Stinkende sportbh
vrijdag 13 maart 2015 om 18:54
Lieve dames,
Ik zit met het volgende probleem. Mijn sportbh, die ik 4 keer per week gebruik en dan ook minstens 3x per week was, stinkt. Als hij gewassen is, ruikt hij prima, maar zodra we samen naar de sportschool gaan en op de stepper staan, begint hij ineens te stinken. Is dit exemplaar nog te redden en zo ja, hoe, of moet ik op zoek naar een andere? Aangezien ik aan het sparen ben voor een grote reis en sportbh's niet heel goedkoop zijn als je cup D hebt, hoop ik dat jullie goede oma-weet-raad-tips hebben!
Liefs
Ik zit met het volgende probleem. Mijn sportbh, die ik 4 keer per week gebruik en dan ook minstens 3x per week was, stinkt. Als hij gewassen is, ruikt hij prima, maar zodra we samen naar de sportschool gaan en op de stepper staan, begint hij ineens te stinken. Is dit exemplaar nog te redden en zo ja, hoe, of moet ik op zoek naar een andere? Aangezien ik aan het sparen ben voor een grote reis en sportbh's niet heel goedkoop zijn als je cup D hebt, hoop ik dat jullie goede oma-weet-raad-tips hebben!
Liefs
vrijdag 13 maart 2015 om 19:08
quote:tessie90 schreef op 13 maart 2015 @ 19:03:
Thanks all!
@ pommiaan, haha dankje precies wat ik zocht! Maar even serieus.. ossegalzeep? Nog nooit van gehoord en hoop het nooit tegen te komen :Dop goeievraag.nl staat witte azijn, dus die dan maar? Ik heb er verder echt geen verstand van eigenlijk, succes!
Thanks all!
@ pommiaan, haha dankje precies wat ik zocht! Maar even serieus.. ossegalzeep? Nog nooit van gehoord en hoop het nooit tegen te komen :Dop goeievraag.nl staat witte azijn, dus die dan maar? Ik heb er verder echt geen verstand van eigenlijk, succes!
vrijdag 13 maart 2015 om 19:17
Voor onze sportkleding gebruik ik schoonmaakazijn. Eens in de zoveel tijd ( half jaar ongeveer)gaat alles in een grote Kuip met water en een fikse scheut schoonmaakazijn en laat ik het een paar uur weken en bij de was gaat ook standaard een scheut schoonmaakazijn. Shirts die ik had afgeschreven door de geur die ik er niet uitkreeg heb ik hiermee gered en nooit meer last van nare geurtjes
vrijdag 13 maart 2015 om 19:24
vrijdag 13 maart 2015 om 20:23
vrijdag 13 maart 2015 om 20:38
vrijdag 13 maart 2015 om 20:48
http://dancetalk.nl/2014/ ... middel-voor-sportkleding/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.