Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
Uitslapen, wat administratie en achterstallig onderhoud doen en schoonmaken. Dat was het wel zo'n beetje
Ik zit tv te kijken.

Krijg associaties met de intocht van Sinterklaas door al die mensen aan de kade en : "Waar is de boot?" "Zie jij de boot al komen?"

Tompouce of tom pouce

En ik heb helemaal niets met de roversfamilie Oranje.
Ja ik kijk. Koningin Maxima is leuk, de prinsesjes ook en die blonde vent naast Maxima kan er ook wel mee door.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat schoolwerk gedaan, over de vrijmarkt gelopen, nu broodje rosbief eten en straks werken.

Ik vind feestdagen in het algemeen niet zo bijzonder. Daarnaast verdien ik 160% op feestdagen. Dus dat tikt lekker aan!
I've got nothing to do today but smile.
Ik doe hetzelfde als bootje op de golven. Ik heb net de badkamer schoongemaakt en ik ben nu bezig met de koelkast en de keuken. Ik ga straks ook even wat doen op het balkon en misschien een rondje door de buurt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Volgens mij versprak Astrid zich bijna. 'Er niet bij zijn natuurlijk Prinses Beatrix en Prins.........prinses Margriet'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik mis Bea..
Hier ook weinig plannen eigenlijk, man moet vanuit thuis werken dus eigenlijk kunnen we nergens gezellig naartoe. Daarnaast is het weer ook niet zo lekker. Ik heb al wat gepoetst en ga dadelijk boodschappen doen. That's it! Maar toch wel lekker hoor, een extra lang weekend.
Wij zitten nog te stinken hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Eigenlijk moet de koning standaard een kroon op hebben. Nu is het gewoon een onopvallende man in pak.
Ik vind het maar niks, van binnenuit. Misschien stopt de weerstand ooit en ga ik toch ontroering ofzo voelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als Amalia zich verveeld heeft ze in ieder geval haar iPhone mee om naar Bieber te luisteren:

Ik ga vandaag een aantal muren schilderen. Verder was draaien,beetje schoonmaken.

Ik doe eigenlijk al jaren niks bijzonders met Koninginnedag/Koningsdag
quote:AnAppleADay schreef op 27 april 2015 @ 11:09:

Als Amalia zich verveeld heeft ze in ieder geval haar iPhone mee om naar Bieber te luisteren:

[afbeelding]Daarom draagt ze natuurlijk een cape zodat ze onopvallend Angry Birds kan spelen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 april 2015 @ 11:06:

Eigenlijk moet de koning standaard een kroon op hebben. Nu is het gewoon een onopvallende man in pak.Ja of die rode cape om! :-)
Wij zitten nog te dubben wat we gaan doen,of straks toch even de stad in of naar een cafe hier in de buurt.
De roversfamilie , ha dat is een goede..
Ik vind dit trouwens maar heel saai zo Koningsdag nieuwe stijl. Dat koekhappen etc was ook niks maar ik vind dit wel heel suf.
Tv kijken nu, dan boodschappen doen, vanmiddag koffie met oranje tompouce, daarna de stad in kroegjes en pleintjes . Hoop dat de zon schijnt dan is K-dag nog gezelliger.

Ja ik ben een emotionele en traditionele muts. (En in mijn hart weet ik heus wel dat die poppenkast eigenlijk belachelijk is)
quote:dolfje schreef op 27 april 2015 @ 11:17:

Ik vind dit trouwens maar heel saai zo Koningsdag nieuwe stijl. Dat koekhappen etc was ook niks maar ik vind dit wel heel suf.Ik ook.
Haha leuke foto Apple. Scherp ook van je.
"is dit nu een binnenschip " sjonge wat een commentaar zeg.

"Mooi met al die oranje containers zo wordt het geheel een geheel"
Ik kijk ook. De prinsesjes zijn leuk. De middelste lijkt op haar moeder. De oudste en jongste zijn mini-willems

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven