Hoe dit laten werken zonder gedoe?
woensdag 29 april 2015 om 08:49
quote:swifty schreef op 29 april 2015 @ 08:37:
vitaNova, ok dus hij heeft het eindelijk vertelt, de kogel is door de kerk...
En nu blijkt dat er voor haar niets veranderd is. Nou ja, ik denk dat urenlang skypen onder het mom van 'contact hebben met dochter van twee' nu wel verleden tijd is.
Dat is maar beter ook; voor alle partijen.
vitaNova, ok dus hij heeft het eindelijk vertelt, de kogel is door de kerk...
En nu blijkt dat er voor haar niets veranderd is. Nou ja, ik denk dat urenlang skypen onder het mom van 'contact hebben met dochter van twee' nu wel verleden tijd is.
Dat is maar beter ook; voor alle partijen.

woensdag 29 april 2015 om 09:07
quote:impala schreef op 29 april 2015 @ 07:14:
En nu moeten wij geloven dat je eerst het forum opent en dan pas de appjes van je droomman?
Ik begrijp wel dat je hier zo vrolijk blijft schrijven. Ga vooral door, ik vind dit feuilleton wel vermakelijk
Wat schrijft hij?Ik vermaak me ook prima met dit verhaal. Het wordt steeds beter
En nu moeten wij geloven dat je eerst het forum opent en dan pas de appjes van je droomman?
Ik begrijp wel dat je hier zo vrolijk blijft schrijven. Ga vooral door, ik vind dit feuilleton wel vermakelijk
Wat schrijft hij?Ik vermaak me ook prima met dit verhaal. Het wordt steeds beter

woensdag 29 april 2015 om 09:24
woensdag 29 april 2015 om 09:35
Zal ik screenshots maken en die hier neerzetten? scheelt mij typen.
Hij had vanaf het begin open moeten zijn over mij, zwangerschap, dochter. Maar ja, dat besef komt wat laat hè.
Dochter maakt het prima. Niet anders dan anders. We hebben ons eigen stukje van het huis hier, dus zitten niet continu bij mijn ouders in de woonkamer ofzo.
Skypen blijft sowieso zegt canada. Maar goed, nog geen idee wanneer ie nu komt. Áls...
Hij had vanaf het begin open moeten zijn over mij, zwangerschap, dochter. Maar ja, dat besef komt wat laat hè.
Dochter maakt het prima. Niet anders dan anders. We hebben ons eigen stukje van het huis hier, dus zitten niet continu bij mijn ouders in de woonkamer ofzo.
Skypen blijft sowieso zegt canada. Maar goed, nog geen idee wanneer ie nu komt. Áls...
woensdag 29 april 2015 om 09:37
Er zijn van die zwakke vrouwen, die draaien zichzelf compleet vast.
Deze TO is er een van.
.
Wel jammer dat daar dan weer een kind bij betrokken is...
Maar goed...dat verhoogt de emotie n og een beetje.
Over de rug van een kind, breekt uiteindelijk je eigen rug.
Deze TO is er een van.
.
Wel jammer dat daar dan weer een kind bij betrokken is...
Maar goed...dat verhoogt de emotie n og een beetje.
Over de rug van een kind, breekt uiteindelijk je eigen rug.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
woensdag 29 april 2015 om 09:44
quote:VitaNova_13 schreef op 29 april 2015 @ 09:35:
Topidee!
Skypen blijft sowieso zegt canada. Maar goed, nog geen idee wanneer ie nu komt. Áls...Wanneer heeft dochter haar daddy voor het laatst gesproken dan? En je begint nu te twijfelen óf hij nog wel gaat komen? No matter what, zei hij toch?
Topidee!
Skypen blijft sowieso zegt canada. Maar goed, nog geen idee wanneer ie nu komt. Áls...Wanneer heeft dochter haar daddy voor het laatst gesproken dan? En je begint nu te twijfelen óf hij nog wel gaat komen? No matter what, zei hij toch?
.
woensdag 29 april 2015 om 09:48
Doe jezelf (en je kind, en die zwangere vrouw in Canada die op dit moment met de brokstukken zit) nou eens een groot genoegen.
Deel Mr. Canada mee dat het je beter lijkt het contact minder intenstief te maken, voorlopig geen Skype-toestanden e.d., dat je best bereid bent van tijd tot tijd een mailtje te sturen om hem te vertellen hoe het met jou en je dochter gaat, dat het misschien leuk is als hij met kerst en op haar verjaardag een kaartje en kleinigheidje naar je dochter stuurt, maar that's it.
Vertel hem dan gelijk dat hij wat jou betreft zijn ticket kan annuleren en dat hij beter thuis kan blijven bij zijn zwangere vrouw. Een bezoek nú wrijft alleen maar aan alle kanten zout in de wonden.
En ga daarna je eigen leven op poten zetten, met je dochter.
Doe jezelf (en je kind, en die zwangere vrouw in Canada die op dit moment met de brokstukken zit) nou eens een groot genoegen.
Deel Mr. Canada mee dat het je beter lijkt het contact minder intenstief te maken, voorlopig geen Skype-toestanden e.d., dat je best bereid bent van tijd tot tijd een mailtje te sturen om hem te vertellen hoe het met jou en je dochter gaat, dat het misschien leuk is als hij met kerst en op haar verjaardag een kaartje en kleinigheidje naar je dochter stuurt, maar that's it.
Vertel hem dan gelijk dat hij wat jou betreft zijn ticket kan annuleren en dat hij beter thuis kan blijven bij zijn zwangere vrouw. Een bezoek nú wrijft alleen maar aan alle kanten zout in de wonden.
En ga daarna je eigen leven op poten zetten, met je dochter.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 29 april 2015 om 10:03
quote:pejeka schreef op 29 april 2015 @ 09:48:
[...]
En ga daarna je eigen leven op poten zetten, met je dochter.Dat zou slim zijn maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
[...]
En ga daarna je eigen leven op poten zetten, met je dochter.Dat zou slim zijn maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
Why own a room when you can build a house?
woensdag 29 april 2015 om 10:17
Skypen blijft sowieso zegt canada.
Daar heb jij natuurlijk ook nog wel wat over te zeggen. Of zit je dochter uren met hem te praten via Skype?
Een kind van twee kijkt 2 minuten geïnteresseerd naar het scherm en wil dan weer wat anders doen. Dat lijkt me prima. Vervolgens elkaar uren lang non-verbaal opgeilen: dat moet misschien maar eens afgelopen zijn?
Skypen blijft sowieso zegt canada.
Daar heb jij natuurlijk ook nog wel wat over te zeggen. Of zit je dochter uren met hem te praten via Skype?
Een kind van twee kijkt 2 minuten geïnteresseerd naar het scherm en wil dan weer wat anders doen. Dat lijkt me prima. Vervolgens elkaar uren lang non-verbaal opgeilen: dat moet misschien maar eens afgelopen zijn?
woensdag 29 april 2015 om 11:01
quote:VitaNova_13 schreef op 29 april 2015 @ 10:51:
[...]
Nounounou, urenlang opgeilen... dat valt nou ook wel weer mee. Over het algemeen wordt er ongeveer 20-30 minuten geskyped, tenzij wij nog iets te bepraten hebben. Dan loopt het wel eens wat uit ja.En je dochter zit al die tijd geïnteresseerd mee te praten?
[...]
Nounounou, urenlang opgeilen... dat valt nou ook wel weer mee. Over het algemeen wordt er ongeveer 20-30 minuten geskyped, tenzij wij nog iets te bepraten hebben. Dan loopt het wel eens wat uit ja.En je dochter zit al die tijd geïnteresseerd mee te praten?
woensdag 29 april 2015 om 11:03

woensdag 29 april 2015 om 11:28
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw. Ze is getrouwd met een man die haar al zolang ze hem kent voorliegt, een man die regelmatig met een neuk skypet achter haar rug om en die stiekem al een kind heeft. En dat alles terwijl ze zwanger is en dus vast zit aan deze walgelijke man. Wat moet zij het zwaar hebben op dit moment. En alsof dat niet genoeg is heeft hij geen oog voor wat hij haar heeft aangedaan en wil hij zijn neuk opzoeken en haar zwanger, bang en alleen achter laten. Zij betekent blijkbaar niks voor hen. Arme vrouw. Wat zal ze veel pijn hebben op dit moment.
woensdag 29 april 2015 om 11:33
Overigens woonden we officieel nog in hetzelfde huis toen ik naar canada ging. Achteraf snap ik niet waarom we (beide!) die keuze hebben gemaakt om samen verder te gaan. Als ik niet zwanger was geweest, waren we volgens mij ook niet meer bij elkaar geweest. Dan had ik vast mn plannen doorgezet en was ik naar canada gegaan. Maar eenmaal zwanger durfde ik niet meer.