viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2015 @ 11:59:

welk forum zou een goed alternatief kunnen zijn? Fok? Maar dat vind ik zo onoverzichtelijk. Hoewel, dat is het hier ook. Ik ben er zat van, ik ga kijken naar een andere communityFjool dr forum?
Door dit alles lijkt de trage computer op m'n werk opeens razendsnel.

Dat dan weer wel.
het is het slechtste forum wat ik ken, en mails beantwoorden zijn ze ook te beroerd voor
Het is één doorlopende ellende van Doet ie het of doet ie het niet. En inmiddels zet ik standaard mijn geld op "niet". Dat betekent dan weer wel dat ik heel binnenkort zoveel winst heb gemaakt, dat ik een fatsoenlijke TD kan inhuren. Lees: de grootste nerd van de plaatselijke middelbare school.
Hoe komt die traaaaaaagheid toch?
Hatsjikideee...
Het is verschrikkelijk.

Ik heb sinds gisteren de forum app gedownload maar kan niet inloggen? Meer mensen hier ook problemen mee? Heb al een nieuwe emailadres en nick aangemaakt omdat hij steeds aangeeft dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen maar het klopt WEL.
Dat is helemaal irritant als je niet kunt inloggen.
Hatsjikideee...
Tip: ga mobiel forummen. Werkt als een tierelier.
Na 15 seconden om bovenstaand bericht te posten gebeurde er niets, drukte nog een keer, kreeg een foutmelding met: 2x hetzelfde bericht plaatsen. ja ja....
Hatsjikideee...
4 seconden.
Hatsjikideee...
quote:vivapimpelmees schreef op 11 februari 2015 @ 12:31:

Tip: ga mobiel forummen. Werkt als een tierelier.

Gaat dat wel snel? Lekker voor je.

Nee, daar begin ik zelf niet aan.

Voor ik het weet ben ik aan zo'n apparaat gekluisterd mens.
Hatsjikideee...

Tip: ga mobiel forummen. Werkt als een tierelier.Bij mij niet hoor.
Afgelopen 1,5 uur steeds weer die gele helm
Ach. Dankzij de guru is mijn vloer schoon, zijn de tafels opgeruimd, de wasmachine draait en ik heb de tijd genomen om te kleuren.
Wat een diep doffe ellende is het weer

Ik ga ook maar eens op zoek naar een nieuw platform

Dit is helemaal niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2015 @ 11:59:

welk forum zou een goed alternatief kunnen zijn? Fok? Maar dat vind ik zo onoverzichtelijk. Hoewel, dat is het hier ook. Ik ben er zat van, ik ga kijken naar een andere communityDe enige andere fora die ik ken zijn bokt en Fok. Laat je hier nog even weten welk forum je uiteindelijk kiest?

Tip: ga mobiel forummen. Werkt als een tierelier.Hier niet hoor. Laptop, iPad, iPhone, allemaal dezelfde -piiiiiiieeeeeeep-
Hallo, inloggen lukt inderdaad vaak niet meteen op deze forum. Vroeg me al af waarom want zo vaak vergis ik me niet. Dus het antwoord is D. Is er een maximum aantal inlog-pogingen vooraleer de account geblockt wordt?
Vorige week werd dit onderstaande bericht al op de home-page van de viva-website gezet. Nou, het is alleen maar erger geworden sindsdien. Worden we voor debiel versleten of zo?

===================================================================

Ai, het loopt de laatste dagen niet helemaal lekker met het VIVA forum. Tijd om vanuit onze kant het één en ander toe te lichten. Het laatste wat wij willen is onze community teleurstellen en het minste wat we daarom kunnen doen is in elk geval tekst en uitleg geven.

Vorig jaar konden we al concluderen dat het VIVA forum, in elk geval qua techniek, al lange tijd niet de juiste aandacht en liefde kreeg. We zagen een forum dat bijvoorbeeld qua uiterlijk en technische opzet niet meer toereikend was voor de dynamische community die het VIVA forum is. Er is toen een plan gemaakt. We hebben vooral gekeken naar hoe we het gebruiksgemak konden verhogen. Dat is het zichtbare stukje vernieuwing geweest, ofwel: de vernieuwde site.

Tijdens de werkzaamheden aan de nieuwe site moesten we helaas ook concluderen dat niet alles koek en ei was in technisch opzicht. Tsja, wat doe je dan? We hebben hard nagedacht, goed overlegd met de mensen van VIVA, en natuurlijk de moderators van het forum gesproken. Vervolgens zijn we met man en macht aan de slag gegaan om ervoor te zorgen dat ook het vernieuwde VIVA forum alle aandacht krijgt om het groeiende aantal bezoekers aan te kunnen.

En dan nu, zie hier, de langverwachte ‘mea culpa’. De groei is blijkbaar groter geweest dan verwacht en zo ook de technische achterstand die is opgebouwd in het verleden. Sindsdien is er keihard gewerkt om de bereikbaarheid en snelheid van het forum te verbeteren. En daar zijn we nu nog mee bezig.

We zullen niet te veel in technische details treden, want wij begrijpen ook wel dat je daar helemaal geen zin in hebt. (Je wilt #%$!@#% gewoon het forum op!) maar er zijn verschillende wijzigingen doorgevoerd. Het forum is hiervoor een aantal keer uit de lucht gehaald. Al die keren zijn er verbeteringen aangebracht waardoor we het forumgebruik nog beter in kaart kunnen brengen, en we de mogelijkheid hebben om nog veel meer leuke en spannende dingen te gaan doen in de komende tijd. Remember what mom said: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Of zoiets.

Long story short: de afgelopen dagen zijn er belangrijke verbeteringen aangebracht. We zien dat het forum aan de achterkant al beter functioneert, en we hebben een gedegen plan om de uptime en snelheid te verbeteren. Dus bij deze: bedankt voor jullie onmetelijke geduld en een dikke vette sorry voor het lange wachten!

Vivianne Bendermacher, hoofdredacteur VIVA

&

Technische dienst VIVA.nl
quote:lizzy75 schreef op 11 februari 2015 @ 15:08:

Vorige week werd dit onderstaande bericht al op de home-page van de viva-website gezet. Nou, het is alleen maar erger geworden sindsdien. Worden we voor debiel versleten of zo?

Ik denk eerder dat je debiel moet zijn om uberhaupt 'technische verbetering' en 'viva forum' in een zelfde zin te willen plaatsen zonder in lachen uit te barsten
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 15:11:

[...]

Ik denk eerder dat je debiel moet zijn om uberhaupt 'technische verbetering' en 'viva forum' in een zelfde zin te willen plaatsen zonder in lachen uit te barsten
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Inderdaad, fru1t3lla
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 15:11:

[...]

ohohohoho ik word gekkk van dit forum!
ohohohoho ik word gekkk van dit forum!

er gebeurt niks na toch wel ruim een minuut gewacht te hebben...als ik nog een keer probeer staat hij er zeker 2x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven