Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Ook helemaal met Ambro eens. Als jullie echt gaan controleren, dan maken jullie jezelf compleet ongeloofwaardig. Er is dan echt niemand die jullie dan nog vertrouwt.
Ik stel voor het topic te verwijderen en het anonieme biechten onmogelijk te maken. Dus geen ipadressen controleren, gewoon einde mislukt experiment.
Als de angels verstandig zijn doen ze dat Ambro.

Bespaart een hoop ellende. En ze behouden hun geloofwaardigheid nog enigzins.
Of alle reacties van vivabiecht verwijderen, als dat in een klik kan.

Edit: Hoewel je dan wel de quotes natuurlijk houdt. Stom, niet aan gedacht!
quote:ambrosia9 schreef op 20 augustus 2008 @ 00:02:

Ik stel voor ....Nietes. Dat was ik. Doe maar een nickcheck, you'll see
quote:shining schreef op 20 augustus 2008 @ 00:03:

Als de angels verstandig zijn doen ze dat Ambro.

Bespaart een hoop ellende. En ze behouden hun geloofwaardigheid nog enigzins.Ja het lijkt me de enige mogelijkheid nu.
quote:loomii schreef op 20 augustus 2008 @ 00:05:

[...]

Nietes. Dat was ik. Doe maar een nickcheck, you'll see
quote:shining schreef op 19 augustus 2008 @ 23:59:

Ook helemaal met Ambro eens. Als jullie echt gaan controleren, dan maken jullie jezelf compleet ongeloofwaardig. Er is dan echt niemand die jullie dan nog vertrouwt.

Ik vind dat toch een beetje nonsens. Waarom niet vertrouwen als ze posts gaan controleren? Dat is hun taak.

Ik vind dat zelfs toe te juichen.

Is er al niet teveel ellende geweest? En wederom kwam er een zelfmoordgedoetje?

Word mij te heftig allemaal, dank u.
Geen bijzonderheden
Ik quote even Shining, want deze post moet niet verloren gaan. Ben erg benieuwd naar de verklaring.quote:shining schreef op 20 augustus 2008 @ 00:17:

Hoe weten de angels eigenlijk dat er gekloot is door mensen van buiten het forum?

Dat moeten ze dan toch hebben gecontroleerd???????????????
Anders ik wel Ambro.......
Als je iets beloofd en vervolgens het tegenovergestelde doet maak je jezelf ongeloofwaardig. Wat je taak ook is.
Waar wordt dan gezegd dat dat gebeurd is?

Heb ik niet gezien.

Wat ik wel heb gezien was een post van iemand, weet niet meer wie, die schreef:

Newsflash!

Iets in de geest van:

Snappen jullie wel dat iedereen hier nu kan posten, zonder nick?

Dat stond vanmiddag ergens.
Geen bijzonderheden
ps en ik denk dat toen pas de alarmbellen gingen rinkelen.
Geen bijzonderheden
Nee, maar dat moet wel. Aangezien de angels zeggen dat ze weten dat er mensen zijn die zonder een eigen nick hebben gebuiecht, dan moeten ze het wel hebben gecontroleerd. Anders kunnen ze het simpelweg niet weten.

Iemand die zo'n bericht plaatst met 'Nieuwsflash!.....', dat is toch niet gezegd dat diegene nieuw is? Die merkt alleen wat op. Niks meer en niks minder.
Nee, die was niet nieuw. Die was zo slim om te zien wat dit voor gevolgen kon hebben, wat niemand anders at the time zag, neem ik aan.
Geen bijzonderheden
Volgens mij stond dat er gisteren al hoor yas die opmerking.
Kan ook gisteren zijn geweest.
Geen bijzonderheden
En volgens mij werd voor vanmiddag ook al opgemerkt dat personen die geband zijn ook konden posten.
Ja, allicht, het password en de nick staan in de OP.

Niet handig, elke minder begaafde kan meeposten.
Geen bijzonderheden
Maar dan denk ik weer.

Als je nou echt nog nooit op het vivaforum ben geweest.

Hoe groot is de kans dat je op dit topic komt en er ineens een kans voor je blijkt te liggen.

Dan moet je toch minstens regelmatig lezen hier.

(hoewel hij stond natuurlijk vrij lang in de top 10)
Ik plaats het hier ook nog maar even:

Lees dit nou:

-Het account mag hier niet gebruikt worden om afzeikreacties te plaatsen over andere forummers. Gebeurt dat wel dan volgen er maatregelen!

*kleine aanpassing: besef me nu dat iedere biecht aangepast kan worden door een andere biechter. Het is niet toegestaan elkaars biechts te verfraaien*

Dan moet er toch wel gecontroleerd worden??

Het staat letterlijk in de OP!

Dus in dit geval geven jullie de angels veuls te weinig credits.
Geen bijzonderheden
Dan wordt er gecontroleerd nádat je zelf in de fout bent gegaan. Daar heb ik niet veel op tegen. Nu is het plan om iedereen te controleren die gepost heeft als vivabiecht terwijl er beloofd is dit niet te doen!

Nogmaals: er is gisteren meerdere malen door verschillende angels gezegd dat er NIET gecontroleerd zou worden op IP-adres. Als dat gaat gebeuren zou ik dat echt heel ongeloofwaardig vinden. En als dat al is gebeurd vind ik het helemaal erg.

Als een angel volgende keer een regel aanpast, bijvoorbeeld door het openstellen van de vivabiecht met belofte dat er niet gecontroleerd zou worden zonder overtreding van de regels, moet ik me dan afvragen of die regel morgen nog zo is?
Pfffff. Natuurlijk denk ik dat er pas wordt gecontroleerd ná een verdachte post of ná een aanpassing!

Niet dat alle biechten worden gecontroleerd! Dat neem ik toch echt niet aan dat de angels dat doen!

Wederom: te weinig credits!

Vermoeiend dit.

Blijkt wel weer dat het geen goed idee was, een open topic met een open wachtwoord.

Edit:

Waar staat dat dan dat álle biechten worden gechecked? Dan heb ik kennelijk wat over het hoofd gezien als dat ergens geschreven staat.
yasmijn wijzigde dit bericht op 20-08-2008 01:10
Reden: edit
% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Nou,laten we met die conclussie het maar rusten.

Daar zijn we het allemaal over eens toch?
Pfffff. Er is geschreven door een angel dat alle biechten worden gechecked of er al dan niet een nick aanhangt en dit kun je alleen doen door de IP-adressen te controleren.

Vermoeiend dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven