Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
klinkt niet als een verzinseltje, krijg het er warm van.
En hou dan hamvraag..... is dit verzonnen, waar gebeurd of staat het waar te gebeuren?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Volgens mij is dit een herinnering.

Maar het is een lekker verhaal.

Well done Stew
Als oester trekt de zee altijd weer opnieuw!
Tja, wat zal ik zeggen.....Jullie nog leuke verhalen?
Och, je wilt vast niet horen hoe ik uit pure frustratie over sv mijn toevlucht heb genomen tot vandalisme denk ik.
quote:stewardess schreef op 11 augustus 2008 @ 16:06:

Tja, wat zal ik zeggen.....Jullie nog leuke verhalen?

En toen viel iedereen stil. Onder de indruk of geen inspiratie?

Kom op Roland, we kunnen hier ook wel één van jou 'oprispingen' gebruiken!
quote:geheim1972 schreef op 11 augustus 2008 @ 16:10:

Och, je wilt vast niet horen hoe ik uit pure frustratie over sv mijn toevlucht heb genomen tot vandalisme denk ik.vertel, vertel
Heb je dan iets stukgemaakt Geheim ?

Zijn banden aan flarden gesneden ?

Zijn ruiten uitgegooid ?

Zijn boxers uitgerookt ?

Deel uw frustratie met ons ...
laat ons niet langer verstoken van jouw verhaal..
Nee, zo erg was het nou ook weer niet.

(Mooie avatar BM...)

Ik had een afspraak met hem afgelopen woensdag voor de lunch. Meneer kwam niet opdagen. Ik snap ook wel dat hij dan gewoon niet weg kan van zijn werk, maar verd. bel dan even.

Ik ben uit pure nijd met een bloedgang weggereden bij hem, waardoor ik met mijn grote 4x4 banden een behoorlijk stuk van zijn gazon bij de buren heb doen belanden.

Niet netjes, ben er niet trots op.

Het luchtte wel op, dat dan weer wel...
Oh sorry hoor Geheim , wat een duo zijn jullie, jij en je poffertje!
haha... die bijnaam raakt ie dus echt noooooooit meer kwijt ;)
Nee, en als ik een man zie die zijn bril afzet, denk ik meteen aan de SV van Geheim... wat is dat toch?
quote:geheim1972 schreef op 11 augustus 2008 @ 16:30:

Ik ben uit pure nijd met een bloedgang weggereden bij hem, waardoor ik met mijn grote 4x4 banden een behoorlijk stuk van zijn gazon bij de buren heb doen belanden.

...Da's tenminste indruk maken ...
Dit soort dingen zijn echt niets voor mij om te doen.

Ik ben echt vrij rustig en redelijk en beheerst enzo, maar hij kan me zo het bloed onder de nagels vandaan halen.

Raar...
Hahaha! Geheim, lekkere actie!

Ik weiger goedmaaksex, ik weiger nooit sex, maar dan moet wel het 'goedmaak' eraf.

Hoe los jij dat dan op, als hij zich weer afstandelijk opstelt? Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik dan te opdringerig kan worden, terwijl ik ook wel eens heb gehoord dat hij het helemaal niet erg vind als ik to the point communiceer.

Ik kan nog steeds geen gedachten lezen dus ik doe waar ik me zelf goed bij voel. Subtiele hints begrijpt hij sowieso niet.

Helaas niets in de planning, ik dacht dat ik hem dit weekend ook weer ergens zou zien maar dat liep allemaal even anders.

Zo toch nog maar eens kijken op dat andere topic ik ben benieuwd naar de reactie van GND.

Gurly, hoe gaat het met jou?
Hahaha, Geheim, leuke aktie! Ik zie nu een man voor me die zijn bril afzet en vol verbazing naar zijn gazon kijkt.

Jammer dat er niemand een spannend verhaal heeft, en jij ook nog niet dus Mac.
@ Mac: Nou, in dit geval zag hij wel aan zijn gras dat ik ergens mee zat, dus dan komt hij naar mij toe om het weer goed te maken.

Hij lijkt, in eerdere gevallen, erg aan te voelen (en dat voor een poffertje) wanneer ik er schoon genoeg van begin te krijgen, en dan trekt hij net op tijd alles uit de kast om me weer aan hem te binden.

Ik hoef dus zelf niets te doen als ik hem te afstandelijk vind, hij komt altijd wel weer bij mij.
Jouw poffertje voelt dat tenminste nog wel aan, de mijne vraagt wat ik kom doen als ik daar in mijn sexy jurkje op de bank zit (wel met een hele stoute glimlach, maar toch).
Ik wendde mij tot google, poffertjes zijn van die kleine pannekoekjes, toch ?

Als ze maar lekker zijn, dan is de inhoud niet zo belangrijk

Mac, je moet hem wel helpen hoor, als hij het even niet weet ...
Dat heb ik toen ook maar gedaan.

Ik wou dat hij mij nu eens kwam helpen met bijv. het doorbrengen van een eenzame avond...
Tja als hij dat niet weet ... Misschien moet je hem dat toch maar even laten weten zo ...
Wat kom je doen?

Irritant.

Bedenk je maar dat hij gewoon geile praat wil horen van je.

Mijn sv hoort ook graag tot in detail wat ik met hem van plan ben voordat we het uit gaan voeren.
ja! geile praat! Het wordt ook steeds geiler en gedetaileerder. sv is weer in zijn schulp gekropen, ik laat hem daar maar een tijdje zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven