Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
4 worstenbroodjes. En hij is niet eens heel vadsig.
Ik ben er ook weer (vorige week gemist)
Hoe kan het nu dat het haar nooit opviel dat hij niks lustte tot ze samenwoonden?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
je ziet idd niet dat hij zo ongezond eet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:upperclass schreef op 23 maart 2015 @ 21:36:

4 worstenbroodjes. En hij is niet eens heel vadsig.Wel een beetje. Hij is nog jong. En hij ziet wel grauw vind ik.
Getver, ik zou echt nooit samen kunnen leven, laat staan kinderen willen krijgen met zo'n kleuter die alleen maar "lussiknie" kan blaten. Prachtig voorbeeld voor je kinderen.
quote:himalaya schreef op 23 maart 2015 @ 21:36:

Hoe kan het nu dat het haar nooit opviel dat hij niks lustte tofst ze samenwoonden?!Misschien gingen ze nooit uiteten?
quote:Lughnasadh schreef op 23 maart 2015 @ 21:37:

Getver, ik zou echt nooit samen kunnen leven, laat staan kinderen willen krijgen met zo'n kleuter die alleen maar "lussiknie" kan blaten. Prachtig voorbeeld voor je kinderen.Wat een veroordeling weer
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 23 maart 2015 @ 21:39:

[...]

Wat een veroordeling weer Nou ja, er zit wel wat in toch?
quote:Lughnasadh schreef op 23 maart 2015 @ 21:37:

Getver, ik zou echt nooit samen kunnen leven, laat staan kinderen willen krijgen met zo'n kleuter die alleen maar "lussiknie" kan blaten. Prachtig voorbeeld voor je kinderen.Zou ik ook niet willen. Vooral voor m'n niet bestaande kids zou ik dit niet willen.
ik kan niet zo goed tegen mensen die kotsen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oei. Dat kotsgeluid klinkt niet uitnodigend om verder te kijken.
Dat kokhalzen, is zoiets nou een reflex of ook wel een beetje aanstellerij? Of begint het met aanstellerij en wordt het later echt een reflex? Ik vind het zo raar dat je van zulke normale dingen moet kokhalzen.
quote:S0LEIL schreef op 23 maart 2015 @ 21:37:

[...]

Misschien gingen ze nooit uiteten?Maar dan nog eet je toch wel eens samen een boterham?
quote:NYC schreef op 23 maart 2015 @ 21:44:

Dat kokhalzen, is zoiets nou een reflex of ook wel een beetje aanstellerij? Of begint het met aanstellerij en wordt het later echt een reflex? Ik vind het zo raar dat je van zulke normale dingen moet kokhalzen.

Ik deed het als kind (moeilijke eter, daar hadden ze zo een programma over kunnen maken ) ook.

En dat was echt geen aanstellerij.
never a failure, always a lesson

Bij mij is het een reflex

Vind het jammer dat er zo weinig begrip is hiervoor
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dat kokhalzen, is zoiets nou een reflex of ook wel een beetje aanstellerij? Of begint het met aanstellerij en wordt het later echt een reflex? Ik vind het zo raar dat je van zulke normale dingen moet kokhalzen.Dat begint met uitproberen, kokhalzen als je iets niet lekker vindt, ouders die daar in mee blijven gaan en alleen maar eten gaan aanbieden wat het bloedje wel lust in plaats van hulp in te schakelen als het de spuigaten uit dreigt te lopen en op een gegeven moment eindig je dan zo.

Dat kokhalzen, is zoiets nou een reflex of ook wel een beetje aanstellerij? Of begint het met aanstellerij en wordt het later echt een reflex? Ik vind het zo raar dat je van zulke normale dingen moet kokhalzen.Dat is een reflex. Ik heb het als er iets in m'n mond zit wat ik niet ken (denk hierbij aan de tandarts of dokter). Dat gebeurt echt zonder nadenken.
quote:calvijn1 schreef op 23 maart 2015 @ 21:49:

[...]

Vind het jammer dat er zo weinig begrip is hiervoorIk snap op zich wel het reflex bij eten dat je écht niet lekker vindt, maar bij zo enorm véél eten? Dat begrijp ik gewoon echt heel moeilijk...
dan doe je zo'n kind toch al naar de psycholoog of weet waar heen?
quote:calvijn1 schreef op 23 maart 2015 @ 21:49:

[...]

Vind het jammer dat er zo weinig begrip is hiervoorondanks het ook bij mij een reflex is geloof ik wel dat het ook tussen je oren kan gaan zitten.
en natuurlijk doet ze het voor oma..niet voor haarzelf
quote:Lughnasadh schreef op 23 maart 2015 @ 21:51:

[...]

Dat begint met uitproberen, kokhalzen als je iets niet lekker vindt, ouders die daar in mee blijven gaan en alleen maar eten gaan aanbieden wat het bloedje wel lust in plaats van hulp in te schakelen als het de spuigaten uit dreigt te lopen en op een gegeven moment eindig je dan zo.

Wat een onzin. Bij mij werd er echt niet alleen iets aangeboden wat ik lustte hoor.

Dan was ik nu niet meer levend denk ik Ik zat gewoon gezellig kokhalzend aan tafel.
Maar veel of weinig lusten is dus kennelijk heel persoonlijk/aangeboren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven