Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 7 augustus 2008 om 22:37
Ow..en nog even over die postzegel he? Buiten het feit dat jij misschien graag af en toe wat gezelligheid hebt thuis dat geluid maakt (inclusief SD hondje) werkt het natuurlijk ook andersom he? Uit ervaring van mijn eerste huisje weet ik dat het echt niet leuk is om je buren constant te horen ruzien, goedmaken, weer ruzien, muziekmaken etc etc etc.
Voor mij echt reden om te verhuizen toen.....
Voor mij echt reden om te verhuizen toen.....
donderdag 7 augustus 2008 om 22:38
Wij zwaaien nu alvast even naar jullie, omdat we morgen vast niet meer in forumstemming zijn, maar in zo-snel-mogelijk-vertrekken-want-lekker-naar-frankrijk-stemming zijn !
SD: heel veel plezier morgen op de bruiloft én succes met het bepalen van de Geweldigheid of Niet-Geweldigheid van De Postzegel! Ik ben benieuwd wat het nieuws daarover is als we terugkomen!
Én... veel plezier met je deet met AM zaterdag! Spannend! Hoop dat de deet net zo leuk is als het contact per telefoon
Sun: jij ook een hele fijne vakantie! Een gezellige deet nog met VL, en ik hoop dat je tijdens je vakantie lekker geniet, en bij kan komen van de afgelopen onrustige maanden
Vleer: lekker genieten van je nieuwe huissie, en flink veel roseetjes drinken
En de rest... Jola, LM, Pop, Puck, Nemo, Miranda, Ikke: het is me volgens mij volledig ontgaan of er rondom jullie nog iets bijzonders te gebeuren staat. Mijn aandacht werd even afgeleid door ene Geleerd geloof is . Ik wens jullie ook een leuke drie weken met werk, vrij zijn, vakantievieren, of wat dan ook!
Ben benieuwd naar al jullie verhalen over drie weken (maar vrees dat ik over drie weken om een samenvatting kom vragen, want ik voorzie véél pagina's )
SD: heel veel plezier morgen op de bruiloft én succes met het bepalen van de Geweldigheid of Niet-Geweldigheid van De Postzegel! Ik ben benieuwd wat het nieuws daarover is als we terugkomen!
Én... veel plezier met je deet met AM zaterdag! Spannend! Hoop dat de deet net zo leuk is als het contact per telefoon
Sun: jij ook een hele fijne vakantie! Een gezellige deet nog met VL, en ik hoop dat je tijdens je vakantie lekker geniet, en bij kan komen van de afgelopen onrustige maanden
Vleer: lekker genieten van je nieuwe huissie, en flink veel roseetjes drinken
En de rest... Jola, LM, Pop, Puck, Nemo, Miranda, Ikke: het is me volgens mij volledig ontgaan of er rondom jullie nog iets bijzonders te gebeuren staat. Mijn aandacht werd even afgeleid door ene Geleerd geloof is . Ik wens jullie ook een leuke drie weken met werk, vrij zijn, vakantievieren, of wat dan ook!
Ben benieuwd naar al jullie verhalen over drie weken (maar vrees dat ik over drie weken om een samenvatting kom vragen, want ik voorzie véél pagina's )
Peas on earth!
donderdag 7 augustus 2008 om 22:40
donderdag 7 augustus 2008 om 22:42
donderdag 7 augustus 2008 om 23:14
Misschien te laat, zo niet, dan nogmaals veel à la France Fun!!
(prinses, daar zijn ook wel Mc's toch....;-] )
en moeten we/moet ik nou ook nog het andere topic uppen tot Geleerd er weer is??
SD: heel veel plezier met bruiloft zussie/zwager! Is ook spannende en leuke dag toch! Heb je nog een functie/iets bijzonders uit te voeren?
Hoe dan ook! Geniet ervan!
*gaat ff verder ATWT kijken*
en oh ja SD, RB is natuurlijk mijn redbull!
(prinses, daar zijn ook wel Mc's toch....;-] )
en moeten we/moet ik nou ook nog het andere topic uppen tot Geleerd er weer is??
SD: heel veel plezier met bruiloft zussie/zwager! Is ook spannende en leuke dag toch! Heb je nog een functie/iets bijzonders uit te voeren?
Hoe dan ook! Geniet ervan!
*gaat ff verder ATWT kijken*
en oh ja SD, RB is natuurlijk mijn redbull!
donderdag 7 augustus 2008 om 23:29
STOMMMMMM......dat had ik zelf ook kunnen bedenken Thee
Mijn nederige excuses...
Welnee, topic van Geleerd uppen is niet nodig denk ik
Hij heeft in 2 weken tijd iets van 6 topics geopend, iets in me zegt dat hij dat gewoon over een week of twee weer doet!
Of hij schuift toch aan op het FHM forum voor stoere echte kerels
Zou wel heel sielug zijn voor Prinses als ze geen gele M hebben in Frankrijk (wat ook echt HEEL gek zou zijn want het zin toch franse frietjes die je mij de Mac krijgt)
SD is getuige EN ceremoniemeesteres (en nog steeds OP van de zenuwen)
[i*]Gaat Summerhondje maar uitlaten en toch maar in bed liggen
slaap je niet dan rust je toch zei mijn moeder altijd*[/i]
Mijn nederige excuses...
Welnee, topic van Geleerd uppen is niet nodig denk ik
Hij heeft in 2 weken tijd iets van 6 topics geopend, iets in me zegt dat hij dat gewoon over een week of twee weer doet!
Of hij schuift toch aan op het FHM forum voor stoere echte kerels
Zou wel heel sielug zijn voor Prinses als ze geen gele M hebben in Frankrijk (wat ook echt HEEL gek zou zijn want het zin toch franse frietjes die je mij de Mac krijgt)
SD is getuige EN ceremoniemeesteres (en nog steeds OP van de zenuwen)
[i*]Gaat Summerhondje maar uitlaten en toch maar in bed liggen
slaap je niet dan rust je toch zei mijn moeder altijd*[/i]
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 augustus 2008 om 23:33
Leuk SD!! En logisch dat je zenuwachtig bent!! Maarrrrr.....het komt vast goed!
En lekkere dooddoener...als je niet slaapt rust je toch...die gebruikte die van mij ook altijd..haha..misschien zit er toch wat in
Wat doe je aan morgen??? Ik begreep dat het feest op een boot is? S'morgens regen maar s'middags wel mooi zonnetje volgens mij. Wordt vast een TOP dag!!
Veel plezier!! (en een heel klein beetje succes..)
En lekkere dooddoener...als je niet slaapt rust je toch...die gebruikte die van mij ook altijd..haha..misschien zit er toch wat in
Wat doe je aan morgen??? Ik begreep dat het feest op een boot is? S'morgens regen maar s'middags wel mooi zonnetje volgens mij. Wordt vast een TOP dag!!
Veel plezier!! (en een heel klein beetje succes..)
donderdag 7 augustus 2008 om 23:35
Haha SD, dat zei de mijne ook altijd, en nu zeg ik het tegen mezelf
Jeetje da's extra spannend, getuige en cmeester!!! Komt helemaal goed morgen zei zij die zelf ook altijd zenuwachtig was in die functie(s).
Vertel je zaterdag of zo nog wel ff hoe het was (ja, stomme vraag waarschijnlijk..) en ja andere topic uppen was meer omdat ik daar actief was en niet hier....
Jeetje da's extra spannend, getuige en cmeester!!! Komt helemaal goed morgen zei zij die zelf ook altijd zenuwachtig was in die functie(s).
Vertel je zaterdag of zo nog wel ff hoe het was (ja, stomme vraag waarschijnlijk..) en ja andere topic uppen was meer omdat ik daar actief was en niet hier....
donderdag 7 augustus 2008 om 23:38
donderdag 7 augustus 2008 om 23:52
*SD is VOOR meer Thee in dit Singles-Topic*
Weet je wat het is luitjes
Ik wil gewoon dat alles goed loopt morgen
Heb net God al ff gebeld voor het zonnetje morgen maar die was niet thuis
Zal wel bij Maria thuis zijn of anders met Judas in de kroeg staan
Ik heb een heel schattig zwart grijzig chinees jurkje
Gekocht vorige week donderdag ikke, je weet wel, die dag dat het zelfs voor de mussen te heet was om dood van het dak te vallen.
Moest SD weer lekker gaan shoppen, HEEL erg NIET handig!
Tuurlijk kom ik vertellen hoe het was, we meren zaterdagochtend weer aan (ze trouwen op de Noordzee)
(ben een gelukkige zus, dat dan weer wel)
Weet je wat het is luitjes
Ik wil gewoon dat alles goed loopt morgen
Heb net God al ff gebeld voor het zonnetje morgen maar die was niet thuis
Zal wel bij Maria thuis zijn of anders met Judas in de kroeg staan
Ik heb een heel schattig zwart grijzig chinees jurkje
Gekocht vorige week donderdag ikke, je weet wel, die dag dat het zelfs voor de mussen te heet was om dood van het dak te vallen.
Moest SD weer lekker gaan shoppen, HEEL erg NIET handig!
Tuurlijk kom ik vertellen hoe het was, we meren zaterdagochtend weer aan (ze trouwen op de Noordzee)
(ben een gelukkige zus, dat dan weer wel)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 augustus 2008 om 23:59
Als Hij bij Maria thuis is heb je nog kans dat Hij morgen in een goede bui is en zonnetjes onze kant opstuurt. Bij Judas..dan zou ik me zorgen gaan maken
Echt..ik weet ook hoe het voelt om beide te moeten zijn.... je kan beter gewoon maar gast zijn! Maar het is ook wel weer heel speciaal en bijzonder dat je het mag doen. En dan zeker voor je zus.
Het stormt in ieder geval niet. Het echte noodweer is vandaag al geweest dus het komt echt echt goed!
Lekker slapen en morgen uitgerust er zijn voor zus!
*leest terug en vindt zichzelf ook klinken als belerende ouwe muts...maar bedoeld het goed*
Echt..ik weet ook hoe het voelt om beide te moeten zijn.... je kan beter gewoon maar gast zijn! Maar het is ook wel weer heel speciaal en bijzonder dat je het mag doen. En dan zeker voor je zus.
Het stormt in ieder geval niet. Het echte noodweer is vandaag al geweest dus het komt echt echt goed!
Lekker slapen en morgen uitgerust er zijn voor zus!
*leest terug en vindt zichzelf ook klinken als belerende ouwe muts...maar bedoeld het goed*
vrijdag 8 augustus 2008 om 00:41
vrijdag 8 augustus 2008 om 01:23
vrijdag 8 augustus 2008 om 01:44
quote:Ikke1971 schreef op 08 augustus 2008 @ 01:23:
Hé pssst...Thee...volgens mij is het als Single zelfs helemaal niet verplicht om te daten (ook in dit topic niet) en al helemaal niet om erover te vertellen
Oeps, dacht dat datenorm/datequotum gold ....
Daarbij wellicht/misschien/mogelijk/zo niet dan toch: in een andere (leeftijds)fase.
En ik houd het andere topic ook nog wel ff in de gaten.
*geeft zichzelf nu schop om eindelijk te gaan slapen....*
Hé pssst...Thee...volgens mij is het als Single zelfs helemaal niet verplicht om te daten (ook in dit topic niet) en al helemaal niet om erover te vertellen
Oeps, dacht dat datenorm/datequotum gold ....
Daarbij wellicht/misschien/mogelijk/zo niet dan toch: in een andere (leeftijds)fase.
En ik houd het andere topic ook nog wel ff in de gaten.
*geeft zichzelf nu schop om eindelijk te gaan slapen....*
vrijdag 8 augustus 2008 om 03:53
SD : hele fijne bruiloft.. ik was best emo toen zusje ging trouwen .. Is en blijft bijzonder en apart dat zussie ging trouwen.. GENIET !!!!
PODE en XAn vakantieeee is in aantocht ! ENJOY
Vleer is weer thuis moet moeiete doen om te tuypen.
Maaaaarrrr dat komt door de hoeveelheid [pizza en shoarma.. Vleer heeft geeeeeen druppel rose gehad *HIK*
Leuke man BTM ... maar snap geen hout van hem , hij reageert nl niet op mijn smsjes GRR.. maaarrrr hij heeft ook 1 dochtertje.. niet handig ... fleer wil geen man met kind...
Maaaarrr hijs leuk
vleer nu maar gaaaaaat slapen ... want komt gien zinnig word uit vleer
trusten ..
mij niet wakker ebelllen .. vleer slaapt tpt uurtje of 11
ciaooo
PODE en XAn vakantieeee is in aantocht ! ENJOY
Vleer is weer thuis moet moeiete doen om te tuypen.
Maaaaarrrr dat komt door de hoeveelheid [pizza en shoarma.. Vleer heeft geeeeeen druppel rose gehad *HIK*
Leuke man BTM ... maar snap geen hout van hem , hij reageert nl niet op mijn smsjes GRR.. maaarrrr hij heeft ook 1 dochtertje.. niet handig ... fleer wil geen man met kind...
Maaaarrr hijs leuk
vleer nu maar gaaaaaat slapen ... want komt gien zinnig word uit vleer
trusten ..
mij niet wakker ebelllen .. vleer slaapt tpt uurtje of 11
ciaooo
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:02
Hallo allemaal,
Ik stel me zelf even voor ( zie onderstaand lijstje ). Ik ben Chipper en ik ben single.
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? 1 jaar en 1 maand
- Langste relatie ? 9 maanden
- Kortste relatie? 2 maanden
- Regio? buitenland
- Aan het daten? niet met 1 vast persoon
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6
- Sterrenbeeld ? weegschaal
- Kinderen of kinderwens ? soms wel en soms niet
- Hobby's (speciaal voor Q): lezen, uitgaan, naar de film gaan
Ik stel me zelf even voor ( zie onderstaand lijstje ). Ik ben Chipper en ik ben single.
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? 1 jaar en 1 maand
- Langste relatie ? 9 maanden
- Kortste relatie? 2 maanden
- Regio? buitenland
- Aan het daten? niet met 1 vast persoon
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6
- Sterrenbeeld ? weegschaal
- Kinderen of kinderwens ? soms wel en soms niet
- Hobby's (speciaal voor Q): lezen, uitgaan, naar de film gaan