Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Poezebeest is leuk! Af en toe heeft ze even gekkenuurtje, rent ze heel hard rond, dondert ze overal vanaf, is haar eigen staart ineens prooi en nu ligt ze op mijn schouder in hele diepe rust.

Maar zodra ik uit het zicht verdwijn gaat ze heel hard mauwen!

Wist niet dat poesjes van 5 ons zoveel herrie konden maken...

Vleer, en toch is het vet balen. De rupsen komen niet zomaar tevoorschijn. En inderdaad liever nu dan dat het een buik vol vlinders was, maar toch is het gewoon niet leuk!

Heerlijk toch zo'n zinloze dag? Ik kan er erg van genieten iig, lekker hangen, lezen, inetten, enz. Anders kom je morgen een middagje IvyZoon entertainen en boodschappen doen, doe ik wel ff middagje hangen
LLM belde mij net .

Hij zei heel erg te zijn geschrokken van mijn smsje . zo had ie t niet bedoeld.. Hij bedoelde dat hij gewoon niet zo snel verliefd wordt, hij heeft nog nooit dat verliefde wauwie gevoel gehad.. ?!?
Smsje van LLM : Sorry voor mijn lompe smsje.. Was bedoeld om eerlijk te zijn niet om jou uit mijn leven te zetten.. integendeel juist

ooohwww heeft Vleer weer ..

t zal Vleer ook niet zijn als ze weer met iets aparts aan komt zetten..
Vleer gaat eerst maar een nachtje slapen ..

En nadenken wat ik wil en wat ik verwacht van hem.. en dit duidelijk maken aan hem ..

Misschien was ik ook wel een beetje te snel met mijn conclusies ????
Luister naar je onderbuikgevoel Vleer.

En slaap lekker!
Eensch met Ivy...onderbuikgevoelens hebben vaak gelijk!

Sweet dreams meisjes...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer, this looks like my (niet meer zo)ex (vanaf nu af te korten naar NMZE)!! Niet te snel conclusies trekken, je weet dat dat bij mij ook de verkeerde conclusies waren! Mannen en vrouwen komen echt van verschillende planeten. Communicatieproblemen zijn daarvan wel het slechtse gevolg... Laat het hem eerst uitleggen!

Slaap lekker voor iedereen!
He Vleer; wat een dag voor jou. Eerst vreugde en vreemde gevoelens bij de extra uren en dan ook nog een rupsencrisis. Ik zou zeggen; als je LLM weer ziet/belt misschien uitspreken wat je denkt en vragen of hij dat ook wil doen. Sms/msn brengt vaak zo'n gekke communicatiefouten met zich mee.....

Succes !

SD; al afkickverschijnselen van het forummen de hele dag?

Ingel gaat vandaag een uurtje lopen met vriendinlief, vanmiddag nixen, vnvd werken en naar de kroeg; wie weet wie ik daar nog tegenkom..... (al gok ik dattie KO in bed ligt na lowlands vorig weekend)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nee hoor Ing, ben er gewoon weer

(wordt nog wat als ik maandag weer ga beginnen met werk)

MAAR heb missie vandaag!

Heb om 12.30 een sollicitatie gesprek, dus of iedereen even wil duimen hahaha...

Gaat u hardlopen of aan de wandel Ing?

Vleer, heb je een beetje kunnen slapen, en heb je al besloten wat je met LLM gaat doen?

Pop NMZE...
Ivy duimt erg hard voor SD.

Ik hoop dat het eenbeetje droog blijft Ingel, of loop je graag in de regen? Ik wel namelijk

En heb je al wat van LLM gehoord Vleer?
Aan de wandel met zon !

Ben errug blij vandaag, want:

-krijg zometeen met de post 2 cd's van de Foo Fighters (sinds pinkpop benk enorm fan)

-heb net te horen gekregen dat ik as dinsdag mijn auto op mag komen halen; een nieuwe Hyundai i10 !!!

-kreeg net van vriendinlief een fotoboek van ons weekeindje weg in juli

Wat ben ik toch een gelukkig mens *zucht* :-D
Heeft wel wat van LLM gehoord.. Had hem een smsje gestuurd met de vraag wat hij nou belangrijker vind.. Liefde die voor altijd is of de verliefdheid die vaak maar even duurt.

Kreeg smsje terug dat hij daar over na ging denken..

Vleer twijfelt of ze a.s zondag naar hem toe moet gaan, kijk ik wil t er niet dik boven op leggen dat het iets MOET gaan worden tussen ons. Wel wil ik dat hij open en eerlijk is tegen mij en weet dat ik wel serieus ben met hem. En dat hij wanneer hij dat niet lijkt te zijn daar eerlijk over is zodat ik een keuze heb om dat te doen wat ik wil doen.

Aan de telefoon gisteravond leek hij dat te snappen en kreeg voor ik ging slapen een smsje dat hij mij echt heel erg leuk vind. En mij graag beter wil leren kennen.... Positief dus eigenlijk wel , misschien heb ik idd wel te snel een conclusie getrokken..

Even relaxen nu , denk ff uurtje slapen ofzo op de bank en dan rond uurtje of 4 maar eens met het eten aan de slag gaan.. Rendang met rijst , boontjes en brocoli..
Vleer, toen ik las over je smsje dacht ik: ohoh, trekt ze nou niet te snel een negatieve conclusie???

Ik heb bvb een ex gehad (3,5 jaar relatie) die gewoon het fenomeen vlinders in zijn buik niet kende. Vond ik niet zo leuk natuurlijk, en door combinatie van andere dingen twijfelde ik ook wel eens aan zijn gevoel voor mij, maar achteraf kan ik met zekerheid zeggen dat hij heel erg gek op mij was en heel veel van mij heeft gehouden. Heb er in ieder geval van geleerd dat iedereen hier anders in is, zowel snelheid van ontpoppen, als heftigheid ervan, maar dat wil niet zeggen dat de intentie dan echt heel anders is. (Moet trouwens nog eens navragen aan ex of hij toentertijd het vlindergevoel niet herkende, of dat hij het nog steeds niet kent...)

Ben trouwens vanmorgen in het ziekenhuis lek geprikt voor allerlei dingen, bloedarmoede, pfeifer, schildklier, enz, enz. Ben alleen vergeten te vragen wanneer ik moet bellen voor de uitslag Schildklier test vind ik wel fijn, omdat ik altijd problemen heb met mijn gewicht, pfeifer lijkt me sterk, want dat heb ik al gehad. Maar goed, we zullen wel zien!

Ik ben hevig aan het poetsen, dus ga weer even aan de slag voor nu!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 augustus 2008 @ 12:06:

Wat ben ik toch een gelukkig mens *zucht* :-D

Ik had niet zo snel een conclusie moeten trekken.....

Khoor net dat de vrouw van mijn neef (ook goede vriend van mn vader) naar Engeland (daar wonen ze, waren hier op vakantie) is vertrokken met beide kinderen (4 en 6 jaar). Dat hun relatie alleen maar gebaseerd was op bij elkaar blijven voor de kinderen, wisten we al. Maar we hadden stiekem toch gehoopt dat het niet zou escaleren... het is nogal een gehaaide tante en waarschijnlijk komt hij er niet meer in thuis....... al zijn familie en vrienden zitten hier. Het lijkt wel een begrafenis hier. Potdomme, over singles gesproken.....
Inge : Leuke auto die Hyundai i10.. welke kleur ?

Vleer heeft de runderlappies in de pan liggen in stukkies.. Rendang ooh die geur alleen al zooo heerlijk
Ingel, jammer dat dta een smet werkt op je leuke dag!

Vleer, ik wil ook Rendang!

HM, ik heb wel eens gehoord dat je energieniveau nooit meer normaal wordt na Vijver.

En bij deze dan de foto's van IvyPoes

ooh, de poes is leuk !

auto = rood

@summerdance: hoe is je gesprek gegaan?
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGG......

Wat een poepie Ivy!

IK zou echt de hele dag in katzwijm naar dat hummeltje gaan zitten kijken.

Gesprek ging goed!

Tandarts was enthousiast, trok een beetje bleek weg bij het horen van mijn huidige salaris maar gaat me nog terugbellen.

Hij heeft nog andere kandidaten voor de functie

Wat hij natuurlijk nog niet weet is dat ik echt de allerbeste en de allerleukste ben van het stel

Vleer, ik blijf het een moeilijke zaak vinden.

Ben het ergens wel eens met de opmerking van HM dat je niet te snel conclusies moet trekken.

Maar ik had je al eerder gehoord over dat je bang as dat het hem alleen maar om de sex ging...

Nu dit erboven op...

Wat zegt je gevoel?

En als je het niet weet...

Gewoon afspreken zondag maar je broekje aanhouden!

Ing, coele auto (thanks Google)

En vind h et altijd erg als mensen bij elkaar blijven voor de kinderen, maar om dan gelijk naar een ander land te vertrekken is ook best wel heel hard zeg!

*SD gewoon weer blij met het goud voor de hockey dames*
Oeps, helemaal HMM vergeten (sorry meis)

Meestal duurt het een dag of 4 toch voor ze uitslagen hebben?

Ben wel heul benieuwd of er iets uit gaat komen.

Tsja dat poetsen, dat zou ik hier ook eens moeten doen.

Ach ja, hou het er maar op dat ik ziek was deze week, dus ff snel met de franse slag...stoflappie, zuigertje erover....KLAAR!!!
Hallo allemaal, ben ik ook weer even!

Wat lieffffff Ivy!! Wat een schatje!

HM goed dat je even een complete check-up laat doen!! Als je je elke keer niet lekker voelt dan kun je dat inderdaad beter even goed laten checken allemaal! Sterkte!

SD, een sollicitatiegesprek? Spannend, waar?? En hoe ging het?

Vleer, misschien moet je je er niet teveel over opwinden en het gewoon over je heen laten komen?

LM is net naar de kapper geweest, doodsangsten uitgestaan,.. kapster schrok ook nogal van mijn haar (dat een grijs/blauwe gloed had gekregen...) uiteindelijk heeft zijn mijn haar "schoongemaakt" zoals ze dat noemde... het grauwe verwijdert, en er een donkere kleurspoeling over heen gedaan... ben nu heeeeel wat tinten donkerder, dus is even wennen, maar het is wel mooi. Alleen is het er dus over een paar weken weer uit... en hoopte de kapster dat het grauwe er ook niet meer in zou komen, anders moest ik maar weer bellen. En over een tijdje moet ik dus weer langs voor een nieuwe kleurspoeling. Voor nu is LM in elk geval even blij, en voelt ze zich weer een stukje mooier En vanavond met een vriendinnetje op pad, dus ook gezellig.
Ivy heb je t katje Viva genoemd ?
Hey fijn, LM, dat je in elk geval weer mooi haar hebt. ALs ik me niet zogoed voel trek ik altijd mooie kleren aan, dan voel ik me een stukje beter. Hoef ik me daar iig geen zorgen over te maken.

Je klinkt ook al iets vrolijker!

Ivy, HOE SCHATTIG!!!!! Ik wil ook zo graag nog een kitten, maar dat kan niet met mn katten en ik heb er ook iets te weinig tijd voor. Maar als ik dan zo'n hummel zie.....

HM, succes met je uitslagen. Hopelijk komt er iets uit, zodat je het kan aanpakken.
Hoi Pop, ja mooi haar en leuke kleding kunnen een hoop doen!

Voel me vandaag ook wel weer wat beter (of zou het komen doordat ik vanaf vandaag vakantie heb!!) Hopelijk brengt dat ook weer wat meer rust!

Spannend SD. Jammer dat hij schrok van je huidige salaris, maar ja hij ziet vast in dat je het wel waard bent

Wanneer hoor je meer?
Lmmetje....wat lekker dat je weer wat beter in je vel zit!

Fijn om te horen

VAKANTIE....dat wil ik ook!

Ga je nog wel of blijf je hier in Nederland?

Vind het niet zo gek hoor dat hij schrok van mijn salaris

Dat doen de meeste bazen, maar goed ze hebben wel goud in handen (zij zei zonder enige vorm van gene)

Ja Ivy...vind Viva eigenlijk best een leuke naam voor het poezebeest
SD . dat vond ik dus ook .. Viva .. nice name ..

Als ik ooit een hondje of katje ga nemen ... gaat t ook Viva heten ..

SD .. solliciteren .. heb ik iets gemist ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven