Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 22:51:

[...]

Nee lieverd, het spijt me echt, maar dit is wat je aan je hoofd hebt. Vakantie, trouwen, kindertjes, dat is allemaal bijzaak. De manier waarop jij en je vriend met elkaar omgaan: dat is belangrijk. Die knal voor je kop die je net hebt gekregen van je vriend: daar moet je aan denken. Wil je dit de rest van je leven?

Denk daar vannacht aan. En niet aan die rooskleurige toekomst die je fantaseert.Dit is belangrijke info Sherpa! Lees het goed ajb!
Die rooskleurige toekomst kun je wel vergeten. Het wordt wel roodkleurig. Van letterlijke dan wel figuurlijke wonden. Want als het nu al zo is wordt het alleen maar erger als je getrouwd bent met hem. Waarom een man die lief is voor je, die je waardeerd en accepteerd zoals je bent. Als je iemand kan krijgen die je treitert, bedreigt met sigarettenbrandplekken en je zelfs blauwe ogen slaat. En als er ooit kinderen komen. Gaat hij die ook slaan, treiteren en bedreigen met sigaretten. Yeah the perfect marriage
De manier waarop jullie in je relatie met o.a. deze situatie omgaan getuigt inderdaad wel van een bijzonder hoog niveau!

Onbegrijpelijk....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 22:51:

Vechten/ vochten jouw ouders ook zo met elkaar , Sherpa ?

Heb jij die vakantie betaald ? In je eentje ? Of bedoelde je dat alles al betaald is ?

Mijn ouders gingen gewoon uit elkaar.

Ja, ik heb de vakantie betaald, heb net mij huis verkocht, dus kon er wel vanaf.
Ik zou ook zeggen; ga lekker op vakantie, trouw daar en baar wat kinderen.

Dan heb je in ieder geval hun gezelschap straks in het blijf-van-mijn-lijf-huis.
Sherpa, vind je zelf niet dat je een leukere relatie verdient?
Je vriend vindt het geen probleem dat jij drinkt ?

Wat ik wel bijzonder vind is dat hij zich aan de moslimregel van geen alcohol houdt , maar wel samenwoont ... maar lijkt me andere discussie . Al moet ik zeggen dat gemengde relaties vaak veel problemen geven ; hoe modern die knullen ook - pretenderen te - zijn , ook zij hebben bepaalde ideeën van huis uit meegekregen die toch veel invloed hebben .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB, die gedachtes schoten ook door mijn hoofd. Hoe gelijkwaardig is jullie relatie Sherpa?
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:56:

[...]

Mijn ouders gingen gewoon uit elkaar.

.

gewoon , gewoon........

Maar ik begrijp dat je bedoelt dat ze niet vochten ?

Wat ik dan wel opvallend vindt is dat je het gewoon vindt dat je ouders scheiden zonder fysiek geweld maar dat je het zelf niet echt heel raar vindt dat jullie vechten .... en dat jullie gaan trouwen .

Gevalletje " ik ga het héél anders dan mijn ouders doen " ?
Maar om even op je probleem terug te komen:

Ik zou alleen, of met een vriendin, op die vakantie gaan. Goed om de situatie wat lucht te geven, lijkt me. Zeg hem dat je wilt praten over de toekomst wanneer je terug komt. Als hij daar niet in wil investeren en de relatie beeindigt om reden dat je nu op vakantie gaat, zul je serieuze vraagtekens moeten zetten bij de vraag of hij wel de vader van je toekomstige kindjes is.
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 22:51:

Waar gaan jullie ruzies zoal over behalve jouw vreemdgaan in het verleden?

Komt eigenlijk meestal neer op mijn vreemdgaan in het verleden.

Was zeer in het begin, zag de relatie toen nog niet als serieus maar hij dus wel!

Het onderwerp maakt niet uit, de oude koeien komen er altijd bij.
Heb je misschien het gevoel dat je niet meer terug kan Sherpa?

Je huis verkocht (samenwoonplannen?) en de vakantie betaald.

Plannen gemaakt en al fantasieen over kinderen en oud worden samen?

En nu dit.

Kan je er eigenlijk niet bij hebben hè?

Zo jammer dat dit je mooie toekomst verstoort, je mooie fantasie vertroebelt. Maar ach, de vorige keer was bijna een jaar geleden, dus waar hebben we het over?

Neem nog wat bacardi en slaap lekker. Liefst met je kop onder het zand............
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:00:

[...]

Komt eigenlijk meestal neer op mijn vreemdgaan in het verleden.

Was zeer in het begin, zag de relatie toen nog niet als serieus maar hij dus wel!

Het onderwerp maakt niet uit, de oude koeien komen er altijd bij.Is dat vreemdgaan de reden dat hij je een blauw oog sloeg?
anoniem_69819 wijzigde dit bericht op 20-08-2008 23:04
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:56:

[...]

Ja, ik heb de vakantie betaald, heb net mij huis verkocht, dus kon er wel vanaf.

Maar hij heeft wel een eigen inkomen ?

Huis waar jullie nu wonen staat op beider naam ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 22:58:

Je vriend vindt het geen probleem dat jij drinkt ?

Wat ik wel bijzonder vind is dat hij zich aan de moslimregel van geen alcohol houdt , maar wel samenwoont ... maar lijkt me andere discussie . Al moet ik zeggen dat gemengde relaties vaak veel problemen geven ; hoe modern die knullen ook - pretenderen te - zijn , ook zij hebben bepaalde ideeën van huis uit meegekregen die toch veel invloed hebben .Ik vind iemand van 37 met 3 kinderen en een huwelijk achter de rug niet echt meer een "knul' meer hoor!
Draai het eens om ; zeg tegen hem dat als hij zich nog mocht bedenken en toch op vakantie wil dat een voettocht zal moeten worden want hij gaat gewoon niet mee .

Dan zal hij dat vreemgaan er wel weer bijhalen en dan zeg je dat je drie weken gaat hoeren en snoeren .

Moet jij eens kijken hoe snel je uit een slechte relatie bent .

( zou wel je hardloopschoenen aandoen als je dat zegt )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 23:00:

[...]

gewoon , gewoon........

Maar ik begrijp dat je bedoelt dat ze niet vochten ?

Wat ik dan wel opvallend vindt is dat je het gewoon vindt dat je ouders scheiden zonder fysiek geweld maar dat je het zelf niet echt heel raar vindt dat jullie vechten .... en dat jullie gaan trouwen .

Gevalletje " ik ga het héél anders dan mijn ouders doen " ?Nee het was niet gewoon. er was geen liefde, helemaal niets eigenlijk. Was blij toen ze uit elkaar gingen.
Dat gebeuren kun je niet meer ongedaan maken. Als dit een stok voor hem blijft om te slaan, dan wens ik je veel sterkte. Dan gaat dit dus nooit meer veranderen. Hij blijft die stok dan dus gebruiken. Ik snap dat hij daardoor gekwetst is, maar hij kan dit niet blijven gebruiken in elke ruzie die jullie hebben. Da's een gebed zonder einde. Dat moet je hem wel duidelijk maken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 23:01:

[...]

Maar hij heeft wel een eigen inkomen ?

Huis waar jullie nu wonen staat op beider naam ?Ja heb een FT job en wij huren dit appartement samen.
Een echte vent gebruikt zijn handen niet om een vrouw te slaan.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Ik vind iemand van 37 met 3 kinderen en een huwelijk achter de rug niet echt meer een "knul' meer hoor!

Goh...............vind je het echt héél gek dat uit jouw verhalen hij nog minder mans klinkt dan mijn jongste puber ?

Jij komt ook over als geen dag ouder dan 17 .
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Ik vind iemand van 37 met 3 kinderen en een huwelijk achter de rug niet echt meer een "knul' meer hoor!

Hij gedraagt zich anders wel als een onvolwassen knul!

Jammer trouwens dat je niet op de gestelde vraag ingaat....
Beiden een Ft job en huurcontract op beide namen. Maar ik zou dit nooit in mijn eentje kunnen betalen.
Waarom is het eerste huwelijk van je vriend mislukt?
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:05:

Een echte vent gebruikt zijn handen niet om een vrouw te slaan.

Die pakt een honkbalknuppel ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven