Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
Wat is maxima schattig met de kids
quote:jira schreef op 27 april 2015 @ 13:33:

[...]

Leuk standpunt, rest van de mensheid ondermijnen op basis van .. verzinseltjes, macht, leugens en voornamelijk minachting voor mensen.

Je hoeft hier niet te wonen he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:linjmh schreef op 27 april 2015 @ 13:35:

Wat is maxima schattig met de kidsZij is ook maar een gewone moeder.
Volgens mij vervelen de kinderen zich kapot tijdens de geschiedenisles.
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 13:36:

[...]

Zij is ook maar een gewone moeder.Maar wel op camera, leuk dat ze zo lief kan zijn
Overigens wel té suf... Ga je als organisatie iets laten ondertekenen, regel dan genoeg pennen. En extra pennen en nog wat voor de zekerheid
Max is ook weer wat kilootjes afgevallen.
Ik geloof ook in Oranje, maar tijdens een recessie zou het ook wat minder mogen.

Ik vind deze koning en koningin niet zo....

Beatrix en Juliana hadden op een bepaalde manier klasse. Ze stonden dichter bij "het volk" of hadden er wel belangstelling voor.

Nu zijn ze met historie bezig. Ik vind het een vreemde combinatie.

Het rookverbod en lopen langs een heleboel pijprokers. Is daar misschien een café waar ze buiten staan te roken?
Trix dichtbij het volk? Echt niet!
quote:linjmh schreef op 27 april 2015 @ 13:40:

Overigens wel té suf... Ga je als organisatie iets laten ondertekenen, regel dan genoeg pennen. En extra pennen en nog wat voor de zekerheidTsja, als je een voorraadje pennen bij Action koopt...
verba volant, scripta manent.
Die meiden denk ook: nou, dit is geen armin van Buren.
hahaha leuk dat Amalia meezingt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Amalia zingt mee!!
Dicht en dichter.

Dus nu is het ver af van.

Maar ik kijk nu de herhaling van het journaal.
quote:linjmh schreef op 27 april 2015 @ 13:43:

Amalia zingt mee!!Eindelijk iets leuks voor dat kind.
verba volant, scripta manent.
quote:sondra_74 schreef op 27 april 2015 @ 13:43:

Die meiden denk ook: nou, dit is geen armin van Buren.Die dus
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2015 @ 13:35:

[...]

Je hoeft hier niet te wonen he.

Je hoeft als individu jezelf niet aanhankelijk te maken van een misplaatst concept of bestaat bij benoeming van een koningshuis het 'verschil' tussen mensen in eens wel?

Strookt niet met de roze idealisme die hier rond waart.

Selectieve huisvrouwen die de wereld redden, je hebt er geen fuck aan.

Charge!
quote:sondra_74 schreef op 27 april 2015 @ 13:43:

Die meiden denk ook: nou, dit is geen armin van Buren.Martin Garrix
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk dat is feest!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje die middelste heeft af en toe een tic zeg!
Willy staat dichter bij het volk dan zijn voorgangsters. Zijn oma wilde een " gewone mevrouw" zijn, maar dat lukt niet als staatshoofd. Trix was zeer afstandelijk en protocollair. Daar heeft Willy niets van mee. Hij snapt dat ie geen gewone meneer kan zijn maar hij is zeer benaderbaar. Het boeit hem ook niet hoe je hem aanspreekt.
Max is haske sexy als ze danst! (En mee zingt)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Jeeej! Een beetje beweging
Koningsdag nieuwe stijl levert niet echt goede t.v. op.

Ik heb wel te doen met de commentatoren. Zal niet makkelijk zijn om hier continu iets interessants bij te vertellen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Maxima is echt leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven