Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hallo Gurlygurl,

Ophouden met smsen en je pijlen weer wat fanatieker op je man richten. Als je echt niet vreemd wilt gaan dan is nu het moment om het te stoppen. Nu je nog niet zeker weet wat deze jongen voor jou voelt.

Als je het contact dat je met deze jongen afbreekt wordt het denken aan hem hopelijk vanzelf minder.

Succes.

Do as I say, don't do as I do....
Helemaal eens met Geheim: laten gaan. Plan wat leuks met je man, (heeft iemand ervaring met Intiem Verlangen? Ik hoor er wisselende dingen over, maar als het een suf spelletje is, laat dan maar) of gewoon iets doen wat je normaal niet zou doen.

Ik heb sv gisteren onverwacht gezien, erg gezellig maar wel duidelijk op vriendenmodus. Hij kwam me ophalen, ik was natuurlijk mooi aangekleed zat goed in mijn vel. Het was eigenlijk gewoon echt gezellig. Wel grappig om te zien dat mensen dan niet helemaal weten bij wie ik nou hoor: nr1 of sv. Helemaal omdat er niets sexueels in de lucht hing. Ik kom natuurlijk aan met sv, zoen nr1 (die was daar al), stel me voor als vrouw van nr 1 aan al die mensen en vervolgens gaat sv drinken voor me bestellen etc.

Goed zo'n leuke normale avond tussendoor.
Tjee, Mac, ik kan alleen maar dromen van zo'n verhouding tussen SV, man en mij! Lijkt me geweldig!

Alleen....mijn SV is ook getrouwd, misschien toch maar PR!
quote:Mac123 schreef op 07 augustus 2008 @ 09:10:

Helemaal omdat er niets sexueels in de lucht hing. Ik kom natuurlijk aan met sv, zoen nr1 (die was daar al), stel me voor als vrouw van nr 1 aan al die mensen en vervolgens gaat sv drinken voor me bestellen etc.

Goed zo'n leuke normale avond tussendoor.

@gurly : zou het zeker niet doen, je bent veel te emotioneel, het gaat alleen maar pijn doen ...
Zo weer terug van vakantie en ik moet bekennen, het was flink afkicken zeg, zo weinig contact. En nu is hij dus nog even weg... maar gelukkig niet zo lang. En het is al heerlijk een volle mailbox te vinden vol verrassingen en hier te lezen dat hij mij ook wel gemist heeft... .
Hey........ GND......jij bent terug......welcome, welcome 'home'.....
Gurlygurl, k zou t ook niet doen, nu regeert je verstand nog, straks doet je gevoel dat en da s behoorlijk verwarrend kan ik je uit ervaring zeggen ...

K zie volgende week mn sv weer, na vakanties, 2 weken stilte en daarna bijna dagelijks sms contact ... jippie !!!!!!!!!!!!!!!
Veel plezier Koka!
Ik word zo depri van dat andere minnaartopic dat ik nu even behoefte heb aan de leuke kant van het hebben van een sv.

Heeft iemand nog iets leuks, lekkers, luchtigs beleefd?

Heeft iemand iets leuks in de planning?

Ik heb mijn sv vrijdagavond gezien voor geweldige goedmaakseks, ja, weer ruzie gemaakt met hem.

Laten we zeggen dat hij beter is in afstand nemen dan ik, en ik word daar dus hels van.

Zondag heb ik hem gezien op vriendschappelijke basis, was een erg gezellige dag.

Ik leef graag met jullie mee...
quote:geheim1972 schreef op 11 augustus 2008 @ 14:58:

Heeft iemand iets leuks in de planning?Nu je het toch vraagt: ja!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Info, info, info....

Al dat stiekeme gen**k moet maar eens afgelopen zijn, ik wil alles weten!!!
Ik ga die discussie op dat andere topic ook niet aan.

Natuurlijk zullen er altijd voor en tegenstanders blijven.

Maar je kunt soms dingen niet zo zwart/wit zien.

Ik vind dat GND het erg mooi verwoordt heeft daar!

En ja...om ontopic te blijven, ook ik heb een erg leuke date in de planning.
Hahaha, je lijkt Stewie wel, Geheim

Nou ja, als je zo aandringt: ik ga iemand mijn postzegelverzameling laten zien okee?

Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 11 augustus 2008 @ 15:19:

Hahaha, je lijkt Stewie wel, Geheim

Nou ja, als je zo aandringt: ik ga iemand mijn postzegelverzameling laten zien okee?Dat zijn toch nog die ouderwetse postzegels waar je nog aan kan likken toch?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
quote:Magiker schreef op 11 augustus 2008 @ 15:21:

[...]Dat zijn toch nog die ouderwetse postzegels waar je nog aan kan likken toch? Kijk, jij hebt vanochtend je ontbijt gehad!!
Pfff... verslikt zich in haar koffie... nah zeg, postzegels, die smaken héél vies hoor .
Haha Roland, ja, maar in tegenstelling tot Stew vertel ik zelf ook nog wel eens wat. Die meid is ook al zo'n oester.

En Marjo, ik ben er nu ook wel klaar mee daar.

Ik vond het stuk van GND ook alles wel zeggen.
Ik heb vorige week een heel leuke activiteit gehad waar mijn minnares ook bij was.

Een champagne-party, inclusief de oesters.

Was er gezellig en de oesters hebben hun werk gedaan.

Een erg lekkere after party gehad.
Haha, een oester? Ik heb niets te vertellen, eerlijk waar niet. Ik heb ook niet in de planning. Maar ik wil wel wat verzinnen hier hoor....
Goh, was ik zo helder dan vandaag? Nou ja, ik had ook alweer zin om wat luchtiger verder te gaan .

Oesters, werken die dingen nou echt? Champagne daarentegen... tja, dat werkt wel .
quote:stewardess schreef op 11 augustus 2008 @ 15:31:

Haha, een oester? Ik heb niets te vertellen, eerlijk waar niet. Ik heb ook niet in de planning. Maar ik wil wel wat verzinnen hier hoor....Aaahhhh toe Stew, verzin eens een verhaaltje!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Kom op Stew: de avonturen van een Gevleugelde Oester!
ja Stew... verzin eens een verhaaltje.....
vol verwachting klopt ons oestertje hart
Ok.....we kenden elkaar via internet, foto uitgewisseld en elkaar wel eens voor de cam gezien. Hij zag er uit om op te vreten en had veel ervaring. Het zou erg warm weer worden dus we hadden afgesproken om op een bepaalde dag naar het (naakt) strand te gaan. Toen we elkaar bij het station ontmoetten was ik blij verrast, hij bleek nog leuker en grappiger. Op het strand aangekomen was hij al snel uit de kleren en hield ik mijn bikini aan. De eerste zoen liet niet lang op zich wachten. Het warme weer speelde zeker een rol maar ik werd zo bloedg**l van die man dat mijn bikini op een gegeven moment ook uitging. Het was duidelijk dat we op het strand niet all the way konden gaan dus hadden we besloten later op de dag de duinen in te gaan.De dag verstreek en de temperatuur bleef stijgen. Hij stelde voor om te gaan zwemmen, en daar in de zee, kwam het tot een climax.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven