Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
dametje, wat en mooi kindje en wat een schattige naam, erg leuk! mijn kindje doet een vreugdedansje voor je! biefstuk, yammie, heb ik echt al weken zin in! denk dat mijn moeder met de kerst voor mij komt koken/bakken, haha.

mibb, ik wordt helemaal vrolijk van jou berichtje na je echo, het is zo bijzonder om je kindje te zien en die onzekerheid is herkenbaar hoor (en dan heb ik niet eens een mk gehad) superblij dat alles goed is! en een paar dagen extra is altijd mooi meegenomen!

plukkie bij jou ook!

pebbles, hopelijk zet het allemaal snel door en heb jij ook heel snel hier een berichtje met dat je kindje geboren is!

snok, je spijsvertering is dus beter nu?

aruba, hoe gaat het met jou?

summer, 14 weken, fijn dat je de echte onzekere fase voorbij bent. wanneer komt je vriend nu terug uit italie? ik volede mijn kindje ook af en toe heel zachtjes met 14 en halve week dus het kan hoor. mijn placenta ligt aan de achterkant vertelde de echoscopiste me vorige week.

zus, sorry maar ik zie jullie twee al helemaal staan naast een rokende auto, hilarisch. ach gelukkig konden jullie er om lachen.

vriendin van mijn moeder die twee weken geleden van de 9 ponder was bevallen gaat nog een weekje op vakantie! ze voelt zich goed dus heeft haar man nog een weekje een huisje in nederlnad laten boeken om er even tussenuit te zijn met dr kinderen (nu 3 jongens). hoop dat ik me ook zo fit voel na de bevalling.

vakantie was in nederland maar heb er erg van genoten hoor! veel wind (zaten in noordwijk) en af en toe een bui, maar lekker uitegwaaid aan het strand, duinwandeling gemaakt, uit eten geweest en zowaar in 5 dagen maar 1 keer echt overgegeven.

mijn moeder vertelde vandaag dat ze met mijn zusje (10) een mand gaat maken omdat mijn zusje had gehoord dat mijn schoonmoeder dat altijd doet en dat ook wilde. ik weet alleen nu al dingen die er in gaan (erg handig die ga ik dus niet meer kopen ) ik krijg dus twee manden volgens mijn moeder alleen maar leuk omdat ik dan langer elke dag een cadeautje heb, volgens mij erg leuk omdat ik er dan elke dag twee heb
@Dametje, super! Nogmaals van harte gefeliciteerd!! En geniet van je biefstuk en van je kindje en van alles!!!

@Pebbles, ik zit alweer klaar op de tribune hoor!

@Mibb, gefeliciteerd met deze goede echo. Ik hoop dat er een stukje onzekerheid is weggenomen??

@Summer, hoe gaat het met jou en met Zusvansummer??? Is het nog leuk in Italie?

Hier alles prima. Vandaag controle. Ben 3 kg toegenomen in 3 weken *schrik*. Aan de CTG geweest. Alles prima. Kleine kerel schopt er lustig op los. Zo hard dat het af en toe pijn doet. De gyn schatte hem op eindtotaal tussen 3,5 en 4 kg.

Verder nog 4 weken werken. Kijk echt naar mijn verlof uit zeg. Donderdag as beginnen de puflessen en dat weekend gaan we de commode kopen en de slaapkamer herinrichten. Nesteldrag begint hier echt wel te komen.
dametje wat een lieve foto van jullie samen en wat snel geplaatst! Leuk ook om nu de naam van jullie kindje te weten.

Biefstuk, rosbief heerlijk, wil ik ook! Heb al gezegd zodra de kleine geboren is eet ik het allemaal de eerste week maar gelijk daarna wil ik toch wel een broodje filet dat mis ik toch nog wel het meest!

luibi wat ga jij ook alweer snel voor mijn gevoel weet je het net, maar nog 4 weken en je hebt al verlof!

vlinder klinkt als een fijne vakantie.

pebbles hoop voor jou dat je ook snel mag bevallen!

Beer gaan jullie nog weg in de vakantie?

mibb lekker zeg dat je opeens 6 dagen vooruit bent geschoten scheelt je toch weer een weekje en wel bijzonder dat je uitgerekende datum de verjaardag van je opa is.

wel grappig pluisman had gebakjes gekocht om te vieren dat de 20 weken echo helemaal goed was
Pluis, pijnlijk he maagzuur.

Toppie de goede echo. Beetje op jezelf passen hoor met je rugklachten enzo. Als het erger wordt ben je verder van huis. Een paar weekjes geleden had ik het ook heel erg en nu is het al een heel stuk minder. misschien even ene groeispurtje waardoor je meer last hebt?

Mibb geweldig, wat een opluchting voor julie zeg! Dan kunnen jullie nu echt gaan genieten en blij zijn. En je uitgerekende datum, dat is natuurlijk geen toeval.

Beer, dat klink relaxed. Nog maar effies en dan vakantie. Leuk om naar uit te kijken.

JAHA Dametje, maak ons maar allemaal gek. Al bevallen van een super mooie dochter en dan ook al lekkere dingen aan het eten. Je maakt me zo wel heel erg jaloers. Je gaat straks toch niet zeggen dat je van het weekend een wijntje gaat drinken he,? Nee hoor gekheid, meis het is je allemaal van harte gegund na het harde werken van de afgelopen maanden.
Liubi, wat gaat dat snel zeg. Over vier weken al met verlof. Woehoe, echt iets om naar uit te kijken.

Heb het van de week voor mezelf ook uitgerekend en ik mag nog 12 weekjes werken. Dus dat gaat ook al elkker snel.

Haha, je bent dus goed aangekomen de afgelopen drie weken. Een eindgewicht van 3.5 to 4 kg is mooi toch? Wel bijzonder hoor dat ze dat nu al kunnen 'voorspellen'

Ah, na de rosbief en biefstuk van Dametje moet ik de hele tijd al aan carpaccio denken, jummie jummie.
ik wil gewoon biefstuk, laat de rest dan maar zitten....

dametje, geniet even extra van al dat lekkers, ook voor ons.

pebbles, ik zit ook op de tribune hoor, *geeft de aardbeien door*, hoe gaat het met je nog meer oefenween gehad? hoop het niet voor je, lijkt me slopend, als het komt laat het dan maar doorzetten.

liubi dat schiet lekker op, hoeveel ben je nu totaal aangekomen?

wat een lieve man heb jij pluis! lekker samen de 20wekenecho gevierd!

vanavond weer twee kijkers in ons oude huisje... hoop dat er nu eindelijk iemand echt enthousiast wordt, de prijs is al drastisch naar beneden gebracht en ik wil er nu wel eens vanaf.... duim voor ons...

nu even lunchen en dan weer verder met afstudeerproject.
Vlinder, hopelijk willen deze kijkers jullie oude huisje kopen.

trouwens, wij gaan volgende week maandag kijken naar een huis bij jullie in de buurt.

\\:-)//

jaja aruba maak ons maar lekker!

vlinder zal voor je duimen, hoop dat dit de kopers zullen zijn voor jullie huisje.

plukkie jullie zijn nu nog druk op huizenjacht?
Dametje, niet alleen lekker aan het genieten van je meisie dus, maar ook van biefstukkies en rosbief... JALOERS!!! Ik heb zo'n trek in filet american.... maar nog even wachten, zucht!

Vlinder, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie, altijd even lekker om even bij te tanken. Hoe ging het met de kijkers voor het huisje?

Liubi, de onzekerheid van afgelopen week is zeker een beetje weg genomen, natuurlijk weet je nooit 100% zeker dat het goed gaat, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.

Fijn dat alles met jou kleine goed gaat, lastig dat hij zo hard schopt dat het zelfs pijn doen, maar daar kun je niks aan doen zeker he?

Pluis, lieve Pluisman heb jij!

Aruba, ik VOND jou altijd erg aardig, maar als je zulke plaatjes hier neer zet niet meer hoor

Pebbles, waar ben je? Gaat alles goed met je?

Gisteravond mijn 2 beste vriendinnen verteld van mijn zwangerschap, die waren door het dolle heen, hahaha! zo blij voor mij, zij wisten ook van de miskraam, dus waren hoogst verbaasd dat het nu al weer raak was. Erg leuk dat ze zo enthousiast reageerden.

Ik dacht trouwens eergisteravond wat te voelen van de kleine. Ik lag in bed, op mn buik en voelde heel zachtjes een paar keer op dezelfde plek een "tikje". Het zal nog wel te vroeg zijn, maar misschien omdat ik op mn buik lag dat het toch kan? Overdag voel ik verder niks, maar kan ook nog niet.
Dametje, mooie foto en wat fijn dat alles zo goedgaat! Geniet lekker (ook van het eten)!!!!

Wat leuk Mibb, de reactie van je vriendinnen! En wat fantastisch dat die echo zo goedging.

En dat je wat voelt kan zeker, want ik voelde het ook echt al hoor, dat kon niet missen. Heerlijk toch!!!

Aruba...fijn die plaatjes hahahaha! Hoe is het nu met jou?

Vlinder ik hoop echt dat je snel kopers vind, want dit is echt frustrerend. Mooie buik heb je trouwens op de foto!

Liubi wat gaat het toch snel he! 4 weken tot je verlof, zo!

Pebbles, waar ben je? Ik hoop dat alles goedgaat en ben echt heel erg benieuwd.

Ik heb foto's op het priveforum geplaatst van mijn buik trouwens.
Ik ben er nog. Nog steeds met baby in de buik.

Vandaag 39 weken dus officieel kan het ook nog 3 weken duren.
hoi meiden,

rond 8 uur vanavond belde een van onze kijkers op dat hij woensdag met de bank gaat praten en als alles goed gaat we volgende week de sleuteloverdracht hebben!

duim alsjeblief heel hard deze week. ik wil zo graag van dat huis af en mijn spaarrekening wil heel graag weer gevuld worden (is weinig van over na het inrichten van ons nieuwe huisje).

hou jullie op de hoogte!

mibb, leuk dat je de denkt de baby gevoeld te hebben, geen idee of dat al kan maar ik wist het met 14 weken ook zeker. geniet er maar van!

leuk plukkie, laat je maandag weten hoe het was?

aruba, das niet grappig :-) nee hoor, geniet jij er nog maar even van!

ka, al terug? hoe was je huwelijksreis?

pebbles, die tribunestoelen zitten erg lekker maar om nu voor de lol nog drie weken te wachten... van mij mag je wel bevallen hoor. najah, van jou waarschijnlijk ook, hoop dat het niet te lang meer duurt... hoe is het met floor? houdt je man het nog uit?

summer, hoe vindt je vriend het dat je nu zo ver weg bent? wanneer zien jullie elkaar weer? ik vondt het heel vervelend 10 dagen weg te zijn toen ik net wist dat ik zwanger was, maar jij hebt gelukkig zus in de buurt.

zus, hoe gaat het nu met jou?

ik ben moe, gek op dit tijdstip... commode opgehaal den in elkaar gezet, studeerkameer vandaag verbouwd is nu echt af en niet nog een halve rommelkamer.

weltrusten!
@vlinder: ik ben hard voor je aan het duimen. Zou super zijn als jullie het huis hebben verkocht.

Floor heeft er trouwens weinig besef van dat er elk moment een baby bij kan komen dus die vindt het allemaal wel prima. Manlief is toch wel een tikkie zenuwachtig over de bevalling.
Mibb, wat leuk dat je vriendinnen zo enthousiast reageerden. Zijn jullie een beetje de eerste binnen jullie vriendenkring die een kindje krijgen of zijn er al een paar papa en mama?

Summer, ga zo meteen je buikje bekijken op het priveforum.

Pebbles, voel je je goed? Kan je een beetje meer uitrusten nu je verlof hebt en Floor af en toe gewoon naar de creche gaat?

En misschien en hele stomme vraag, maar wat doe je nu de hele dag? Heb namelijk zelf nog allemaal wilde plannen voor in mijn verlof, maar denk wel dat ik een beetje te enthousiast ben. Wil namelijk alle fotoboeken die we de afgelopen jaren niet hebben afgemaakt, nu wel gaan maken.

Vlinder, woehoe, nog niet helemaal juichen, maar het ziet er goed uit met jullie oude huis.

Gisteren weer even gewinkeld bij de prenetal en oeps, voor ik het wist had ik weer een heel mandje vol. Een spijkerbroek en een jurkje voor mezelf en voor de baby een hele set met jasje, broekje, truitje, sokjes, slofjes, mutsje en rompertjes. Alles in dezelfde stijl en super leuk. Dit setje hebben we gekocht voor als we van het geboortehotel naar huis gaan. Volgens mijn mama een hele feestelijke happening en daar horen dito kleertjes bij.

Vandaag de hele dag aan de klus, kom vanmiddag nog wel buurten.
Ben trouwens benieuwd hoe het met Ka is. Haar NOD is van de week en het wordt echt wer tijd voor een zwangere in ons clubje.

Bloem en summer hoe is het bij jullie. Ben even de draad kwijt met de nod data.

Snok en Aruba nog eventjes geduld en dan kunnen jullie ook weer proberen.
@Mibb, met 10 weken kan dat nog niet volgens mij. Je baarmoeder komt dan nog niet boven je schaambot uit. Volgens mijn gyn zijn de eerste bewegingen te merken vanaf een week of 13 en dan heel soms en meestal alleen bij moeders die al een kind hebben.

Hier alles prima. Ben alleen vreselijk moe van het werk en ik heb maar 1 dag om bij te komen.

Ga straks nog even een uurtje slapen.

@Vlinder, ik duim voor je dat het huis verkocht wordt!

@Plukkie, leuk geld uitgeven voor de baby. Maar ik spaar nu maar ff op kleertjes. We moeten nog wat grotere uitgaven doen (box, wasdroger, kinderwagen is alleen nog met een voorschot betaald, etc).
plukkie leuk he dat shoppen voor de baby, kan er ook geen genoeg van krijgen! Kindje krijgt een zeer gevulde kast :-)

Enne hier nog 1 die alle foto's wil inplakken tijdens verlof. Weet dat mijn zus ook dat plan had maar na die 16 weken nog geen foto verder was!

vlinder hoop voor je dat de koop doorgaat, zou wel lekker zijn!

ka ben ook wle heel benieuwd hoe je trouwdag was.

pebbles heb je al het idee dat het opschiet? Was floor eigenlijk op tijd?
haha dat vermoeden heb ik ook wel een beetje dat er geen enkele foto ergens in komt. Maar ja, plannen maken en een beetje dromen kan altijd toch?

Geld uitgeven voor de baby is inderrdaad leuk. Normaal ben ik niet zo makkelijk in geld uitgeven, ook niet voor mezelf, maar nu ik zwanger ben denk ik elke keer, ach het staat op de bank dus waarom zou ik er niets leuks mee doen. En ik koop ook veel nieuwe dingen voor mezelf omdat ik er graag een beetje leuk uit wil zien tijdens de zwangerschap.

Als je alles bij elkaar op gaat tellen dan ben je wel veel geld kwijt aan kinderwagen, bedje, kleertjes en handige dingen als een droger enzo. Wij hebben de mazzel dat het ons financieel goed gaat, maar als ik kijk naar de prijzen van kinderwagens dan vraag ik me serieus af hoe mensen dit doen met een lager inkomen of waarbij 1 van de twee niet werkt of zo.

Hier nog steeds lekker aan het opruimen en hubbie is aan de klus. Beetje bij beetje wordt het hier lekker opgeruimd en netjes.
Kreta heb ik trouwens een poosje gelden een priveberichtje gestuurd, maar ze heeft nog steeds niet gereageerd. Zullen we haar uit het schema halen?
Ik wil met verlof ook de foto's gaan doen. Maar niet inplakken. Dat is nu echt veel te veel werk. Had laatst eens nagekeken hoeveel foto's we hadden. Rond de 15.000! Ik zet ze allemaal op DVD. En ze staat al op de externe harde schijf.

Er komen natuurlijk tig duizend foto's bij de komende tijd dus ik wil ze allemaal mooi ergens bewaren.
Wat doe ik de hele dag?? Vooral wachten op het moment. Ik ben het zo zat en ik hoop nu bij elk krampje dat het begint.

Verder ben ik natuurlijk druk met Floor op de dagen dat ze thuis is en tussendoor doe ik eens een boodschapje, ga naar de vk, lees een tijdschift. En ik ben nu grey's anatomy aan het kijken, alle seizoenen.

Floor was trouwens 5 dagen te laat dus ik verwachte in eerste instantie dat dat nu ook weer zoiets zou zijn maar omdat ik van de week al een paar keer krampen kreeg 's nachts ben ik ineens heel ongeduldig geworden.
We zulle nzien wie uiteindelijk al zijn foto's heeft ingeplakt! Weet wel zeker dat er vele gemaakt zullen worden.

plukkie ik vraag me ook wle eens af hoe mensen dat doen met maar 1 salaris zo een kindje kost genoeg. Is het misschien wel zo dat je dan anders winkelt en alleen het hoognodige koopt.

Heb ook wle goedkope wagens gezien maar die vond ik niet mooi en leken ook niet echt stabiel.

Laten we maar blij zijn dan met onze eigen situatie!

pebbles kan me voorstellen na een paar valse starts dat het nu wel mag komen.

enne ik vind het goed als kreta uit het schema gaat hebben al zolang niets gehoord ne ook zonder een reden zeg maar. Hoop voor haar wel dat alles goed gaat.
Pebbles, ik snap wel dat je het zat bent. Kind mag nu wel een keertje komen toch ;)..vooral omdat je die valse signaaltjes steeds krijgt.

Wel leuk Grey's Anatomy, altijd vermakelijk. Zal ik je een dvdboxje PrisonBreak opsturen haha?

Plukkie, je vroeg hoe het zat met mijn NOD, maar bedoel je misschien Zus? Mijn uitgerekende datum is 11 Feb voor het schema en inmiddels ook een jaartje ouder sinds de 5e ;).

Wat mij betreft mag Kreta er ook wel uit hoor, ik denk niet dat ze nog komt.

Vlinder we zien elkaar bijna een maand niet, dus best zwaar. Maar we overleven het wel, we hebben het al best vaak meegemaakt zolang uitelkaar zijn. Eind aug komt hij deze kant op en daarna helaas weer afscheid nemen voor een paar weken. Maar daarna zien we elkaar weer een hele tijd gewoon lekker wél.

Ik duim voor je dat je het huis verkoopt, dat zou fantastisch zijn natuurlijk!!!!!

Liubi ben je alweer een klein beetje bijgekomen?

Wat zijn kinderwagens b-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k duur. Krijg bijna de neiging om een winkelwagentje tot kinderwagen om te bouwen. Jeetje zeg...500 a 600 euro en dat zijn dan de goedkoopste (betreft de 'betere' merken').

Wel zin om aan de babykamer te beginnen. Vriend maakt alle meubels zelf van steigerhout, dat vind ik echt superleuk.
Dametje Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! En wat een onwijs leuke naam! Geniet ervan met z'n drietjes

Mibb Fijn dat de echo helemaal goed was! Ik kan me voorstellen dat voor die tijd het onbezorgd genieten nog niet helemaal lukte.

Plukkie Ik denk dat mijn vruchtbare dagen net geweest zijn (zo rond de 15e/16e). We hebben er flink gebruik van gemaakt dus nu is het weer afwachten. Ik durf niet zo heel hard meer te hopen...maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven.

Summer Gezellig dat je weer terug bent! En jij ook een hele mooie echo gehad zag ik!

Pebbles...ik hoop dat we snel baby nr. 2 hier kunnen verwelkomen!...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven