Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
@allen,

even een update, Vandaag alles een stuk beter ondanks het feit dat ik (welis waar gevraagde) verlovingsring krijg via de post met alleen een briefje zoals beloofd.

Verder ex nog heel even gesproken over auto en over ons. En hij heeft meer rust als we geen contact hebben, heeft er wel ook moeite mee maar vindt het beter zo, en dat is misschien ook wel zo. Alles gaat over en gelukkig zit ik nu even in een up en heb ik rust anders hou ik de downs ook niet vol.

prettig weekend verder ennu voor nu, snaveltjes dicht en oogjes toe.
Lieve meiden,

Jullie schrijven allemaal zulke fijne harten onder de riem! Echt superfijn om langs de zijlijn mee te lezen.

Over hyves: heb het ook een paar keer gedaan maar moet mezelf bedwingen om het niet meer te doen. Ieder dingetje dat hij nu verandert, maakt me compleet van slag.

Ik heb net aan hem ge-sms-t dat ik de rest van mijn spullen nu ook wil hebben, ik wil ze halen omdat het voor mij prettiger voelt als de 'eindscene' bij hem plaatsvindt ipv bij mij.

Hij schreef dat hij het moeilijk vindt om te merken dat ik zoveel pijn heb en dat hij niet goed weet hoe hij er mee om moet gaan... Voor de rest was de toon van zijn sms lief, met een x op het eind
@DianaJ, ik heb hem gewoon uitgelegd dat ik dat deed (de hyves) en hem gevraagd mij te blokkeren, dan kun je het niet meer bekijken. Gezien jouw omschrijving van hoe julllie met elkaar om gaan kan hij dat waarschijnlijk wel voor je doen.

Ik ben nog steeds rustig en ben tot het besef gekomen dat ik toch wel snel middelen moet gaan vinden om mijn tijd in te delen. Want met mijn avonddiensten heb ik weinig contact met mensen en zit ik maar een beetje thuis, dat heb ik nu wel gehad. Op zoek naar een hobby dus.
Hallo meiden,

Ik heb af en toe eens meegelezen in dit topic...

Ik ben sinds 3 maanden ook weer alleen na een relatie van 11 jaar, waarvan we 8 jaar samen hebben gewoond.

Van zijn kant was de liefde over en ik zie nu ook wel in dat we echt uit elkaar gegroeid waren en dat onze relatie niet zo was als het zou moeten zijn. Wat nog veel meer pijn doet is dat hij na 3 weken alweer een ander had. Ik woon nu nog in ons huis, maar hij woont, eigenlijk noodgedwongen, al bij haar..Het is zo pijnlijk omdat ik vindt dat hij een relatie van 11 jaar zomaar aan de kant zet...

We hebben veel gezamenlijke vrienden en daar is hij ook al met haar geweest..

Ergens zegt een stemmetje dat dit beter is, maar ik mis 'm zo verschrikkelijk! Vooral de laatste 2 weken zit ik echt weer in een dip. Daarvoor ging het eigenlijk wel redelijk met me. Het werkt ook niet echt mee dat ik 6 weken vakantie heb en dat iedereen om me heen gewoon aan het werk is..

In september krijg ik de sleutel van mijn eigen appartementje en dan kan ik de boel misschien beter afsluiten. Hij gaat weer in dit huis wonen, omdat ie behoefte heeft aan een plekje voor zichzelf.

Hij wil heel graag contact houden, ik ook..Maar op dit moment is het helemaal niet goed voor me..Ik wil 'm niet kwijt, maar dit is ook niet goed.

Wat een ellende zeg,,

Ik heb er veel aan om verhalen van jullie te lezen, vandaar nu ook mijn verhaal..
@Lobelia, toch uiteindelijk wel goed dat je het contact tussen je ex en jou hebt verbroken. Al is het maar voor tijdelijk dat jullie beide alles weer op de rit hebben, uiteindelijk is het wel het beste wat je nu kan doen. Sterkte ermee!

@Indi, helaas welkom hier... Wat moeilijk voor je dat je ex nu al een ander heeft. Zou dat niet een bevlieging kunnen zijn? Mannen kunnen moeilijk alleen zijn en vluchten dan meestal in een andere relatie, puur omdat dat weer spannend en nieuw is. Maar toch zeer pijnlijk voor je! Jij ook veel sterkte!

@Diana, wat een lieve ex heb jij, tenminste dat hij gewoon erkent hoe hij zich voelt! Aan de andere kant zou ik dat ook weer lastig vinden, omdat het gemis daardoor alleen maar groter wordt.

Tja, vandaag is het weer zondag, zo'n dag die je het liefst met je liefje doorbrengt. Ik ben gisteravond wezen stappen en voelde me zo misplaatst in de kroeg! Ik had het gewoon niet naar m'n zin, moest niks van andere mensen hebben, gewoon bah! Daardoor miste ik m'n ex ook weer enorm en vandaag ben ik er gewoon chagerijnig van. Ik wil hem zien, hem spreken, normaal met hem kunnen omgaan...niet dit eeuwige gevoel van gemis en pijn in m'n hart! Ik heb me nu maar op m'n studie gestort en hopelijk kan ik me blijven focussen daarop.

Oh ja, ik wil hem dus over twee weken bellen om wat af te spreken. Ook om elkaars spullen weer terug te geven. Maar ik zit er nu al over na te denken wat ik dan aandoe! Stom he?! Aan de ene kant wil ik eruit zien als een vamp: zwart jurkje met hoge hakken eronder...aan de andere kant is dat zo over the top, dat heeft hij door. Ik wil er in ieder geval wel sexy uitzien zodat hij weet wat hij mist....of klinkt dit heel erg kinderachtig?
@Indi, oh meis wat vreselijk, snap precies wat je bedoelt met het gevoel dat die 11 jaar niets waard is geweest, helaas heel herkenbaar. (mijn ex is na 9 jaar op een avond zomaar weggelopen zonder te praten of wat dan ook)

Heel veel sterkte!!

Hier was het vandaag een soort van hel toen meneer spullen kwam halen. Ik kreeg nog zijdelings de schuld van het feit dat hij met die snol naar bed is geweest. Want omdat ik in het begin emotionele mailtjes stuurde en zijn vrienden hem geen schouder boden is dit gebeurd, yeah right....

@ Pien, nou of het kinderachtig is weet ik niet, maar ik ben precies hetzelfde...haha Tot nu toe elke keer dat ik hem zag, probeerde ik er ''goed'' uit te zien. Maarja, kijk wat er gebeurt, het haalt niks uit.....die stomme mannen....
Ja het voelt echt alsof al die jaren weg gegooid zijn..

Ik hoop me ooit eens beter te voelen, op het moment heb ik echt een dip..
@Indi, 'welkom' hier. Wat vreselijk naar zeg, dat hij al zo snel een ander heeft. Mannen...

Sterkte! En... ooit ga je je weer beter voelen (gemakkelijker gezegd dan gedaan, helaas...)!

@Spannend1984, hoe was het 'laatste loodje' met verhuizen? Wel heel fijn dat je schoonzusjes van die lieverds zijn en dat je nog goed contact met hen hebt.

Ik zit nu in een 'up', wat echt heel fijn voelt. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik het alleen ook prima af kan (kun je nagaan, dat was vrijdag wel anders...).

Er zullen ongetwijfeld ook weer momenten zijn dat ik het even niet meer weet + dat ik verdrietig ben, maar volgens mij zit ik nu in het prille begin van de 'acceptatie-fase' en ik heb bijvoorbeeld vanavond helemaal niet aan hem/ons (hoe het vroeger was) gedacht. Ik hoop zó erg dat ik dit gevoel kan vasthouden!

+ mijn moeder neemt mij eind augustus mee naar Londen; ik zou eigenlijk met mij ex op vakantie gaan, maar ja, toen ging het ineens uit... ik kijk echt ontzettend uit naar mijn tripje naar Londen!
Ach ja...Misschien is het wel een bevlieging, hij komt zichzelf nog wel tegen denk ik..

Ik heb net in ieder geval gemaild dat ik het contact wil beperken tot alle dingen die moeten..Het maakt me echt kapot en ik moet voor mezelf kiezen.

Ik vind dat zo lastig, hij is nog steeds zo ontzettend bezorgd om me (ook al heeft ie een ander) en wil heel graag vrienden blijven..

Ik kan dat nu nog niet. Eerst maar eens verhuizen en dan verder zien..

Wel een hele moeilijke beslissing hoor!

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!

@Isobel: Leuk! Londen! Ik ben ook niet op vakantie geweest, en dat zit er niet in dit jaar...maar wel een nieuw huisje!
@ isobel, lekker voor je dat het zo lekker gaat. Hopelijk blijft dat inderdaad zo.

@ Indi, ik weet zeker dat het beter gaat worden, en dan daarna weer slechter helaas. En dan weer beter, uiteindelijk zal het echt beter gaan. Hoe lang dat duurt kan helaas niemand zeggen en zal voor iedereen verschillen. Het duurt wat het duurt.

@ catwomen, hopelijk voel je je ook zoals je schrijft en vindt je het echt belachelijk wat je ex beweerd. Ik weet (niet zozeer uit resente eigen ervaring maar toch) dat zoiets toch onder je huid kan kruipen.

@ Pien, heb je de zondag overleefd? Ik snap dat je je goed wilt kleden, wil ik ook als ik mijn ex eind augustus zie. Niet dat ik dan hoop dat hij mij terug wil, want dat wil ik zelf niet eens meer maar wel dat hij ziet dat ik nog steeds erg leuk ben en dat hij weet wat hij mist.

Zelf zie ik mijn ex eind augustus weer om dingen af te handelen maar eigenlijk weet ik dat het verstandig is om daarna elkaar weer een maand niet te zien. Niet dat we elkaar haten ofzo, we staan nog steeds op vriendschappelijke voet. Eigenlijk juist omdat we op vriendschappelijke voet staan en elkaar de ruimte gunnen om het te verwerken.
Hi meiden!

Het verhuizen op zich ging goed... Gisteren is het eigenlijk allemaal veranderd in een grote rotzooi... Meneer was chagrijnig in het lege huis (bijna alles was van mij) en ging dat op mij afreageren. Hij gaat dan van zich af slaan, gemeen zijn.. Pffffff... En ik eerst nog proberen om hem redelijk te krijgen. De dingen die hij heeft gezegd, au! Dat hij in de week dat het uit was twee anderen heeft gezoend, dat ik een stomme k***erh**r ben (vul de puntjes maar in...), dat hij nooit echt van me gehouden heeft...dat hij alle foto's verscheurd heeft, kleren van mij die hij nog vond in het huis heeft weggegooid. hij was vooral erg boos dat ik nog contact heb met mijn (ex)schoonzusjes... Kon hij niet hebben. Terwijl ik tegen hen dus geen negatieve dingen over hem uit, ik vertel wel bepaalde dingen die gebeurd zijn, maar probeer ze niet aan mijn ''kant'' te krijgen of whatever. Maar goed... toen zei ik tegen hem dat het mijn vriendinnen waren inmiddels, dat hij als hij het er niet met hen over wilde hebben hij dat tegen ze moest zeggen, maar dat ik absoluut niet voor hem het contact ging verbreken. Nou veel moeilijk gedoe, gemene dingen enz enz. Later belt ie om zijn excuses aan te bieden. Heb ik wat aan... not! In de tussentijd had schoonzusje mij net gebeld en ik was aan t huilen, dus heb verteld wat er was. Ben ik vandaag lekker een dagje weg, belt ie weer helemaal boos op. Ik heb gezegd dat als hij niet zulke lullige dingen deed, ik hen ook niets te vertellen had over hem. HIj bleef gemeen doen, dus ik heb opgehangen en niet meer opgenomen. Kreeg nog een sms dat ie mn nummer heeft gewist.. Eindelijk! Ik ben er nu echt uit dat ik hem niet terug wil, nooit meer. HIj heeft me zo teleurgesteld... zo gemeen doen, dingen uitlokken. Terwijl er niets is gebeurd verder, nog normaal contact gehad nadat het uit is gegaan. Heb hem zelfs nog geholpen met dingen, geld gegeven een paar dagen nadat het uit was omdat hij niet eens meer een cent had om te eten..... pffff! Ik laat me niet kennen. Heb hier nog een jas van hem van 400 euro liggen en die leg ik donderdag netjes bij schoonzusje neer als ik langs ga. Heb een leuke dag gepland met die meiden.

Klinkt krom, maar sinds al dit gedoe voel ik me sterker dan ooit... ben bang dat er ergens wel weer een down komt.. Toen hij gisteren zei dat ie met anderen had gezoend raakte dat me in eerste instantie heel erg, werd misselijk... Maar vandaag doet t me niets meer, hij doet maar lekker. Kinderachtig mannetje :S!

Hoe is het met jullie?

Dikke kus
Echt mannen!!!!

Ik lees net jouw mailtje Spannend, de haren gaan bij mij overeind staan!!

Wat een ongelofelijk kl**tz*kken kunnen mannen toch zijn!

Die van mij heeft me vandaag een mailtje gestuurd met een hoop rottigheid. Echt ongelofelijk, hoe durft hij!

Hij vindt zichzelf zo zielig, en ik stel me maar aan...

Echt waar slaat dit op.

Hij loopt weg na 9 jaar, hij gaat met een ander naar bed en dit is allemaal mijn schuld?

Ik vind het zo erg dat ik deze kant van hem leer kennen.

Sterkt mij alleen meer dat ik hem NOOIT meer wil zien.

Ooit ooit ooit gaan onze mannen erachter komen wat ze ons aangedaan hebben.

Ik ben weer zoooooooo boos.

M'n hele lijf doet pijn van de stress.

Heb em iig van Hyves verwijderd en van MSN. Sukkel.

Nou hoop dat de rest betere berichten heeft.....;-)

x
Ow meiden toch, wat een ellende allemaal! Het is toch niet te geloven dat mannen het zo kunnen draaien dat wij (degenen die het maar moeten accepteren) de schuldigen zijn!!

@Spannend, wat moet jij het zwaar gehad hebben met de verhuizing. Dat hij zo tegen je kan doen zeg, waar haalt hij het lef vandaan??! Nu weet je in ieder geval dat het goed is zo, dat je uiteindelijk beter af bent zonder hem. Hou die boosheid vast!

@Lobelia, dus jij gaat je ex eind augustus weer zien? Ben erg benieuwd hoe je je daarbij gaat voelen! Ben je trouwens helemaal blij met hoe je je huisje nu hebt ingericht? En hoe staat 't met de banenjacht?

@Catwoman, die boosheid doet je vast goed! Tenminste om je verdriet om het gemis van hem beter te verwerken. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar hopelijk helpt dit je ietsje verder.

@Indi, ik krijg de tranen in mn ogen als ik jouw berichtjes lees, jouw verdriet komt zo sterk naar voren. Maar ook voor jou chapeau hoor!! Wow, dat je met jouw verdriet zo sterk kan zijn, geweldig meis!

Ik heb weer een nieuw dilemma. Ik ben dus van plan om over 2 weken contact met m'n ex op te nemen, maar ik ben er opeens niet meer zo zeker over. Vrienden vragen me waarom ik dat zou doen. Nou ehm, omdat ik hem graag wil zien...NEEE, correctie: om onze spullen aan elkaar terug te geven en om in de toekomst normaal met elkaar om te kunnen gaan. Maar doe ik hier goed aan? Hij heeft het uitgemaakt, dan zou hij toch zelf om z'n huissleutels moeten vragen? En wat brengt het mij? Ik wil hem niet kwijt uit mijn leven, maar hij kan me wel weer kwetsen door weer in mn leven te komen. Oooh, zo moeilijk zeg! Wat zeggen jullie ervan? Oh ja, het is nu 6 weken uit....
@ Pien: wat lastig joh... heb je niet ergens hoop dat als je hem ziet, dat er nog iets goed te maken is ofzo?

Ik weet even niet meer wat ik moet denken. Behalve de zeer heftige ruzies, is hij altijd lief geweest...tot de laatste 2 maanden. Hij was altijd begripvol, kon super met hem praten... En dan nu dit. Ik snap het gewoon simpelweg niet. Beetje cliché, maar echt dat nummer van Marco B.: het is net of iemand anders in jouw lichaam is gekropen. Ik wil hem niet terug, zeker niet na al deze dingen.. maar soms betrap ik me erop dat ik als ik aan hem denk alleen aan die mooie momenten denk...de goede dingen..de lieve dingetjes. En dan snap ik niet hoe iemand zo kan veranderen. Omdat hij zich rot voelt, wil hij dat ik me nog rotter voel. En ik snap het niet.. heb zo mijn best gedaan om alles normaal te laten lopen. Ik heb mijn laptop nadat ik naar mijn ouders ben gegaan nog een week laten staan, omdat hij anders geen internet had. Ik heb mijn tv aansluiting langer laten staan, omdat hij anders geen tv had..maar die had ik hier ook niet zelf... ik heb geld gegeven, ik heb begripvol gereageerd. En nu dit. Het steekt ook echt. Behalve de rotdingen die hij zegt, dat hij ook al zo snel met anderen gaat. En dat hij niet kan snappen dat zijn zusje en zijn schoonzusje ook vriendinnen van me zijn geworden, dat ik hen ook vreselijk mis. Ik heb hier in de randstad ook genoeg vrienden en vriendinnen, maar ook in Twente had ik inmiddels een leven opgebouwd en zij hoorden daar bij. Ik ben zoooo kwaad op hem, zou hem het liefst bellen en helemaal verrot schelden..mja wat schiet ik ermee op.. Ik wil NOOIT meer contact met hem. De dingen die hij heeft gezegd. Zo pijnlijk. Hij gebruikt dingen tegen me waarvan hij weet dat ze gevoelig liggen, omdat ik hem ze heb verteld...in vertrouwen, uit liefde. En nu gooit ie dat allemaal recht in mijn gezicht. Echt, hoe kan hij????

@catwomen: en of ze erachter komen wat ze ons hebben aangedaan... en wat zullen ze dan een spijt krijgen! En als dat moment komt, dan doe ik de deur open om hem keihard in zijn gezicht dicht te rossen. Het liefst echt recht tegen zijn neus
@Spannend: Wat een verhaal zeg! Het maakt het er niet makkelijker op denk ik..

Ik ben helemaal niet zo sterk op het moment..Ik heb een enorme terugslag en ben alleen maar verdrietig. Het helpt ook niet echt mee dat ik een financiële tegenvaller heb en dat ik dus wat dingen die ik in gedachten had voor mijn nieuwe huisje moet laten schieten..

Gelukkig mag ik heel wat spullen meenemen en zal ik het daar eerst maar even mee moeten doen..

Ik ga maar eens lekker slapen, misschien heb ik morgen een betere dag..

Voor alle andere meiden veel sterkte! Ik vind het erg "fijn"om jullie verhalen te lezen, het is heel herkenbaar helaas..
Woede en verdriet wisselen elkaar in hoog tempo af nu. Aan de ene kant wil ik nooooooooooooit meer wat van hem horen...aan de andere kant kijk ik steeds op mijn telefoon of hij misschien heeft gebeld. Belachelijk toch... Wel een klein beetje wraak, al weet hij dat niet eens... Hij is megafan van Coldplay en omdat de concerten allebei uitverkocht waren heb ik via mijn werk nog iets geprobeerd te regelen... Was ik al helemaal vergeten, maar liggen er vandaag opeens twee kaartjes voor Coldplay hier haha... Aan de ene kant wel even slikken, wilde hem zo graag verrassen... Aan de andere kant: IK GA LEKKER WEL EN HIJ LEKKER NIET, NANANANANA! :p
x
Ja echt balen, maar dan was dat gewoon nog niet jowu droombaan want die komt dan nog echt waar.

Goed dat je je sterk hebt gehouden tijdens het ophaen van de spullen.
Zusje van ex belde net... hij heeft haar gisteren huilend opgebeld omdat hij me zo miste... snapt iemand t nog? :S..
quote:Spannend1984 schreef op 13 augustus 2008 @ 12:29:

Zusje van ex belde net... hij heeft haar gisteren huilend opgebeld omdat hij me zo miste... snapt iemand t nog? :S..heel vreemd... wat vind jij ervan?
Amateurpsychologie erbij: hij weet dat het niet werkt tussen ons, maar vindt het blijkbaar toch moeilijk en mist me wel, maar wil dat ik een hekel aan hem krijg... zodat we niet weer bij elkaar komen en het vervolgens mis kan gaan? Zoiets... of hij stelt zichzelf als slachtoffer op voor aandacht.. kan ook.
of hij kan niet met zijn gevoelens omgaan en uit dat door zo raar tegen jou te doen.

zou je hem terugwillen?
Hee meiden,

Hier een ex die me heeft overstelpt met mail en vandaag aan telefoon hing en ophing omdat ie moest huilen. (hij heeft het zoo moeilijk.....) Mooi.

Ik ben nog steeds pissig, dus dit sterkt mij.

Gisteren lekker uitgeraasd bij een vriendin, vanmiddag bij de psycholoog geweest en ik heb nu zoiets van je zal eens merken wat je kwijt bent. Wat jij kan, kan ik nog beter...(ik weet nog niet hoe hoor...haha, maar die gedachte is wel leuk, ik denk alleen dat ik nog niet toe ben aan een andere man)

@Kitty, wat balen meis, dit kun je er eigenlijk niet echt bij hebben he.

Maargoed, wat Lobelia zegt, dat komt nog wel.

@Spannend, hij zal je heus wel missen en het moeilijk hebben.

En er zal mssn ook een stukje aandacht bij zitten. Wat vind je er zelf van, wat deed het met je?

Wat gaaf trouwens dat je naar Coldplay gaat! Lekker van genieten!
quote:kitty elastic schreef op 13 augustus 2008 @ 16:30:

of hij kan niet met zijn gevoelens omgaan en uit dat door zo raar tegen jou te doen.

zou je hem terugwillen?Pff lastige vraag... Het liefst zou ik keihard neeeee roepen. En dat roept mijn verstand ook... Maar als je iemand mist, ga je opeens aan de leuke momenten denken... nou ja, ik in elk geval. En die leuke dingen, die lieve kleine dingetjes die het geheel maakten, ja die wil ik terug. Maar ik heb nu een kant van hem leren kennen waar ik een vreselijke hekel aan heb. We hadden ook te veel ruzie, we verschilden en hij kon me niet accepteren zoals ik was, probeerde me te veranderen of raakte in elk geval gefrustreerd dat ik niet zo dacht als hij soms.. Mijn verstand weet het allemaal heel goed, maar mijn gevoel protesteert zo erg...
quote:Catwoman08 schreef op 13 augustus 2008 @ 17:27:

Hee meiden,

Hier een ex die me heeft overstelpt met mail en vandaag aan telefoon hing en ophing omdat ie moest huilen. (hij heeft het zoo moeilijk.....) Mooi.

Ik ben nog steeds pissig, dus dit sterkt mij.

Gisteren lekker uitgeraasd bij een vriendin, vanmiddag bij de psycholoog geweest en ik heb nu zoiets van je zal eens merken wat je kwijt bent. Wat jij kan, kan ik nog beter...(ik weet nog niet hoe hoor...haha, maar die gedachte is wel leuk, ik denk alleen dat ik nog niet toe ben aan een andere man)

@Kitty, wat balen meis, dit kun je er eigenlijk niet echt bij hebben he.

Maargoed, wat Lobelia zegt, dat komt nog wel.

@Spannend, hij zal je heus wel missen en het moeilijk hebben.

En er zal mssn ook een stukje aandacht bij zitten. Wat vind je er zelf van, wat deed het met je?

Wat gaaf trouwens dat je naar Coldplay gaat! Lekker van genieten!

Het deed me goed om te horen dat hij toch niet zo gevoelloos is...ik kreeg het gevoel alsof het allemaal niets voorgesteld had, dat hij zo snel eroverheen was. Dus ergens doet het me goed dat hij het toch moeilijk heeft.... Maar ja, hij is ook lekker aan het losgaan en zoenen (zit me toch echt niet lekker...brrr!) dus ik vraag me dan af in hoeverre je ergens echt mee zit.. Mannending ofzo. Maar ik wil ook dat hij me mist!

Enne girlpower hoor, laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken! Ik heb echt besloten dat hij helemaal niets meer van me zal horen... Laat hem me maar goed missen! En jouw ex gaat jou missen... ach, ze verdienen het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven