat maken ze er hier een potje van zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven