Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:upperclass schreef op 02 maart 2015 @ 21:42:

[...]

Wel dus.Want?
Ik zou het wel kunnen eten hoor, daar niet van, maar niet alleen maar.

Hoewel ik dan meer van de bolognese ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij heeft gelijk: ze is verliefd op spaghetti met kaas. Haar leven zelfs.
En wat een tokkietanden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, zoontje mag wel fruit eten, gelukkig...
Zij moet toch ondervoed zijn?
never a failure, always a lesson
quote:Pretzel66 schreef op 02 maart 2015 @ 21:42:

In de koelkast stond verder alleen maar drinken geloof ikVeel redbull
quote:-esther schreef op 02 maart 2015 @ 21:43:

[...]

Want?Ze heeft een gezond kind op de wereldvgezet met dit dieet.
Ik word er misselijk van.
dat haal ik niet hoor, in een half jaar, wat Dennis eet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat zonde van al die pasta die ze gekookt hebben om even te laten zien in een kruiwagen.
Kruiwagen
Als je mij 's nachts wakker maakt seks of spaghetti met kaas dan kies ik spaghetti met kaas
Als je 5x per dag spaghetti eet, dan is zo'n kruiwagen toch niet erg confronterend? Het is het enige dat ze eet!
Ik ben gek op diverse pasta's, maar absoluut niet elke dag (laat staan meerdere keren per dag) en dan ook wel met wat meer groeten ed. er doorheen
Wat had ze dan verwacht?
quote:upperclass schreef op 02 maart 2015 @ 21:44:

[...]

Ze heeft een gezond kind op de wereldvgezet met dit dieet.Waar baseer je dat op? Ik denk echt dat dat kind, als ze inderdaad alleen pasta met kaas heeft gegeten, met tekorten geboren werd.
Ze huilt om haar leven, boehoehoe.
Nou, Dennis mag wel een beetje aan zijn conditie gaan werken, als hij zo zucht en steunt bij het dragen van 1 kaas
quote:vla-flip schreef op 02 maart 2015 @ 21:45:

Ik ben gek op diverse pasta's, maar absoluut niet elke dag (laat staan meerdere keren per dag) en dan ook wel wat meer groeten ed. er doorheen

'

Duh de groeten
5 minuten geleden stond ze nog vol glorie en glunder te vertellen dat spaghetti met kaas haar leven is.
Zijn die condooms nog in?
quote:S0LEIL schreef op 02 maart 2015 @ 21:46:

Nou, Dennis mag wel een beetje aan zijn conditie gaan werken, als hij zo zucht en steunt bij het dragen van 1 kaas Weet je wel hoe zwaar die kazen zijn?
Leuk stel
O het is een petje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven