VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
En bovenstaand bericht is een beetje narrig, maar het is maar werk en ik merk dat directeur dat heel anders ziet.
donderdag 21 augustus tot en met maandag 25 augustus 2008

Eerst wisselvallig weer met iedere dag enkele buien. In het weekeinde meer zon en iets hogere temperatuur.
Blerrk Lien, wat een vervelend vooruitzicht zo'n 'moet' gesprek met je directeur wat perse moet plaats vinden voor de informele bbq. Ik zou me ook druk maken, denk ik. En dat zal dan wel voor niets zijn. Ze zijn toch tevreden? Zijn er aanleidingen waarom je zou kunnen vermoeden dat het om je dienstverband gaat? Enniewee... kut is het wel. Je hebt verlof en moet niet lastig gevallen worden met dit soort vage zaken.

Wie gaan er nog meer zaterdag? Of ben ik de enige
Oh, mosterd zie ik.

Ik zou dat gesprek zo snel mogelijk willen, denk ik.
Nee schoonheid, ik ben er ook, of kon je dat niet verzinnen toen ik ook naar cadeauwensen Pebb informeerde .

Nee, heb geen zorgen over functioneren, ik ben alleen wel heel erg duur. Dus wellicht heeft hij ineens verzonnen dat ik te prijzig ben, of moet ik mijn auto inleveren ofzo. Of gaat hij zeggen dat ik in mijn eentje mijn afdeling moet runnen en mijn mensen moet ontslaan. In alle heb ik geen zin.
quote:lien schreef op 20 augustus 2008 @ 10:14:

Ja, geen regen zaterdag, lijkt me een goed idee. Pebb, heb je nog wel lees-tijd na je vakantie? En voorkeur voor bepaald soort boeken? Dan ga ik eens snuffelen voor een cadeau en misschien wordt het wel iets totaal anders, je (en ik!) weet nooit .Ha. Ik heb deze vakantie voor het eerst sinds tijden weer gelezen! En wel bijna 2 boeken! Misfit van Vincent Overeem en ben nog bezig in Datumloze Dagen van Jeroen Brouwers. Dat lees ik dus, ik geloof dat het onder de noemer literatuur valt. Ik wil eigenlijk graag de novelle van Brusselmans die vorige week bij de VIVA zat. Althans, dat las ik hier ergens, Maar weet niet of die ook in de winkel verkrijgbaar is. Maar, ik heb ook nog heel veel ongelezen boeken liggen...
Had venster al wat langer openstaan, omdat advocaat belde dus had cadeauvraag niet gelezen

Mmmhh.. zijn geen van alle leuke vooruitzichten.

Laat het maar snel morgen zijn. Gissen is niets.

Ik ben zo'n muts. Ook ik heb een jaarcontract en vind zwanger worden dan zo eng. Zou het liefst eerst toestemming vragen
En ik vermoed dat iets van de HEMA altijd goed is?
Gewoon zwanger worden Wind, althans, niet bang zijn. Wat is een contract planning nou waard, gezin/prive gaat voor toch? En GW verdient ook geld en jij bent ook zo weer aan de bak als het nodig is?
En ik mag het zeggen .
quote:Wind schreef op 20 augustus 2008 @ 10:34:

Ik ben zo'n muts. Ook ik heb een jaarcontract en vind zwanger worden dan zo eng. Zou het liefst eerst toestemming vragen

Vergeef me als ik te nieuwgierig ben..., maar wacht je nu dan toch met zwanger worden op vaste aanstelling?

Ik kan me soms druk maken om niets, maar als het om zulke zaken gaat dan heb ik echt een 'uiteindelijk komt het wel op zijn pootjes terecht' gevoel. Ik had ook een jaarcontract toen ik zwnger werd van GP. Ik geloof, en dat is misschien dan wel weer heel erg naïef, dat ik daar toen niet eens bij heb nagedacht! En mijn contract werd idd niet verlengd. En toen ben ik uiteindelijk voor mezelf begonnen.

Hee, misschien is dit wel een uitgelezen kans, Wind! Als dan in het ongunstigste geval je contract niet wordt verlengd dan keer je het gunstig en ga je je meer met HKB bezig houden! En dan gaat dat (nog!) beter lopen omdat je er meer tijd in kunt steken en het niet meer iets er bij maar voor een deel je broodwinning is! Kijk eens aan!
quote:Wind schreef op 20 augustus 2008 @ 10:35:

En ik vermoed dat iets van de HEMA altijd goed is? Absoluut!
Ja, natuurlijk heb je gelijk en denken wij er net zo over. Emotioneel dus helemaal in orde maar rationeel toch eng.

Maar landelijke P&O directeur heeft zelf geen kinderen en een andere personeelsmanger heeft net toesteming gekregen om volgend jaar 6 maanden onbetaald verlof op te nemen. En die werkzaamheden worden verdeeld onder de overige. Kapiesss?

Dus... beslissing is genomen, maar wel onzeker.
Ja, natuurlijk heb je gelijk en denken wij er net zo over. Emotioneel dus helemaal in orde maar rationeel toch eng.

Maar landelijke P&O directeur heeft zelf geen kinderen en een andere personeelsmanger heeft net toesteming gekregen om volgend jaar 6 maanden onbetaald verlof op te nemen. En die werkzaamheden worden verdeeld onder de overige. Kapiesss?

Dus... beslissing is genomen, maar wel onzeker.
Ik ben morgen 6 jaar getrouwd.
Kijk, dat is nieuws! Daar drinken we zaterdag op!
Niet nu, maar wel binnenkort, ja.

Dat heb ik inderdaad ook gezegd tegen GW. Als het niets wordt ga ik gewoon meer tijd steken in de kaarten.
Gefeliciteerd!

Ik over 2 weken 5 jaar.
Wind, ik had net ontslag genomen toen ik zwanger werd van Mini. Kan me niet herinneren dat we er überhaupt over na hebben gedacht dat het wellicht niet zo handig was Uiteindelijk kwam het allemaal op z'n pootjes terecht; kreeg een hele leuke tijdelijke baan tot aan mijn verlof en na mijn verlof had ik binnen een maand een nieuwe baan. Komt goed
Ik weet het wel, maar ik voel me gewoon bezwaard. Het is niet dat we onze plannen opzij zetten of vooruitschuiven, maar zie gewoon beren op de weg.

Bij KW heb ik tijdens verlof gesolliciteerd bij vorige werkgever en met 40 zwangerschap aangenomen dus heb zelf een prima referentiekader (ook door ervaring in functie), maar toch.
Heb zin in zaterdag Pebbles!

Zijn de weersverwachtingen een beetje gunstig?
Ik heb ook zin in zaterdag! Ik heb zo ongeveer 50 mensen gevraagd, van mijn broertje en zusje weet ik dat ze op vakantie zijn. Verder heb ik nog van zo goed als niemand iets gehoord, maar heb dan ook gevraagd of mensen het willen laten weten alsm ze NIET komen. Hoop dat het gezellig druk zal zijn!

Ik wil lekkere hapjes bedenken, een hoop drank in huis halen (en fris, o.a. voor Pebblo ) misschien BBQ opstoken voor een sateetje. Ik knal ook nog een partytent in de tuin, regel wat lichtsnoeren met gekleurde lampjes (vind ik altijd zo leuk ) en leen de HD en speakerset voor pc van mijn schoonouders met enorm veel muziek in alle mogelijk genres.

En ik ga lekker voor mezelf nieuwe kleren kopen!
Volgens mij zijn de weersverwachtingen wel wat gunstiger, zie berichtjhe van Lien eerder deze ochtend.

Op vakantie was er een meisje met de naam Phileine. Als in het boek van Giphart. Maar is die naam niet een verwijzing naar 'vilein', waarvan de Van Dale zegt dat de betekenis vals, boosaardig is? Ik vond het echt zielig voor dat meisje en best dom van die ouders...
quote:lien schreef op 20 augustus 2008 @ 10:24:

donderdag 21 augustus tot en met maandag 25 augustus 2008

Eerst wisselvallig weer met iedere dag enkele buien. In het weekeinde meer zon en iets hogere temperatuur.~ lampje smiley ~
Ik weet niet of het dom is van die ouders. Ik had de link niet gelegd iig, maar dat zegt niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven