Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb op het eind 100x de kleertjes opnieuw opgevouwen en in de kast gelegd
Nee, Ephina is het niet

Ik heb zelf iets met mel in gedachten???? Meer letters maar eigenlijk geen idee of het klopt. Ik let op de plaatsjes, niet op de namen.

Bij mij mag je denken aan Alexander Skarsgård, Vin Diesel (toen hij nog ietsiepietsie jonger was) en Jason Statham. Ik ben niet zo snel onder de indruk van een man. Ik kan ook helemaal kwijlen van een stem zoals die van Herbert Greunemeijer (schrijf ik dat zo?) en James Earl Jones.
quote:GateKeeper schreef op 10 februari 2015 @ 15:33:

[...]

Ow, nou dan wacht ik nog wel eventjes en als het niet komt, kom jij dan? Tuurlijk! Als je hulp nodig hebt met behangen, schilderen, vloer leggen of zo, dan kom ik ook wel. Lijkt me best eens leuk een kinderkamerproject
http://media.viva.nl/m/pmz2npo2blij_thumbnail.jpg

Deze Fangtasia? Mendy
Mendy.
Moutarde.
quote:Steinbeck2 schreef op 10 februari 2015 @ 15:38:

Nee, nog belabberd! En chagrijnig van al het rondhangen. Maar het komt goed, gewoon uitzitten dit virus.

En Fang komt morgenochtend om 4 uur mijn keuken poetsen dus dat scheelt. Daarna maakt ze lekker kippensoep en strijkt ze mijn was.

Het is dat ik om 9.00 uur een afspraak heb zo'n 150 km bij jou vandaan, anders was ik met alle liefde komen helpen. Vooral die strijk, heerlijk, zo ontspannend, daar word ik helemaal zen van. Ik gooi soms schone was in de machine zodat ik later heel veel strijk heb. Ik vouw ook bijna niets, want dan krijg je strepen in de kleren en bij overhemden mag er geen naad in de mouwen gestreken worden, zo lelijk.
Robertina Gingembre, ik mail je donderdag ff terug!
quote:Steinbeck2 schreef op 10 februari 2015 @ 15:32:

Ik vind hem wel lekker, hij leuker met bewegend beeld.

Wie vind jij mooi Fang?

Doe mij dan maar Collin Fassnidge van My kitchen rules

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Inkie!!!! Je hebt gewonnen, dat is in ieder geval 1 van de twee!!!! Stoor jij krijgt de troostprijs: een hele dag vrij op valentijnsdag om heel veel kusjes te geven aan en krijgen van je lief!

De ander is meer mijn beschrijving. Dame is wit en er 'ligt' een zwarte hand op de rug.

Ik had leuke plaatjes en smileys voor jullie, maar het werkt weer eens voor geen meter.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 15:50:

Inkie!!!! Je hebt gewonnen, dat is in ieder geval 1 van de twee!!!! Stoor jij krijgt de troostprijs: een hele dag vrij op valentijnsdag om heel veel kusjes te geven aan en krijgen van je lief!

De ander is meer mijn beschrijving. Dame is wit en er 'ligt' een zwarte hand op de rug.

Ik had leuke plaatjes en smileys voor jullie, maar het werkt weer eens voor geen meter.Yess gewonnen
Hoi Steinbeck! Hopelijk duurt het ziek zijn niet lang meer voor je.
quote:Solomio schreef op 10 februari 2015 @ 15:20:

En ja hoor, weer iemand die denkt dat een keizersnee zo simpel is.

Hoe simpel ben je dan?Simpel?
Voor een leek klinkt keizersnee wel makkelijker

Inkie, waar kan ik je eerste prijs naar toe brengen?

Ik heb deze snel voor je gemaakt:

En als je de tweede ava ook nog weet, dan mag je zelf kiezen wat je wil!
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:12:

[afbeelding]

En als je de tweede ava ook nog weet, dan mag je zelf kiezen wat je wil!Inkie, waar woon jij? Dan kan ik even langskomen om voor te proeven, je weet nooit hè.
Life is short. Eat dessert first.
* Pikt snel chocoladetaart en vliegt weg..
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vogel, foei! Even voor jouw info: ik ga mee!!!!!!!! Kunnen we samen taart eten
Ik wil ook wat te snoepen, maar onze automaat is kaput
Als ik jarig ben mogen jullie hier allemaal op een High Chocolate komen

quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:19:

Vogel, foei! Even voor jouw info: ik ga mee!!!!!!!! Kunnen we samen taart eten Gezellig!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Doorntje, was die van Mendy ook degene die jij dacht dat ik bedoelde, of heb jij een beeld bij de andere die ik bedoel?
Ik heb er zin in Merano. Veel te lang geleden!! En een primeur, ik ben nog nooit in zo'n toko geweest
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:12:

[afbeelding]

En als je de tweede ava ook nog weet, dan mag je zelf kiezen wat je wil!Wat een geweldige prijs. En je wilt hem nog brengen ook. Fangtastisch!! Breng hem maar naar ***** (ivm privacy onherkenbaar gemaakt)

Vrouw met handjes, maar die bedoel je vast niet...

quote:merano schreef op 10 februari 2015 @ 16:18:

* Pikt snel chocoladetaart en vliegt weg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven