Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:O.L.L.A schreef op 28 april 2015 @ 22:39:

Eitje, helaas hebben ze daar niet alleen zichzelf mee maar vooral hun kinderen want die houden ze zelfs van school, omdat ze moeten vertalen bij ziekenhuis/postkantoor/politiebureau/gemeente etc.

Dat snap ik en dat is heel sneu voor die kinderen. Maar als ik me daar ontzettend aan ga lopen ergeren, lost dat voor hun niks op en ik heb er ook weinig aan. Ik snap de keuze niet, ik vind het ook zeer onverstandig, maar me er aan ergeren doe ik niet.

Als je je er echt heel erg aan stoort, kan je natuurlijk ook kijken of je er iets aan kan doen, voor die kinderen met taalachterstand bijvoorbeeld, maar ergeren aan keuzes van anderen vind ik gewoon echt heel nutteloos.

Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
quote:Amaqanda schreef op 28 april 2015 @ 23:05:

[...]

Dat snap ik en dat is heel sneu voor die kinderen. Maar als ik me daar ontzettend aan ga lopen ergeren, lost dat voor hun niks op en ik heb er ook weinig aan. Ik snap de keuze niet, ik vind het ook zeer onverstandig, maar me er aan ergeren doe ik niet.

Als je je er echt heel erg aan stoort, kan je natuurlijk ook kijken of je er iets aan kan doen, voor die kinderen met taalachterstand bijvoorbeeld, maar ergeren aan keuzes van anderen vind ik gewoon echt heel nutteloos.

Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.Ik snap hem nu.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Thanks, Hats!

Amaquanda: Dat jij je niet ergert aan keuzes van anderen, vind ik best knap. Ergernis kan echter ook een emotie zijn die je aanspoort om iets te veranderen. Ik heb trouwens een poos vrijwilligerswerk gedaan op het gebied van taalachterstand en zou dat in de toekomst graag weer willen gaan doen.
Volgens het laatste nieuws is de brand onder controle en is er geen straling vrijgekomen. Laten we hopen dat dat zo blijft!
Dat is goed nieuws! Ik hoop mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yette schreef op 26 april 2015 @ 13:43:

[...]

Ik heb er geen zicht op. Ze zou Claudio kunnen zijn.Ik heb iemand anders op het oog. Deze doet het goed. Blijft onverstoorbaar onder een berg kritiek. Als ze gecomplimenteerd wordt dat de OP er nog staat en dat ze blijft schrijven zegt ze: Onkruid vergaat niet. Dat heb ik Clau ook eens zien schrijven. Bovendien maakte ze net een foutje. Hier: VitaNova_13 in "Hoe dit laten werken zonder gedoe?" om 06:38.
.
quote:Morrowind schreef op 28 april 2015 @ 21:34:

[...]

Ik doe mijn best en hou momenteel meerdere sites in de gaten. Maar dat het pas nieuws wordt nu het echt heel ernstig is, terwijl die brand al sinds gisteren woedt, stemt niet echt hoopvol.Hoe is de situatie nu? Vind geen nieuw nieuws? Is het onder controle?
quote:Morrowind schreef op 29 april 2015 @ 00:03:

Volgens het laatste nieuws is de brand onder controle en is er geen straling vrijgekomen. Laten we hopen dat dat zo blijft!En dan ben ik nu bijgelezen en negeer mijn vorige vraag dus maar
quote:Star schreef op 29 april 2015 @ 09:08:

[...]

En dan ben ik nu bijgelezen en negeer mijn vorige vraag dus maar Verder geen nieuws meer en ik geef nog geen licht in het donker
@ Impala (Quoten werkt weer s niet):

Dat verhaal is te bijzonder om te geloven, zo'n topic sla ik over na het lezen van de eerste pagina. Net als het topic 'Vriendin kookt niet'. Dergelijke topics zijn zo typisch olie op het vuur op dit forum.
marana schreef op 29 april 2015 @ 09:53
.
Ik zei dus: Overslaan is zonde hoor. Het is een goed verhaal. Ik kijk uit naar de nieuwe ontwikkelingen.
.
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 07:57:

[...]

Ik heb iemand anders op het oog. Deze doet het goed. Blijft onverstoorbaar onder een berg kritiek. Als ze gecomplimenteerd wordt dat de OP er nog staat en dat ze blijft schrijven zegt ze: Onkruid vergaat niet. Dat heb ik Clau ook eens zien schrijven. Bovendien maakte ze net een foutje. Hier: VitaNova_13 in "Hoe dit laten werken zonder gedoe?" om 06:38.Deze TO had nog ergens een fout gemaakt. Ik denk ook dat het Claudio is.
Life is short. Eat dessert first.
Over de voorbereiding is ook nagedacht. To heeft vrijwel geen geschiedenis, maar nog wel even ergens gepost met de vraag waar ze ijshockey kan kijken.

We komen het wel te weten. Claudio is trots op zijn prestaties en maakt zich uiteindelijk bekend.
.
Ff wat posts van die TO gelezen,lijkt me wel een Claudio-topic inderdaad
Denken jullie dat Claudio een man of een vrouw is? Ik denk het laatste. Een mannelijke schrijfstijl is heel moeilijk te verbloemen. Als het een man is vind ik het dubbel knap.
.
Ik denk een man. Geen idee waarom eigenlijk.
Ik dacht het ook altijd, door de naam. Daarom zei ik ook steeds hij. Maar volgens mij is het toch een vrouw.
.
De kat is aan het bevallen. Schattig, die kittens.

doornroosje9 in "Oops! voel opeens kittens bij mijn poes?"
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 10:30:

Denken jullie dat Claudio een man of een vrouw is? Ik denk het laatste. Een mannelijke schrijfstijl is heel moeilijk te verbloemen. Als het een man is vind ik het dubbel knap.Ik ben er toch een aantal keer ingetrapt. Dat ik echt dacht dat een forummer een vrouw was
Het houdt jullie wel erg bezig zeg
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat? Die werpende kat?
Ik heb geen idee meer wat Claudio allemaal schreef. Mijn geheugen laat me in de steek. Vindt het altijd bewonderigswaardig dat forummers zo iemand meteen herkennen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Claudio schreef eens dat hij elke keer weer terug zou komen. "Want onkruid vergaat niet."

En nu zei deze TO dat ook (onkruid vergaat niet), terwijl dat geen voor de hand liggend antwoord was op de vraag waarom ze ondanks alle kritiek bleef reageren. Ik vond het topic al wat ongeloofwaardig, maar nu was het voor mij wel duidelijk.
.
quote:doornroosje9 schreef op 29 april 2015 @ 10:00:

[...]

Deze TO had nog ergens een fout gemaakt. Ik denk ook dat het Claudio is.Claudio zei het zelfs in zijn andere troltopic,hoe vinden jullie de 'Canadaman'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven