Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:35:

[...]

Ik heb inmiddels wat gedronken, dus lijkt mij niet handig om nu te praten.Ook een slimme zet Sherpa of, hoe noemen ze dat...vluchtgedrag?
quote:Sarah Scott schreef op 20 augustus 2008 @ 21:46:

[...]

Wat doen jullie in vrédesnaam nog bij elkaar? Mijn god....liefde maakt blind he?Liefde ? Of dat dichtgeslagen oog ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ftm schreef op 20 augustus 2008 @ 22:34:

Ik voel me geroepen toch even te reageren.

Het feit dat je nu op de forum over praat zegt dat je eindelijk erkend dat je niet gelukkig bent in je relatie. Diep van binnen weet je ook dat het niet fijn is op deze manier elkaar lief te hebben. Dit is overleven wat jij aan het doen bent. Je blijft bij hem uit schuldgevoel voor het vreemdgaan en hij bij jou uit dezelfde schuldgevoel alleen voor het geweld en treiteren. Met pijn genees je geen pijn.

Alle materiaal belangen zullen niets positiefs toevoegen aan de pijn die er is. Gelukkig zijn moet je eerst met jezelf zijn! Dat ben je niet en hoe kan je dan willen geven en aan een verdere toekomst bouwen in deze relatie. Het is een illusie. Op dit moment denk je dat je nooit meer zo,n leuke man tegen zult komen. Geloof me je kunt beter hopen dit soort nooit meer tegen te komen!

Je hoeft het niet alleen te doen. Ga met een psycholoog praten, want jij hebt ook hulp nodig: of je nu in de relatie blijft of uitstapt.

Ik gun je iets beters en wens je veel kracht toe, wat je ook gaat doen.

Dank voor je post.

Ben al bezig met een psychotherapeut.

Maar ben ik ook bang dat ik nooit meer zo'n mooie, slimme, begrijpende man tegen kom die ook ook nog eens wil trouwen en kinderen krijgen!!!
BGB, wat ben je weer scherp vanavond
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 22:40:

[...]

Liefde ? Of dat dichtgeslagen oog ?Dat is alweer bijna een jaar geleden. Dus laat je grappen maar achterwege ajb!
Hij komt echter niet erg begrijpend over, eerder als een mokkend dwars kind met een anger management-probleem. Ik zie hier geen prins op het witte paard.

Misschien ben ik ouderwets...
Ik zou deze vent voor geen goud laten gaan. Ga op je knieën, smeek hem.......!
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 22:36:

Hoeveel heb je gedronken?4 drankjes.
Sherpa, BGB maakt geen grap, zij is een meester in scherpe observaties. Doe er je voordeel mee.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:41:

[...]

Maar ben ik ook bang dat ik nooit meer zo'n mooie, slimme, begrijpende man tegen kom die ook ook nog eens wil trouwen en kinderen krijgen!!!

Wat begrijpt ie dan? Dat getreiter om jouw vreemdgaan klinkt niet echt begrijpend.

Maar goed, ik zal me er verder niet mee bemoeien. Sterkte Sherpa, ik hoop dat je van je lage zelfbeeld af zult komen, en jullie relatie eens zult zien voor wat het is.
Bedankt, ik ga nu slapen.

Ik ga iig op vakantie!!
Wat voor drankjes heb jij gedronken? Heeft je vriend ook gedronken? Want dan lijkt me een gesprek nu inderdaad niet verstandig.
Ik blijf het een raar verhaal vinden hoor. Maar ja, ik hoop als dit topic echt is dat je eruit komt. Lijkt mij hoe dan ook geen gezonde situatie als je zo tegen elkaar doet.

En als het niet echt is... Nevermind.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:43:

[...]

Dat is alweer bijna een jaar geleden. Dus laat je grappen maar achterwege ajb!Nòg maar bijna een jaar geleden Sherpa.

En nu dus weer bijna brandwonden van een sigarettenpeuk van die slimme, leuke, begrijpende man.....
Sherpa , je kan nog een poging doen door hem een flinke blowjob te geven , ik denk dat de ruzie dan wel weer over is .

Maar zo niet ; wedden dat ie morgen gewoon braaf zijn koffer staat in te pakken ?

Alvast een hele fijne vakantie , een mooie huwelijksdag en een fijn leven samen gewenst .

( Ja, deze post is cynisch bedoeld )
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 22:45:

Sherpa, BGB maakt geen grap, zij is een meester in scherpe observaties. Doe er je voordeel mee.Sorry maar heb nu iets anders aan mijn hoofd.
Hear, hear Chameleon. Ik zeg: een pad in de zak.
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:47:

[...]

Nòg maar bijna een jaar geleden Sherpa.

En nu dus weer bijna brandwonden van een sigarettenpeuk van die slimme, leuke, begrijpende man.....o ja, een een beuk!
Sherpa, dit zou je aan je hoofd moeten hebben GVD. Dergelijk gedrag is niet normaal in een relatie.
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 22:46:

Wat voor drankjes heb jij gedronken? Heeft je vriend ook gedronken? Want dan lijkt me een gesprek nu inderdaad niet verstandig.

Mijn vriend drinkt niet, hij is moslim.

Ik heb 4 vruchtensapjes met wat bacardi op.
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 22:48:

Hear, hear Chameleon. Ik zeg: een pad in de zak.Pcies, zo'n kikker die je vooral nìet moet kussen!
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:48:

[...]

Sorry maar heb nu iets anders aan mijn hoofd.Nee lieverd, het spijt me echt, maar dit is wat je aan je hoofd hebt. Vakantie, trouwen, kindertjes, dat is allemaal bijzaak. De manier waarop jij en je vriend met elkaar omgaan: dat is belangrijk. Die knal voor je kop die je net hebt gekregen van je vriend: daar moet je aan denken. Wil je dit de rest van je leven?

Denk daar vannacht aan. En niet aan die rooskleurige toekomst die je fantaseert.
Vechten/ vochten jouw ouders ook zo met elkaar , Sherpa ?

Heb jij die vakantie betaald ? In je eentje ? Of bedoelde je dat alles al betaald is ?
Waar gaan jullie ruzies zoal over behalve jouw vreemdgaan in het verleden?
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:50:

[...]

Mijn vriend drinkt niet, hij is moslim.

Ik heb 4 vruchtensapjes met wat bacardi op.En dat 'wat bacardi' is dus zoveel dat je nu niet meer normaal een gesprek met hem aan kan gaan? Of komt er dan weer een lege colafles bij kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven