Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 19:48
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 april 2015 @ 19:46:
Het haar van de kinderen zit wel leuk!
Ik zoek een nieuw kapsel en ik vind het wel stijlvol.
(Ik zit nu een samenvatting te kijken. Ik zie ING leeuwen (zonder leeuwenkop dansen.) Amalia vind het "Ik voel me sexy als ik dans.." leuk. Ze straalt.
Amalia zong ook het liedje van Kinderen voor Kinderen mee (Energie).
Je zag toen dat W-A iets tegen haar zei en Amalia lachte echt met zo'n puberblik van "Jaaaa paahaaaap". Geinig.
Het haar van de kinderen zit wel leuk!
Ik zoek een nieuw kapsel en ik vind het wel stijlvol.
(Ik zit nu een samenvatting te kijken. Ik zie ING leeuwen (zonder leeuwenkop dansen.) Amalia vind het "Ik voel me sexy als ik dans.." leuk. Ze straalt.
Je zag toen dat W-A iets tegen haar zei en Amalia lachte echt met zo'n puberblik van "Jaaaa paahaaaap". Geinig.
maandag 27 april 2015 om 19:49
maandag 27 april 2015 om 19:52
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 april 2015 @ 19:48:
Het doet me trouwens aan de balkonscene van Life of Brian denken.
Ik kan die niet vinden op youtube.https://www.youtube.com/watch?v=Zjz16xjeBAA
Het doet me trouwens aan de balkonscene van Life of Brian denken.
Ik kan die niet vinden op youtube.https://www.youtube.com/watch?v=Zjz16xjeBAA
maandag 27 april 2015 om 19:57
quote:Star schreef op 27 april 2015 @ 19:52:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=Zjz16xjeBAA
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=Zjz16xjeBAA
verba volant, scripta manent.
maandag 27 april 2015 om 20:01
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 27 april 2015 @ 19:00:
Joh, Max schrijft hier al jaren mee.
BlijfGewoonBianca, kom maar uit de kast!
Eerst mijn beeld van Yasmijn aan barrels, en nu blijkt ook dat de BVD al onze Google-verzoeken doet?
(Ik hád het kunnen weten, geen mens is zo snel)
Joh, Max schrijft hier al jaren mee.
BlijfGewoonBianca, kom maar uit de kast!
Eerst mijn beeld van Yasmijn aan barrels, en nu blijkt ook dat de BVD al onze Google-verzoeken doet?
(Ik hád het kunnen weten, geen mens is zo snel)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 27 april 2015 om 20:14
Ik heb niet alles gezien, maar wat ik heb gezien vond ik enig. Leuk dat de prinsesjes nou eens hun haren hadden opgestoken. Ze drogen sowieso aardig op. Amalia wordt al een echte puber. Maar wat is Alexia verlegen, het arme kind. Gelukkig is ze de tweede en niet de oudste. De jongste ziet er lekker ondeugend uit.
Maxima vind ik een prachtige vrouw, die kleur jurk staat haar heel mooi.
De cape van Amalia vond ik een beetje somber, maar dat heeft ze waarschijnlijk zelf uitgekozen. En het rokje van Marylene iets te kort.
Al met al, heel geslaagd vond ik.
Maxima vind ik een prachtige vrouw, die kleur jurk staat haar heel mooi.
De cape van Amalia vond ik een beetje somber, maar dat heeft ze waarschijnlijk zelf uitgekozen. En het rokje van Marylene iets te kort.
Al met al, heel geslaagd vond ik.
maandag 27 april 2015 om 20:18
quote:minnimouse schreef op 27 april 2015 @ 19:48:
[...]
Je zag toen dat W-A iets tegen haar zei en Amalia lachte echt met zo'n puberblik van "Jaaaa paahaaaap". Geinig.Zo schattig
[...]
Je zag toen dat W-A iets tegen haar zei en Amalia lachte echt met zo'n puberblik van "Jaaaa paahaaaap". Geinig.Zo schattig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 20:37
maandag 27 april 2015 om 22:19
quote:TraderGirl schreef op 27 april 2015 @ 20:37:
Ik vindt dat Maxima af en toe zo ontzettend gemaakt doet. Dat gezicht dat ze altijd trekt als WA zijn toespraak houdt (braak).
Ontzettend scherp dat iPhone oortje dat uit haar cape hengelt. Gelukkig hadden ze weer niet allemaal hetzelfde aan.Dat viel me vandaag ook erg op. Maar dat vind ik ook van veel burgemeesters in het bijzijn van het koningspaar.
Ik vindt dat Maxima af en toe zo ontzettend gemaakt doet. Dat gezicht dat ze altijd trekt als WA zijn toespraak houdt (braak).
Ontzettend scherp dat iPhone oortje dat uit haar cape hengelt. Gelukkig hadden ze weer niet allemaal hetzelfde aan.Dat viel me vandaag ook erg op. Maar dat vind ik ook van veel burgemeesters in het bijzijn van het koningspaar.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 27 april 2015 om 22:27
quote:TraderGirl schreef op 27 april 2015 @ 20:37:
Ontzettend scherp dat iPhone oortje dat uit haar cape hengelt. Gelukkig hadden ze weer niet allemaal hetzelfde aan.Daar fluistert schoonmama instructies in.
Ontzettend scherp dat iPhone oortje dat uit haar cape hengelt. Gelukkig hadden ze weer niet allemaal hetzelfde aan.Daar fluistert schoonmama instructies in.
verba volant, scripta manent.