Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte.
Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
Jezus, wat een schrik. Hoop dat je zoon voorspoedig herstelt. Sterkte!
Een van die berichten die je nooit hoopt te krijgen. Wat een nachtmerrie. Veel sterkte voor jullie, hopelijk mag hij snel wakker gemaakt worden en komt hij er zonder verdere narigheid doorheen.
Lieve LV,

wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte de komende dagen.

Sandt
Wat vreselijk LV!

Heel veel sterkte
Wat erg! Heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor je zoon
LV, wat vreselijk! Ik wens jou en jouw man heel veel sterkte toe. Ik hoop dat met zoon alles goed komt!

Dit is dus waar elke ouder zo bang voor is. Oh wat heftig dit! Wens jullie heel veel sterkte en een spoedig herstel voor jullie zoon.
heel veel sterkte
Sterkte! Ik woon ook in de buurt en ben vaak in het umc. Als ik iets voor je kan betekenen dan laat maar weten!
Wat erg! Heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor je zoon
Wat afschuwelijk!

Veel sterkte en spui vooral hier en in het ziekenhuis. Je kunt het maar kwijt zijn.
Het is zoals het is
Wat heftig, he. Ik hoop dat je zoon snel hersteld. Heel veel sterkte!
Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk!

Heel veel sterkte en veel beterschap voor je zoon. Hopelijk hersteld hij voorspoedig!
Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte en dat je zoon maar spoedig mag herstellen
Shit, wat een schok om je zoon van gezond naar ziekenhuis te zien gaan. 1 tel en het leven neemt een gekke wending. Heeeeel veel beterschap voor je zoon!!!!
Tjezus mens, wat zijn jullie geschrokken, wat een nare droom! Heel veel sterkte en dat jullie zoon maar snel weer helemaal beter zal zijn !!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
O LV

Ik heb het gelezen, wat moet het vreselijk voor je zijn!

Jeumig, heftig!

Veel sterkte LV

Wat een schrik, krijg het al koud als ik er alleen maar aan denk. Beterschap voor je zoon en sterkte voor jullie allemaal.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Wat erg....... Denk aan jullie!
Potverdrie zeg, wat heftig. Jij en je man sterkte en je zoon heeeeeeel veel beterschap gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven