Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
maandag 11 augustus 2008 om 21:12
Jullie raden nooit wat ik vanavond heb gedaan. Ik ben EINDELIJK naar de sportschool geweest en een uur spinning gedaan! Jeetje, dat ik daar nou zo tegenop zag. Het ging hartstikke goed! Tuurlijk kon ik niet alles bijhouden, maar heb me goed in het zweet gewerkt. Ik moet echt nodig mijn zwangerschapskilo's kwijt en had iedere keer een smoes of iets anders. Maar nu eindelijk met een vriendin gegaan. Ben best trots op mezelf! hahaha Nu nog volhouden natuurlijk. Maar ik ben sinds vorige week al 1 kilo kwijt!
Zaza, gaat het nog een beetje? Krijg je al opmerkingen van: Loop je er nu nog? etc. Dat ga je straks vast ook wel krijgen. Ik hoop voor jou dat alles nog goed gaat en dat het snel mag komen.
Ongeduld, dat lijkt me ook erg leuk een abonnement op de dierentuin in Emmen, maar denk dat ik er toch nog eventjes mee wacht. Ik woon nu gelukkig naast de kinderboerderij, dus daar gaan we vaak heen. Maar echt naar de diertjes kijken doet hij nog niet echt hoor.
Nadine hoe was je weekend?
en hoe is het met de andere dames?
Vincent heeft nu op het moment echt momenten dat hij niet zonder me kan. Dan heeft bv mijn man hem op schoot en dan wil hij meteen weer naar mij toe. Best wel lastig hoor en probeer er ook niet telkens aan toe te geven, maar ik vind het wel moeilijk. Gelukkig doet hij dat niet als ik hem naar mn moeder breng s;morgens. Ze past sinds deze week 2 halve daagjes op en het gaat goed gelukkig. Heb gezegd als het haar teveel wordt dat ze het eerlijk moet zeggen, maar ze vind het zelf zo leuk. Wat hebben we toch een geluk gehad. Dat besef ik heel goed! Mijn man heeft nu elke week 1 dag ouderschapsverlof. HEERLIJK! Nu weet hij ook hoe het is om echt een hele dag met hem in de weer te zijn en het gaat echt super goed!
Zo, dat was wel weer een lang berichtje, Ga nog even mn mail checken. Doei!
Zaza, gaat het nog een beetje? Krijg je al opmerkingen van: Loop je er nu nog? etc. Dat ga je straks vast ook wel krijgen. Ik hoop voor jou dat alles nog goed gaat en dat het snel mag komen.
Ongeduld, dat lijkt me ook erg leuk een abonnement op de dierentuin in Emmen, maar denk dat ik er toch nog eventjes mee wacht. Ik woon nu gelukkig naast de kinderboerderij, dus daar gaan we vaak heen. Maar echt naar de diertjes kijken doet hij nog niet echt hoor.
Nadine hoe was je weekend?
en hoe is het met de andere dames?
Vincent heeft nu op het moment echt momenten dat hij niet zonder me kan. Dan heeft bv mijn man hem op schoot en dan wil hij meteen weer naar mij toe. Best wel lastig hoor en probeer er ook niet telkens aan toe te geven, maar ik vind het wel moeilijk. Gelukkig doet hij dat niet als ik hem naar mn moeder breng s;morgens. Ze past sinds deze week 2 halve daagjes op en het gaat goed gelukkig. Heb gezegd als het haar teveel wordt dat ze het eerlijk moet zeggen, maar ze vind het zelf zo leuk. Wat hebben we toch een geluk gehad. Dat besef ik heel goed! Mijn man heeft nu elke week 1 dag ouderschapsverlof. HEERLIJK! Nu weet hij ook hoe het is om echt een hele dag met hem in de weer te zijn en het gaat echt super goed!
Zo, dat was wel weer een lang berichtje, Ga nog even mn mail checken. Doei!
woensdag 13 augustus 2008 om 16:52
Hoi meiden,
Gister avond sloeg de paniek ineens toe bij me. Ik las een stukje bij de maart mama's over een miskraam en dat ze dacht gewoon zwanger te zijn. Ik schrok daar zo van dus heb heel slecht geslapen vanacht. Het zal je overkomen dacht ik. Gelukkig hier alles helemaal goed. Kleine loopt zelfs voor op schema. Ik ben ook niet meer uitgerekend op 11 maart maar op 7 maart. Ik plaats straks wel even de echo foto in het album van onze hyves. Ik heb gewoon gejankt vanmorgen. Was zo blij en opgelucht. Nu kan ik het pas geloven. Ze zei ook dat de kans dat het nu nog fout gaat wel heeeeeel erg klein is. Jaaayyyy!
Dus nu allemaal naar hyves!
Gister avond sloeg de paniek ineens toe bij me. Ik las een stukje bij de maart mama's over een miskraam en dat ze dacht gewoon zwanger te zijn. Ik schrok daar zo van dus heb heel slecht geslapen vanacht. Het zal je overkomen dacht ik. Gelukkig hier alles helemaal goed. Kleine loopt zelfs voor op schema. Ik ben ook niet meer uitgerekend op 11 maart maar op 7 maart. Ik plaats straks wel even de echo foto in het album van onze hyves. Ik heb gewoon gejankt vanmorgen. Was zo blij en opgelucht. Nu kan ik het pas geloven. Ze zei ook dat de kans dat het nu nog fout gaat wel heeeeeel erg klein is. Jaaayyyy!
Dus nu allemaal naar hyves!
donderdag 14 augustus 2008 om 09:24
Hoi Think,
Fijn dat alles goed is! Ik heb de foto even bekeken en een reactie geplaatst. Wat prachtig om te zien. Nu echt op die roze wolk klimmen en je geld gaan uitgeven. Dat vond ik echt leuk om te doen. Al die spullen kopen! Geniet ervan!! (Stiekem begint het bij mij ook weer te kriebelen, terwijl ik stellig heb gezegd dat er van mij wel 2 tot 3 jaar tussen mag zitten. Maar als ik dit dan weer zie. Zo mooi!)
Nadine, heb ook even het kruipen van Nick gezien. Knap hoor!
Vincent zit me wel bij alle kastjes. Moeilijk om dat af te leren, maar ik zet gewoon door. Hij kan dan zo boos kijken en gillen als iets niet mag. hahaha Lijkt dan zo grappig. Hij heeft mijn karakter, dus lekker fel. Daar ben ik mooi klaar mee.
We gaan vandaag eindelijk iets aan onze tuin doen. Vandaag komt nog meer zand en zaterdag de graszoden. Dan lijkt het meteen heel anders en een stuk netter. Ga vanmiddag met een vriendin spulletjes kopen voor in de tuin.
Hebben jullie nog iets beleefd? Sweet nog leuke buikfoto's? Ben erg benieuwd.
Groetjes!
Fijn dat alles goed is! Ik heb de foto even bekeken en een reactie geplaatst. Wat prachtig om te zien. Nu echt op die roze wolk klimmen en je geld gaan uitgeven. Dat vond ik echt leuk om te doen. Al die spullen kopen! Geniet ervan!! (Stiekem begint het bij mij ook weer te kriebelen, terwijl ik stellig heb gezegd dat er van mij wel 2 tot 3 jaar tussen mag zitten. Maar als ik dit dan weer zie. Zo mooi!)
Nadine, heb ook even het kruipen van Nick gezien. Knap hoor!
Vincent zit me wel bij alle kastjes. Moeilijk om dat af te leren, maar ik zet gewoon door. Hij kan dan zo boos kijken en gillen als iets niet mag. hahaha Lijkt dan zo grappig. Hij heeft mijn karakter, dus lekker fel. Daar ben ik mooi klaar mee.
We gaan vandaag eindelijk iets aan onze tuin doen. Vandaag komt nog meer zand en zaterdag de graszoden. Dan lijkt het meteen heel anders en een stuk netter. Ga vanmiddag met een vriendin spulletjes kopen voor in de tuin.
Hebben jullie nog iets beleefd? Sweet nog leuke buikfoto's? Ben erg benieuwd.
Groetjes!
donderdag 14 augustus 2008 om 18:18
Tink: gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed gaat!
ik heb nieuws: ik ben zwanger
Ongelooflijk he? Weet het nu een week en wilde het zo graag aan jullie vertellen maar op de een of andere manier ben ik bang dat als ik het echt zwart op wit zet, dat het dan ineens ongeluk brengt ofzo. (heb al een aantal keer mijn post gedelete) Zijn dat de hormonen dat je ineens zo angstig bent voor een miskraam???
Ik (en vriendlief natuurlijk) zijn zó blij!!! We hadden dit nooit verwacht! Voel me best prima, wat zware borsten en de laatste dagen misselijk vanaf een uur of 17:00. En heb af en toe wat buikpijn, maak me daar zorgen om, maar begrijp dat het er ook bij hoort. AAAAAAAAHHHHH ik ben zo blij!!! Ik hoop zo dat het goed gaat, ik begrijp je nu helemaal hoor Tink, dat je maar niet op die roze wolk durfde te gaan zitten...duimen jullie aub voor mij dat het goed zal gaan?
voor jullie allemaal
ik heb nieuws: ik ben zwanger
Ongelooflijk he? Weet het nu een week en wilde het zo graag aan jullie vertellen maar op de een of andere manier ben ik bang dat als ik het echt zwart op wit zet, dat het dan ineens ongeluk brengt ofzo. (heb al een aantal keer mijn post gedelete) Zijn dat de hormonen dat je ineens zo angstig bent voor een miskraam???
Ik (en vriendlief natuurlijk) zijn zó blij!!! We hadden dit nooit verwacht! Voel me best prima, wat zware borsten en de laatste dagen misselijk vanaf een uur of 17:00. En heb af en toe wat buikpijn, maak me daar zorgen om, maar begrijp dat het er ook bij hoort. AAAAAAAAHHHHH ik ben zo blij!!! Ik hoop zo dat het goed gaat, ik begrijp je nu helemaal hoor Tink, dat je maar niet op die roze wolk durfde te gaan zitten...duimen jullie aub voor mij dat het goed zal gaan?
voor jullie allemaal
donderdag 14 augustus 2008 om 19:05
Tink: Wat een geweldige foto! Echt heel mooi! Net als Blink moet ik weer terugdenken aan onze echo, maar hier nog absoluut geen kriebels voor een tweede. Lukt het je nu wat beter om te genieten? Dringt het door?
Blink: Weer aan het klussen komend weekend dus! Met de tuin wordt een huis wel echt af. Volgend jaar holt Vincent door de tuin heen, zo'n mooi vooruitzicht!
Zaza: Hoe is het? Trek je het nog? Echt nog maar effe.
Nadine: Wat een geweldige filmpjes!
Sweet: Hoe is het? Ik mis je verhalen!
Hier gaat alles goed! Guido heeft afgelopen nacht voor het eerst in zijn ledikantje op zijn kamertje geslapen. Het ging echt heel goed. Hij kwam om half 5 voor een voeding, maar verder heeft ie prima geslapen. Dus vannacht slaapt ie er weer! Sterker nog, hij slaapt er nu al. Hij heeft een drukke dag met de gastouder gehad, dus hij ligt al voor pampus. Ik heb hem dus maar een half uurtje gezien.....
Noem het toeval of niet, maar vannacht heeft het in onze slaapkamer gelekt, precies boven Guido´s wiegje!
Blink: Weer aan het klussen komend weekend dus! Met de tuin wordt een huis wel echt af. Volgend jaar holt Vincent door de tuin heen, zo'n mooi vooruitzicht!
Zaza: Hoe is het? Trek je het nog? Echt nog maar effe.
Nadine: Wat een geweldige filmpjes!
Sweet: Hoe is het? Ik mis je verhalen!
Hier gaat alles goed! Guido heeft afgelopen nacht voor het eerst in zijn ledikantje op zijn kamertje geslapen. Het ging echt heel goed. Hij kwam om half 5 voor een voeding, maar verder heeft ie prima geslapen. Dus vannacht slaapt ie er weer! Sterker nog, hij slaapt er nu al. Hij heeft een drukke dag met de gastouder gehad, dus hij ligt al voor pampus. Ik heb hem dus maar een half uurtje gezien.....
Noem het toeval of niet, maar vannacht heeft het in onze slaapkamer gelekt, precies boven Guido´s wiegje!
donderdag 14 augustus 2008 om 19:07
Harley: Meisje, hoe is het? Ik begrijp het wanneer je nu even een beetje afstand neemt. Ik ik kan me ook goed voorstellen dat het bericht van Bloem je raakt, hoe blij je ook voor haar bent. Vergeet niet: jouw tijd komt! We laten niemand achter. Er wordt heel wat van jullie geduld gevraagd, maar probeer vertrouwen te hebben!
Lieve knuffel voor je!
Lieve knuffel voor je!
donderdag 14 augustus 2008 om 19:29
ongeduld, dank je wel! Het is precies wat je zegt, die onzekerheid...a.s. maandag een afspraak bij de gyn voor een echo, nog 4 nachtje slapen dus. Ik hoop zo op een kloppend tje! Ik denk dat ik dan 7 weken ben.
Harley: ik wil ook graag blij zijn voor jou, gaat echt gebeuren hoor. Kijk maar naar mij, dit hadden we toch niet durven hopen na al het slechte nieuws?
Harley: ik wil ook graag blij zijn voor jou, gaat echt gebeuren hoor. Kijk maar naar mij, dit hadden we toch niet durven hopen na al het slechte nieuws?
donderdag 14 augustus 2008 om 23:52
Wauw!! Ik had een vriendin te eten en log nu pas weer in!
Maar wat een GEWELDIG nieuws!
Bloemetje proficiat meid! Ik ben zooooo blij voor je!
En je gevoel is zo herkenbaar maar tis net wat Ongeduld zegt, vertrouw op je lichaam. 4 nachtjes zijn zo voorbij!
Ennuh... meld je je ook weer aan voor onze hyves?
Ik ben de komende 3 nachten alleen. Manlief is naar de rally in Duitsland met 3 vrienden en komt zondagmiddag pas weer thuis Hij mag dan z'n tas uitladen en opnieuw inladen en vertrekken we meteen naar het vakantiehuisje in Zeeland voor 10 dagen. Shit wat zal ik jullie missen!! Nou Ongeduld, dan moet je me maar ff smsen hoe de echo van Bloem was want op dat nieuws ga ik niet 10 dagen wachten hoor!
Zaza meid hoe gaat t met de laatste loodjes? Ik vond die echt verschrikkelijk. Ik was m'n buik zo zat maar Nickie zat prima. Hij had zelfs nog wat hulp nodig om eruit te komen
Ik moet wel veel aan de bevalling denken de laatste tijd. Heel vreemd is dat. En ondanks dat ik zo'n K***** bevalling heb gehad, wil ik toch echt nog een brusje voor Nick! Dus echt meiden, alle cliches zijn waar!
Nu ga ik lekker pitten, morgenvroeg om 7 uur staat er weer een knulletje in z'n bed mama te roepen!
Dikke knuffels voor allemaal!
XXX
Maar wat een GEWELDIG nieuws!
Bloemetje proficiat meid! Ik ben zooooo blij voor je!
En je gevoel is zo herkenbaar maar tis net wat Ongeduld zegt, vertrouw op je lichaam. 4 nachtjes zijn zo voorbij!
Ennuh... meld je je ook weer aan voor onze hyves?
Ik ben de komende 3 nachten alleen. Manlief is naar de rally in Duitsland met 3 vrienden en komt zondagmiddag pas weer thuis Hij mag dan z'n tas uitladen en opnieuw inladen en vertrekken we meteen naar het vakantiehuisje in Zeeland voor 10 dagen. Shit wat zal ik jullie missen!! Nou Ongeduld, dan moet je me maar ff smsen hoe de echo van Bloem was want op dat nieuws ga ik niet 10 dagen wachten hoor!
Zaza meid hoe gaat t met de laatste loodjes? Ik vond die echt verschrikkelijk. Ik was m'n buik zo zat maar Nickie zat prima. Hij had zelfs nog wat hulp nodig om eruit te komen
Ik moet wel veel aan de bevalling denken de laatste tijd. Heel vreemd is dat. En ondanks dat ik zo'n K***** bevalling heb gehad, wil ik toch echt nog een brusje voor Nick! Dus echt meiden, alle cliches zijn waar!
Nu ga ik lekker pitten, morgenvroeg om 7 uur staat er weer een knulletje in z'n bed mama te roepen!
Dikke knuffels voor allemaal!
XXX
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
vrijdag 15 augustus 2008 om 07:46
@ TInk: Ik lag me net in m'n bed te bedenken dat ik je nog helemaal niet had gefeliciteerd met je mooie echo, dus bij dezen.... Van harte gefeliciteerd met de prachtige echo!!!! en nou als de donder op je roze wolkie!!!
Ik ga me snel aankleden, kleine man moet zo eten...
Tot later maar weer
Knuf Nadine
Ik ga me snel aankleden, kleine man moet zo eten...
Tot later maar weer
Knuf Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
vrijdag 15 augustus 2008 om 10:28
YES BLOEM!! WAT GEWELDIG!! Ben zo blij voor jullie!! Veel succes met de echo het is vast helemaal goed! Nog 4 nachtjes en dan is het al zover. Dit is een goed begin van de dag!
Lieve Harley, kan me nu helemaal goed begrijpen dat je ook zo graag wilt. We denken nog steeds aan je hoor en duimen ons suf voor jou. Ook voor jou zal het vast wel komen, alleen is het niet echt eerlijk dat de een er veel langer op moet wachten dan de ander. Maar een hele dikke voor jou. Nu ben jij aan de beurt!!! Dus dames draaien die duimen!!
Nadine, druk druk druk dus de komende dagen. Wij gaan met de tuin aan de slag dus hier ook druk zat. Maar wel fijn dat je de vakantie nog krijgt. Ik ben alweer 2 weken aan het werk geweest
Ongeduld, toch gezellig he alleen forummen. hahaha
Maar soms ben je zo enthousiast dat je de helft vergeet te typen na zo'n goed bericht!
Sweet, hoe is het met jou meid, alles goed? Mis je leuke verhalen ook wel een beetje....
Zaza, je zult wel flauw worden van de vragen, maar de beeb zit dus nog steeds lekker warm bij mams in de buik. Gaat het nog een beetje?
Lieve Harley, kan me nu helemaal goed begrijpen dat je ook zo graag wilt. We denken nog steeds aan je hoor en duimen ons suf voor jou. Ook voor jou zal het vast wel komen, alleen is het niet echt eerlijk dat de een er veel langer op moet wachten dan de ander. Maar een hele dikke voor jou. Nu ben jij aan de beurt!!! Dus dames draaien die duimen!!
Nadine, druk druk druk dus de komende dagen. Wij gaan met de tuin aan de slag dus hier ook druk zat. Maar wel fijn dat je de vakantie nog krijgt. Ik ben alweer 2 weken aan het werk geweest
Ongeduld, toch gezellig he alleen forummen. hahaha
Maar soms ben je zo enthousiast dat je de helft vergeet te typen na zo'n goed bericht!
Sweet, hoe is het met jou meid, alles goed? Mis je leuke verhalen ook wel een beetje....
Zaza, je zult wel flauw worden van de vragen, maar de beeb zit dus nog steeds lekker warm bij mams in de buik. Gaat het nog een beetje?
vrijdag 15 augustus 2008 om 16:43
WWWWHHHAAAAAAAAAA BLOEM WAT GEWELDIG!!!!!! Gefeliciteerd meid! Oh en die roze wolk komt vanzelf hoor. Ik hoop ook op een goede echo bij jou maandag. Het is zo mooi om te zien. Jeetje wat ontzettend leuk. Ben echt super blij voor je!!!! coooool. Angst voor een miskraam gaat grotendeels wel weg als je het eerste 3mester door bent den ik. Bang zal je altijd blijven maar ook straks als je kleintje er eenmaal is denk ik. Dat is gewoon je moeder gevoel en die is er nu ook al, ookal is het nog maar zo klein. 1 tip, luister niet naar horrorverhalen van anderen. Probeer ook niet zoveel te lezen, want daarom werd ik helemaal gek van de week. Het word een heel mooi beebje hoor!
@Ongeduld, Ja het dringt steeds meer tot me door. Maak me nu al druk hoe ik de kinderkamer af moet krijgen haha daar durfde ik eerst al helemaal niet aan te denken. Morgen ga ik op stap voor positiebroeken, want ik knap uit mijn gewone broeken.
@Nadine, Dankje! Wel lekker vooruitzicht dat als je vent thuis komt dat jullie ook nog samen lekker weggaan. Heerlijk. Ik zag de uitnodiging van nick op je hyves. Erg leuk gedaan. Het gaat echt zo snel, alweer bijna een jaar.
@Zaza, sterkte meid met de laatste loodjes. Wel blijven melden he!
@Sweety, Waar zit je ergens? Ben je druk aan het winkelen ofzo?
@Harley,
@Ongeduld, Ja het dringt steeds meer tot me door. Maak me nu al druk hoe ik de kinderkamer af moet krijgen haha daar durfde ik eerst al helemaal niet aan te denken. Morgen ga ik op stap voor positiebroeken, want ik knap uit mijn gewone broeken.
@Nadine, Dankje! Wel lekker vooruitzicht dat als je vent thuis komt dat jullie ook nog samen lekker weggaan. Heerlijk. Ik zag de uitnodiging van nick op je hyves. Erg leuk gedaan. Het gaat echt zo snel, alweer bijna een jaar.
@Zaza, sterkte meid met de laatste loodjes. Wel blijven melden he!
@Sweety, Waar zit je ergens? Ben je druk aan het winkelen ofzo?
@Harley,
vrijdag 15 augustus 2008 om 17:32
Joehoeeeeeeeeee ben ik even afwezig en dan wordt Bloemetje zwanger!!!!!!!
Hoeraaaaa van harte gefeliciteerd meissie!!!
En Harley...niet vergeten jou nemen we ook mee!
Mij hebben ze ook niet laten zitten en heb er 8 jaar over gedaan.
Binnenkort ben jij ook zwanger meis..
Maar doe waar je je goed bij voelt...en neem je tijd als je het even niet trekt.
Wij vergeten je niet!
Tinkerbel: Wat een supermooie echo op hyves...
Gamaar lekker zweven op je roze/blauwe wolkje
Oja meiden ik heb een buikfoto op hyves gezet eindelijk...
Ja dat werd tijd i know
Zaza: Hoe is het??? Ben je er nog of al druk aan het werk voor jullie meissie??
In ieder geval heel veel succes en hoop dat het een mooie ervaring mag zijn.
Hoeraaaaa van harte gefeliciteerd meissie!!!
En Harley...niet vergeten jou nemen we ook mee!
Mij hebben ze ook niet laten zitten en heb er 8 jaar over gedaan.
Binnenkort ben jij ook zwanger meis..
Maar doe waar je je goed bij voelt...en neem je tijd als je het even niet trekt.
Wij vergeten je niet!
Tinkerbel: Wat een supermooie echo op hyves...
Gamaar lekker zweven op je roze/blauwe wolkje
Oja meiden ik heb een buikfoto op hyves gezet eindelijk...
Ja dat werd tijd i know
Zaza: Hoe is het??? Ben je er nog of al druk aan het werk voor jullie meissie??
In ieder geval heel veel succes en hoop dat het een mooie ervaring mag zijn.
vrijdag 15 augustus 2008 om 17:35
zaterdag 16 augustus 2008 om 09:08
Hoeraaaaaaaa!!
Zaza en Zazaman: Hartelijk gefeliciteerd met julloe wondertje...
Ga maar lekker genieten van jullie ongetwijfeld mooie meissie.
Alles goed gegaan??
Bedankt Zazaman voor je berichtje. Zijn we heel blij mee!
Dikke hug en lekker genieten hoor met zijn drietjes..
ps..bibber bibber ik ben de volgende ook al duurt het nog even..
Zaza en Zazaman: Hartelijk gefeliciteerd met julloe wondertje...
Ga maar lekker genieten van jullie ongetwijfeld mooie meissie.
Alles goed gegaan??
Bedankt Zazaman voor je berichtje. Zijn we heel blij mee!
Dikke hug en lekker genieten hoor met zijn drietjes..
ps..bibber bibber ik ben de volgende ook al duurt het nog even..