Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Jeetje Sungirl, wat een verhaal! Is er inmiddels alweer wat activiteit?! Heel veel succes!!

Ja, ik ben er nog, nog geen baby, maar dat gaat ook nog wel even duren als het goed is.

Dreadje, ik ben trouwens op 5 november uitgerekend ipv op 8 november en we krijgen een jongetje. En ik ben inmiddels 26 jaar...

Met de baby en mij gaat het goed. De baby groeit goed en zag er op de pretecho echt heel lief uit. Ik moet het wat rustiger aan doen van de vk, omdat ik erg veel last heb van bandenpijn en harde buiken. Eens kijken hoe dat zal gaan als ik over een week weer moet gaan werken, want de vk gebiedde mij nu al om minder uren te gaan werken, terwijl ik midden in de zomervakantie zit en dus helemaal niet werk...Maar ja, verder gaat alles dus heel goed en ik geniet erg van het getrappel van mijn ventje in mijn buik.

Sorry dat ik zoalng niks van me heb laten horen. Mijn computer is 3 maanden geleden gecrasht en ik had maar heel af en toe een computer met internet tot mijn beschikking waardoor ik de laatste tijd nog wel af en toe heb meegelezen, maar niets meer heb geschreven. Erg jammer dat er zo weinig zwangeren zijn bijgekomen!! Ik blijf heel erg voor jullie duimen dat al dit moois ook voor jullie snel komt!!!

Liefs, Lode
Hey hey meiden

Ff snel voordat ik ga slapen.Vanmorgen om kwart voor 8 braken mijn vliezen en nu wel echt hihihihi en om 10 voor half 2 is Kayne geboren.Alles is goed en zit er op en aan.Hij is 50 cm lang en weegt 3,7 kilo.(ik doe niet aan ponden want dan weet ik het nog niet hoeveel het is).Morgen of zo zal ik uitgebreider verslag doen.
Sungirl!

Super gefeliciteerd met Kayne!!!!

Hij heeft een goed gezonde lenkte met gewicht als ik me niet vergis.

Wat zal je gelukkig zijn dat alles goed is en dat je hem in je armen kan sluiten.

Ga lekker samen genieten van jullie kleine wonder!

Dikke knuf van mij

Lode, ook leuk om van jou nog te lezen! 3maanden zonder internet... het lijkt me vreselijk eigenlijk! Niet dat ik er altijd achter wil, maar als iets niet kan, dan wil je het meestal juist.

En dat zal straks heeeeeeeeeel rustig werken worden dan!!! Of misschien eerder minder werken, is ook wel lekker stiekum denk ik! hihihi!

Lijkt me heel bijzonder, om je kindje in je buik te voelen trappelen!

xxx
Sungirl, voor jou nog een mooie banner:

En voor jou van mij een digitaal kado!

En om te trakteren hier op het forum, heb ik het alvast voor je neer gezet:

Eetze allemaal!!!

Sungirl daar is hij dan! Van harte gefeliciteerd met jullie Kayne.

Je hebt wel een snelle bevalling gehad zo te lezen. Viel het mee of viel het tegen?

Nou meid, meld je maar weer wanneer je eraan toe bent. Rust eerst maar eens goed uit. Wel top dat je zo snel kwam posten trouwens! Je zult nu wel stapelverliefd zijn.

VAN HARTE!!!!!

En Lode, leuk dat je even laat weten hoe het met je gaat. Tja, als de verloskundige het zegt moet je toch echt maar een stapje terug doen. Misschien toch wel lekker juist? En leuk dat je ook een jongen krijgt. Dat wist ik nog niet. Heb je al een naam uitgekozen?

Nou ladies, spreek jullie weer als ik bij de gyn vandaan kom.

liefs,

Winterdip
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Sungirl hij is prachtig!!!! Ik heb natuurlijk even op je hyves gekeken. En zo te zien ben je thuis bevallen? Mooie foto's hoor. Echt een prachtig knulletje!
Lode,leuk om weer wat van je te horen,en fijn dat alles goed gaat.Een beetje rusten kan natuurlijk nooit kwaad.

Sungirl,you dit it! gefeliciteerd met jullie zoon.

Enne ik wil eigenlijk ook wel ff weten of het mee of tegen viel,jij bent mijn graatmeter haha.

Hier is het nog redelijk rustig,heb alwel de gehele week diarree.

Het begint met lichte menstruatie klachten,maar het uit zich in diarree.Dus dan denk ik logische wijs dat het mijn darmen zijn en niet mijn baarmoeder.Nu heb ik wel ergens gelezen dat er vlak voor de bevalling meer zwangeren aan de diarree raken.Dit om hun lichaam te legen,anders komt alles er met de persdrang uit? haha

Moet zo naar de vlks zal het haar eens vragen.

Bloempje leuke plaatjes,doe je dat straks ook bij mij?

gr en een fijn weekend

Amy
Tuurlijk Amy! nu ik door heb hoe dat moet lijkt het mij geen probleem!

Ik ben ook wel benieuwd om te horen hoe de bevalling is geweest en hoe het bij de gyn is geweest etc etc!

Heerlijk dat er zo trouw gepost wordt door iedereen! Dat maakt dit forum gezellig en lekker druk.

Zo, ik ben lekker vrij en het zonnetje schijnt!

Mijn vakantie (en het in de tuin werken) gaat zo beginnen. Dus als ik de komende dagen wat minder post, dan weten jullie waar dat door komt.
Hahaha... Amy... dat vraag ik me nou ook altijd af. Of iedereen poept tijdens de bevalling (lijkt me zo erg). Normaal gesproken durf ik eigenlijk alles wel te vragen (zeker aan vriendinnen), maar deze vraag vind ik net iets te ver gaan. Stiekem spookt het wel door mijn hoofd hoor, stel dat ik ooit moet bevallen en er komt meer uit. Lijkt me echt "shit"...

Sungirl heb jij gepoept? Hahahaha.... (natuurlijk mag je doen alsof je deze vraag helemaal niet hebt gezien en er dus geen antwoord op geven )

Anyhow, genoeg onderbroekenlol. Ik kom net bij de gyn vandaan. Er zit nog steeds een cyste maar hij is niet groter geworden. Mijn linker eileider was vergroot. Ook dat kan duiden op een cyste, in de eileider. En dus op verminderde vruchtbaarheid omdat die eileider in dat geval verstopt kan zijn.

Ik heb mijn lijstje meegenomen waarop alle cyclusdata staan. Plus de data waarop ik positieve ovulatietesten had. Dat vond ze er goed uitzien. Mooie regelmatige cyclus en dus (het afgelopen half jaar), iedere maand een eisprong (zoals het eruit ziet). Verder zag mijn baarmoeder er prima uit. Ze heeft ook gevoeld (auw, ging tot aan mijn eileiders!) en dat voelde ook allemaal prima.

Ze zei dat ik mijn hart/gevoel moest volgen en als ik haast had, dat ze me wilde doorsturen naar de fertiliteitsafdeling om meer onderzoek te doen. Bijvoorbeeld een kijkoperatie om te zien of mijn linker eileider inderdaad verstopt is door een cyste. En dan ook zaad testen etc. Maar ze zei ook dat ze op basis van mijn lijstje, het feit dat ik vorig jaar (zij het heel kort) zwanger ben geweest en op basis van de echo's geen gekke dingen zag en vooralsnog niet inzag waarom ik niet gewoon zwanger zou kunnen worden.

Met andere woorden, ik mag nu voor de onderzoeken gaan. Maar ik mag ook nog een half jaartje wachten. Maar als er over een half jaar nog geen zwangerschap is, dan raadt ze wel aan om verder te kijken.

Ik vroeg wat handig is, leeftijdstechnisch. Ik word 32 in december. Ze zei: Op je 32e beschouwen we je hier nog steeds als jong. Het is natuurlijk niet meer zo jong als op je 20e, maar de verschillen zijn op jouw leeftijd marginaal." Vanaf je 35/36e ga je pas meer verschillen merken.

Kortom, ik ga even in conclaaf met mijn lief. Maar ik denk dat ik het gewoon nog even aankijk. Kan altijd over een half jaar nog eens aan de onderzoeken gaan. Ze zei ook dat er weinig wachtlijsten zijn dus als ik onderzoeken zou willen, dat dat vrij snel gaat. Ik ben wel positief gestemd dat het ons gaat lukken. We gaan nu dus gewoon nog even op dezelfde manier door.

Bloempje, geniet van je vakantie!
GEFELICITEERD SUNGIRL!!!!

En nu heerlijk genieten van je zoontje!!!

Amy, wat spannend voor jou, schiet al op!

Klinkt toch goed Winterdip wat de verloskundige zei. Misschien wel handig om het zaad van je vriend ook te testen, misschien is dat wel minder... Ben benieuwd wat jullie besluiten!

Hier verder alles goed. Raar idee, was de 1e keer tegelijk uitgerekend met Sungirl. Ben blij dat mijn kindje pas 7 maart komt, zou er nu echt nog niet aan moeten denken hahaha.

Ga zo lekker richting lowlands, heb er enorm veel zin in. Hebben een 4-sterren hotel in de buurt geboekt, had echt geen zin om op de camping te staan, erg he?

Fijn weekend allemaal en een dikke knuffel!
quote:kusje1982 schreef op 15 augustus 2008 @ 11:52:

Ga zo lekker richting lowlands, heb er enorm veel zin in. Hebben een 4-sterren hotel in de buurt geboekt, had echt geen zin om op de camping te staan, erg he?

Hahaha... ik lees het al een "echte" festivalganger! Maar eeehhh... zo zou ik het ook doen hoor. Niks geen tenten toestanden voor ons. Wel eens gedaan hoor, toen was ik 21 ofzo. Drie dagen Dynamo Open Air. Was onwijs leuk maar dat doe ik nu toch echt niet meer. Vriend en ik hebben al heel erg veel van de wereld gezien maar nog nooit een hostel o.i.d. Altijd 3, 4 of 5 sterren hahaha... luxepaardjes zijn we.

Wat mij betreft kijken we het gewoon nog even aan, met zwanger worden. Vindt mijn vriend ook een goed idee. Het enige wat we wel willen doen is (iets) meer rekening houden met roken en alcohol tijdens de vruchtbare dagen. Lijkt me prima om gewoon in 2009 verder te kijken als er nog niets is. We hebben toch ook nog zoveel andere plannen, mooie reis in januari, verbouwen. Bovendien twijfel ik erg of ik nog wel in deze baan wil blijven zitten. Kortom, als de gyn zegt dat ik nog jong genoeg ben en dat er op het eerste oog niet echt aanwijzingen zijn waarom ik niet gewoon zwanger zou kunnen raken, doe ik nog even rustig aan.
hier is troela ook weer! allereerst sungirl, van harte gefeliciteerd!!!! eindelijk kan je dat mannetje in je armen houden!!!!

ik ga even niet reageren op iedereen, geen zin in.. klinkt misschien bot maar ik ben al de hele ochtend aan het huilen en voel me verschrikkelijk kut. uitslag was niet goed.. minder zaadcellen dan normaal en de beweeglijkheid was ook niet goed. er zaten veel slechte zaadjes tussen. nu moet hij binnenkort nog een potje brengen en als dat weer niet zo goed is dan gaan ze de zaadjes eruit halen die wel goed zijn en bij mij inbrengen.

ik had zo graag gehad dat het aan mij lag!!! vind het zo erg voor lief, hij heeft al niet zoveel zelfvertrouwen en nu dit ook nog.. hij is een binnenvetter en kan hierdoor echt in een dip komen. en als er bij mij iets niet goed zou zitten zou ik er beter mee om kunnen gaan. zoals ik al vaker gezegd heb, ik heb liever dat ik alle ziektes, gebroken botten enz enz krijg dan dat degenen die ik liefheb dat krijgen..

sorry voor het ego berichtje. ik kan niet wachten tot hij thuiskomt, om hem even vast te kunnen houden.. en ik weet, ik moet het positieve ervan in kunnen zien, maar op dit moment kan ik dat even niet. gelukkig ben ik nu nog even alleen en ik zit nu ook de ogen uit mijn kop te janken, maar als hij vanmiddag thuiskomt zal ik me sterker moeten opstellen.. voor hem!

maar goed, ik ga zo maar eens even met mijn neefje naar de kermis, mijn gedachten verzetten.. en vanavond en morgen maar gewoon lekker gaan feesten, gisteravond was het in ieder geval al supergezellig. was om 3 uur thuis! en dat voor de donderdag!! nog 2 dagen te gaan..
Ach lieve Troela!

Dat is klotenieuws zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent. En ik kan me ook voorstellen dat je liever had gehad dat het aan jou lag. Alleen is het bij de vrouw vaak wat complexer dus in die zin is dit misschien maar beter. Misschien zitten er veel slechte zaadjes tussen maar uiteindelijk zullen er echt ook wel een paar goede tussen zitten. En je hebt er maar eentje nodig. Het klinkt als een cliche maar als ze de goede eruit kunnen halen dan is alsnog alles mogelijk. Misschien hebben jullie inderdaad wat hulp nodig maar hoeveel babies worden niet met een beetje hulp geboren tegenwoordig?

Ik wil het zeker niet bagetalliseren hoor, ik snap je verdriet en onzekerheid. Ik wil je alleen een beetje opbeuren. Echt waar, ik weet het gewoon, jullie kindje komt echt. One way or the other.

Hele dikke knuffel.
oooh, troela! Wat naar dat je je het zo´n verdriet doet! maar ik ben het wel met winter eens dat jullie zo wel nogsteeds alle kansen hebben op een kindje, en dan alleen met een beetje hulp. Ze kiezen er een paar goede uit voor jullie en die mogen door. Het romantische is er wel helemaal af, maar de mogelijkheid op een kindje blijft en dat is uiteindelijk wel het belangrijkste. En het ligt verder niet aan zijn presteren of kunnen, dat het zaad niet zo levendig is. Dat kan zo heel veel verschillende oorzaken hebben... Ik hoop dat jullie de schok wel samen goed kunnen verwerken. Maar ik denk er ook wel eens aan dat het ook bij mijn ventje zou kunnen... Dan weet ik het wel liever dan dat ik jaren lang vruchteloos probeer... (toch ook maar eens een test overwegen misschien?)

Kusje, goed om van je te horen! en super dat je naar Lowlands gaat! Wij gaan mestal ook, alleen dit jaar dus gekozen om de tuin te verbouwen. en geld kan je helaas maar 1x uit geven. Maar ik zit nu wel met spijt eigenlijk heel de tijd 3fm te luisteren, ik ga alle uitzendingen ook zien/opnemen! Heb heimwee naar LL!!! Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen...

Ik was stiekum ook al aan het kijken of er nog kaartjes zouden zijn van mensen, maar ik weet dat ik het beter niet kan doen ivm kans op illegale kaarten...

Zit nu al te denken hou ik het zou doen als ik volgende maand zwanger zou zijn en dan een klein kindje van een paar maanden in augustus zou hebben... Zou ik dan mijn kindje aan mijn ouders kunnen geven en zelf naar LL toe kunnen gaan??? (misschien mijn ma + kindje in een hotel in de buurd, dan kan ik er nog naar toe!) Nouja, je moet niet te ver op de zaken vooruit lopen natuurlijk (doe ik altijdwel)

Winter, gelukkig weet je nu wel dat het allemaal mogelijk is, ik zou er ook voor kiezen hoor, om het nog een half jaartje te proberen, hoog uit alleen een sperma test. Maar gelukkig vinden ze je nog jong!!!
Sungirl, heel heel heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! Hopelijk voel je je goed en gaat alles ook goed met Kayne. Geniet van elk momentje dat je met hem hebt, het moet echt helemaal geweldig zijn!!

Troela: wat een k*tnieuws. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er enorm de pee in hebt nu! En dat je nog bijna liever had gehad dat het aan jou lag dan aan je vriend. Ik zou dat geloof ik ook hebben. Maar wat Winterdip zei klopt denk ik ook wel. Misschien is het beter dat de oorzaak bij je vriend ligt en niet bij jou, want als het bij de vrouw mis is, ben je meestal 'nog verder van huis' . Hoe dan ook, ik hoop dat het voor jullie alsnog gaat lukken en dat je vanmiddag toch nog een beetje je zinnen hebt weten te verzetten!

Dikke kus!

Winterdip: tsja, het kan nooit kwaad om het sperma van je vriend te laten testen, je hoeft dan toch niet meteen het hele traject in te gaan? Of wel?! Ik weet (gelukkig) niet hoe dat werkt. Maar ja, je moet gewoon doen wat voor jullie goed voelt en als dat nog even wachten is, dan is dat zo.
Hey hey lieve meiden

Dank jullie wel allemaal ook voor de kadootjes.Ik vond het 100% meevallen tuurlijk doet het zeer ik had rug en been weeen maar je moet er ff overheen als ik zo straks de tweede ook kan krijgen teken ik ervoor ik vond alleen de ontsluitings weeen kut.Het ging ook allemaal zo snel en op het laast moest hij er gewoon uit dus gewoon extra hard persen dan maar hechtingen.En winter ik heb gepoept maar je merkt er zelf niks van er zit zo'n oerdrang op en dat terwijl ik woensdag 4x had gepoept en donderdag ochtend om kwart over 6 ook nog een x.Het is een heel tevreden ventje hij huilt helemaal niet heeft alleen gisteren ff gehuild toen hij er net uitwas en vanmorgen voordat hij in bad ging.

Tjee troela het is toch oneerlijk als ik achterom kijk zie ik daar Mijn vriend met Kayne en dan lees ik dit.
Sungirl, wat heerlijk dat je bevalling je is meegevallen. En dat Kayne zo rustig is. Lijkt me zo bijzonder om ineens een derde persoontje in je huis en leven te mogen verwelkomen. Volgens mij is het een grote verbazingstrip. Lijkt me fantastisch!

Lode, sperma laten testen kan altijd maar ik ben vorig jaar (al was het maar heel even) zwanger geweest. Als de gyn zegt dat er op het eerste oog niets aan de hand is dan wacht ik gewoon nog eventjes. Ik wil er niet gelijk zo'n vaart (lees: druk) achter zetten.

Gelukkig heeft mijn vriend wel gezegd: Ik sta niet te springen om die testen maar als het moet, dan moet het en dan doe ik het. Terwijl hij eerder altijd aangaf dat het gewoon moet komen en anders maar niet. Het is onzekerheid bij hem. Hij zei ook: "Het lijkt me zo erg om te horen dat er iets niet goed is bij mij." Het blijft een macho-mannetje met een groot ego en een onzeker hartje. Nee hoor, geen haast. Onze tijd komt wel.

Troela, hoe was het op de kermis? Beetje je gedachten kunnen verzetten? Hoe zie je het vandaag? Ben je wat rustiger of ben je nog steeds erg verdrietig? Dikke knuffel voor jou en je man.

Bloempje, ik denk er ook wel eens over na hoor, stel dat ik een kindje had, zou ik dan nog alles kunnen en willen blijven doen zoals we nu gewend zijn? Ik denk dat ik gerust mijn kleintje een keer een weekendje zou uitbesteden aan mijn ouders hoor. Lowlands, stedentripje of gewoon eens ouderwets uitslapen... Bovendien woont mijn zusje om de hoek. Zij zou zeker ook wel eens een weekendje haar neefje of nichtje bij zich willen hebben, twijfel ik niet aan. Ik zou dat dus wel af en toe doen. Lekker weer even tijd voor elkaar.
En Dread, hoe is het met jou trouwens?
wat zijn jullie toch stuk voor stuk lieve schatten!!! het doet me goed om die opbeurende woorden te horen/lezen.. en ik ben al minder verdrietig als gisteren gelukkig. ik zie het nu wat zonniger in en ik weet dat we gewoon zwanger kunnen worden, zelfs nog op de gewone manier!!! gisteren was wel leuk maar we waren om 12 uur al weer thuis 's avonds en hebben nog tot half 2 bij mijn moeder op de bank zitten praten over van alles en nog wat. alleen het festival waar we naartoe gingen was echt bagger hahah. allemaal van die hardcore en dance muziek, niet echt mijn ding. maar wel leuk om mensen te kijken!!!

nu ga ik even naar het nos journaal kijken want ons dorp komt erin over vandaag, daarna badderen en tutteren.. en om half 11 vuurwerk en daarna met z'n allen naar de tent met allemaal bandjes!!! tot morgen meiden, dan ga ik weer even reageren op iedereen!!!!

xxxx
Hey Winterdip, lief dat je aan me denkt!! Ben er wel hoor, alleen ben ziek..... buikvirus denk ik....... bah! Vandaag veel op bed gelegen of boven de pot gehangen/gezeten..... hahahaha!! Ik zal jullie de details besparen.....

Sungirl, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Kayne!! Leuke naam trouwens. Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. Geniet van jullie kleine knul!

Lode, leuk om je weer te lezen hier!! Ik zal je gegevens in het schema veranderen. Geniet nog maar flink van jouw zwangerschap!!

Lieve Bloempje, jammer joh! Ik zal jouw nieuwe NOD in het schema zetten.

Ik kruip zo mijn bed weer in.... brrrrrrr... ben flink beroerd......
Oh ja, lieve Troela, wat een verdrietig nieuws voor jullie zeg....... Hopenlijk zal alles meevallen en ben je met medische hulp zo zwanger!! Ik hoop het voor jullie!
Dreadje, voel je je al weer wat beter?

En jij Troela? Zie je weer een zonnenstraaltje achter de wolken vandaan komen?

En hoe is het met de kleine Kayne en mama?

Morgen NOD als het goed is. Deze ronde is sowieso niets geworden want we hebben het te laat gedaan. Bovendien had de gyn anders vrijdag wel wat zien zitten bij de echo dus... Volgende ronde weer. Ondertussen ga ik lekker door met lijnen. Zo'n vier kilo nu. Sta even stil (misschien komt dat omdat ik me vrijdag helemaal heb laten gaan...) Dus ik gewoon weer lekker verder. En over 2,5 week gaan we naar Athene! Jeee, zin in!

Fijne zondag meiden,

xxx
zo ik ben weer uitgeslapen en wel! het was echt heel erg gezellig gisteren, we lagen om half 6 op bed hihi.. we hebben zoveel gelachen en ook met z'n tweetjes hebben we de grootste lol gehad! het was weer eventjes net als 'vroeger'.. klinkt misschien heel gek, maar door die uitslag besef ik weer maar eens wat ik heb en dat ik echt niet zonder hem kan!! we hebben nu ook besloten om nog eventjes een paar weken te wachten met een tweede spermatest en alles gewoon even op een laag pitje te zetten.. en voorlopig niet meer op commando sexen hahah!!

dread, voel je je vandaag al weer wat beter?? hoop het wel voor je want een buikvirus is vreselijk irritant! en anders gewoon morgen nog maar een dagje lekker uitzieken.. en ging jij binnenkort nou ook naar de huisarts??

en winter, ben je ongesteld geworden? dus jullie hebben besloten om dan nog een half jaartje te wachten? maar de gynaecoloog was wel positief als ik het zo begreep! alleen maar goed!! en bijna naar athene, heerlijk! hoe lang gingen jullie ook al weer? succes met het verder afvallen!!

dus bloempje, jij ook weer op voor de volgende ronde?? jammer zeg! ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt in je vakantie.. het is ook zo wat om de tuin te gaan doen als het giet hihi!

sungirl, hoe is het met de kleine kayne? ik heb natuurlijk even naar de foto's op je hyves gekeken en je hebt een hele mooie zoon!!! geniet er maar lekker van want voor je het weet gaat ie al weer naar school..

lode, leuk om je weer te horen!! en gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine! leuk he, zo'n pretecho? kun je al een beetje een beeld krijgen van hoe die kleine knul eruit gaat zien!!

amy, voor jou is het aftellen ook echt begonnen nu! spannend hoor!! ik hoop voor je dat het niet te zwaar aan het worden is? maar goed, doe het maar lekker rustig aan zoals de verloskundige zegt!!

volgens mij ben ik nu niemand vergeten.. meiden, fijne avond nog! en voor degenen die morgen moeten werken, werkse!

xxx
oh ja kusje!! hoe was het op lowlands?? en lekker in een hotel geslapen, zou ik ook doen hoor hihi!! ben ook niet zo'n campingfan.. maar voel je je goed voor de rest? ga je al iets voelen/zien? of is het daar nog een beetje te vroeg voor zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven