Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Dat zeg ik de hele tijd al Alice, dit gaat alleen maar erger worden als ze gaat trouwen. Want dan moet ze nog blij zijn dat er iemand met haar wil trouwen, want ze is toch een *** omdat ze vreemd ging. En daarbij hoort ze te luisteren naar wat hij zegt anders kan ze nog meer klappen krijgen. Tenslotte is ze in zijn ogen minder waard vanwege het vreemdgaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 23:07:

[...]

Die pakt een honkbalknuppel ?

Precies BGB
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:04:

Dat gebeuren kun je niet meer ongedaan maken. Als dit een stok voor hem blijft om te slaan, dan wens ik je veel sterkte. Dan gaat dit dus nooit meer veranderen. Hij blijft die stok dan dus gebruiken. Ik snap dat hij daardoor gekwetst is, maar hij kan dit niet blijven gebruiken in elke ruzie die jullie hebben. Da's een gebed zonder einde. Dat moet je hem wel duidelijk maken.Hij heeft wel 1000 keer beloofd om het verleden te laten rusten maar hij kan het blijkbaar niet.
Deze relatie schreeuwd om een gevleugelde uitspraak van het vivaforum: Run Forrest, run!
Nog een keer mijn vraag: die keer dat hij je een blauw oog sloeg, was dat om het vermeende vreemdgaan?
Tja Dushi, hoe meer ik hoor, hoe somberder ik word. Ik zeg: run Forrest, run!
Wat vond je van mijn blowjob tip ? niks ?

En van de tip om te zeggen dat hij drie weken op de plantjes mag passen ? Ook niks ?

Wat wil je nou eigenlijk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:08:

[...]

Hij heeft wel 1000 keer beloofd om het verleden te laten rusten maar hij kan het blijkbaar niet.En dan denk je dat hij het wel kan laten rusten als je fijn getrouwd bent met hem?
Dushi !!!!! je was me weer 'ns voor.
Alice hahaha zelfde uitspraak
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:00:

[...]

Komt eigenlijk meestal neer op mijn vreemdgaan in het verleden.

Was zeer in het begin, zag de relatie toen nog niet als serieus maar hij dus wel!

Het onderwerp maakt niet uit, de oude koeien komen er altijd bij.Had je officieel een relatie en hadden jullie e.e.a. afgesproken? zoja dan ben je echt vreemdgegaan. Zonee dan was je nog vrij om te gaan en staan waar je wilde.
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 23:05:

[...]

Hij gedraagt zich anders wel als een onvolwassen knul!

Jammer trouwens dat je niet op de gestelde vraag ingaat....Welke vraag?
quote:elninjoo schreef op 20 augustus 2008 @ 21:22:

Als je bent vreemdgegaan dan blijft dat toch altijd 'n barst, dus dat einde relatie zal er toch wel een keer aankomen.

Totally agree!
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 23:08:

Nog een keer mijn vraag: die keer dat hij je een blauw oog sloeg, was dat om het vermeende vreemdgaan?Nee maar had er wel mee te maken.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:11:

[...]

Nee maar had er wel mee te maken.en???
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 23:09:

Wat vond je van mijn blowjob tip ? niks ?

En van de tip om te zeggen dat hij drie weken op de plantjes mag passen ? Ook niks ?

Wat wil je nou eigenlijk ?

Laat maar, maar toch bedankt voor de wel serieuze antwoorden.

Slaap lekker!
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:11:

[...]

Welke vraag?

Of hij (als overtuigd moslim) het goed vindt dat jij wèl drinkt. Vraag van BGB.

Trouwens, als hij steeds weer met dat vreemdgaanverwijt aankomt, wat zegt jou dat dan over de toekomst?
Waarom sloeg hij je dan? Had je het verdiend?

Laat ik het anders formuleren. Vond je het terecht dat hij je sloeg?
anoniem_69819 wijzigde dit bericht op 20-08-2008 23:15
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Pfff Sherpa, die bedorven, taaie biefstuk zal hij iedere keer voor je voeten blijvengooien tijdens een ruzie. Pure manipulatie. Wat biedt deze relatie jou? Wat zijn concreet de dingen die wel leuk zijn? Waarom is hij indertijd van zijn vrouw gescheiden?
Ik copy-paste hem nog even voor Sherpa:

quote:

Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:08:

[...]

Hij heeft wel 1000 keer beloofd om het verleden te laten rusten maar hij kan het blijkbaar niet.

Einde quote

En dan denk je dat hij het wel kan laten rusten als je fijn getrouwd bent met hem?
Wat ga je nou doen?
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 23:13:

Waarom sloeg hij je dan? Had je het verdiend?

Had hij verdient dat zij vreemd ging?

Kappen maar... mensen die vreemdgaan zijn niet volwassen genoeg om een relatie aan te gaan. De barst zal altijd groter en groter worden en uiteindelijk zal het aan diggelen vallen.
anoniem_808 wijzigde dit bericht op 20-08-2008 23:17
Reden: correctie
% gewijzigd
Gaat never nooit gebeuren, Dushi. Die koe blijft maar uit die sloot klimmen, verdrinken dat rund!
Hoop echt dat je gaat en dit heerschap iets geeft om na te denken namelijk. Volwassen kerel....
Ik ben het helemaal eens met Dushi en Alice. Wat moet je met zo'n vent? Ren nou het nog kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven