Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mogge Noa
Gewoon bellen dan Miranda, zou ik zeggen. Puur voor jezelf. Je hebt niks te verliezen, toch?
Ah, what the heck, ik brand gewoon gelijk maar los. Ik doe niet aan internetdaten, eigenljk, ik heb er het geduld niet voor en ook geen zin in al dat gedoe, dus ik ben een zwaar groentje op dat gebied, ben nooit verder gekomen dan toevallig tegen een semi-bekende aanlopen toen ik me eens ingeschreven had en ben daar gelijk een tijdje aan blijven plakken, maar chatten, veel daten etcetera heb ik dus nog nooit gedaan.

Stond ook nergens ingeschreven, dacht ik. Totdat ik ineens van de week een berichtje in mijn gewone mailbox vond dat ik op een datingsite een bericht had. Wat bleek? Kennis van mij is eigenaar van een datingsite en ik heb me ooit om hem een plezier te doen ingeschreven op de testversie (hij moest profielen hebben om te kunnen testen) maar er verder nooit naar gekeken, naar die hele site.

Goed, ik dat mailtje bekeken, onwijs lekkere gozer, helemaal mijn type. Leuk berichtje teruggestuurd, en vervolgens een aantal dagen non stop zitten mailen, helemaal leuk. Ook gemsnd, dat doe ik ook al nooit, maar goed, allemaal leuk en aardig en het klikte allemaal leuk. Ben verder niet op zoek naar een relatie, maar sta al eeuwen droog omdat ik echt nooit mannen tegenkom die ik lekker vind, dus ik dacht "hmm, yes! sex!"

Maar hij stuurde eigenlijk niet echt op seks aan op de msn of in zijn mail, wel af en toe hier en daar wat onschuldig geflirt, maar niet heel plat allemaal. Totdat we het dus eergisteren ineens wel over seks kregen, waarvan ik jullie verder niet met de details zal vermoeien.

Maar goed, bottom line is dat we eigenlijk min of meer uit elkaar gingen met de afspraak dat we maar eens moesten afspreken en dat als we elkaar irl net zo lekker vonden als online, dat we dan eens vet van bil zouden gaan.

Wat gebeurt er nou gister: ik zat op msn met iemand anders te praten, hij was er niet. Jammer natuurlijk, wat ik vond het msn-en met hem wel leuk. Krijg ik ineens van hem een berichtje, dacht ik. Zag onderin mijn scherm zijn naam, weet je wel. Dus ik kijk, staat er: iemand heeft je geblockt op msn, wil je weten wie, check dan en dan een of andere link met een knipoog smilie erachteraan.

Dus ik denk nog: oh, haha, zal wel zo'n dom grapje zijn dat als je daarop klikt dat er dan iets sufs staat. Dus domme doos klikt daarop, komt in een of ander inlogscherm, logt in, sluit mijn computer ineens af. Dus ik denk "oh shit, misschien was het wel een virus ofzo".

Nog dommere doos dat ik ben, start ik weer op, stuur hem een gewoon mailtje om te vragen of hij me soms geblockt heeft ofzo of dat het iets vaags was. Geen reactie op gekregen natuurlijk.

Dus later lig ik in mijn bed en denk: oh, hij zal me dan wel echt geblockt hebben. Geen idee waarom verder, maar ik kan me zo voorstellen dat als hij met meerdere vrouwen zit te msn-en dat hij dan niet wil dat ik zie dat hij online is.

Nou ja, zit me nu dus gewoon af te vragen of dit nu betekent dat ik gedist ben, want daar baal ik eigenlijk van. Ik heb het vermoeden dat als ik hem niet dat oliedomme berichtje had gestuurd, hij waarschijnlijk maandag ofzo wel had gemaild met een verhaal over dattie een druk weekend had gehad ofzo, want ik denk dat het niet de bedoeling was dat ik zou merken dat hij me geblockt had.

Nou ja, ik kan natuurlijk ook gewoon een blauwtje hebben gelopen, maar goed, ik weet zo weinig van msn en datingsites dat ik het gewoon niet snap.

Wat denken jullie?
Am Yisrael Chai!
Goedemorgen.

Wat veel bij te lezen zeg...

Jeetje Miranda, dat is lekker zeg, even naar de zon een week! Juist nu lijkt het me heerlijk om even uit je eigen omgeving en van indernet weg te zijn.

Fash, wel wat ervaring met internetdaten.

Puck, deed hij dat voorstel zonder dat zijn vriendin er van af weet? Wat lijkt me dat ineens een lastige positie zeg, een beetje mooi weer moeten spelen enzo.

Meta, kan SV meer worden dan SV? Of wil je dat nu juist weer niet, ondanks dat-ie dus best leuk is?

Het is een heerlijk gevoel dat mijn huishouden weer compleet is. Ik heb gewoon echt het leukste en liefste kind van de wereld

Van ZWM niets meer gehoord. Wel maf, eerst dagen lang op msn en aan de telefoon en dan ineens volledige stilte.

Vanmiddag naar een vriendin van wie de kids jarig zijn. Ze woont een beetje uit de route van hier, dus we spreken elkaar niet zo heel vaak RL. Dus heerlijk even bijkletsen
Hm, van msn heb ik niet zo veel verstand, Fashion. Ik weet niet hoe dat werkt met zo'n blockmelding. Maar volgens mij kun je het wel zo instellen dat het lijkt alsof je offline bent, terwijl je wel online bent, zodat je fijn ongezien met iemand kunt msn'en.

Misschien schrok ie achteraf wel van jouw zeg maar mannelijke roofdierbenadering van het hele dategebeuren?
Hi Fashion,

Vvolgens mij is er niets aan de hand. Ik heb zo'n mailtje ook wel eens gekregen. Ik denk dat hij heeft gekeken wie hem geblockt heeft en dat die website dan automatisch een bericht stuurt naar iedereen in zijn adresboek (dat staat dan aangevinkt zonder dat je er erg in hebt) dat je via die site kan checken wie jou geblockt heeft.

Lullig dus voor hem, dat jij nu weet dat hj dat heeft gecheckt. Snap je wat ik bedoel? Houd je ons op de hoogte hoe het verder gaat met deze spannende man?

Toevallig ken ik iemand bij Microsoft en het schijnt technisch helemaal niet te kunnen dat jij kan zien wie jou geblockt heeft. Je kan wel zien wie jou wel/niet heeft toegevoegd in zijn adresboek, zoals ik dus nu heb gezien dat iemand mij eruit heeft gegooid, boeheoeoe.....;-)
Jammer Ivy dat je niets hebt gehoord. Hij is er over aan het nadenken waarschijnlijk...wat ga je nu doen? Heb je geduld?

Fijne dag bij je vriendin.

Tja, Puck, toch maar bellen....pff, wat een muts voel ik mij.....maarja....hoort er ff bij waarschijnlijk.
quote:fashionvictim schreef op 17 augustus 2008 @ 10:40:

Wat denken jullie?

Uhhh, geen idee.... Ik begrijp echt geen bal van mannen en hun manier van contact onderhouden.

Maar... misschien is hij een weekend weg, heeft-ie internetproblemen, is zijn pc gecrashed en misschien heeft-ie je idd gedist.

Ik zou als ik jou was nog even het weekend afwachten en als je dan nog niets gehoord hebt even mailen dat als-ie toch niet wil afspreken, dat dat okay is, maar dat je het dan wel graag hoort.

Nou ja, eigenlijk schiet je gewoon niets op met mijn antwoord
quote:Puck9 schreef op 17 augustus 2008 @ 10:56:

Hm, van msn heb ik niet zo veel verstand, Fashion. Ik weet niet hoe dat werkt met zo'n blockmelding. Maar volgens mij kun je het wel zo instellen dat het lijkt alsof je offline bent, terwijl je wel online bent, zodat je fijn ongezien met iemand kunt msn'en.

Misschien schrok ie achteraf wel van jouw zeg maar mannelijke roofdierbenadering van het hele dategebeuren?

Nee, volgens mij niet, ik was niet echt roofdierachtig, we zaten gewoon heel leuk te kletsen over van alles en nog wat, gewoon gezellig. We hebben het slechts 1 keer nogal expliciet over seks gehad, maar zelfs dat was nog redelijk in het nette. Ik krijg nu juist achteraf de indruk dat het zo'n type is die op vieze praatjes geilt om zichzelf af te rukken achter zijn peeceetje. Maar dat kan ik niet rijmen met alle leuke gesprekken van daarvoor, eigenlijk. En hoewel het gesprek wel redelijk X-rated was, was het niet zo dat we daarna nergens anders meer over gepraat hebben ofzo.

Dus het is gewoon een beetje raar allemaal, ik moet me er eigenlijk ook niet druk om maken maar ik vond hem echt leuk en kreeg de indruk dat hij daar ook zo over dacht, dat zei hij ook. Dus vandaar dat ik in al mijn onschuld gewoon nog ging mailen omdat ik me gewoon niet kon voorstellen dat ik geblockt werd. Maar waarschijnlijk ben ik dat dus gewoon wel, denk ik.
Am Yisrael Chai!
quote:Miranda01 schreef op 17 augustus 2008 @ 10:57:

Hi Fashion,

Vvolgens mij is er niets aan de hand. Ik heb zo'n mailtje ook wel eens gekregen. Ik denk dat hij heeft gekeken wie hem geblockt heeft en dat die website dan automatisch een bericht stuurt naar iedereen in zijn adresboek (dat staat dan aangevinkt zonder dat je er erg in hebt) dat je via die site kan checken wie jou geblockt heeft.

Lullig dus voor hem, dat jij nu weet dat hj dat heeft gecheckt. Snap je wat ik bedoel? Houd je ons op de hoogte hoe het verder gaat met deze spannende man?

Toevallig ken ik iemand bij Microsoft en het schijnt technisch helemaal niet te kunnen dat jij kan zien wie jou geblockt heeft. Je kan wel zien wie jou wel/niet heeft toegevoegd in zijn adresboek, zoals ik dus nu heb gezien dat iemand mij eruit heeft gegooid, boeheoeoe.....;-)

Ja, zoiets vermoedde ik al, maar goed, ik heb hem dus daarna gemaild en direct - domme flapuit dat ik ben - gevraagd wat dat mailtje te betekenen had. Was verder niet als verantwoording bedoeld, maar ik snapte gewoon echt niet wat er aan de hand was. Maar ben nu dus bang dat hij denkt "oh jee, die gaat gelijk uit haar plaat" terwijl het zo niet bedoeld was (en mijn bewoordingen waren ook niet van dien aard, hoor).

Ik mailde eigenlijk heel grappig zelfs, maar vroeg natuurlijk wel direct of hij me soms geblockt had.
Am Yisrael Chai!
Nee is niet mutsig Miranda, het is sterk als je je eigen gevoel niet wegschoffelt maar er iets mee doet. Vinnik.

Kijk, die technische msn-info is handig! Daar kun je wat mee. Verder kunnen we alleen maar een beetje in het wilde weg speculeren.
Dank in ieder geval voor de reacties allemaal, wat zenuwslopend is dit gedoe toch weer. Ben gelijk weer klaar met dat stomme internetdating gedoe, ik heb er de kracht niet voor hoor.

Godver, ik vond hem echt superleuk, hij had me heel veel fotos gestuurd zodat ik kon zien of het een lucky shot was of dat ie echt leuk was, en qua looks helemaal mijn type en qua gezellig ook, ik heb me suf gelachen tijdens het msn-en. Nou ja, misschien viel ik wel tegen ofzo? (Sprak zij beteuterd...)
Am Yisrael Chai!
Jaja, zo meld ik me een keer in een gekke bui en zo ben ik hier weer twee weken niet meer te vinden. Excuses voor de laksheid; moet denk ik nog wennen aan al het meubilair met verhalen die ik niet direct in een context kan plaatsen ed.

Ik zal voortaan wat beter proberen bij te blijven en af en toe een 'single-post' posten.

Gister weer een zeldzaam dipje gehad sinds het uit is (2 maanden geleden). Heb de eerste 2 weken van sept. vakantie (nog vastgesteld toen we nog samen waren) en bedacht me ineens dat die waarschijnlijk erug saai gaat worden; al mijn vrienden zijn weer aan de studie/werk. Ga wel wat dagjes naar wat vrienden op kamers, maar daar houd het mee op. En thuis hang ik al zoveel sinds het uit is. Hoop stiekem op iemand die me een last-minute ergens mee heen neemt; maar kgeloof niet dat die er zijn.

Ahja, genoeg zelfmedelijden; dan blijf ik toch gewoon hele dagen in bed liggen in mn vakantie.... :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ivy, ik denk inderdaad niet dat zijn vriendin af weet van zijn voorstel. Al heeft ze wel in de gaten dat hij mij wel leuk vindt, en heeft hij haar wel eens voorgesteld om een vrije relatie te hebben, maar dat vond zij dus geen goed plan.

Ja da's een vervelende positie. Ik heb het wel vaker meegemaakt, ook wel eens met de man van mijn toenmalige cheffin waarmee ik op werkreis was. We konden het heel goed vinden samen maar geen haar op m'n hoofd die eraan dacht om iets met hem te doen. En dat zo'n man dan daarna doet of z'n neus bloedt, bah. Dat je denkt: ik zou m'n mond eens moeten lostrekken nu, dan breekt de hel los. Je vrouw zou eens moeten weten hoe je in elkaar zit. Maar ik heb dus niks gezegd, als werknemer ben je dan toch alleen maar de lul, en het is mijn huwelijk niet.

Ah Fashion, dat is echt het allerleukste van het dategebeuren, het 'Wat bedoelt ie nou', 'Vindt hij mij nou stom' en 'Waarom reageert hij niet'-gedoe.
quote:Puck9 schreef op 17 augustus 2008 @ 11:20:

Ivy, ik denk inderdaad niet dat zijn vriendin af weet van zijn voorstel. Al heeft ze wel in de gaten dat hij mij wel leuk vindt, en heeft hij haar wel eens voorgesteld om een vrije relatie te hebben, maar dat vond zij dus geen goed plan.

Ja da's een vervelende positie. Ik heb het wel vaker meegemaakt, ook wel eens met de man van mijn toenmalige cheffin waarmee ik op werkreis was. We konden het heel goed vinden samen maar geen haar op m'n hoofd die eraan dacht om iets met hem te doen. En dat zo'n man dan daarna doet of z'n neus bloedt, bah. Dat je denkt: ik zou m'n mond eens moeten lostrekken nu, dan breekt de hel los. Je vrouw zou eens moeten weten hoe je in elkaar zit. Maar ik heb dus niks gezegd, als werknemer ben je dan toch alleen maar de lul, en het is mijn huwelijk niet.

Ah Fashion, dat is echt het allerleukste van het dategebeuren, het 'Wat bedoelt ie nou', 'Vindt hij mij nou stom' en 'Waarom reageert hij niet'-gedoe.

Echt? Vind jij dat leuk? Ik echt niet hoor, maar dat komt misschien ook wel omdat ik echt superselectief ben. Ik heb weleens op een datingsite gestaan maar kon daar echt weken opzitten zonder ook maar 1 bericht uit te wisselen met iemand, omdat de foto of de tekst dan al niks was. Zat ik alleen maar geen interesse berichtjes te versturen.

Dus nu was ik echt helemaal onder de indruk van het feit dat er eens een leuke zomaar uit de lucht was komen vallen.
Am Yisrael Chai!
Hoi Ingelke, is het geen plan om een leuk reisje voor jezelf te boeken? Misschien met een groep of zo - of kan dat niet meer zo kort van tevoren. Of misschien heb je bekenden in het buitenland wonen die je zou kunnen opzoeken.

(Hè Puck hou eens op met dat mannelijke 'meteen oplossingen aandragen', Ingelke wil alleen even d'r ei kwijt.)
Maar als ik nou niks meer hoor, dan moet ik ook maar niet meer mailen, he?
Am Yisrael Chai!
quote:Puck9 schreef op 17 augustus 2008 @ 11:20:

Vind je? Ik weet gelijk weer waarom ik niet meer aan daten deed na afgelopen week Heb ik het idee voor het eerst in 3 jaar weer eens een echte klik te hebben met iemand en dan is het ineens weer allemaal vaag. Ik kan daar zo niets mee...

Echt lastig zeg, zo'n posite Puck. Zie je ze vaak?

Zou SD nog een nachtwandeling hebben gemaakt? En hoe zou het ijsje gesmaakt hebben?
quote:fashionvictim schreef op 17 augustus 2008 @ 11:25:

Maar als ik nou niks meer hoor, dan moet ik ook maar niet meer mailen, he?Als jij het gevoel hebt dat je het dan beter af kan sluiten, gewoon doen. Je hebt tenslotte niets te verliezen
anoniem_7130 wijzigde dit bericht op 17-08-2008 11:29
Reden: tiepfout, gaat lekker...
% gewijzigd
quote:fashionvictim schreef op 17 augustus 2008 @ 11:25:

Maar als ik nou niks meer hoor, dan moet ik ook maar niet meer mailen, he?

hihi, mutsen zijn we.......;-)

Fashion, je hebt hem eergisteren nog op de mail/msn gezien toch? Kijk even op msn in je contactpersonenlijstje.

menu/extra/contactpersonen/wie heeft mij toegevoegd? en je ziet of jij nog in zijn rijtje staat

Jij hebt hem nu geconfronteerd met het feit dat Hij heeft gecheckt wie Hem heeft geblockt. Tja, misschien is hij fout, ik weet het niet, zou het nog maar even afwachten. Maar jij hebt niks fout gedaan en dat weet hij, dus no worries daarover......
haha roofdierachtig........

tja wij vrouwen worden nog altijd geacht om aangeschoten wild/bambi's te zijn ipv tijgers. Mannen denken dat ze tijgers willen, maar eigenlijk zijn ze er bang voor...;-)
Nee dat was puur ironisch bedoeld Fashion, het is natuurlijk vreselijk.
quote:Miranda01 schreef op 17 augustus 2008 @ 11:33:

[...]

hihi, mutsen zijn we.......;-)

Fashion, je hebt hem eergisteren nog op de mail/msn gezien toch? Kijk even op msn in je contactpersonenlijstje.

menu/extra/contactpersonen/wie heeft mij toegevoegd? en je ziet of jij nog in zijn rijtje staat

Jij hebt hem nu geconfronteerd met het feit dat Hij heeft gecheckt wie Hem heeft geblockt. Tja, misschien is hij fout, ik weet het niet, zou het nog maar even afwachten. Maar jij hebt niks fout gedaan en dat weet hij, dus no worries daarover......

Ik voel me inderdaad een enorme muts, ja!

Heb net gecheckt, hij staat er inderdaad tussen in dat rijtje. Maar jij weet zeker dat die melding betekent dat HIJ heeft gecheckt wie hem geblokkeerd heeft, en dat het geen automatische mail van msn is als hij mij blokkeert?

Ik had hem namelijk helemaal niet verwacht online, en toen ik gister op die site inlogte werd ik dus automatisch afgemeld op mijn eigen computer (en die ging zelfs afsluiten!).

Dus nu je het zegt: het zou inderdaad kunnen dat hij op die site alleen heeft gekeken, want dan verschijnt hij bij mij online, terwijl hij het niet is, toch?

Maar ja, om dan vervolgens direct een mail van mij te krijgen, komt misschien van mij uit weer zo belachelijk over. Aargh...!
Am Yisrael Chai!
Miran, heb je hem gebeld (nee toch)?

Fashionvictim, ik denk dat het niets te betekenen heeft. Ik block standaard iedereen op mijn lijst en niet omdat ik die mensen niet leuk vind, maar omdat wanneer ik msn opstart, ik vaak mensen heb die me dan meteen aanspreken terwijl ik daar dan geen tijd, zin of wat dan ook in heb.

En ik kan me ook niet voorstellen dat een man die een goede partij vrijblijvende sex in het verschiet heeft, zich ineens terugtrekt.
Cum non tum age
quote:Puck9 schreef op 17 augustus 2008 @ 11:41:

Nee dat was puur ironisch bedoeld Fashion, het is natuurlijk vreselijk.Oh, ik vond het al zo knap van je! Was vol bewondering dat iemand zo koelbloedig lol zou kunnen hebben in dat zenuwslopende gedoe, hahaha.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven