Tettertopic versie 32!
maandag 16 februari 2015 om 19:58
Mevrouw van het asiel is net weg. We zijn goedgekeurd als adoptiefouders Sjuul heeft ze niet gezien, die lag lekker achter de tv te slapen. Dan maar naar boven, Snickers heel even gezien, want die schrok van een vreemde op de kamer. Daarna kijken waar Bounty was. Nergens te zien. Dan maar roepen. Horen we een heel benepen miauwtje. Huh? Klinkt alsof ze zit opgesloten.... En ja hoor, zat dus mooi in een kast! K heeft vanmiddag 5 seconden die deur open gehad om iets te pakken en toen is ze er al in gesprongen. Dat beest is zo vlug als water. Na nog wat babbelen is ze weer weggegaan.
Ik heb de kinderen wel gevraagd om beneden te blijven voor als die mevrouw kwam want ik zat weer meer op de wc dan op de bank. Gelukkig ging het tijdens het bezoekje goed. Nu wel weer last. het gaat dus nog steeds niet echt beter. Vannacht weer een rotnacht gehad. Om 3 uur weer wakker, kopje thee en maar weer liggen. Maar slapen ging niet meer. Dan maar op de bank verder. Toen kwam Snickers voor het eerst op me liggen.... Later kwam Bounty ook nog op me liggen, heerlijk! Had ze ook nog nooit gedaan. Heel geleidelijk gaat het steeds een beetje beter.
Ik heb de dokter nog niet gebeld, vanochtend wel in slaap gevallen en werd pas om half 12 weer wakker. Ik hoop vannacht beter te slapen.
Ik heb de kinderen wel gevraagd om beneden te blijven voor als die mevrouw kwam want ik zat weer meer op de wc dan op de bank. Gelukkig ging het tijdens het bezoekje goed. Nu wel weer last. het gaat dus nog steeds niet echt beter. Vannacht weer een rotnacht gehad. Om 3 uur weer wakker, kopje thee en maar weer liggen. Maar slapen ging niet meer. Dan maar op de bank verder. Toen kwam Snickers voor het eerst op me liggen.... Later kwam Bounty ook nog op me liggen, heerlijk! Had ze ook nog nooit gedaan. Heel geleidelijk gaat het steeds een beetje beter.
Ik heb de dokter nog niet gebeld, vanochtend wel in slaap gevallen en werd pas om half 12 weer wakker. Ik hoop vannacht beter te slapen.
maandag 16 februari 2015 om 22:52
Ik lees over alle ranzige ziekdetails heen hoor..tmi!
Fijn van goedkeuring Dee.
Nah Plou, je zou toch op een vestiging van werkgever gaan zitten? Stom zeg! Wat voor intake heb je morgen?
Gezellig Splint hé met zo'n warme poezel onder de dekens.
Ik lag zondagochtend helemaal in een deuk om mezelf. Monster lag tussen ons in en ik vroeg aan MO of hij mijn harige poes wilde voelen.
Hij moest niet lachen
Oh en keuken heel heel mooi!
Fijn van goedkeuring Dee.
Nah Plou, je zou toch op een vestiging van werkgever gaan zitten? Stom zeg! Wat voor intake heb je morgen?
Gezellig Splint hé met zo'n warme poezel onder de dekens.
Ik lag zondagochtend helemaal in een deuk om mezelf. Monster lag tussen ons in en ik vroeg aan MO of hij mijn harige poes wilde voelen.
Hij moest niet lachen
Oh en keuken heel heel mooi!
dinsdag 17 februari 2015 om 14:18
dinsdag 17 februari 2015 om 14:47
quote:Deedot schreef op 17 februari 2015 @ 14:18:
Oh gelukkig maar. Nah, spanning is ook niet leuk maar dat is zo weer over.
Mwah, die spanning zit er al sinds begin januari en zal nog wel een flinke tijd duren. En dan die puinhoop op het werk erbij…. dat helpt niet.
Tijd voor een weekje cao-griep, zo langzamerhand.
Oh gelukkig maar. Nah, spanning is ook niet leuk maar dat is zo weer over.
Mwah, die spanning zit er al sinds begin januari en zal nog wel een flinke tijd duren. En dan die puinhoop op het werk erbij…. dat helpt niet.
Tijd voor een weekje cao-griep, zo langzamerhand.
dinsdag 17 februari 2015 om 14:57
dinsdag 17 februari 2015 om 23:32
Mwah, wat een puinhoop vandaag. Met z'n 3en met hetzelfde bezig zijn en andere dingen die niet gedaan worden, omdat niemand daar mee bezig gaat. En ik dus maar honderdduizend dingen doen, terwijl ik gewoon de tijd moet krijgen om een rapport te schrijven. Dus: weer een rapport te laat, weer in eigen tijd gaan werken etc. Ik ben echt gewoon al-tijd met mijn werk bezig. En als ik er niet mee bezig ben, dan denk ik er wel aan. Nu ook, even iets afmaken en dan ga ik dus morgen echt echt echt helemaal vrij zijn. Niet eens mijn mail openen of wat dan ook.
Misschien moet ik Sprint maar als alterego gaan nemen.
En een beetje griep, dat mag ook. Een klein beetje maar. Iedereen is ziek, er heerst een hele lange griepgolf en ik word maar niet ziek
Misschien moet ik Sprint maar als alterego gaan nemen.
En een beetje griep, dat mag ook. Een klein beetje maar. Iedereen is ziek, er heerst een hele lange griepgolf en ik word maar niet ziek
woensdag 18 februari 2015 om 11:41
Ja hoor, het werk is alleen stom. En er was geen parkeerkaart dus sta ik nu ergens op een achterafterrein waar een wegsleepregeling van kracht is ('maar iedereen doet dat') en ik moest met de bus *zucht*.
Dus... maar ik ga wat eerder weg want om 18u komt er een monteur om te zorgen dat ik een vaste telefoonaansluiting krijg en ik gebruik kan maken van mijn nieuwe internetprovider.
En nu scheurdende honger. Maarja, dikke kont, ik moet er even door. Alleen vandaag en morgen is afzien, vanaf vrijdag in ketose en dan heb ik bakken met energie
En ik pies me het ongans!
*zwaait daar Sprint*
Dus... maar ik ga wat eerder weg want om 18u komt er een monteur om te zorgen dat ik een vaste telefoonaansluiting krijg en ik gebruik kan maken van mijn nieuwe internetprovider.
En nu scheurdende honger. Maarja, dikke kont, ik moet er even door. Alleen vandaag en morgen is afzien, vanaf vrijdag in ketose en dan heb ik bakken met energie
En ik pies me het ongans!
*zwaait daar Sprint*