Ergenissen bij supermarkt

04-03-2015 20:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!

Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?

Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
quote:dannas schreef op 23 maart 2015 @ 20:08:

Ik vind een handtas vaak overbodig. Heb hem eigenlijk alleen mee naar kantoor en verder nooit. In de supermarkt is een telefoon en pinpas genoeg en in de stad eigenlijk ook. Maar nu ik weet dat mensen mijn bewaarplek vies vinden, moet ik maar wat anders bedenken. Heb jij dan nooit een jas aan en loop je alleen in een jurk/ rok?
Lotte35 schreef op 23 maart 2015 @ 17:50
Laatst was er toch iets met een fles cola over een kind heen leegkiepen,

Kom net via FB op dit filmpje.

https://www.facebook.com/video.php?v=10153007769982744

Het schijnt dus wel vaker voor te komen in diverse varianten.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:dannas schreef op 23 maart 2015 @ 20:08:

Ik vind een handtas vaak overbodig. Heb hem eigenlijk alleen mee naar kantoor en verder nooit. In de supermarkt is een telefoon en pinpas genoeg en in de stad eigenlijk ook. Maar nu ik weet dat mensen mijn bewaarplek vies vinden, moet ik maar wat anders bedenken. Een boodschappentas is ook wel handig in de supermarkt,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vorige week, in een rij bij de kassa naast me, vroeg een oude dame aan een man die vóór haar stond of ze misschien even mocht doorlopen, ze had alleen een pakje boter in haar hand. De man vond het best, hij had een kar vol. Legt oma eerst dat pakje boter neer en begint daarna een plastic tas uit te pakken met ik weet niet hoeveel andere boodschappen. De man zei niets maar zijn gezicht, en dat van de caissière, sprak boekdelen.
verba volant, scripta manent.
quote:vla-flip schreef op 23 maart 2015 @ 22:47:

[...]

Heb jij dan nooit een jas aan en loop je alleen in een jurk/ rok?Dit idd. Ik loop soms ook even snel naar de supermarkt met alleen een pinpas en telefoon bij. Maar dan doe ik de pinpas in het hoesje van mijn telefoon en die hou ik in mijn hand of stop hem in mijn zak. Echt niet dat ik die in mijn bh ga stoppen en dan moet grabbelen. Het is de supermarkt, we staan niet bij lingo achter de desk.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 11:15:

[...]

Dit idd. Ik loop soms ook even snel naar de supermarkt met alleen een pinpas en telefoon bij. Maar dan doe ik de pinpas in het hoesje van mijn telefoon en die hou ik in mijn hand of stop hem in mijn zak. Echt niet dat ik die in mijn bh ga stoppen en dan moet grabbelen. Het is de supermarkt, we staan niet bij lingo achter de desk.

Als het hoesje van je telefoon magnetisch is, is het niet zo handig om je pinpas erin te steken.

Ik prop altijd alles in mijn zakken, dat kan ook in de zomer omdat ik alleen maar lange broeken draag.
quote:MarianneDavids schreef op 26 maart 2015 @ 11:21:

[...]

Als het hoesje van je telefoon magnetisch is, is het niet zo handig om je pinpas erin te steken.

Ik prop altijd alles in mijn zakken, dat kan ook in de zomer omdat ik alleen maar lange broeken draag.er zit alleen een magneetje op om hem dicht te doen. Geen magneetje zodat de telefoon aan gaat zodra je hem opent. Nooit problemen mee gehad. En er zit juist een apart vakje in voor pasjes
quote:soetkees schreef op 23 maart 2015 @ 16:44:

[...]

Dus jij en Miffy vinden het normaal om zo tegen een oude man tekeer te gaan? Dat laat je dan lekker gebeuren?Jij verwijt iemand zich op te stellen als de winkelmanager en doet vervolgens precies hetzelfde. Iemand in de supermarkt een uitbrander geven, vind ik hoe dan ook nogal onzinnig. Wat denk je nou dat je daarmee bereikt? Als je die man een hart onder de riem had willen steken, had je dat beter rechtstreeks kunnen doen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 11:24:

[...]

er zit alleen een magneetje op om hem dicht te doen. Geen magneetje zodat de telefoon aan gaat zodra je hem opent. Nooit problemen mee gehad. En er zit juist een apart vakje in voor pasjes Bankpassen en magneetjes houden niet van elkaar. Ik had een magneetsleutel voor kantoor, ooit een keer per ongeluk bij mijn pasjes in de buurt in een binnenzak gestopt, niet één pasje deed het nog.
quote:MarianneDavids schreef op 26 maart 2015 @ 11:40:

[...]

Bankpassen en magneetjes houden niet van elkaar. Ik had een magneetsleutel voor kantoor, ooit een keer per ongeluk bij mijn pasjes in de buurt in een binnenzak gestopt, niet één pasje deed het nog.

Nadat op vakantie met vriendinnen 4 van de 8 pasjes kapot waren hadden we ook eindelijk door dat het door de hotelsleutel kwam.

Maar volgens mij is de magneet van zo'n hoesje daar niet sterk genoeg voor.
quote:MarianneDavids schreef op 26 maart 2015 @ 11:40:

[...]

Bankpassen en magneetjes houden niet van elkaar. Ik had een magneetsleutel voor kantoor, ooit een keer per ongeluk bij mijn pasjes in de buurt in een binnenzak gestopt, niet één pasje deed het nog.Het gaat om een magneetje van een hoesje. Geen deursleutel ofzo. Die zijn veel sterker. In hoeveel tassen en portemonnees zit niet zo'n magneetje? Er zit een verschil tussen gewone magneetjes of zo'n deurpas, magneetplaat bij de kassa enz.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 11:50:

[...]

Het gaat om een magneetje van een hoesje. Geen deursleutel ofzo. Die zijn veel sterker. In hoeveel tassen en portemonnees zit niet zo'n magneetje? Er zit een verschil tussen gewone magneetjes of zo'n deurpas, magneetplaat bij de kassa enz.Het zijn inderdaad geen sterke magneetjes maar ik neem het risico niet meer, ik moest twee nieuwe bankpassen en een nieuwe Visakaart aanvragen.
Voor als mensen zich gisteravond in een bepaalde supermarkt aan mij hebben zitten ergeren SORRYYYYYYY.

Had dus alle spullen alvast op de band gelegd en pakte m'n portemonnee.

Daarin kwam ik een tegoed bon tegen die deze week zou verlopen.

Dat ik zou betreffende product even snel pakken, maaaaaaar helaas ik kon er met m'n 1.70 niet goed bij en er was net niet een langer persoon in de buurt. Dat het pakken koste even wat meer tijd.

Toen ik bij de kassa kwam was de persoon achter mij in de rij (terecht) voor mij gegaan, hij was nog aan het afrekenen.

Toen ik naar de auto liep moest ik gelijk aan dit topic denken. Aangezien er nog geen reactie is verschenen van "gisteren was er weer zo'n oude muts ......" biecht ik het zelf maar op
geld is toch sowieso smerig. De 1 haalt het uit dr bh, een ander heeft eerst lekker in zijn neus lopen borren, een puist geplet of aan zijn zak/anus staan krabben.

Om niet te vergeten dat diegene daarna ook nog vrolijk het winkelkarretje/mandje gepakt heeft waar een volgende weer met zijn handen aan zit.
quote:vla-flip schreef op 26 maart 2015 @ 14:36:

Voor als mensen zich gisteravond in een bepaalde supermarkt aan mij hebben zitten ergeren SORRYYYYYYY.

Had dus alle spullen alvast op de band gelegd en pakte m'n portemonnee.

Daarin kwam ik een tegoed bon tegen die deze week zou verlopen.

Dat ik zou betreffende product even snel pakken, maaaaaaar helaas ik kon er met m'n 1.70 niet goed bij en er was net niet een langer persoon in de buurt. Dat het pakken koste even wat meer tijd.

Toen ik bij de kassa kwam was de persoon achter mij in de rij (terecht) voor mij gegaan, hij was nog aan het afrekenen.

Toen ik naar de auto liep moest ik gelijk aan dit topic denken. Aangezien er nog geen reactie is verschenen van "gisteren was er weer zo'n oude muts ......" biecht ik het zelf maar op Hahaha... Kan een keer gebeuren. Eén keertje dan 😉
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 maart 2015 @ 18:03:

geld is toch sowieso smerig. De 1 haalt het uit dr bh, een ander heeft eerst lekker in zijn neus lopen borren, een puist geplet of aan zijn zak/anus staan krabben.

Om niet te vergeten dat diegene daarna ook nog vrolijk het winkelkarretje/mandje gepakt heeft waar een volgende weer met zijn handen aan zit.Gatverdegatver!! Je hebt helemaal gelijk, maar wil daar niet aan denken. Maar snel uitgeven dat 'vieze' geld..😉
quote:Miffy schreef op 26 maart 2015 @ 11:38:

[...]

Jij verwijt iemand zich op te stellen als de winkelmanager en doet vervolgens precies hetzelfde. Iemand in de supermarkt een uitbrander geven, vind ik hoe dan ook nogal onzinnig. Wat denk je nou dat je daarmee bereikt? Als je die man een hart onder de riem had willen steken, had je dat beter rechtstreeks kunnen doen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 11:50:

[...]

Het gaat om een magneetje van een hoesje. Geen deursleutel ofzo. Die zijn veel sterker. In hoeveel tassen en portemonnees zit niet zo'n magneetje? Er zit een verschil tussen gewone magneetjes of zo'n deurpas, magneetplaat bij de kassa enz.Inderdaad. Verder zit er op bankpassen nu een chip in plaats van een magnetische strip. "Deze chip bezit helemaal geen magnetische waarde meer. De EMV-chip wordt alleen onbruikbaar als deze aan zeer hoge straling wordt blootgesteld zoals in de magnetron bijvoorbeeld."
Mensen die met 1 pak melk achter je in de rij komen staan en er automatisch vanuit gaan dat ze voorgelaten moeten worden;p
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 maart 2015 @ 18:03:

Om niet te vergeten dat diegene daarna ook nog vrolijk het winkelkarretje/mandje gepakt heeft waar een volgende weer met zijn handen aan zit.

Ieuwwww.

Naast de complexen die ik al heb, voel ik nu ook nog een lichte smetvrees opkomen....
quote:Lotte35 schreef op 27 maart 2015 @ 21:45:

[...]

Ieuwwww.

Naast de complexen die ik al heb, voel ik nu ook nog een lichte smetvrees opkomen....Joh genoeg latex handschoentjes te koop
quote:soetkees schreef op 23 maart 2015 @ 16:44:

[...]

Dus jij en Miffy vinden het normaal om zo tegen een oude man tekeer te gaan? Dat laat je dan lekker gebeuren?Ik geef je groot gelijk hoor, dat je voor die oude man opkwam. Helemaal niets mis met je reactie.
quote:ronniemitchel schreef op 28 maart 2015 @ 01:19:

Joh genoeg latex handschoentjes te koop Ik ben tandartsassistente, ik druk op m'n werk wel een doos achterover
Vandaag, eigenlijk gewoon door mijn eigen schuld, een supermarkt-ergernis: ik stond met een redelijk gevulde kar in de rij voor de kassa. Achter mij kwam een dame op leeftijd, enkel een pak wc-papier in haar handen. Ik bood haar aan dat ze wel even voor mocht. Ze bedankt mij zeer vriendelijk, draait zich om en roept naar een man halverwege het gangpad: Henk, we mogen hier! En daar komt Henk aan met een kar vol boodschappen en begint ze samen met zijn vrouw op de band te zetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven