Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Jeetje sorry hoor maar waarom trekt Bi Janka niet gewoon haar bek open

waarom verzwijgd ze dat ze ziek is?
Begint sluwe advocaatje nu ook al met zusje?
Nee Noud wil Nina terug. Mijn man zat te schelden op hysterische Anna..
wie iser dood
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 april 2015 @ 22:28:

wie iser doodArdil zeg maar Ari, broer van Aysen en Nuran, neukertje van Maksiem.
quote:beetjegek schreef op 21 april 2015 @ 22:19:

Nee Noud wil Nina terug. Mijn man zat te schelden op hysterische Anna..Hahahahaha wat GTST kan doen met iemand
Ik vond Nina er trouwens erg slecht uitzien. Zo vermoeid, of zullen ze dat expres gedaan hebben.
.
quote:isa__88 schreef op 22 april 2015 @ 18:16:

Ik vond Nina er trouwens erg slecht uitzien. Zo vermoeid, of zullen ze dat expres gedaan hebben.Misschien nog een beetje moe na de bevalling, of ze hebben haar met opzet een beetje ziekelijk geschminkt na haar coma.
Zou het wel jammer vinden als familie Bouwhuis het veld ruimt. Anna vind ik wel leuk en lekker sassy. Alleen die Bianca vind ik echt minder. Nare stem en middelmatige acteerprestaties. Vind dat hele gedoe rond Bianca en die moeder van Tim ook echt rammelen aan alle kanten. Lopen zij elkaar vrolijk nog op de wang te kussen nadat Anton ALWEER het bed had gedeeld met haar. Welke échte vrouw zoent in godsnaam de minnares van haar man??? Welke lullo schrijft deze verhaallijnen in godsnaam? Had die trut allang de schedels ingeslagen met Anton erbij uiteraard. Van haar leven niet dat zij ook nog eens pannenkoeken gaat draaien in MIJN huis!

Ik krijg echt de neiging om GTST persoonlijk aan te schrijven hierover. Hallucinerende fantasten met pen in de hand daar zeg.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
quote:goddess23 schreef op 22 april 2015 @ 19:13:

Zou het wel jammer vinden als familie Bouwhuis het veld ruimt. Anna vind ik wel leuk en lekker sassy. Alleen die Bianca vind ik echt minder. Nare stem en middelmatige acteerprestaties. Vind dat hele gedoe rond Bianca en die moeder van Tim ook echt rammelen aan alle kanten. Lopen zij elkaar vrolijk nog op de wang te kussen nadat Anton ALWEER het bed had gedeeld met haar. Welke échte vrouw zoent in godsnaam de minnares van haar man??? Welke lullo schrijft deze verhaallijnen in godsnaam? Had die trut allang de schedels ingeslagen met Anton erbij uiteraard. Van haar leven niet dat zij ook nog eens pannenkoeken gaat draaien in MIJN huis!

Ik krijg echt de neiging om GTST persoonlijk aan te schrijven hierover. Hallucinerende fantasten met pen in de hand daar zeg.

Daar dacht ik ook aan wel een beetje raar nadat Anton weer een affaire had met zijn ex, dat de

ex moeder van Huilie Tim vrolijk rond dartelt in de woonkamer van de familie Bouwhuis.

Ik zou nooit van mijn leven haar in mijn huis rond laten lopen. Maar ik denk nu (zo voorspelbaar)

Nu BiJanka misschien de pijp uit gaat dat ze wilt dat Anton verder gaat met de moeder van Huilie

Zoiets denk ik net als in The B&B toen Katie Logan dacht dat ze niet lang te leven had haar man Bill

Spencer en haar zus Brooke aangemoedigd om een relatie aan te gaan.

Maar ik kan het mis hebben.
Noudster is een beetje boos hahahaha
quote:shockingblue schreef op 22 april 2015 @ 17:44:

[...]

Hahahahaha wat GTST kan doen met iemandHij was zelf nogal uhm..gespannen.
Prinsesje moet een klap op haar bakkes krijgen wat een verwend verwaand nest is dat

dat ze durft Loekast te vragen wat is belangrijker je werkof ik, kom op zeg niet alles draait om Prinsesje.

En ik zie het al Rukkie gaat helemaal voor haar carriere dat ze haar kind verwaarloosd let maar op.
Wat een bemoeiboei altijd die Laura 😁
Llllaura slaat de spijker op het dode paard
Oh gut.....
Wat een bullebak is die schijthoofd ik ben geen fan van Prinsesje maar Poephoofd is echt gemeen.

En Laura is helemaal geen bemoeial ze ziet toch dat haar kleinzoon met iets zit.

de grote bemoeial in Moredyke is Zjanien ik kan dat mens wel schieten.
jaa Bling wordt de nieuwe trainerT van Princesshasbeen
Volgens mij gaan Nina en Bing iets krijgen. En dat zal Noud dan niet zo leuk vinden.
Steamy affair between Poephoofd &Princess maar...denk het niet dat dit gaat gebeuren

want de schrijvers van GTST zijn waarschijnlijk zo gefocust om Noudster en Prinses

weer wat krijgen.
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2015 @ 20:14:

Wat een bemoeiboei altijd die Laura 😁Lllllllaura heeft ook geen script meer. Die krijgt eens per week een briefje met een naam erop, mer wie ze zich moet bemoeien. Net als Sjef.
Nou wat zei ik?
quote:shockingblue schreef op 22 april 2015 @ 20:18:

Wat een bullebak is die schijthoofd ik ben geen fan van Prinsesje maar Poephoofd is echt gemeen.

En Laura is helemaal geen bemoeial ze ziet toch dat haar kleinzoon met iets zit.

de grote bemoeial in Moredyke is Zjanien ik kan dat mens wel schieten.Denk om je bloeddruk. Tis niet echt hè.
Met volle waffel praten. Charming, Rukkie.
quote:viennas schreef op 22 april 2015 @ 20:26:

[...]

Denk om je bloeddruk. Tis niet echt hè.

Hahahahaha zal ik doen en ik weet dat het fictie is maar de personage

Zjanien haalt de bloed onder mijn nagels vandaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven