Rages van vroeger
donderdag 14 augustus 2008 om 17:11
All Stars
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
donderdag 14 augustus 2008 om 22:37
quote:misschicken schreef op 14 augustus 2008 @ 22:34:
Oh my Goddddddd Doris! Die had ik verdrongen hahahaha
Ik heb dr nog eens in het echt gezien, samen met Ron Brandstichter en zijn Bella Beer......whahaha
Sommige dingen wíl je je niet herinneren!
Ik heb mijn haar echt heel lang zo gehad, weet nog dat ik met een plaatje van haar naar de kapper ging.
Was een heerlijk kapsel, ik hoefde er niks aan te doen. Het zat altijd goed.
Ik ben gelukkig wel met mijn tijd meegegaan
Oh my Goddddddd Doris! Die had ik verdrongen hahahaha
Ik heb dr nog eens in het echt gezien, samen met Ron Brandstichter en zijn Bella Beer......whahaha
Sommige dingen wíl je je niet herinneren!
Ik heb mijn haar echt heel lang zo gehad, weet nog dat ik met een plaatje van haar naar de kapper ging.
Was een heerlijk kapsel, ik hoefde er niks aan te doen. Het zat altijd goed.
Ik ben gelukkig wel met mijn tijd meegegaan
donderdag 14 augustus 2008 om 22:41
donderdag 14 augustus 2008 om 22:43
quote:wiekje schreef op 14 augustus 2008 @ 22:41:
aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.
Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...Patentsteektruien! Die gingen altijd zo ontzettend lubberen, waardoor ik een poos ben uitgescholden voor Pino in mijn blauwe uitgelubberde patentsteektrui....
aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.
Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...Patentsteektruien! Die gingen altijd zo ontzettend lubberen, waardoor ik een poos ben uitgescholden voor Pino in mijn blauwe uitgelubberde patentsteektrui....
donderdag 14 augustus 2008 om 22:44
quote:wolkewietje schreef op 14 augustus 2008 @ 22:39:
[...]
Candlelight met Jan van Veen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heel leuk bij een radio programma laatst las hij nog iets voor maar wat een mooie stem heeft die man.
[...]
Candlelight met Jan van Veen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heel leuk bij een radio programma laatst las hij nog iets voor maar wat een mooie stem heeft die man.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.