Gezondheid alle pijlers

Ervaringen Revitive

29-04-2015 08:31 5 berichten
Heeft er iemand ervaringen met de Revitive? Hartstikke duur apparaat (¤ 300.-) maar zou werken bij etalagebenen, vocht in de benen etc. De site zelf geloof ik niet zo, maar de reviews bij diverse webshops zijn wel heel lovend. Is dat een beetje betrouwbaar? Hij is overigens niet voor mezelf, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zou best kunnen. Er worden spieractiverende stroompjes door je voeten gezonden waardoor je voetspieren mogelijk iets beter gaan werken (als je ze nooit gebruikte).

Ik denk zelf dat de stroompjes niet helemaal in je kuiten gaan komen. Misschien een beetje getril. Vergelijk met de kracht van de kuitspieren die nodig is om op je tenen te gaan staan, dan vallen die trillinkjes helemaal in het niet. Draai je de regelaar open, dan sterf je weer van de pijn in je voetzolen.

Ik heb dit apparaat zelf nooit geprobeerd, wel andere EMS-apparaten. Ik zou het aan de fysio vragen. Mogelijk vindt ze het apparaat toch wel lekker trillen en helpt het daardoor. Of schrijft de fysio oefeningetjes voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Moet zeggen dat die apparaten wel snel verbeterd zijn. De ene soort elektrode is beter dan de andere en sommige hebben tegenwoordig ook gecompliceerde programma's die twintig minuten lang steeds andere soorten trillingen geven zonder de scherpe pijnen van de oudere apparaten. Succes.
Ik zal het doorgeven. Ik vroeg me vooral af of ik die lovende recensies mag geloven. Er staat ook wel af en toe iets licht niet-positiefs bij (zoals "het snoer mocht wat langer zijn") dus dan ben ik benieuwd of de écht negatieve reacties er tussenuit gehaald worden.
Best mogelijk dat je moeder er positief effect van zal ervaren, alle beetjes helpen, maar ik denk dat ze betere spieren krijgt door drie keer per week 30x op haar voorvoeten te gaan staan.

Ik zie een goedkopere op marktplaats trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven