Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Wished, welkom.

Ik hoop dat alles vlekkeloos voor je gaat verlopen.

Newbie; een nieuwe auto!! Nice. Ik heb alleen geen idee wat Isofix is???

Uiltje; ik ben ook benieuwd naar wat jij vandaag te horen hebt gekregen.

Fijn weekend allemaal!

Ik ga morgen mijn verjaardag vieren en m'n jongere zusje (9) komt logeren.
Newbie, wat leuk een nieuwe auto. Hopelijk kan er ook snel een maxi cosi in hahha.

Met mijn verstandskiezen gaat het nu wel. Ze zijn even rustig. En anders moet in van de tandarts er even een gaasje met waterstof peroxide op doen. Verdoofd een beetje.

Wished, ooh hopelijk ben jij dan ook snel zwanger. Spannend hoor.
Ja hoop het ook.

We gaan het zien.. Over maandje ook nog even lekker met zijn tweetjes op vakantie
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nou heb de uitslag van de bloedtest maar of het er daar duidelijk van word.... Nou nee!

Progesteron moet 19 of hoger zijn als er een eisprong is geweest de mijne wat 18.1... Nou gaf de verpleegkundige aan dat het zo dicht bij ligt dat het zo kan zijn dat ze net iets te vroeg hebben getest. Moet nu wachten tot 4 mei als ik dan nog geen bloed heb gezien moet ik testen en als daar niks uit komt moet ik weer contact opnemen.... Dus we wachten weer verder!!
Sterkte met wachten bruin uiltje. Wat kan de tijd dan lang duren he.
Uiltje; thanks voor de update.

Ik leef met je mee. Vervelend die 'onduidelijkheid'

Hè bah uiltje wat vervelend zeg die onduidelijkheid
Uiltje, wat ontzettend moeilijk lijkt me, die blijvende onduidelijkheid!! Balen zeg!!
Uiltje pff wat een onduidelijkheid zeg! Zooo vervelend. En maar wachten. Hopelijk weet je snel meer. En nog beter. Krijg je gewoon een positieve test😊 dikke knuf.
Merk dat het hier heel rustig is meiden!

Daarom hoop ik ook dat er snel meer meiden zijn die zwanger zijn. Dan kunnen wij weer wat meer delen.

Hoe is het met de niet zwangere? Alweer bijna de eisprong? En goed gezellig aan het maken.

En de meiden die zwanger zijn? Nog leuke dingen?

Panda, voor jou nog even en dan de spannende dag. Hoe laat moet je dinsdag bij de vk zijn? Ik mag dinsdag ook weer. Super fijn.
Hi Xana, viel me ook op dat het wat rustiger was. Ik had zelf eerlijk gezegd ook niet zo heel veel tr vertellen, ben vooral bezig mijn zenuwen de baas te blijven, hoewel dit eigenlijk niet echt lukt.... Vonden jullie de eerste echo ook zoo spannend??!

Ik mag dinsdag pas om 18.45u dus die dag mag ik ook nog even bikkelen... Gelukkig wel werken dan, dat geeft afleiding 😉 hoelaat mag jij?

En zouden jullie wat meer kunnen vertellen over hoe die eerste echo gaat? Uhm, ja behoorlijk zenuwachtig.. 😊😳

Hoe is het met de anderen?? 😄
Hier ook weinig te vertellen nu. Ongesteld worden en dan 1e ronde in
Hier even een flink baal momentje. Vriend heeft gisteren met de voetbal een blessure gekregen waar Door we dus even niks kunnen nu heb net mijn vruchtbare dagen gehad of die waren dit weekend. Flink balen. Hoop dat ik ze net gehad heb dan hebben we waarschijnlijk nog een kans deze maand. Anders is het op naar de volgende ronde...

Dit moest ik even kwijt!!!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Panda spannend die eerste echo. Heel veel plezier! Hopelijk is alles goed
Balen annemarij. Je weet nooit, 1 keer is genoeg om het te laten lukken. Spannend hopelijk is het toch nog raak!
Aaan balen Annemarije. Maar laten wij er gewoon zeggen dat er genoeg zaadjes liggen ander on te wachten. Maar het liefste dat die eisprong al geweest is natuurlijk.

Panda, ik vond het ook wel spannend hoor moet ik zeggen. Gewoon omdat je wil weten of alles goed zit. De eerste en 2e echo was bij mij inwendig. Dus zou me daar op voorbereiden. Weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is. En verder keken ze dat of het goed zat en of er al een hartje klopte. Maar er was nog maar heeeeel weinig te zien haha. Echt maar een wormpje.

Wished, laat die eerste ronde maar beginnen dan!😊

Hier vandaag wat zeurend/drukkend gevoel onder in mijn buik. Voelt gespannen aan. Het zal wel weer gaan groeien denk ik haha.
Ja ben ook blij als we kunnen beginnen! Nog even geduld. Komt wel goed. Komende weken genoeg afleiding. Over maandje zijn we op vakantie.. even eruit. Heerlijk
Ooh trouwens Wished, zeg het ook maar weer even tegen jou. Wij zitten ook op fb. Hier word het meeste gepost, maar daar word ook regelmatig even snel iets geschreven. Dus als je er interesse in hebt horen wij het wel.
Elke, nog een gezellige verjaardag gehad? Isofix is een bevestigingssysteem voor kinderzitjes.

Bruin-uiltje, wat een onduidelijkheid. Op die vage informatie heb je dan al die tijd zitten wachten. Heb je genoeg afleiding om er niet constant mee bezig te zijn? Lijkt me weleens lastig.

Dat is vervelend Annemarije, kan me je gevoel heel goed voorstellen. Hopelijk waren jullie toch nog op tijd.

Xana, zal inderdaad het oprekken weer zijn. Mooie ketting zag ik trouwens op fb voorbij komen.

De vruchtbare dagen zijn hier weer achter de rug en het wachten is weer begonnen...

Iemand nog wat leuks in de planning voor morgen? Wij hebben traditie getrouw een kraampje op de rommelmarkt en daar staan we al om 07:15 uit te laden morgenochtend, dus een heftige koningsnacht zit er hier niet in .

Fijne dag morgen allemaal!
Newbie voor jou is dus de spannende tijd weer gekomen. Hebben jullie het goed gezellig gemaakt? Had jij je ei gevonden?

Wat leuk trouwens om met een kraampje morgen te staan.

Wel al vroeg zeg haha.

Hier niet echt koningsdag vieren.

Wij gaan aan de babykamer beginnen😊
Dankjewel Xana, zal het in mijn achterhoofd houden

Duimen Newbie! Spannende tijd.
Wished welkom!

Elke alsnog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Ik ga de tabel aanpassen voor je.

Uiltje wat balen dat het zo onduidelijk blijft terwijl je steeds hoop op een antwoord hebt! Heb je zelf een idee/ voorgevoel?

Newbie wat leuk een nieuwe auto! Handig die isofix, wij hebben het niet. Auto is net te oud. Ook niet los aangeschaft. Mochten we spijt krijgen zien we wel.

Grote duimen draaien weer begonnen! Spannend!

Annemarije wat balen van je vriend! Is hij heel zielig? Hoop dat je goed zat. Op zich kan zaad wel paar dagen leven meen ik. Dus wie weet!

Panda hou je het nog uit? Ik herken het helemaal hoor. Hier ook echt enorme stress. Zeker deze zwangerschap, omdat de vorige keer de echo pas met de termijn werd gemaakt had ik nog nooit een goeie echo gehad. Het zweet stond in mijn handen, ik huilde en moest 46646433 keer plassen. Ik was ook nog eens misselijk toen heel erg. Ik durfde niet te kijken. Het duurde ook even voor we beeld hadden (heel normaal trouwens) vond ik ook slopend.

De echo werd bij mij inwendig gemaakt. Ik moest daarvoor juist uitplassen ipv extra drinken. De verloskundige legde duidelijk uit dat als ze niet gelijk iets zei dat niks hoeft te betekenen en legde uit wat ze ging doen. Inwendig klinkt naar, maar valt mee. Het doet geen zeer en is ook echt niet diep. Wat ik wel beetje ongemakkelijk vond is dat je daar dan zo ligt, maar ze legde er iets overheen uiteindelijk. En het apparaat beweegt ze natuurlijk iets dus dat was ook even wennen.

Zodra ze iets zag vertelde ze dat meteen! Zo fijn. :-) Ze legde uit wat wat was en waar je het hartje kon zien etc.

Hoop dat het lukt nog wat afleiding te vinden! De meeste zwangerschappen gaan helemaal goed. Dat vond ik een geruststellende gedachte.

Heb ik nu niemand vergeten?

Hier weer beetje boven water. :-) Ik hang bank. Niet ideaal, maar heb het geaccepteerd. Ik vond het allemaal even spannend met die harde buiken, maar vooral vanmorgen ben ik erg gerustgesteld door de verloskundige.
Nou hij is heel zielig meral haha echt een kerel als Wat hebben.

Ik heb hem vandaag toch zo ver gekregen haha dus wie weet

SCORE!
Yeah Annemarije. Laat ze maar zwemmen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven