Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 7 augustus 2008 om 13:57
Ohhh geen onweer gezien hier
Tis hier wel heel raar weer, donker, heel benauwd en drukkend.
Grijs Monster is weg. Heeft heel hard gekrijst in de auto , en kroop bij aankomst direct onder een bankje weg om van daaruit met heel grote ogen de rest van het PoezenGespuis te bekijken .
Prinses heeft verder NIET gehuild
Ohhhh heeft Geleerd een ban?! Hoe wat waar waarom? Wat heb ik gemist? (ik bedoel: wat heeft ie NU gedaan wat anders is dan de rest van de berichten?)
Tis hier wel heel raar weer, donker, heel benauwd en drukkend.
Grijs Monster is weg. Heeft heel hard gekrijst in de auto , en kroop bij aankomst direct onder een bankje weg om van daaruit met heel grote ogen de rest van het PoezenGespuis te bekijken .
Prinses heeft verder NIET gehuild
Ohhhh heeft Geleerd een ban?! Hoe wat waar waarom? Wat heb ik gemist? (ik bedoel: wat heeft ie NU gedaan wat anders is dan de rest van de berichten?)
Peas on earth!
donderdag 7 augustus 2008 om 17:38
Hmmm....das niet echt aardig om niet gewoon ff het verhaal te vertellen,
Prinses komt tie:
G. had besloten een nieuw topic te openenen daar liep het geloof ik weer een bveetje hoog op (kwam hier zelfs hulp halen) en toen beacht de Angel dat het genoeg was
Denk dat het niet alleen het nieuwe tipic was maar gewoon alles bij elkaar van de afgelopen week.
Hij stond natuurlijk al op scherp...het was wachten tot dit gebeurde.
Zo en nu maar weer eens richting de sportschool
*is wel heel trouw vandaag van de M&Mmen afgebleven*
Prinses komt tie:
G. had besloten een nieuw topic te openenen daar liep het geloof ik weer een bveetje hoog op (kwam hier zelfs hulp halen) en toen beacht de Angel dat het genoeg was
Denk dat het niet alleen het nieuwe tipic was maar gewoon alles bij elkaar van de afgelopen week.
Hij stond natuurlijk al op scherp...het was wachten tot dit gebeurde.
Zo en nu maar weer eens richting de sportschool
*is wel heel trouw vandaag van de M&Mmen afgebleven*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 augustus 2008 om 17:57
Haaaaaa!
Alles is ingepakt, alleen m'n eigen kleren en badspulletjes nog even
Nog te doen:
- koelkast ff schoonmaken
- stogfzuigen
- stekkertjes eruit enzo.
I.v.m. opruim- en inpakdag is er een grote kans dat ons diner weer eens uit een M-maaltijd bestaat
Ahaaaa.... *bedankt SD voor de toelichting *
Dat was vast dat topic over EB, wat gebeurde daar dan in? Ik heb iets gemist geloof ik, of misschien was het dat je geen topics over andere forummers mag openen?
Alles is ingepakt, alleen m'n eigen kleren en badspulletjes nog even
Nog te doen:
- koelkast ff schoonmaken
- stogfzuigen
- stekkertjes eruit enzo.
I.v.m. opruim- en inpakdag is er een grote kans dat ons diner weer eens uit een M-maaltijd bestaat
Ahaaaa.... *bedankt SD voor de toelichting *
Dat was vast dat topic over EB, wat gebeurde daar dan in? Ik heb iets gemist geloof ik, of misschien was het dat je geen topics over andere forummers mag openen?
Peas on earth!
donderdag 7 augustus 2008 om 18:05
Haai Prinses! Je inpakplanning hiermee op schema of toch niet gezien de gele M-maaltijd?
Volgens mij idd om het openen over topic EB. Stond niet veel bijzonders in.
Geen idee hoe laat jullie gaan (vannacht/morgen) maar indien ik je niet meer 'spreek': heeeel fijne vakantie gewenst (jullie allebei natuurlijk)! Geniet van elkaar en alles er omheen !!
SD, sportschool? Wasda?
En btw, mijn rb-tjes zijn nep en vooral sugarfree, is het dan minder erg ??
*gaat koken en eten en nu het eindelijk droog is even wat spullen uit de auto halen*
M-maaltijd is trouwens best lekker op z'n tijd! Echt Mmmm zeg maar.
Volgens mij idd om het openen over topic EB. Stond niet veel bijzonders in.
Geen idee hoe laat jullie gaan (vannacht/morgen) maar indien ik je niet meer 'spreek': heeeel fijne vakantie gewenst (jullie allebei natuurlijk)! Geniet van elkaar en alles er omheen !!
SD, sportschool? Wasda?
En btw, mijn rb-tjes zijn nep en vooral sugarfree, is het dan minder erg ??
*gaat koken en eten en nu het eindelijk droog is even wat spullen uit de auto halen*
M-maaltijd is trouwens best lekker op z'n tijd! Echt Mmmm zeg maar.
thee wijzigde dit bericht op 07-08-2008 18:06
Reden: Mc-aanvulling ;)
Reden: Mc-aanvulling ;)
% gewijzigd
donderdag 7 augustus 2008 om 18:10
Haaa theetje
Vakantieplanning is heeelemaal op schema! Zelfs de M-maaltijd past in het schema . M op z'n tijd lekker, maar nu hebben we veel M-tijd de laatste tijd .
SD is, behalve dat ze zo'n enge tandarts-verwant is, ook nog eng want hupst in sportscholen rond
Wij gaan morgenochtend ergens in de loop van de ochtend weg. Nog even relaxed wakkerworden, spullen in auto, broodjes voor onderweg komen en dan weg
Ik kom hier nog wel even zwaaien
Vakantieplanning is heeelemaal op schema! Zelfs de M-maaltijd past in het schema . M op z'n tijd lekker, maar nu hebben we veel M-tijd de laatste tijd .
SD is, behalve dat ze zo'n enge tandarts-verwant is, ook nog eng want hupst in sportscholen rond
Wij gaan morgenochtend ergens in de loop van de ochtend weg. Nog even relaxed wakkerworden, spullen in auto, broodjes voor onderweg komen en dan weg
Ik kom hier nog wel even zwaaien
Peas on earth!
donderdag 7 augustus 2008 om 18:18
*twijfelt, maar nee.... maar gaat SD niet negeren door eng rondhupsen..... *
*komt dan morgen nog wel even terugzwaaien*
*zou virtueel wel gezonde thee-maaltijd willen sturen (draadjesvlees, bloemkool, komkommer en zo) maar vult alleen de virutele maag, dus schiet niet op*
*komt dan morgen nog wel even terugzwaaien*
*zou virtueel wel gezonde thee-maaltijd willen sturen (draadjesvlees, bloemkool, komkommer en zo) maar vult alleen de virutele maag, dus schiet niet op*
thee wijzigde dit bericht op 07-08-2008 18:19
Reden: ..
Reden: ..
% gewijzigd
donderdag 7 augustus 2008 om 20:42
Thee, kappen met die afkortingen, was een RBtje?
Sportschool: een martelplek waar men vrijwillig als een mak lam naartoe slenterd (of is dit nu weer met een T?) je in een immer iets te strak broekkie en shirtje hijst,om je vervolgens een uur lang op eigenlijk best wel gezeliige muziek in het zweet te werken....
Prinses...Mc Flurrie gescoord ondertussen.
*kijkt om zich heen en bedenk, shoot als AM hier zaterdag binnenkomt denkt hij dat er hier een Tsunami is langsgeweest*
Er liggen meer kleren op de bank/stoel/bed/grond/badkamer enz enz, dan in de kledingkast....
Gaat dus even aan de opruim en daarna een boterham met aardbeitjes als beloning!!!!
Sportschool: een martelplek waar men vrijwillig als een mak lam naartoe slenterd (of is dit nu weer met een T?) je in een immer iets te strak broekkie en shirtje hijst,om je vervolgens een uur lang op eigenlijk best wel gezeliige muziek in het zweet te werken....
Prinses...Mc Flurrie gescoord ondertussen.
*kijkt om zich heen en bedenk, shoot als AM hier zaterdag binnenkomt denkt hij dat er hier een Tsunami is langsgeweest*
Er liggen meer kleren op de bank/stoel/bed/grond/badkamer enz enz, dan in de kledingkast....
Gaat dus even aan de opruim en daarna een boterham met aardbeitjes als beloning!!!!
donderdag 7 augustus 2008 om 21:48
Huus weer SCHOOHOON!
*SD blij, want eigenlijk vind ze een opgeruimde casa gezelliger dan die klerenbende Casa van de afgelopen dagen*
Nu dus ook heerlijk aan de aardbeitjes (toch maar in de yoghurt gemikt)
Is het raar dat ik zenuwachtig ben voor de trouwerij van morgen?
Voelt een beetje alsof ik zelf ga trouwen...
beetje hyper de pieper hiero en dat allemaal ZONDER chocolade...
weird!
Prinses, lekker gevoel he, alles aan kant?
Met een lekker gevoel op vakantie.
Hoop dat jullie heel veel zonnestraaltjes vangen, lekker kunnen uitrusten,heerlijk kunnen eten en een supervakantie in het tentje hebben.
Tot over drie weekjes schatten!!!
(oja, Summerhond geeft ook nog ff een lebber)
*SD blij, want eigenlijk vind ze een opgeruimde casa gezelliger dan die klerenbende Casa van de afgelopen dagen*
Nu dus ook heerlijk aan de aardbeitjes (toch maar in de yoghurt gemikt)
Is het raar dat ik zenuwachtig ben voor de trouwerij van morgen?
Voelt een beetje alsof ik zelf ga trouwen...
beetje hyper de pieper hiero en dat allemaal ZONDER chocolade...
weird!
Prinses, lekker gevoel he, alles aan kant?
Met een lekker gevoel op vakantie.
Hoop dat jullie heel veel zonnestraaltjes vangen, lekker kunnen uitrusten,heerlijk kunnen eten en een supervakantie in het tentje hebben.
Tot over drie weekjes schatten!!!
(oja, Summerhond geeft ook nog ff een lebber)
donderdag 7 augustus 2008 om 21:51
Prinses en Xan, heeeeeeeeeele fijne vakantie!
Ben weer hele dag druk geweest op het werk. Blijkbaar doen de criminelen niet aan komkommertijd... Zal echt blij zijn als het weekend is, want dan is het ook voor mij VAKANTIE !!
Ik ga slapen. Morgen laatste lange dagje. Kom daarna wel weer even alles bijlezen (als ik daar tijd voor heb, moet nl nog koffer inpakken, laatste inkopen doen, huis opruimen, deet met VL, en dit en dat en zus en zo....)
SD als meer duidelijkheid over postzegel na nachtje slapen?
Ben weer hele dag druk geweest op het werk. Blijkbaar doen de criminelen niet aan komkommertijd... Zal echt blij zijn als het weekend is, want dan is het ook voor mij VAKANTIE !!
Ik ga slapen. Morgen laatste lange dagje. Kom daarna wel weer even alles bijlezen (als ik daar tijd voor heb, moet nl nog koffer inpakken, laatste inkopen doen, huis opruimen, deet met VL, en dit en dat en zus en zo....)
SD als meer duidelijkheid over postzegel na nachtje slapen?
donderdag 7 augustus 2008 om 21:57
Vleer heeft mail gehad van Geleerd dat hij idd geband is en of ik dat even door wil geven ..
Verder is hij niet inhoudelijk op mijn mail ingegaan.. errug jammer
Vleer gaat met stuk of 10 vriendjes en vriendinnetjes de stad in , bandjes kijken luisteren en is al druk bezig met haar roseetjes...
Tot morgen lieverds !!
Prinses en Xan .. hele fijne vakantie
Ben ff kwijt wie er nog meer weggingen a.s weekend, maar ook jij/jullie hele fijne vakantie !!!!
X Vleer
Verder is hij niet inhoudelijk op mijn mail ingegaan.. errug jammer
Vleer gaat met stuk of 10 vriendjes en vriendinnetjes de stad in , bandjes kijken luisteren en is al druk bezig met haar roseetjes...
Tot morgen lieverds !!
Prinses en Xan .. hele fijne vakantie
Ben ff kwijt wie er nog meer weggingen a.s weekend, maar ook jij/jullie hele fijne vakantie !!!!
X Vleer
donderdag 7 augustus 2008 om 22:21
Haaa ik ben er nog even!
Nu is echt alllles ingepakt!
We kunnen morgenochtend lekker weg. Is altijd zooo lekker dat, als je de deur achter je dichttrekt de vakantie begonnen is!
Sunnetje ook lekker weg Geniet er maar van!
SD veel plezier met bruiloft van zussie morgen, lijkt me heel bijzonder als je zus gaat trouwen!
Geleerd is vaag en een stuk minder Geleerd dan hij zich doet voorkomen.
*heeft Goede Boeken bij de bieb geleend om in de vakantie te lezen *
Nu is echt alllles ingepakt!
We kunnen morgenochtend lekker weg. Is altijd zooo lekker dat, als je de deur achter je dichttrekt de vakantie begonnen is!
Sunnetje ook lekker weg Geniet er maar van!
SD veel plezier met bruiloft van zussie morgen, lijkt me heel bijzonder als je zus gaat trouwen!
Geleerd is vaag en een stuk minder Geleerd dan hij zich doet voorkomen.
*heeft Goede Boeken bij de bieb geleend om in de vakantie te lezen *
Peas on earth!
donderdag 7 augustus 2008 om 22:27
Hihi, dat hadden wij al door ja dat ie gebanned was
Twas HEEEEEEEEEEERLIJK rustig (eiegenlijk een iets TE rustig)
Wel jammer dat hij verder niet op je mail ingaat Vleer, maar wie weet tussen het goeie boeken lezen door...
Sun, wat doe je voor werk dan?
En nee heb nog geen duidelijkheid over postzegel
Wil zaterdag of zondag even een burenonderzoekje doen ivm geluidsoverlast (er hing een briefje in het portiek dat de appartementen nogal gehorig zijn en dat de radio's zachter moeten.
Als dit idd het geval is dan is de postzegel niet voor mij.
Ik geef nog wel eens een feestje en Summerhond wil ook nog wel eens een concertje blaffen...
Ja heel leuk bruiloft morgen, maar djeez wat ben ik nerveus!
Twas HEEEEEEEEEEERLIJK rustig (eiegenlijk een iets TE rustig)
Wel jammer dat hij verder niet op je mail ingaat Vleer, maar wie weet tussen het goeie boeken lezen door...
Sun, wat doe je voor werk dan?
En nee heb nog geen duidelijkheid over postzegel
Wil zaterdag of zondag even een burenonderzoekje doen ivm geluidsoverlast (er hing een briefje in het portiek dat de appartementen nogal gehorig zijn en dat de radio's zachter moeten.
Als dit idd het geval is dan is de postzegel niet voor mij.
Ik geef nog wel eens een feestje en Summerhond wil ook nog wel eens een concertje blaffen...
Ja heel leuk bruiloft morgen, maar djeez wat ben ik nerveus!
donderdag 7 augustus 2008 om 22:36
Komt even zwaaien hier en Erwt en Xan en fijne vakantie wensen!
En SD een leuke bruiloft (van zus? Heb ik dat goed onthouden?) wensen.
En vertellen dat ik weekend heb
Grappig hoe dat werkt met die Angels...ze grijpen iets aan waar niemand het verwacht om iemand te bannen. Resultaat wel het gewenste. Die angels zijn helemaal nog niet zo gek hoor
En Sun: Waar ga je heen op vakantie?
*verontschuldigd zich bij voorbaat...heeft laatste 10 pagina's niet gelezen dus misschien staat het ergens...*
En SD een leuke bruiloft (van zus? Heb ik dat goed onthouden?) wensen.
En vertellen dat ik weekend heb
Grappig hoe dat werkt met die Angels...ze grijpen iets aan waar niemand het verwacht om iemand te bannen. Resultaat wel het gewenste. Die angels zijn helemaal nog niet zo gek hoor
En Sun: Waar ga je heen op vakantie?
*verontschuldigd zich bij voorbaat...heeft laatste 10 pagina's niet gelezen dus misschien staat het ergens...*