Maandelijkse periode
zaterdag 25 april 2015 om 17:41
Hallo allemaal,
Ik word elke maand rond de 21e ongesteld en ben dan altijd erg moe en lusteloos, last van mijn buik en darmen en moet veel naar het toilet. Die ''symptomen'' heb ik nu ook, logisch ook aangezien ik normaalgesproken ongesteld zou zijn nu, maar ik heb helemaal geen bloedverlies. Moet ik me hier zorgen om maken? Het is wel erg frappant dat ik wel de symptomen heb maar geen bloedverlies.
Ik word elke maand rond de 21e ongesteld en ben dan altijd erg moe en lusteloos, last van mijn buik en darmen en moet veel naar het toilet. Die ''symptomen'' heb ik nu ook, logisch ook aangezien ik normaalgesproken ongesteld zou zijn nu, maar ik heb helemaal geen bloedverlies. Moet ik me hier zorgen om maken? Het is wel erg frappant dat ik wel de symptomen heb maar geen bloedverlies.
zaterdag 25 april 2015 om 17:49
Het kan natuurlijk altijd dat de menstruatie uitblijft. (Bij mensen die weinig eten doet het lichaam dit ook niet) Als je zelf angst hebt voor een zwangerschap zou ik gewoon even een test doen, dan weet je het in iedergeval zeker. Anders volgende maand weer een kans. Zelf zou ik mij er niet zo druk over maken.
zaterdag 25 april 2015 om 17:49
Ik had elke keer als ik seks had gehad de angst dat ik zwanger zou zijn. Maar ik ben de twee maanden hiervoor gewoon ongesteld geworden en heb geen seks meer gehad dus is het nu eigenlijk onmogelijk om zwanger te zijn. Ik hoopte wel dat mijn ongesteldheid even uitgesteld zou worden tot overmorgen omdat ik mijn verjaardag vier haha. Law of attraction misschien
anoniem_201818 wijzigde dit bericht op 25-04-2015 17:50
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 25 april 2015 om 18:02
zaterdag 25 april 2015 om 18:06
quote:missbianca schreef op 25 april 2015 @ 17:51:
Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.Uh, eigenlijk niet, hoor. Wel eens het programma I didn't know I was pregnant gezien? :p
Ik gebruik geen pil, heb twee maanden geleden voor het laatst seks gehad en daarna ben ik nog twee keer ongesteld geworden. Een zwangerschap is dus eigenlijk uitgesloten.Uh, eigenlijk niet, hoor. Wel eens het programma I didn't know I was pregnant gezien? :p
zaterdag 25 april 2015 om 18:47
zaterdag 25 april 2015 om 19:01
quote:ciambella schreef op 25 april 2015 @ 18:47:
[...]
Dus je wilt graag zwanger worden? Ik zou gewoon een testje kopen. Spannend!
Alsof de pil de enige methode van anticonceptie is zeg...
@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.
[...]
Dus je wilt graag zwanger worden? Ik zou gewoon een testje kopen. Spannend!
@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.
zaterdag 25 april 2015 om 19:29
quote:Bij_Zonder schreef op 25 april 2015 @ 19:01:
[...]
@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.Het was meer de combinatie van haar antwoord. Ze schreef: 2 maanden daarna gewoon ongesteld geworden. Ze had ook kunnen schrijven: ik gebruik een condoom of spiraal of etc. Dus ben er daarom vanuit gegaan dat ze niets gebruikt en een kinderwens heeft.
[...]
@TO: idd voor de zekerheid wel even testen, en je cyclus wat beter bijhouden. Er zijn ook apps waarmee je je cyclus kunt bijhouden, krijg je een seintje wanneer je menstruatie eigenlijk verwacht wordt.Het was meer de combinatie van haar antwoord. Ze schreef: 2 maanden daarna gewoon ongesteld geworden. Ze had ook kunnen schrijven: ik gebruik een condoom of spiraal of etc. Dus ben er daarom vanuit gegaan dat ze niets gebruikt en een kinderwens heeft.
zaterdag 25 april 2015 om 23:30
Okee dat lijkt me dan wel een goed idee ja. Dat programma heb ik wel eens gezien ja, maar dacht altijd dat dat soort bloedverlies wel heel erg zal verschillen met normale ongesteldheid. Ik heb 2 en een half jaar een vaste relatie gehad dus ik heb geen voorbehoedsmiddelen in welke vorm dan ook gebruikt. De huisarts wilde me geen recept voor de anticonceptie-pil geven omdat mijn vader trombose heeft gehad. Voor mij was de relatie heel erg serieus en het zou mij niet uitmaken als ik zwanger zou worden. Deed wel altijd voor het zingen de kerk uit!
zondag 26 april 2015 om 17:55
Zoals ik al zei in mijn laatste reactie, ik had al 2 en een half jaar een serieuze relatie. Het zou mij toendertijd niet uitmaken of ik zwanger zou worden en heb dus nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt. De laatste twee maanden ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat het naar mijn idee uitgesloten is. Ik kijk het nog even aan en als het wegblijft haal ik een test.
Niemand die dit ook mee heeft gemaakt?
Niemand die dit ook mee heeft gemaakt?
anoniem_201818 wijzigde dit bericht op 26-04-2015 17:56
Reden: fout
Reden: fout
% gewijzigd