Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet
woensdag 21 mei 2008 om 22:54
Hoi allen,
Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.
En ik ben zo vreselijk verdrietig!
Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.
Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...
Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?
En hoe lang gaat dit duren?!!
Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.
En ik ben zo vreselijk verdrietig!
Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.
Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...
Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?
En hoe lang gaat dit duren?!!
maandag 18 augustus 2008 om 13:58
Ik hoop het wel hoor Indi! Alhoewel ik daar ook een beetje mijn twijfels over heb... Maar ik ga toch niet voor minder in de verre toekomst
Hee, wat goed dat je 'm gezet hebt! En helemaal fijn dat het nog goed voelde ook. Moet eerlijk bekennen dat ik ook blij zal zijn als ik gescheiden ben en mijn eigen huis heb. Kan het leven weer een beetje beginnen!
Tis hier inmiddels ook begonnen! Straks dochterlief ophalen dusse... ff pluutje mee maar.

Hee, wat goed dat je 'm gezet hebt! En helemaal fijn dat het nog goed voelde ook. Moet eerlijk bekennen dat ik ook blij zal zijn als ik gescheiden ben en mijn eigen huis heb. Kan het leven weer een beetje beginnen!
Tis hier inmiddels ook begonnen! Straks dochterlief ophalen dusse... ff pluutje mee maar.
maandag 18 augustus 2008 om 14:20
maandag 18 augustus 2008 om 14:28
Ja dat is ook gewoon eng, die toekomst. Op sommige momenten denk ik ook: ik blijf gewoon altijd alleen en kom nooit meer iemand tegen die ik leuk ga vinden of die mij leuk vindt.
Maar goed, ik wil maar eerst eens mezelf tegen het lijf lopen en gelukkig met mezelf worden. Ik vind ook dat ik dat verplicht ben aan mijn dochter. Ik wil zelfstandig, onafhankelijk en met minder angst leven. En een leven opbouwen zonder man. En als er dan een man komt hem zien als een soort fijn extraatje (niet vervelend bedoeld). Dat ik hem dan ook los kan laten als het nodig is zonder die angst die ik tot dusverre in relaties heb gehad dat ik de betreffende man kwijt zou raken.. (en wat heeft die angst me opgeleverd?? Alleen maar een hoop verdriet uiteindelijk)
Je boft dat je er niet meer uithoeft hoor!! Wil ook binnen blijven hihi
Maar goed, ik wil maar eerst eens mezelf tegen het lijf lopen en gelukkig met mezelf worden. Ik vind ook dat ik dat verplicht ben aan mijn dochter. Ik wil zelfstandig, onafhankelijk en met minder angst leven. En een leven opbouwen zonder man. En als er dan een man komt hem zien als een soort fijn extraatje (niet vervelend bedoeld). Dat ik hem dan ook los kan laten als het nodig is zonder die angst die ik tot dusverre in relaties heb gehad dat ik de betreffende man kwijt zou raken.. (en wat heeft die angst me opgeleverd?? Alleen maar een hoop verdriet uiteindelijk)
Je boft dat je er niet meer uithoeft hoor!! Wil ook binnen blijven hihi
maandag 18 augustus 2008 om 17:59
Wat een klotedag zeg... Gisteren was ik nog zo positief en alles, nu echt niet.... Kan alleen maar negatief denken.. ik word nooooit gelukkig zonder hem, vind nooit meer iemand anders, word nooit meer verliefd... Zucht! Het ergste is nog dat ik verstandelijk gezien echt wel weet dat het niet werkte, dat hij het niet is. En op bepaalde momenten voel ik dat ook echt zo. Maar nu niet, ik weet het, maar ik mis het gevoel erbij. Het enige wat ik nu wil is bij hem zijn. Hoe stom is dat dan....!?! Ik mis hem zo. We hebben sinds vrijdag helemaal geen contact gehad, net was ie op msn en zei ie kort even iets tegen me. Bepaalde post voor mij was daar binnengekomen. Zei ie dat het top met hem ging. Vroeg hoe t met mij ging, zei ik dat het goed ging. Ja halloooo ga hem toch lekker niet laten merken dat alles KUT is!!!!!!!! Blehh en morgen ben ik alweer vrij.... Weer zo'n dag. Kheb wel gesport en alles, maar ja..iedereen is werken.. en sporten doe ik echt geen 8 uur per dag. Ik wil echt ergens tegenaan schoppen nu. Met hem gaat het top en hij loopt met allemaal meiden aan te pappen en te zoenen en waarschijnlijk nog veeeeeeeeel meer waar ik niet aan wil denken. BLEHHHHHHHH!
maandag 18 augustus 2008 om 18:15
Niet stom hoor Spannend. Logisch is het gewoon dat je bij hem wilt zijn. Gevoel hobbelt altijd achter je verstand aan. En geloof je hem echt als hij zegt dat het top met hem gaat? Achter msn kan je dat zo makkelijk zeggen, zijn gezicht zie je toch niet erbij. Probeer je niet gek te maken met je eigen gedachten dat hij met allemaal meiden wat aan het doen is. Gewoon niet aan denken want daar maak je jezelf helemaal gek mee.
Dikke knuffel. Het gaat echt weer over op den duur..
Dikke knuffel. Het gaat echt weer over op den duur..
maandag 18 augustus 2008 om 18:36
maandag 18 augustus 2008 om 18:59
@ Genoeg1970 en Lobelia: dank jullie voor de lieve reacties! Het is inderdaad echt een stuiterbal he, het gevoel. Nu gaat het wel weer, net zat ik er helemaal doorheen. Zooooo raar. En ik wil hem ook echt niet terug. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat hij mij straks terug wil en dat ik dan lekker de deur hard dicht gooi! Maar ik weet ook wel dat ik niet gelukkig kon worden met hem, maar als ik zo'n momentje als net heb kan ik alleen maar aan de leuke dingen denken, aan de goede momenten. Terwijl de laatste twee maanden alleen maar ruzies waren. En ja, op msn kan je zeggen wat je wilt natuurlijk.. ach ik moet me ook niet druk om hem maken, maar aan mezelf denken.
Je gunt dit niemand, maar ik ben blij dat jullie weten wat ik bedoel... en dit gevoel gaat echt een keer over...hoop alleen dat het niet zolang duurt...
Dikke knuffel voor jullie!
Je gunt dit niemand, maar ik ben blij dat jullie weten wat ik bedoel... en dit gevoel gaat echt een keer over...hoop alleen dat het niet zolang duurt...
Dikke knuffel voor jullie!
maandag 18 augustus 2008 om 19:23
Spannend, ook dit gevoel herken ik maar al te goed..
Ik ben op het moment ook net een stuiterbal! Voelde ik me vanmiddag na het tekenen bij de notaris heel sterk, net zat ik op de bank en hoorde ik een liedje op de radio en ik brak weer..
Alles gaat net even niet zoals ik het graag wil..Heb ook het gevoel dat ik niet steeds bij vrienden aan kan komen, dat zij er ook een keer genoeg van krijgen...pfffffff
Ik wil weer aan het werk, dan heb ik wat afleiding. Ik heb nu nog 2 weken vakantie (van de 6)..
Knuffel!
Ik ben op het moment ook net een stuiterbal! Voelde ik me vanmiddag na het tekenen bij de notaris heel sterk, net zat ik op de bank en hoorde ik een liedje op de radio en ik brak weer..
Alles gaat net even niet zoals ik het graag wil..Heb ook het gevoel dat ik niet steeds bij vrienden aan kan komen, dat zij er ook een keer genoeg van krijgen...pfffffff
Ik wil weer aan het werk, dan heb ik wat afleiding. Ik heb nu nog 2 weken vakantie (van de 6)..
Knuffel!
maandag 18 augustus 2008 om 19:53
Hee meiden!
Ja irritant is dat he.
En wat jij zegt Indi, ook heel herkenbaar. Ik wil ook niet alleen maar huilen en klagen bij vrienden. Ook al zullen ze het wel snappen. Toevallig mailde ik vandaag naar een vriendin dat ik me wel weer eens een hele dag zou willen voelen als dat voor hij het uitmaakte. (onbezorgd en blij)
Tja en de toekomst, kom je ooit weer iemand tegen met wie het zo klikt en dan ook nog een beetje dezelfde toekomstidealen heeft...?
En waar....waar kom ik die dan tegen..? En wanneer sta ik er weer voor open?
Zucht....
@Spannend, stiekem hoop ik ook dat hij spijt krijgt, maar er is zoveel stuk..
Maargoed, voor ons ego zou het wel goed zijn...
En idd, hij kan zoveel zeggen op MSN en zal het echt niet gaan zeggen als het niet goed gaat met hem.
Jeetje Indi, wat heb jij nog lang vakantie!
Sterkte allemaal!
x
Ja irritant is dat he.
En wat jij zegt Indi, ook heel herkenbaar. Ik wil ook niet alleen maar huilen en klagen bij vrienden. Ook al zullen ze het wel snappen. Toevallig mailde ik vandaag naar een vriendin dat ik me wel weer eens een hele dag zou willen voelen als dat voor hij het uitmaakte. (onbezorgd en blij)
Tja en de toekomst, kom je ooit weer iemand tegen met wie het zo klikt en dan ook nog een beetje dezelfde toekomstidealen heeft...?
En waar....waar kom ik die dan tegen..? En wanneer sta ik er weer voor open?
Zucht....
@Spannend, stiekem hoop ik ook dat hij spijt krijgt, maar er is zoveel stuk..
Maargoed, voor ons ego zou het wel goed zijn...

En idd, hij kan zoveel zeggen op MSN en zal het echt niet gaan zeggen als het niet goed gaat met hem.
Jeetje Indi, wat heb jij nog lang vakantie!
Sterkte allemaal!
x
maandag 18 augustus 2008 om 20:19
Dat krijg je als je juf bent hè? Lange vakanties..daar heb ik trouwens altijd al moeite mee gehad, want er werkt niemand in mijn omgeving in het onderwijs..
Ik heb voor morgen even geregeld dat ik bij een vriendin langs ga..dus dat is al wat gezelliger..
Ik verveel me ook echt moet ik zeggen en het ergste is dat ik dan nog wel eens wil gaan eten..
Ik heb voor morgen even geregeld dat ik bij een vriendin langs ga..dus dat is al wat gezelliger..
Ik verveel me ook echt moet ik zeggen en het ergste is dat ik dan nog wel eens wil gaan eten..
dinsdag 19 augustus 2008 om 00:07
Weer even een blehhhh momentje hier... Ik zit lekker Lost te kijken, msn staat aan op afwezig... en het laatste wat ik verwacht gebeurt, hij spreekt me aan! Ging nergens over, was heel kort.. hij vroeg hoe t met me ging, ik zei dat het goed ging, vroeg hoe t met hem was, ging ook goed, even kort over zijn werk iets, toen zei hij dat hij ging slapen, trusten en een x. Ik weet nu niet wat ik denk. Is wel één van de eerste keren dat hij uit zichzelf contact zoekt, en de eerste keer zonder echt een doel ofzo zeg maar. En die x erachter, even alles doodanalyseren hoor, maar dat is de eerste keer dat hij dat doet sinds al het gedoe...
Gaat vanalles door mijn hoofd... vooral de vraag of hij me dan toch mist... en wat hij dan wel wil. Misschien denk ik veeeeel te ver door, wilde hij me alleen even ''warm'' houden ofzo... Of even laten merken dat hij er nog is. Stel nou dat hij me terug wil he, even heeeeeel hypothetisch... ben ik dan sterk genoeg om nee te zeggen?... Of om te eisen dat er dingen veranderen? Ik denk en hoop dat ik sterk genoeg ben om nee te zeggen, maar man wat hou ik nog veel van hem... Grrrrr..... Hij heeft in elk geval voor elkaar dat er vanalles door me heen gaat. Slaat helemaal nergens op dit, voor t zelfde geld sprak hij me puur uit verveling even aan ofzo. Maar wat hij me de laatste tijd heeft aangedaan kan echt niet door de beugel... zoveel pijn...
Sorry voor de egopost!
Gaat vanalles door mijn hoofd... vooral de vraag of hij me dan toch mist... en wat hij dan wel wil. Misschien denk ik veeeeel te ver door, wilde hij me alleen even ''warm'' houden ofzo... Of even laten merken dat hij er nog is. Stel nou dat hij me terug wil he, even heeeeeel hypothetisch... ben ik dan sterk genoeg om nee te zeggen?... Of om te eisen dat er dingen veranderen? Ik denk en hoop dat ik sterk genoeg ben om nee te zeggen, maar man wat hou ik nog veel van hem... Grrrrr..... Hij heeft in elk geval voor elkaar dat er vanalles door me heen gaat. Slaat helemaal nergens op dit, voor t zelfde geld sprak hij me puur uit verveling even aan ofzo. Maar wat hij me de laatste tijd heeft aangedaan kan echt niet door de beugel... zoveel pijn...
Sorry voor de egopost!
dinsdag 19 augustus 2008 om 07:28
@spannend, egopost mag best, op zijn tijd. Tja, ik za linderdaad proberen er niet te veel in te lezen (al snap ik ook dondersgoed dat dit heel moeilijk is). Ik heb geen contact met ex omdat hij dat echt niet wilt, misschien heeft hij ook we lgelijk en is het beter maar ach.
Vriendinnen van mij worden boos op mij als ik me kut voel en niets laat weten. (morgen gaan een vriendin en ik ook iets leuks doen omdat ik morgen in principe zou gaan trouwen)
Nou ik ga naar mijn werk. Ik heb trouwens volgende week dinsdag weer een date, spannend.
Vriendinnen van mij worden boos op mij als ik me kut voel en niets laat weten. (morgen gaan een vriendin en ik ook iets leuks doen omdat ik morgen in principe zou gaan trouwen)
Nou ik ga naar mijn werk. Ik heb trouwens volgende week dinsdag weer een date, spannend.
dinsdag 19 augustus 2008 om 09:26
heej meiden ik lees nog steeds mee hoor en zal ook weer wat vaker proberen te reageren.
@lobelia, wat spannend dat je een date hebt!
@spannend, ja moeilijk hé? Elke keer als ik iets van hem hoor blijkt het later om iets praktisch te gaan maar toch.. je blijft overal iets in zien, dat heb ik ook.
@indi, heb geen vakantie maar zit nog in de ziektewet tot 1 september dus ik weet wat je bedoelt met vervelen, pff.. gelukkig vanaf 1 september beginnen met een opleiding maar tot die tijd is het best lastig met zoveel vrienden die werken.
@catwoman, ik vind dat ook lastig en heb niet zoveel vrienden die er begrip voor hebben dat ik er nog mee bezig ben, het was toch bijna zes jaar..
@spannend, oe wat herkenbaar, dat je hoopt dat hij je terugwil en dat je dan zelf niet meer wil!
Gister is mijn ex dus langsgeweest voor wat post. Verliep toch wel goed eigenlijk behalve het zoenen dan (ja ik weet het.. zucht.. ik had sterk moeten zijn) veel gepraat en zelfs gelachen. Zijn moeders vriend (hij woont door de omstandigheden weer thuis) had commentaar op dat hij de post zelf kwam halen (was zonde van de benzine (?!!)) maar daar had hij flink tegen geageerd zei hij
Ik kreeg er niet echt een hoogte van wat hij nou precies nog wil en wat ik nog wil. Ik wil zeker geen sexrelatie meer met hem maar toch was zoenen (ik weet het, stom!) weer erg lekker en al dacht ik er wat overheen te zijn, ben er nu toch weer teveel mee bezig.
Niet meer doen dus, wel afspreken maar alleen platonisch. Hij zei dus alweer dat hij nu niet weet hoe hij er in de toekomst tegenaankijkt maar eerst verder wil groeien en veranderen en dat ik niet op hem moest zitten wachten, dat hij het beste voor me wilde en dat hij dat niet was. Ik zei dat hij dan kon beginnen door eerst aan zijn minderwaardigheidscomplex te werken. PFFF.. moeilijk moeilijk
Knuf eef
@lobelia, wat spannend dat je een date hebt!
@spannend, ja moeilijk hé? Elke keer als ik iets van hem hoor blijkt het later om iets praktisch te gaan maar toch.. je blijft overal iets in zien, dat heb ik ook.
@indi, heb geen vakantie maar zit nog in de ziektewet tot 1 september dus ik weet wat je bedoelt met vervelen, pff.. gelukkig vanaf 1 september beginnen met een opleiding maar tot die tijd is het best lastig met zoveel vrienden die werken.
@catwoman, ik vind dat ook lastig en heb niet zoveel vrienden die er begrip voor hebben dat ik er nog mee bezig ben, het was toch bijna zes jaar..
@spannend, oe wat herkenbaar, dat je hoopt dat hij je terugwil en dat je dan zelf niet meer wil!
Gister is mijn ex dus langsgeweest voor wat post. Verliep toch wel goed eigenlijk behalve het zoenen dan (ja ik weet het.. zucht.. ik had sterk moeten zijn) veel gepraat en zelfs gelachen. Zijn moeders vriend (hij woont door de omstandigheden weer thuis) had commentaar op dat hij de post zelf kwam halen (was zonde van de benzine (?!!)) maar daar had hij flink tegen geageerd zei hij
Ik kreeg er niet echt een hoogte van wat hij nou precies nog wil en wat ik nog wil. Ik wil zeker geen sexrelatie meer met hem maar toch was zoenen (ik weet het, stom!) weer erg lekker en al dacht ik er wat overheen te zijn, ben er nu toch weer teveel mee bezig.
Niet meer doen dus, wel afspreken maar alleen platonisch. Hij zei dus alweer dat hij nu niet weet hoe hij er in de toekomst tegenaankijkt maar eerst verder wil groeien en veranderen en dat ik niet op hem moest zitten wachten, dat hij het beste voor me wilde en dat hij dat niet was. Ik zei dat hij dan kon beginnen door eerst aan zijn minderwaardigheidscomplex te werken. PFFF.. moeilijk moeilijk
Knuf eef
dinsdag 19 augustus 2008 om 09:35
@spannend..
Ik mail ook nog dagelijks met mijn ex en heb hem ook een brief geschreven dat als hij terug zou komen ik 'm meteen weer terug zal nemen. Ook al weet je stiekem dat het zo beter is..
Het is zo dubbel allemaal!
En een hele andere vraag,,kijk je Lost seizoen 4?? En waar dan? (ik ben er aan verslaafd, maar moet nog wat afleveringen.. )
@Lobelia..
Als mijn vriendinnen achteraf horen dat ik niet gebeld heb als ik me rot voel zeggen ze ook wel dat ik altijd mag komen, maar soms merk je ook gewoon aan mensen dat ze er geen zin in hebben..
Enne..weer een date?? Waar haal je die leuke dates toch vandaan?
Fijn dat je morgen wat leuks gaat doen..het lijkt me een moeilijke dag !
@Eefje: Wat een gedoe zeg! Ik zou er niet tegen kunnen dat ik nog zou zoenen met mijn ex als hij langs zou komen..Ik weet ook zeker dat dat niet zou gebeuren..
Ik wil hem daarom bewust ook voorlopig niet zien of bellen. De praktische dingen bespreken we via e-mail..
Knuffel voor wie het nodig heeft!
P.s Ik vind het zo fijn om hier te lezen en te posten! Ik heb het idee dat ik hier heel goed begrepen word...Hoe zou dat nu kunnen?
Nee..ik heb er echt heel veel aan!
Ik mail ook nog dagelijks met mijn ex en heb hem ook een brief geschreven dat als hij terug zou komen ik 'm meteen weer terug zal nemen. Ook al weet je stiekem dat het zo beter is..
Het is zo dubbel allemaal!
En een hele andere vraag,,kijk je Lost seizoen 4?? En waar dan? (ik ben er aan verslaafd, maar moet nog wat afleveringen.. )
@Lobelia..
Als mijn vriendinnen achteraf horen dat ik niet gebeld heb als ik me rot voel zeggen ze ook wel dat ik altijd mag komen, maar soms merk je ook gewoon aan mensen dat ze er geen zin in hebben..
Enne..weer een date?? Waar haal je die leuke dates toch vandaan?
Fijn dat je morgen wat leuks gaat doen..het lijkt me een moeilijke dag !
@Eefje: Wat een gedoe zeg! Ik zou er niet tegen kunnen dat ik nog zou zoenen met mijn ex als hij langs zou komen..Ik weet ook zeker dat dat niet zou gebeuren..
Ik wil hem daarom bewust ook voorlopig niet zien of bellen. De praktische dingen bespreken we via e-mail..
Knuffel voor wie het nodig heeft!
P.s Ik vind het zo fijn om hier te lezen en te posten! Ik heb het idee dat ik hier heel goed begrepen word...Hoe zou dat nu kunnen?
Nee..ik heb er echt heel veel aan!
dinsdag 19 augustus 2008 om 11:07
@indi, ja het is inderdaad een gedoe en helemaal niet goed voor me want ben er alweer de hele morgen mee bezig. ga denk ik aan een goede vriendin vertellen dan krijg ik even een uitbrander en sta ik met beide benen op de grond.
Ik snap ook niet waarom het gebeurde al heb ik wel gehoord dat het voor mannen vaak alleen maar lust is, dus het gemis aan sex.
Hij kan wel zeggen dat hij nog niet weet hoe de toekomst zal lopen maar aan de andere kant wil hij ook niet dat ik ga wachten.
Ja en stiekem denk ik toch positief maar ik weet dat ik hem moet loslaten en dat wil zo natuurlijk niet.
We hebben ook niks afgesproken voor een volgende keer en dat zegt eigenlijk al genoeg, de harde waarheid hé?
Goed van je dat hem voorlopig niet contacteert, denk dat ik dat ook ga doen.
Knuf terug,
Eef
Ik snap ook niet waarom het gebeurde al heb ik wel gehoord dat het voor mannen vaak alleen maar lust is, dus het gemis aan sex.
Hij kan wel zeggen dat hij nog niet weet hoe de toekomst zal lopen maar aan de andere kant wil hij ook niet dat ik ga wachten.
Ja en stiekem denk ik toch positief maar ik weet dat ik hem moet loslaten en dat wil zo natuurlijk niet.
We hebben ook niks afgesproken voor een volgende keer en dat zegt eigenlijk al genoeg, de harde waarheid hé?
Goed van je dat hem voorlopig niet contacteert, denk dat ik dat ook ga doen.
Knuf terug,
Eef
dinsdag 19 augustus 2008 om 20:21
@ Eefje: dat loslaten is het moeilijkst... toen het net een paar dagen uit was zei mijn ex dat als we echt bij elkaar hoorden, dat vanzelf zou blijken... daar heb ik eerst echt aan vastgehouden, maar zoooo fout... die gedachte heb ik heel bewust los moeten laten want ik ging eraan onderdoor...
@ Indi: ik ben met Lost bij aflevering 2 van seizoen 2, ben vanaf het begin begonnen, nooit gevolgd verder. Moet zeggen dat dat trouwens ook een goede afleiding is.
Nou ben deze vrije dag aardig doorgekomen, maar nu gaat t even wat minder... Heb flink gewinkeld vandaag, was lekker... Maar ja, dan kom je thuis.. Die kleine dingetjes die me eraan doen denken, zo irritant.. opeens uit het niets, HUP daar zijn weer herinneringen... au! En de negatieve dingen komen nou nooit zo spontaan omhoog, alleen alle leuke, lieve dingetjes.... Pfffffffffffffffffffffff!
@ Indi: ik ben met Lost bij aflevering 2 van seizoen 2, ben vanaf het begin begonnen, nooit gevolgd verder. Moet zeggen dat dat trouwens ook een goede afleiding is.
Nou ben deze vrije dag aardig doorgekomen, maar nu gaat t even wat minder... Heb flink gewinkeld vandaag, was lekker... Maar ja, dan kom je thuis.. Die kleine dingetjes die me eraan doen denken, zo irritant.. opeens uit het niets, HUP daar zijn weer herinneringen... au! En de negatieve dingen komen nou nooit zo spontaan omhoog, alleen alle leuke, lieve dingetjes.... Pfffffffffffffffffffffff!
dinsdag 19 augustus 2008 om 23:37
@Spannend, je hebt helemaal gelijk ik kom zo niet los van hem en zie overal hoop in, ik moet het contact eerst minimaliseren tot ik over hem heen ben. Iemand op de ldvd - site, waar ik blog, schreef me dat áls het goed zou komen ik me er veel beter onder zou voelen als ik in de tussentijd gewoon was doorgegaan dan dat ik braaf had zitten wachten en daar had ze helemaal gelijk in.
Zucht.. was het ook maar zo makkelijk uit te voeren hé?
Die herinneringen heb ik ook nog steeds hoor, bij hele stomme dingen die ik niet weg heb kunnen gooien omdat ik ze nog gebruik, zoals keukengerei dat van hem is en dat ik heb mogen houden, of als ik zijn lievelingskostje maak.. pff..
Wat ik ook bedacht; ik heb geen vergelijkingsmateriaal, hij was mijn eerste (op wat scharrels na) dus ik wéét helemaal niet uit ervaring dat en hóe het ook kan gaan in een andere relatie en daarom idealiseer ik ook teveel hoe leuk we het wel niet hadden.
Heb vandaag trouwens mijn eerste boksles gehad, echt een goede uitlaatklep en zwaar! twintig minuten touwtjespringen, dat kon ik vroeger al niet eens.
Heel veel sterkte en een dikke knuf,
Eef
Zucht.. was het ook maar zo makkelijk uit te voeren hé?
Die herinneringen heb ik ook nog steeds hoor, bij hele stomme dingen die ik niet weg heb kunnen gooien omdat ik ze nog gebruik, zoals keukengerei dat van hem is en dat ik heb mogen houden, of als ik zijn lievelingskostje maak.. pff..
Wat ik ook bedacht; ik heb geen vergelijkingsmateriaal, hij was mijn eerste (op wat scharrels na) dus ik wéét helemaal niet uit ervaring dat en hóe het ook kan gaan in een andere relatie en daarom idealiseer ik ook teveel hoe leuk we het wel niet hadden.
Heb vandaag trouwens mijn eerste boksles gehad, echt een goede uitlaatklep en zwaar! twintig minuten touwtjespringen, dat kon ik vroeger al niet eens.
Heel veel sterkte en een dikke knuf,
Eef
dinsdag 19 augustus 2008 om 23:39
woensdag 20 augustus 2008 om 10:14
Goeiemorgen!
Hier weer een dag van uitzoeken en inpakken....
Wat jullie schrijven over loslaten...ik sluit me er helemaal bij aan. Het is zo verdomd moeilijk, maar wel het beste! Aan de ene kant ben ik heel erg kwaad op mijn ex en aan de andere kant sluit ik 'm het liefst weer in mijn armen. En dan nog het feit dat ie een nieuwe vriendin heeft...pfffffffff..
Ik ben ook een grote Lostfan, maar ik heb een aantal afleveringen van seizoen 4 nog niet gezien,,Weet jij hoe ik daar aan kan komen?
Verder voel ik me best goed..Gisteren nog wel even gehuild, maar dat mag best, toch??
Hier weer een dag van uitzoeken en inpakken....
Wat jullie schrijven over loslaten...ik sluit me er helemaal bij aan. Het is zo verdomd moeilijk, maar wel het beste! Aan de ene kant ben ik heel erg kwaad op mijn ex en aan de andere kant sluit ik 'm het liefst weer in mijn armen. En dan nog het feit dat ie een nieuwe vriendin heeft...pfffffffff..
Ik ben ook een grote Lostfan, maar ik heb een aantal afleveringen van seizoen 4 nog niet gezien,,Weet jij hoe ik daar aan kan komen?
Verder voel ik me best goed..Gisteren nog wel even gehuild, maar dat mag best, toch??
woensdag 20 augustus 2008 om 12:48
Ik heb weer een welbekend blehhhh moment. Tsja, kan het allemaal niet zo goed omschrijven meer, maar het is inderdaad een enorme stuiterbal... ene moment super, andere moment zwaar kut. Het is nu drie weken uit en vraag me echt serieus af hoe lang dit zo gaat duren. Op dit moment wil ik hem gewoon bij me terug. Maar dat is puur gevoel dat spreekt en dan ook puur gebaseerd op de tijd voordat we ruzies kregen... Maar ik mis hem zo, mijn maatje, mijn mannetje... Bij hem kon ik alles kwijt, mezelf zijn, lekker gek doen, kinderachtig doen, huilen. Pffffffffffffff.... en nu is t een vreemde voor me. Dat kan toch niet zomaar.... ik voel me zoooooo klote.
woensdag 20 augustus 2008 om 13:18
quote:Indi schreef op 20 augustus 2008 @ 13:17:
Even een dikke knuffel voor jou, Spannend!
Dankje wel...
Ik vind t echt knap van jou, je komt zo sterk over, terwijl hij zelfs een nieuwe vriendin heeft! Mijn ex rommelt wel veel aan, verneem ik via via... Maar pfffff groen monstertje ten top hier hoor!
Even een dikke knuffel voor jou, Spannend!
Dankje wel...
Ik vind t echt knap van jou, je komt zo sterk over, terwijl hij zelfs een nieuwe vriendin heeft! Mijn ex rommelt wel veel aan, verneem ik via via... Maar pfffff groen monstertje ten top hier hoor!
woensdag 20 augustus 2008 om 13:44
Ik heb ook mijn mindere momenten hoor! En reken maar dat ik het heel erg moeilijk vind dat hij weer een ander heeft die hier notabene 4 straten verderop woont en hij woont daar nu dus ook al..
Maar morgen heb je vast weer een betere dag! Ga iets leuks doen..Ik ga vanavond ook lekker naar de stad. Even mijn zinnen verzetten!
Dikke knuffel!

Maar morgen heb je vast weer een betere dag! Ga iets leuks doen..Ik ga vanavond ook lekker naar de stad. Even mijn zinnen verzetten!
Dikke knuffel!