Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Heb volgens mij 1 smsje gekregen Toet. Kan dat kloppen of denk je er meer gestuurd te hebben?

Ely, ik heb een korte versie in de msndinges van Vrolijk geplaatst. Zal het hele verhaal wel even knippenplakkenmailen naar je.

Lil, zin in woensdag!!!

Pim, wat rot van die toestanden. Als je wilt spuien weet je met te vinden hè? Zou het vervelend vinden als je denkt nu niet te kunnen bellen ofzo vanwege mijn ak-gedoe.

Bam, best goede taakverdeling lijkt me. Grote Hert (of Bambiman?) op stap met koters en jullie thuis bijkomen en hopenlijk vertroeteld worden.
Alle reacties Link kopieren
Goei'navond

Heb heerlijk weekendje bij m'n zus gehad, maar wel te weing slaap gehad. (goh) Toet, ik had het gelezen, dat de zussendag eigenlijk voor broer en zus was. Heb het ook mijn kinderen verteld, LD was voor, kreeg ze een cadeautje van LE

Meave, heb AK verhaal gelezen..

Weet verder niet zoveel te zeggen. Als je er eens uitmoet, hebben we hier nog slaapplaats onder de zonnebank, je kent 'm wel

Lil + Mims op strandje met Mops klinkt heerlijk!

Bambi, ik hoop dat je lekker toch nog uitgerust bent, ondanks fototroep. Ging je nou én foto's plakken én een digitaal fotoboek maken?

Ik was trouwens vrijdagavond bezig met een digitaal fotoboek voor m'n schoonzus, zocht ik even op, na zo'n uurtje al foto's te verzamelen, hoe ik e.e.a. op moest slaan, sloot het programma zichzelf af, waardoor ik gewoon alles kwijt was.. toen was ik het wel even zat. Nu heeft Elvis zich er het weekend op geworpen (ging toch niet mee naar m'n zus, wegens slaapgebrek en niet lekker zijn) ziet er leuk uit!

Ik wil voor onszelf ook nog even kijken hoe en wat.

Tot later
Later is nu
Weer thuis en blij want met een hele lieve meneer op de bank. Maar ook een stapel was en moe dus ik lees een andere keer bij. Zoenen!!!!!!
Héééé, Bloes, je bent er weer!

(Hahaha, kan die afzichtelijke smiley ook eens uit de kast. )

Wij vertrekken morgen, dus we lopen elkaar mooi mis zo. Maar gelukkig blijft de telefoonlijn wel gewoon liggen, bellen we daarna wel weer.

Xop, gefeliciteerd met je huis! En Mado, leuk dat je nieuwe werk goed bevalt! Had wel aan je gedacht nog deze week, maar was een beetje druk met eigen (borstvoedingsgerelateerde) labiliteit, dus heb het bijlezen hier een beetje overgeslagen. Beterschap met je schoonmoeder.

Meave, dikke voor jou. Begreep dat je 'm kon gebruiken.

En verder wil ik graag dat als ik terugkom van vakantie, over twee weken ongeveer, jullie allemaal weer iets doen met gelukkig en gezond enzo. Maar ik zit niet in de positie om dat soort eisen te stellen zeker. Ik houd het wel bij toewensen dan.
~danst op de bar~

Joehoepie: we hebben La Bloesem weer In Da House (al is ze nu even druk met zoenen tussen het wassen door, om omgekeerd)!!!

Meave: ook zin in woensdag

Toet: heb deur nog even dicht. Is beter. Tegelijk nu ook rust & tijd voor afspraakjes met Mims en Q en GG & Dot en zo. Beetje dubbel allemaal.

Vandaag kusjes kunnen geven aan een lievekleine Qtie (o, en bijgekletst met Q, die ook lief is, en iets minder klein). Wat een lekker vrolijk mooi meiske is het toch, heerlijk om te zien. Goeie vakantie Q, en als je nog wat boeken wilt halen morgen: je weet me te vinden (ik ben morgenavond ook sporten, maar GG is er dan natuurlijk sowieso, zal even wat klaarleggen).
Ja, ja, ja, boeken, graag! Ik sms wel even als we iets meer weten qua tijd morgen, maar Lilstad zit sowieso op de route!
Goedenmorgen!

Q.. ik zal m´n best doen over gelukkig en gezond enzo over 2 weken Jij in elk geval een prettige fijne geweldige vakantie!

Bloesem, welkom terug!!

hebben jullie er ook zo'n hekel aan om een half uur voor de wekker wakker te worden om te moeten plassen? Ik kan dan niet meer slapen, maar wil er ook nog niet uit wegens te vroeg. Nouja, dit keer dus wél gelijk na het aflopen der wekker eruit gegaan en ben mooi op tijd. Kijken of ik dat door kan voeren in op tijd op het werk zijn, ofzo. Zit er ook over te denken om vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis te gaan, want hier loopt e.e.a. in het washonderd (wel schoon, maar niet meer terug te vinden, omdat alles in kratjes zit.. 'ergens' dus.. ) en doordat ik het weekend weg was, ligt dat er dus nog allemaal. En dan morgenmiddag ook geen tijd, wegens andere dingen.

En gewoon geen zin in werken, zo erg dat ik vrij wil nemen om te gaan wasvouwen
Later is nu
Wow, dan moet je wel ERG weinig zin in werken hebben .

Hier loopt het huishoudelijktechnisch op rolletjes; het idee dat we dit huis binnenkort moeten verkopen en dus moeten "showen", maakt dat ik de ijverigste huisvrouw ooit ben. Vreselijk, maar best lekker.

Geen nieuws, hier, hoor. Had ik al gemeld dat mijn moeder het super doet op de chemo? Tumoren waren m.b.v. CTscan en PETscan niet meer aan te tonen. Nu nog eenmaal zo'n kuur voor het afleren, zeg maar, en dan blijft ze hopelijk een aantal jaren tumorvrij..... Superdesuper, gewoon!

Bam, ik hoop dat jouw chemo hetzelfde doet voor jou! En gelijk heb je, dat je thuis gebleven bent. Ben je een beetje aangesterkt en uitgerust? Of nog net zo ziek als voorheen... Deze week krijg je als het goed is weer een kuur, toch?!

Jippie, en Bloes weer back! Mooi.

Mado al huisnieuws? Heb het even bekeken, en het ziet er mooooi uit, vind ik. Ruim, modern en best groot!
Bloes! Welkom terug!

En goed bericht van je moeder Xop!!!

Ik ga huishoudtechnisch redelijk, vergeleken met hoe het ooit was. Maar ben nog steeds geen huishoudwonder en ook blij dat ik mijn huis niet in de verkoop hoef te doen

Huishoudtechnisch gaat er eigenlijk elke dag wel iets mis;

Even C/P van mijn blog:

Afgelopen nacht

kwart over twaalf

(ik lag net in bed)

bedacht ik opeens

dat ik zaterdagmiddag

enthousiast zes vispakketjes had gemaakt

voor de BBQ van die avond.

Ik had ze op een dienblad boven in de kelder gezet.

Kabeljauwfilet, courgette, ui en een indonesische ikan bali kruidenmix

samen met een scheutje olie

in een zilverfoliepakketje.

Klaar om zo op de BBQ te leggen.

Als ik ze niet was vergeten.

tip 3 is dus: vergeet niet om alles wat je voorbereid ook daadwerkelijk op tafel te zetten.

Dus Dream, als je nog meer vrij wilt nemen ben je van harte welkom om ook hier te komen huis houden!

Meave, hoe gaat ie?

Moet aan werk nu. Doeg!
Hihi, Toet

Meave, ik moet je nog even mailen, doe het nu meteen. Kus!
Hahaha, Toet, superstunt. Ben je er 'snacht nog afgegaan om de boel op te ruimen? Hihi, wat een meur zal dat gegeven hebben!
dat klinken wel als lekkere bbqpakketjes dat, Toet.

En nee, ik heb wel besloten nóg een uurtje eerder weg te gaan (is hier toch niets te doen) maar dat is omdat m'n abonnement van mn mobiele telefoon binnenkort afloopt en ik dus even langs de telefoonwinkel(s) wil gaan Hoop dat ik nog tijd overhoud voor m'n was

Goed bericht van je moeder zeg! Xop
Later is nu
Xop, wat een geweldig nieuwd over je moeder!! Ik ben echt heel blij voor jou & je familie!! Proost!!!

Bloes, welkom terug!
Jemig Xop, wat een superweek heb je zo, zeg! Driedubbel fijn!!

Bloes, fijn dat je er weer bent. Welcome back, chica.

Meave, heb het AK gelezen, maar weet niet zo goed wat ik kan toevoegen dat niet al door de anderen is gezegd. Ik vind je sterk en ik vind je stoer - dat sowieso. Maar dat vond ik normaal gesproken eigenlijk altijd al (ook al vind je dat zelf misschien niet).
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Toet, het gaat hier bovenverwachting goed eigenlijk. Zal binnenkort in de ak wel weer uitweiden.

Zag je mail Lil, is prima. Mail je nog wel terug.

Xop, geweldig nieuws!!!!!
Yep, ben ook heel blij. Maar voel me bijna bezwaard het hier allemaal blij neer te gooien ivm met vele beroerde sores van velen hier....... Tuurlijk weet ik ook wel dat wij onze sores-portie driedubbel gehad hebben en dat ik er dus best van mag genieten, maar toch. Xoplief sprak het gisteren al uit: "Het kan toch niet waar zijn dat alles zo prettig en probleemloos verloopt..... wanneer zal er weer een klap vallen?!". Erg toch, maar dat is inderdaad precies mijn gedachtengang van de afgelopen dagen.

Anyway; Mims (pfff... alles nog een maar een jaar geleden, maar het lijkt al zoooo laaannggg en toch mss ook nog maar zo kort...), Bam, Meave, Pim, Kjong toch ook (hij moet hier wonen!) en alle anderen die meer of minder in de piepzak zitten vanwege allerhande problemen..... ik denk echt dagelijks aan jullie, zou alle positieve energie van deze wereld onder jullie willen verdelen en tel altijd mede door jullie erg mijn zegeningen.

Zo.
Wauw Xop, wat een geweldig fantastisch nieuws over je moeder! Echt grandioos, nooit bezwaard voelen, van zulke berichten maak je iedereen toch juist eens stuk blijer! Dat de wereld er toch zo rot niet uit ziet als je soms kan denken, dat na regen weer zonneschijn komt, het geeft mij in elk geval heel veel hoop!

Voelde me sip (nu niet meer, Xop!) en had zelfs geen zin om af te spreken met vriendinnen die sms-te om langs te komen, ik mis mijn kindjes geleuf ik. En de paardemelk komt mijn neus uit, jezus wat is dat spul smerig. Maakt niet uit of je er limo of cacao doorheen pleurt. Klaag.

Donderdag is het weer D-day.

Ohja, Bloes terug, haaaai! Ben benieuwd naar je vakantieverhaal, was 't fijn?

Zal je zo nog ff die spullen doormailen mbt ciz toewijzing.
Zo, ik moet me nu even decent gaan aankleden (zit in oncharmante joggingbroek en oud vest te werken aan rapportages ) en me richting schoolplein begeven om mijn kinderen te halen.

Dan gelijk even langs de Free recordshop om cadeautje voor Lief op te halen (ook leuk voor mezelf hoor): seizoen 1 van de serie 24 op dvd. Mocht ik de komende week hier weinig zijn dan weet u wat ik doen: werken of dvd kijken!

Jemig Bam, heb je kanker, krijg je chemo en moet je ook nog vieze drankjes drinken. Kunnen ze daar niks op verzinnen? Techniek staat voor niets toch tegenwoordig? ZOuden ze toch makkelijk iets kunnen maken dat lijkt op en smaakt als rosee, bier of anders lekkers????
Ben dan wel heel benieuwd of die paardenmelk ook helpt waarvoor je het gekocht hebt, Bam? En als je er nou cacao én vieux doorheen gooit, hoe smaakt het dan? Dot slagroom erop (of moet je daar niet aan denken allemaal, ivm misselijk enzo?)

Wat een gezellige drukte vanmorgen hier

Xop, lekker blij zijn hoor! Juist als er veel dipjes zijn, door ziekte en andere dingen, vind ik het heel fijn ook blije dingen te lezen. Voor alles is plaats, toch?

Heb mobieltjes gekeken en baal dat mijn mobiel alweer ouderwets is. Ik vind 'm zo prettig en nog steeds mooi. Zou 'n "sim-only" abonnement kunnen nemen, maar ben wel bang dat mijn mobiel binnenkort een keertje gewoon uitelkaar valt. Heb zo'n openklapding (de pebble) en altijd als hij met kracht opengaat, ben ik bang dat de bovenkant eraf schiet

Nouja, heb nog tijd genoeg.. ga lekker shoppen naar telefoontejs, kijken naar leuke aanbiedingen enzo.. ook wel weer leuk

Ohja, en dan zou ik nu dus was gaan doen

Later is nu
Dream! Kom op jij! Opvouwen die was, lui mens!
Ja Xop
Later is nu
(wanneer spreken wij weer eens af voor snelle koffie?.. ik werk nu zo dichtbij je! Ongeveer net zover van onze vorige koffieplek af als jij )
Later is nu
Ik kan freubelen met foto's!

(in kader van Laat ik de kroeg eens omhoog halen):

Na jah

nou doet ie ut hier niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven