Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zaterdag 14 maart 2015 om 09:48
zaterdag 14 maart 2015 om 22:47
quote:Lotte35 schreef op 14 maart 2015 @ 22:45:
Ik plaatste net een smiley in een bericht, maar kreeg een totaal andere te zien (forum op de iPad).
Nog meer mensen hier last van? Nee geen last van.
Ik plaatste net een smiley in een bericht, maar kreeg een totaal andere te zien (forum op de iPad).
Nog meer mensen hier last van? Nee geen last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 14 maart 2015 om 23:07
quote:SuzanneSuus schreef op 14 maart 2015 @ 09:48:
Je moet het bericht verplaatsen naar de prullenbak: bericht selecteren en dan onderaan de lijst zie je : verplaats bericht. Dan kies je prullenbak. Evt daarna de prullenbak legen.
Maar misschien kun je modsberichten niet naar de prullenbak verplaatsen Dat dus.
Je moet het bericht verplaatsen naar de prullenbak: bericht selecteren en dan onderaan de lijst zie je : verplaats bericht. Dan kies je prullenbak. Evt daarna de prullenbak legen.
Maar misschien kun je modsberichten niet naar de prullenbak verplaatsen Dat dus.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 17 maart 2015 om 00:19
Zolang wij zeuren, maar hier en in andere topics steeds blijven posten, zal er niets veranderen. Als Sanoma er überhaubt interesse bij heeft om dit forum in stand te houden...
Weggaan van dit forum zou het statement zijn, als er genoeg mensen weglopen zal er wat gebeuren. Helaas blijven we en doen precies wat nederlanders altijd doen, 'kijke kjke niet kope' vrij vertaald dus 'zien, zeuren en weerom komen'.
Weggaan van dit forum zou het statement zijn, als er genoeg mensen weglopen zal er wat gebeuren. Helaas blijven we en doen precies wat nederlanders altijd doen, 'kijke kjke niet kope' vrij vertaald dus 'zien, zeuren en weerom komen'.
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
dinsdag 17 maart 2015 om 00:52
dinsdag 17 maart 2015 om 13:15
ik zie dat er vrolijk geknutseld wordt aan de mobiele versie, zo had ik ineens in die leuke grijze vlakken allerlei advertenties. Gezellig hoor! Elke keer als je naar beneden wilt scrollen ontkom je er niet aan om per ongeluk weer op zo'n advertentie te klikken en hop, daar zit je weer bij hans Anders alleen de prijs is Anders. Dus er wordt gewerkt, dat zie ik, maar liever had ik de grijze vlakken