Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Owwwwww Ivy....wat leuk!!

Kom je wel even een fotootje plakken zo hier?

*SD dol op kleine diertjes*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wow SD die bloemen!!!

*Ben jaloers, want dat is het enige minpuntje van LJ... hij snapt niks van attentheid/ romantiek... Alhoewel, omdat ik ga stoppen met roken en mezelf daarvoor wil ga belonen, heb ik ook aan LJ gevraagd of hij mee wilde denken. En hij heeft nu opgeschreven bij 1 week niet roken: een autoradio van LJ en bij 3 weken niet roken: een avondje uit en dat vind ik wel uitermate lief (moet je nagaan hoe graag hij wil dat ik stop.. doetie anders nooit!)*

Balen dat je een keelontsteking hebt! Ik ben ook nog thuis vandaag en dan denk je 's ochtends dat het wel gaat en nu heb ik weer een ontzettende terugval. Duik zo mijn bedje maar weer in denk ik... Pff en kreeg een smsje van een client of ik morgen langer wilde komen, want we moesten een hoop doen. En dan wil ik me per se niet ziek melden, maar als ik me morgen nog zo voel...

Vleer, wel een beetje een raar gesprek. Ik zou idd nog een keer met ze praten, want anders blijft het sudderen en dat is nooit goed!

Ivy, wat leuk een kitten! Ik heb niet zoveel met poezen, maar als ze klein zijn... Hoe schattig!

Owh en het nieuwe Ikea boek is binnen! Heb al besloten dat ik een ander bureau wil dan ik dacht te willen haha. Is ook nog een stuk goedkoper
Poeh, dat bijlezen hier in bijna een dagtaak; daar latende dat ik alle afkortingen van (bijna/ex-lovers) niet ga terugzoeken.

Vleer; ik zou indd proberen om eens de tijd te nemen voor de mensen en laat die manager dan maar horen welke klachten er naar boven komen. Wie weet loopt het anders dan jij denkt; ennu; rustig werken is ook fijn! Ook zou ik vragen uit welke bronnen je manager der verhalen heeft.

Hou me op de hoogte (zelfde werkveld, dus ben benieuwd)

Over snel werken gesproken; vanmorgen ook bij ons een ziekmelding (wanneer niet); dus alles omgegooit en er het beste van gemaakt; hard gewerkt vandaag = goed gevoel !

Vanavond weer voor het eerst sporten << zal ik het nog kunnen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingelke, Welke afkortingen ken je niet?
Vleer ook lekker gewerkt heeft vandaag.. Lief smsje van LLM gekregen.. Whoehoeee..

Een kort gesprek gehad met manager , er worden stappen ondernomen zodat ook de snelle mensen wat rustiger kunnen gaan werken.. *goed nieuws*

Verder hebben we het over mijn uren niet gehad.. Morgen maar even een moment daar voor plannen.

Ook heb ik gisteren alle collegas verwijderd van hyves.. met als reden dat ik t geklets zat ben. Mijn manager vond dat een uitstekend idee, zoals ze heel netjes zei : Het gaat niemand aan wat jij in je vrije tijd doet. En bood ze min of meer haar excusses aan dat ze gisteren toch wel erg hard oordeelde. En vond dat ik mijn taken als hoofd uitstekend uitvoerde. Ze had zelfs van de directeur gehoord dat ik de zaalpreek goed had uitgevoerd. Er waren zorgvragers bij de directeur geweest dat ze het zo leuk vonden dat ik dat deed komende 2 weken.

Dus ook dat is zeer positief.. Waar ik wel een beetje warrig van wordt is dat er zo weer tussen neus en lippen door werd gezegd dat ze andere plannen met mij heeft en daarmee doelde ze richting de hoofdenfunctie.

Op zich fijn die veer in je kont maar kan er zo weinig mee zolang er niets op papier staat.
Vleer, dat klinkt allemaal heel erg positief toch?

Een veer in je bevallige kontje is altijd lekker, probeer er niet te veel van te maken en wacht maar even rustig af verder...

Ik heb ook geen collega's op mijn hyves hoor.

Die mensen zie ik op mijn werk en daarmij is voor mij de kous ook wel af, ik zie ze prive ook nooit!

Ivy, hoe is je poezebeest?

HM, ben jij alweer een beetje opgeknapt?

Je bent al een tijdje niet lekker volgens mij, is dat echt alleen je maandelijkse issue?

Ben benieuwd hoe het met LM is, ik voel zo ontzettend met haar mee, het gevoel wat ze heeft is zo herkenbaar!

Hier helemaal blij, net weer een uur met AM aan de foon gezeten

Die date gaat ook dit weekend niet lukken

Ikkan alleen zaterdagavond en dan kan hij weer net niet

Vroeg hem net wel of hij me buiten de deur zou zetten als ik ineens op de stoep zou staan..

Zijn antwoord.....try me

*SD wordt altijd beetje iebelig van dat soort antwoorden...*
Vleer wordt ook iebelig van sommige berichtjes..

LLM had gisteravond smsje gestuurd dat ie graag weer bij mij in bed wilde liggen en de dingen wilde doen die ik heb verteld de wat mij lekker lijkt qua sex. Toen heb ik hem terug gestuurd dat mij dat ook erg leuk lijkt maar dat ie niet moest verwachten dat ik alles al aan hem geef qua sex, maar dat hij dat in etappes krijgt

Hey lekker ding! Ik begreep je sms niet zo goed..Ik snap dat ik een paar stappen over heb geslagen en vind het goed dat je aangeeft dat ik niet meteen *alles* moet verwachten, maar ik mag toch wel een beetje onrustig worden bij de herinneringen en gedachten.. ? X X werk ze
Vleer, hebben jullie het in het sms verkeer alleen over sex of ook gewoon over ditjes en datjes?
Poezebeest is geweldig!

Ivy gaat zo Zoon achter behang plakken. Hij slaapt nog niet (en normaal al om 7 uur)

Vleer, wat prettig dat dit gesprek wat fijner verliep. Kan je iig weer met een prettiger gevoel naar je werk.

SD al een beetje aan het opknappen? En wat een verwennerij zeg die bloemen!
oooh, poezen zijn leuk! ik wil er ook zo graag een jonkie bij, maar weet niet of de andere twee het trekken :(

Vleer, kan me voorstellen dat je een btje iebelig wordt als LLM zo voortvarend lijkt qua sex, maar aan de andere kant....het klinkt ook alsof hij niet van je af kan blijven, das wel heel positief? En tweede berichtje klinkt begripvol, dus al met al....komt wel goed zo te horen!

Ben vandaag nog steeds niet helemaal lekker, en dit komt de productiviteit op het werk zeker niet ten goede. Heb een kantoorbaan, en ik zit af en toe echt alleen maar naar mijn scherm te turen. Ach ja, het weekend is bijna hier, dus dat scheelt!
Foto's,foto's foto's

Van het poezebeest dan he, een achter het behang geplakte Ivy-zoon staat niet zo leuk hier

T gaat wel weer wat beter hier

god zij dank ook,ben erg slecht in ziekzijn geloof ik
Pfff Stampertje, das ook niet fijn werken zo :(

IvyZoon zit inmiddels achter het behang, Poes gaat morgen op de foto
G'avond iedereen, hoe is het hier? Gelukkig iets rustiger volgens mij, dan hoef ik niet zo ver terug te lezen!!

SD...mmmh jammer hoor dat een date er weer niet in zit! Word je zelf niet gek van de zenuwen en WIL je hem gewoon NU zien..hihi... jullie zijn wel goed in het opbouwen van spanning in elk geval!

Heb je keelontsteking? Oh wat vervelend!! Dan is het misschien sowieso niet zo'n goed plan om met AM af te spreken! Wel leuk dat jullie zo lang aan de telefoon hebben gezeten!

HV jij bent ook al ziek begrijp ik! Beterschap! Als je morgen nog ziek bent, dan houdt het echt op hoor! Al begrijp ik dat je je dan schuldig voelt tov die klant, maar ja als het niet gaat lekker in bed blijven!

Pop, jij ook bedankt voor je verhaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is als je niet echt een klik hebt met je psycholoog, een andere 'proberen' was het in jouw geval wel waard dus, al was je zelf ook al een stap in de goede richting! Fijn om al die positieve verhalen te horen, en ook dat ik dus niet de enige ben!

Vleer, goeie van je om even te checken of het wel onder mijn verzekering valt... ik denk het niet nl... kan ik dat dan nu 1,2,3 verzekeren en er dan meteen gebruik van maken of gaan ze dan moeilijk doen??

SD lief dat je naar me vraagt. Vandaag wel een okay dag gehad. Werk ging gelukkig snel voorbij, al voelde ik me niet zo lekker (misselijk), en andere lichamelijke klachten, weinig trek in eten etc. Maar na mijn werk heb ik mezelf gedwongen wat leuks te doen en even te ontspannen, en heb nieuwe plantjes voor mijn tuin gekocht en verse munt (bij een speciaalzaakje) om heerlijke muntthee te zetten. Mocht mezelf wel even verwennen en deed me goed! Nu lui op de bank, niks doen!
ff goed met een deegroller over het behang heen hoor Ivy, anders krijg je vouwen in het behang
LLM en ik hebben t eigenlijk alleen maar over ditjes en datjes .. Stuurt leuke lieve smsjes die niet alleen maar over sex gaan.. Af en toe komt t ter sprake .. sinds vrijdag maar 2x eigenlijk Dussss valt wel mee
LM : ik moest toen een half jaar wachten.. Heb dat toen niet gedaan , er staat zowiezo vaak een paar weken wachttijd met een psych.

Geloof dat ik na 2 maanden terecht kon. Ik heb toen gewoon de rekeningen opgestuurd en kreeg ze vergoed eerste 2 maanden voor de helft en daarna kreeg ik ze allemaal gewoon 100% betaald. (dus heb gewoon 2 maanden ook voor noppes gekregen gulle zorgverzekeraar haha)
Heeft de zoon de nacht achter het behang overleefd? Of issie toch in slaap gevallen?

@pop: zijn minder afkortingen dan het er voor mn gevoel waren; AM en LLM, maar dat zijn de namen van potentiele nieuwe vriendjes, denk ik.

@Vleer; komt vast goed, ik ruik het gewoon

Gister zou ik vier jaar met vriendlief gaan, ware het niet dat hij inmiddels ex is. Ben enorm in de verleiding geweest om hem een of ander poetische sms te sturen over 20-08 vier jaar geleden. Toch maar niet gedaan; moeten maar geen gekke verwachtingen gaan scheppen....
Goedemorgen..... het is bijna weekend !!! (lekker positief dat ik vandaag ben)... Ben gisteren weer eens gaan sporten na ruim een half jaar alleen maar betaald te hebben aan de sportschool , nu maar hopen dat ik me aan mijn goede voornemens kan houden en door ga... vond het toch wel weer lekker...
heb ik gister ook weer voor het eerst gedaan. Alleen was onze lerares ziek en dus kregen we van iemand anders les, die vooral erg enthousiast was met ballen gooien en rondjes rennen.... ach....
Moggel dames

Hoe lang is het uit Ingelke?

Vind dat toch altijd moeilijke dagen op een of andere manier...

Goed zo Jola, tuurlijk ga je het volhouden, anders kom je bij mij maar een pep talk halen..

Ben ten slotte aerobic-juf

Ing...balletjes gooien en rondjes rennen?

*SD vraagt zich af wat voor sport dat dan is*

en speciaal voor u even de afkortingen:

LLM = Leuke Liften Meneer

AM = Audi Meneer
Nou ik wil morgen eigenlijk weer gaan sporten of zaterdagochtend een beginnersles RPM meedoen, maar dat is al om 09.00 uur Helaas schieten de groepslessen er vaak bij in omdat deze allemaal om 19.30 uur al beginnen en vaak kom ik dan pas thuis van mijn werk.... baal ik wel van, maar ja, dan maar mijn conditie opbouwen op de apparaten.....

Ingelke, er komen nog wel meer dagen dat je de verleiding moet proberen te weerstaan om iets te laten horen.... tenminste dat heb ik ook nog steeds (na een jaar) en nu dat ik bijna jarig ben, hoop ik stiekem een klein beetje dat ik een berichtje van hem krijg, stom hè...
Hohoho Jola, hoe lang hebje niet gesport?

Anders rustig aan opbouwen hoor..

2x in de week en als dat gaat zonder spierpijn door naar 3 of 4x in de week

*SD klinkt een beetje wijsneuzerig vind ze zelf*

Gek he dat dat blijft, de verleiding om wat te sturen of om zelf wat te horen.

Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat ik over ex heen ben maar we zouden eigenlijk volgende week op vakantie gaan samen en ineens floept hij weer best vaak in mijn hoofd...

Enne, dames, ik denk dat onze Geleerd weer terug is

Nou SD, als ik 2x in de week ga halen ben ik superblij... nee hoor, rustig aan weer beginnen. Heb gisteren ook maar een uurtje gesport, eerst kon ik ook wel 2 uur achter elkaar doorgaan.

Gelukkig kan ik ook zeggen dat ik over ex heen ben, al zwerft hij nog steeds zo af en toe mijn gedachten binnen.

En Geleerd terug??? Vind je het erg als ik niet sta te springen??
Zolang hij hier wegblijft vind ik Geleerd wel vermakelijk

Gek is dat he, dat je conditie zo snel weer achteruit holt als je niets doet.

Ik wil ook weer trainen, maar durf nog niet zo goed met die hele zwerm bacillen om me heen..
haha; officieel doe ik een uurtje in de week step-aerobiccen. Ik verdenk de invalster van gisteravond ervan dat ze gymles geeft op de basisschool . Was evengoed wel leuk hoor... Vrijdag een uurtje lopen met vriendinlief

SD: tis 2 maanden uit, best vers dus.

Wel komische afkortingen trouwens. Ben stiekem ook alvast voor uit aant denken of ik leuke-nieuwe vriend/wellicht potentieel nieuwe vlam (moet nog doorhalen wat niet van toepassing is), in mijn vakantie ga vragen voor eenhapje en drankje..... Wil het eigenlijk wel zo laten klinken dat ik er niet 2 weken over na heb gedacht, maar dat het spontaan in me opkomt .... haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven