Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alex schreef op 19 augustus 2008 @ 18:51:

Ja Lil, dat lees ik uit vrijwel al je postings, dat je gelukkig bent. En ik hoop dat dat nog heeeeeel erg lang zo mag blijven. Niet alleen voor jou, maar stiekem ook een beetje voor mij, want ik word er altijd een beetje plaatsvervangend gelukkig van als ik je postjes weer eens lees

Zwemmen ging trouwens best goed, naar Zoonmaatstaven. Olé en ook voor je Zoon!
Proost!! Op dat iedereen maar zo gelukkig mag worden!!!!

Ben vanavond lekker met een vriendin naar de sauna geweest (had ik voor mijn verjaardag gekregen, héérlijk zulke cadeau's!!) was superrelaxed en erg gezellig!

Heb alleen gotverdegotverdegotver wel weer kiespijn!!! Het is toch niet te geloven?? Heb paracetamol op en spoel dat nu weg met wijn in de hoop dat ik kan slapen...

Volgens Pompel is het spiegies... (zodra ik stress heb, krijg ik kiespijn) maar ja gaatjes en ontstekingen kunnen toch onmogelijk psychisch zijn??
Lijkt me ook niet Pim. Psiegiese gaatjes.

Ga zo maar eens naar bed. Dit is veel te laat voor mij, gekkenwerk.
Man, zo laat heb ik jou nog nooit zien posten, Meave!

Alex! Ik bel je snel weer, even bijkletsen enzo. Maar Zoon komt vast binnenkort wel in een ritme op school, kan me herinneren dat mijn herten ook de eerste weken zo moesten wennen.. tranen met tuiten was dat.

Arme Pimp, jezus zeg, alweer die kies, gatverdegatver. Eet je misschien slecht als je stress hebt? Ik doe maar een gooi, lage weerstand dan ofzo? Maar mooi kut is het wel. Hoop dat je lekker slaapt straks. Kus.
Pimpel, zou het kunnen zijn dat je terugtrekkend tandvlees hebt met gevoelige tandhalzen? Dat doet godgallisch zeer en kan zelfs zeuren als kiespijn. Even aan tandarts vragen of dat het is. Sensodyne en een aflaklaagje doet echt wonderen.

Sterkte en knuffels voor iedereen die het nodig heeft!
Hoop dat Pimpel een beetje geslapen heeft? Brr... weer kiespijn, je zou er een kunstgebit om nemen.. (maar dat is ook gelijk weer zo wat)

Goedenmorgen, overigens.

Ik heb zo een vivadate in Stad.. heerlijk!

Moet alleen eerst even kijken of m'n band geplakt kan worden, dus zometeen lopend naar de fietsenmaker en hopen dat hij tijd heeft. Gelukkig is de fietsenmaker naast de bushalte, dus in de stad kom ik wel, maar ik heb m'n fiets morgen hard nodig.

Ik zie nu pas dat die meid hiernaast de gesp van haar riem opzij heeft, Dat is toch niet handig? Ik vind het niet echt mooi ook, maar dat is persoonlijk.

Fijne dag iedereen!
Later is nu
Woehaaaa, lig geheel allenig in een deuk hier: GG fietst net weg met Dot in rugdrager (crecheochtend) en vlak voor ze straat oprijden hoor ik haar nog: "pahapa, heb je shleutels?"

Dat wijffie kent haar vader!
Later is nu
Ik werk thuis vandaag.

Gisteren lag mijn internet (en ook mijn telefoon en mijn t.v.!) er de hele dag (!!) uit.

Vandaag gelukkig niet.

En ik heb ook nog een "collega" tegenover me zitten vandaag; Lief werkt ook thuis.

Zitten we nu dus samen aan de eettafel te werken op onze laptops.
quote:lilian02 schreef op 20 augustus 2008 @ 08:31:

Woehaaaa, lig geheel allenig in een deuk hier: GG fietst net weg met Dot in rugdrager (crecheochtend) en vlak voor ze straat oprijden hoor ik haar nog: "pahapa, heb je shleutels?"

Dat wijffie kent haar vader!BULDER!!!!
Hahaha, lig ook al om een deuk vanwege Dot. Supertje.

Pfoe; ik heb een vriendinnetje van Lieke mee uit school genomen en zou haar rond vijf uur weer terugbrengen. (Ben eigenlijk oppas, zeg maar).

Men, 't Is zo'n lief meisje, en Lieke en zij kunnen normaal gesproken erg goed met elkaar spelen. Maar vandaag...... GRRRR, het lijkt wel of zowel Lieke, vriendinnetje als Sophie met het verkeerde been uit bed gestapt zijn. Manmanmanman, 'k heb m'n handen er vol aan!! We zitten nu bij papa's garage; er is een enorm betonnen "plein" achter de zaak, alwaar ze alle negatieve energie eruit mogen fietsen/rennen/schreeuwen/steppen/blikjelopen/tratorrijden
pfoe, lang leve beton; daar kunnen ze waarschijnlijk weinig schade doen! Vermoeiend kan dat zijn he, humeurige kindjes.

Toet; vandaag ongestoord kunnen werken? Aquajog ze vanavond!! (Goehoed dat je dat doet )

Tralala, ik ga me zo eens naar beneden begeven om nog een rondje met Dot te spelen terwijl GG kookt en na eten zak ik per trein een stadje verderop om met Meave aan de wijn te gaan. Eigenlijk een beetje zot dat Meave er eerst voor een complete huwelijkscrisis voor moet ontketenen: we wonen zo dichtbij elkaar en zien elkaar zo weinig! Maar goed, vanavond dus
Oh jee, aquajoggen

Mag ik me afmelden

Heb naast ongestoord werken (slechts twee keer een minuut storing!) ook last van menstruatie en een algeheel grieperigmetdiarreegevoel. Dat is geen zwembadwaardig lijf en humeur vrees ik....

Geef Meave een hug van mij Lil.

Stom idee dat we een jaar geleden ook met elkaar daar in stadje verderop borrelden maar dan om samen tranen te laten om Hero......
Lil, heb ik expres gedaan om jou te zien. Tot straks! *smak*
alleen een hele dikke kus voor jullie allemaal!!! we zijn weer veilig thuis na een zalige vakantie in Kroatië, we hebben genoten! Ben wel moe na de hele nacht doorrijden en ga lekker vroeg slapen, kom gauw uitgebeid bijlezen en bijkletsen! Hoop dat er niet alteveel gekke dingen zijn gebeurd tijdens mijn afwezigheid!

kussssss
Trusten vast Bentetje!
quote:bentetje73 schreef op 20 augustus 2008 @ 19:37:

Hoop dat er niet alteveel gekke dingen zijn gebeurd tijdens mijn afwezigheid!

kussssssWelnee joh. Welkom thuis, Bentetjes! !
tssssk, en ben dan nog niet eens in AK geweest! Prive ook, moeder van goede vriendin is overleden, relatie van andere goede vriendin is voorbij, hier het broodnodige bij te lezen. We waren toch echt maar 2 weken weg!

En wat voor 2 weken, zalig! Ergens heb ik een geluksmomentje gedeeld met jullie via mado-sms, maar waarschijnlijk heeft ze die niet gekregen?Visualiseer: ontbijtje onder de olijfbomen, wandelingen door prachtige oude dorpjes langs de palmbomen, tevreden snoetjes half verborgen achter enorme ijsjes. 2 ultrablije kindjes die zich storten in het mooie zwembad, welke uitkijkt op ene prachtige blauwe zee. Na een heerlijke dag rozig en wel terug komen bij de tent onder dezelfde olijfbomen zalig aan de wijn en lekker eten. Het was werelds! We hebben allemaal ontzettend genoten, de helft van alle meegebrachte kleding kon zo de kast weer in en de zwemkleding is bijzonder goed gebruikt. Dochterlief is poepbruin en wij een tintje lichter, maar toch nog steeds bijzonder gezond-uitziend. Onze investering van de vakantie was zonnenbrandolie, mèn wat een hoop van dat spul hebben we gesmeerd! en met resultaat, niemand verbrand, zelfs mijn rooie zoon niet. Soms zag je mensen, je kreeg al plaatsvervangend pijn, ook kindjes en toch nog vrolijk in de zon spelend. Dat snap ik echt niet, dat je als ouder dan niet effe een shirtje aantrekt bij zo`n wurm.....Ik was er altijd al allert op, maar nu met bams verhaal in mijn hoofd nog meer. Maar goed,de reizen verliepen prima, de nie uwe auto is heerlijk comfortabel en nu zijn we weer thuis....wat is het hier koud en grauw zeg!!!

heb net alles terug zitten lezen (lang leve uitslapende kinders) en wil ieder even ontzettend knuffelen..............ga nu mijn volgende bijleessessie houden in AK
Welkom terug, Bent! Je vakance klinkt echt heerlijk! Fijn dat jullie zo genoten hebben.
quote:Bloesem schreef op 20 augustus 2008 @ 23:22:

[...]

Welnee joh. Welkom thuis, Bentetjes! !
Dat klinkt als een heerlijke vakantie Bentetje!

Gisteravond met Lil was als vanouds gezellig. We hebben nog een leuk avontuur beleefd (nou ja, we keken ernaar). We zaten bij de nooduitgang en ik weet niet meer hoe maar we kregen een heel gesprek met de jongen van de bediening over die nooduitgang en eisen van de brandweer bladiebla. (Oh ja, we wilden weten of die ruimte konden reserveren voor een Cheersmeeting). En hij vertelde allerlei ingewikkelds over ontruiming bij brand enzo.

Half uurtje later stuift er een partij personeel langs, friemelt aan de alarmcodedinges en rent naar buiten. Lil en ik verbaasd achterlatend: ís er brand, wéten ze hoe het moet, laten ze alle gasten achter.

Maar nee, er was iets met een vechtpartijtje en (soft)drugs ofzo.
Lieverd, je mag me mailen, via zoylala op de hete mail of via hyves, ik ben ontzettend benieuwd, dankjewel alvast voor de gedane moeite, lief :-)
Jij bent snel! Ga wel even via Hyves.
Hoest met Pim's kies?
O ja, arme Pimpelkies, hoe is het? En Toet's (non)internet-avonturen (ze belde vanmorgen dat alles er wéér uitlag, arme Toet, is de Totaalfrustratie nabij)? En is Mims alweer fatsoenlijk aangesloten? En hoe is het sowieso met Mims?

Jaaaa, was leuk met Meave En goeie kroegplek ondekt voor meeting (ook handig tov OV, voor de treinreizigers onder ons), waar we al etend en drinkend en pratend de live onbedoelde entertainment van het personeel konden aanschouwen inderdaad, was best geestig.

Nu weer druk aan het werk en mijn hoofd aan het breken over diverse aanstaande oppascrises. Zo heb ik zalig gezegd dat GG wel lekker op festival op een (ander) Waddeneiland kan gaan spelen als wij Slempweekend hebben: ik ben er dan toch niet. Band heeft dat inmiddels bevestigd en contract getekend, en ik realiseerde me gisteravond pas dat we dan Dot kennelijk alleen thuis laten . Hm. Even met mijn moeder gaan bellen, geloof ik. Of haar in het Kasteel droppen. Of, eh, ik weet het nog even niet. Maar komt vast goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven