M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sociaal pedagogisch hulpverlener.

ga weer, kom snel terug
Joepie Xop!! Gefelciteerd!!! Oeh dat is vast een heul fijn gevoel he? Ben je al plannetjes aan het maken voor de inrichting enzo? gaan jullie veel doen?? Ha en nog iets leuks ijn februari dus, jullie verhuizen terwijl ik lig te baren .

Supergefelciteerd!!

*neemt nog een slok champagne*
Ik heb daar mee op het ook om te gaan werken als bijv. consulente bij stichting MEE. (of is dat geen stichting??) Ik wil uiteindelijk doorgroeien als coach of leidinggevende. Had ik ook voor ogen met hbo-v.

Dus nu aan de tafel bij mijn eigen leiding gevende. Heb al afgesproken dat ik ff uitzoek of ik dit jaar nog kan beginnen, probleem is dat ik mag instromen, en daarover meot ik nog in contact met de school

Al contact gezocht, wacht nu op reactie terug!!
Frans, wel kinder champagne dan he!!
JEEEE, gefeliciteerd, Xop!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Joehoeeeeeeeeee, gefeliciteerd Xop!!!!!!!!!

Ow wat zou je happy zijn vandaag.

Ik neem een taartje ipv champagne, goed?

Jasper heeft vannacht voor t eerst in zn nieuwe bed geslapen. Vd week moest hij huilen, een nacht bij opa en oma geslapen en hij was nog ziek (koortsstuip) dus gisterenavond voor t eerst weer geprobeerd.

Hij heeft prinsheerlijk geslapen en was vanochtend ook niet uit bed te krijgen. Mama moest er zelfs bij komen liggen :-)
koffie, zwart graag...
Dankdank voor felicitaties!

Ha, Frans, wie zal in februari de grootste wallen hebben?

Jee, het was hier prachtig weer en nu regent het opeens. Nou moe?!?!

Net in 't winkelcentrum (effe pauze )voor echt niks twee leuke jurkjes en twee leuke T-shirtjes voor L&S gekocht. 2,= euro per stuk. Tja, dat kon ik niet laten hangen. Bovendien erg welkom; hun huidige zomerkleertjes zijn echt afgedragen (vlekken, te klein, verwassen enz), en het kan best nog wel eens weer wat warmer worden in september.........

Bij Scapino superleuke regenlaarsjes voor Sophie gekocht, ook niet duur. Kijk, zo komen we er wel, qua hypotheek betalen .

Q, hahaha, altijd als ik een mooie negroide man zie moet ik aan jou denken. Net in het winkelcentrum nog
Heeee, goed man, van Jasper! Maarreh... had ie een echte koortsstuip gehad? Brrr! Merel/Valentijn kunnen daarover meepraten. Oehh... die stukjes van Merel zijn me altijd erg bijgebleven!
Ow, ik heb ook genoeg verhalen hoor helaas

Vorig jaar tijdens een autoreis in Italie kreeg hij de eerste. Hij lag al ruim 3 uur te slapen in de auto. Ik wilde hem wakker maken maar hij werd dus niet wakker. Lijkwit en bewusteloos. Je begrijp dat ik binnen 1 seconden uit mn gordel was en achterin zat. Ik riep zijn naam maar hij reageerde niet.

Mijn man schreeuwde heel hard zn naam en toen zag ik zn ogen iets bewegen. We hebben de airco koud gezet, heb geprobeerd hem te laten drinken. Ik bleef praten, over zijn lichaam wrijven en na 20 minuten kwam hij een beetje bij.

Ik heb gejankt! Nog weken moest ik janken als ik er alleen al aan dacht.

In december kreeg hij de 2e koortsstuip. Wederom zakte hij weg en werd niet meer wakker. Alleen t witte van zn ogen zag je en reageerde nergens op.

Woensdag hetzelfde, zakte te pas en onpas bewusteloos neer.

1 x tijdens het lopen door de woonkamer. Hij gilde angstig naar mn moeder en zakte zo weg. Ze kon hem nog net opvangen.

Het is doodeng om mee te maken. Maar ik herken nu als er een aankomt. Ook weet ik nu hoe ik moet handelen dus krijg ik hem er snel weer uit. Dat scheelt hoor.

Als ik bij elke neger aan Q moet denken, denk ik de hele dag aan Q
koffie, zwart graag...
Oh Syl, dat zijn de minder leuke verhalen.

EN idd wat Xop ook al schrijft, helaas kan Merel daar over mee praten.

Hopelijk was dit de laatste stuip van zijn leventje.

Mmmm was er ook taart neer gezet.....niet gezien. Lekker!!!
nou niet neergezet, maar ik drink sinds mn zwangerschap geen druppel meer ha ha ha

Dus ik was zo onbeleefd om taart te vragen.

Thanks voor je reactie in de ak.

Heb toch maar ff ha gebeld en gaan we maandag naar toe. Er schijnen speciale zetpillen te zijn tegen die koortsstuipen zei de assistente.
koffie, zwart graag...
Jeeeeeeeetjemina, SYl, wat vreselijk om meegemaakt te hebben. Echt waar, ik heb kippevel op m'n armen. Wat zullen jullie radeloos geweest zijn in die 20 minuten. EN da's LANG!.Menomen. "Fijn" dat je ze nu een beetje aan voelt/ziet komen; kun je probaat reageren. Maar toch. Hopelijk helpen die zetpillen echt. Heeft merel daar mss ervaring mee???

Hahaha, en moet wel erg hard lachen om je "hele dag aan Q denken" ..... In Grunnen toch meer hollandse kaaskoppen dan exotische schoonheden.
kweet nog dat ik op vakantie was aan de kust. Ik zag ineens een neger lopen en dacht: he, dit is de 1e deze vakantie.

Best apart.

Pff, heb echt helemaal geen zin meer

Uhuh, we voelden ons idd machteloos/radeloos.

In een land waar je de taal niet spreek, midden op een snelweg. Waar moet je heen.

Uiteindelijk waren we s avonds terug bij ons huisje en zijn we daar direct nog naar t zh gereden. Daar is hij nagekeken maar meneer zat daar ff lekker vrolijk te spelen. ha ha ha, zal je altijd zien.
koffie, zwart graag...
Klopt Syl, die zijn er!!!

Nu maar hopen dat het gewoon niet meer nodig is!!!

Hi Ladies,

Hier even berichtje vanuit Ellmau, Oostenrijk. We zitten heel ontaard met kids in internetcafe! In de winter een echte apres ski tent....

Maar nu heeel rustig. Helaas hele dag regen hier dus niet echt pretje buiten. Nu ff wat internetten. Kids zitten samen met papa loco te doen.

Wel 3 heerlijke dagen hier gehad. Jasper heeft echt kilometers gewandeld in de bergen. Echt super. Hele leuke wandelingen voor kids waar onderweg van alles te doen is.

Morgen naar Italie naar het mooie weer! Ook fijn!

Heb heel ff berichtjes van vandaag gelezen:

Xop, gefeliciteerd met je huis!! Gaaf Hoor! Owww en zo herkenbaar dat gestress s'ochtends! En ook s'avonds om ze beetje bijtijds in bed te krijgen. hoe vind ze het nu?

Syl, wow heftig van Jasper. Wel stoer dat hij zo lekker ligt in zijn nieuwe bed.

Indian, goeie beslissing denk ik

De rest weet ik niet meer. Ga nog ff wat mail checken.

greetz Scooby!

Hai!!

Jeetje Syl wat een verhaal! Dan staat je hart ook stil zeg. 20 minuten, mijn god. Poeh wat lijkt me dat enorm griezelig! Milena heeft gelukkig nog nooit zoiets gehad, maar men wat lijkt me dat eng.

Indian, spannend, weer een nieuw idee voor de toekomst

Xop, ik vertelde tegen vent dat jullie het huis gekocht hadden (dat vindt ie interessant namelijk) en hij vond het een goede beslissing, haha.

Scoob, heey gezellig! Hopenlijk is het mooi weer in Italie!

Ik was vandaag mijn touwerige bos haar ineens spuugzat, ben naar de kapper gegaan, heb daar anderhalf uur heerlijk gezeten en gebabbeld over niks en nu een heel nieuw kapsel. Daar was ik echt aan toe zeg: even lekker niks en dat er aan mijn haar gefrut werd. Daarna zijn vent en Lena naar de stad gekomen en hebben we lekker ergens bij het water frietjes en daarna ijs gegeten. Leuk!
Dankje Scooby!!

Hele fijne vakantie nog in oostenrijk!!

Frans, ja helemaal een nieuw idee niet, maar uh ja wat wil ik eigenlijk zeggen. Wil uiteindelijk ook naar normale tijden toe, en dan kom ik ook uit op zo iets als ik in de zorg wil blijven natuurlijk. Heb vanalles overwogen, zijn nog wel wat andere dingen die ik leuk vind (oa laboratorium) maar daar moet ik mij dan compleet nieuw in scholen, en nu ga ik verder waar ik gestopt was, waat wel mijn interesses liggen. Oke de hbo-v is stukken interessanter, maar dat bewaren we nog f fvoor de toekomst.

Vanmorgen bij het ZH geweest, het lijkt nu toch echt iets te doen, de medicatie. Mag dus weer terug komen. Had verwacht weer pilletjes te moeten slikken om te menstrueren, maar nog ff niet dus. Maar dat kan zomaar ineens veranderen, ga er neit vanuit dat het goed werkt op dit moment. Ik denk dat ik een hogere dosis ga krijgen de volgende keer. Of iets heel anders, we wachten wel af!!

Oh nog 4x werken en dan vakantie!! (za,zo,ma en wo)

Dames, wat lief dat jullie aan mij denken, als jullie een donkere/negroïde man zien. Of, hebben jullie er gelijk bepaalde gedachte's bij \\:-)// ?

Xop: super, dat jullie je droomhuis hebben kunnen kopen en dat je over een tijdje gaat verhuizen!

Sylvester: brr, ik moet er niet aan denken dat Emdin een koortsstuip krijgt. Ik zou me geen raad weten. Hoe zit het met die pillen, hoe dien je ze toe als hij in een stuip zit? Of zijn ze preventief?

Indian: zozo, 'n flinke opleiding SPH. Maar wel blij dat je eindelijk hetgeen gevonden hebt, wat naar je zin is. Ik heb een aanvraag in behandeling op mijn werk voor basisopleiding falicitair management. Na de vakantie van mijn leidinggevende wordt het besproken en kan ik wel/niet starten met de opleiding. Tis een korte opleiding, meer een cursus van 4 maanden. Die ik per E-learning zal gaan doen, als ik hem mag doen.

Emdin is donderdag met de KDV naar de dierentuin geweest. Naar Blijdorp in Rotterdam, met het openbaar vervoer. Vooral de "grote bus" heeft heel veel indrukken op hem achter gelaten. Hij praat over bijna niets anders. Wat hij gezien heeft in de dierentuin, moet ik er echt uittrekken. Hij was trouwens gesloopt na deze dag en lag rond 19.00 uur al geheel in coma.

Morgen ga ik een nieuwe kast bestellen. Van de week heeft het bedrijf waar ik hem bestel de maten al opgenomen. Er komt in mijn slaapkamer een inbouwkast, geheel op maat. De kast die er nu staat, wordt komende donderdag opgehaald, die heb ik op Marktplaats verkocht voor ¤ 25,00. Ik hoef hem alleen maar uit elkaar te halen. Een makkie, en nog eens ¤ 25,00 voor een kast die bijna 18 jaar oud is. Scheelt mij een hoop ellende (zelf naar mijn kelder sjouwen, grofvuil bellen, etc, etc).

Ik weet niet of er al een datum gepland is voor een of andere bijeenkomst, maar ik kan niet op woensdag 10 of 24 september en 8 oktober. Verder kan ik niet op za 6 sept en zo 21 sept.

Tis jammer dat hij al bijna herfst is, anders hadden we hier kunnen afspreken in een waterspeeltuin. Wie weet volgend jaar?

Alhoewel het voor sommigen van jullie, geloof ik, wel ver weg is?

Ik tuf overal heen als het nodig is. Al zou ik de provincies Groningen, Drente of Friesland net te ver vinden voor 1 dagje.

Oke, fijn weekend allemaal. Weet nog niet of ik zin en/of tijd heb om online te komen.
Hey Q, dus jij ook misschien aan de studie!! Leuk!

Fijn dat je de kast verkocht hebt, scheelt idd veel werk.

Oppas/loge is weer naar huis, gisteravond. Vind het altijd erg jammer als ze gaat, maar ook wel erg fijn. Beetje je eigen privacy terug.

Xop, al een beetje met 2 voeten op de aarde geland.....of zweef je nog ergens van blijdschap??

Frans, doe lekker rustig aan meid.

Wat ga je nu doen tot aan de bevalling? Invalswerk ergens?? Of blijf je thuis? Of ga je solliciteren? (mmm da's niet makkelijk met een dikker wordend buikje)

Merel, nog veel moeten werken......of lekker wat vrij geweest.

Pips, lukt het een beetje met je werkplan?

Tiramam, waar ben je. Is je scriptie af?? Hoe is het met Marit?

Scooby, hoelang gingen jullie op vakantie? Ik geloof goed dat Jasper en Laura zich vermaken.

Syl, Jasper weer helemaal beter? Koorts weg??

Juultje, hoe gaat het nu met het avond ritueeltje van Lynn? Gaat ze goed slapen?

fijn weekend allemaal
Even kort.

Xop! Jeuh!!!! Van harte! En heerlijk dat jullie nog even de tijd hebben.

Q, je zit toch niet
haai Pips!!!
Herkansing....

Q zit vast de hele dag naar de OS te kijken LOL!

Haaaai Indian, trusten!
GM, ja pips ik dacht al.....mis een stuk tekst of ik snap hem weer eens niet!!!

Wens jullie allemaal een fijne zondag.

Mag vandaag werken en heb ene k*t dienst van 12 tot 20:30u.

dus tot straks

Heerlijk motor gereden met man samen (ik achterop), gisteren naar Duitsland gereden en daar in een hotel geslapen, vandaag weer terug. Mooie route gereden!

Gisteren en vandaag even met mijn ouders gebeld (waar Lynn logeert) en Lynn zei nu voor het eerst wat terug door de telefoon. Vanavond kregen we een kus: MMMWWAAAAHH! Erg schattig
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven