Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is iets defenitely serious mis met me. Ik was vanochtend in de Aldi en bedacht dat ik die Duitse megatabletten melkchocolade altijd zo lekker vind (vond). Net breek ik er een stuk vanaf, heb nog niet eens de helft op en grúwel er gewoon van. De andere helft is in de prullenbak beland Nou, dan is er toch echt iets mis met je??? Ringel, ik schud je de hand en neem naast je plaats op de bank die fluf hieronder gezet heeft...

@Ris: Als je op de tab drukt ben je alles kwijt, doe je dan rechtermuisknop dan kun je nog kiezen voor 'ongedaan maken' en is je tekst gelukkig weer terug!

Manlief komt thuis, dus ik ga weer... Jasmijn weet nu hoe de scrollknop van de muis werkt, érg irritant!
@mmmoi kom d'r gezellig bij, plek zat en zo dik zijn we nou ook nog weer niet. En als jij chocola in de prullenbak blijft gooien wordt het met jou helemaal niks natuurlijk. Maar wel mega stront vervelend zeg dat je, je weer zo belachelijk bereord voelt. (en ja er is iets mis met je, je bent zwanger, luid en duidelijk hahahaha:-))

Miss een idee om naar de ha te gaan, of hij/ zij iets aan die misselijkheid kan doen?
Leuk veel geschreven.

Jippie weekend.

Aimee loopt ook niet denderend mee. Alle tuinpaden en in winkels is het feest. Ik heb nu een polsbandje gekocht. 1 x mee gelopen. Ideaal, trek haar zo weer de tuinpaden uit. Zij vond het ook grappig, zo lang het duurt.

Oja en ze piept als ze een wipkip ziet of zo'n speelding bij de supermarkt. Dan wil ze erop en huilen als ze mee moet.

Kinderwagen ook makkelijk soms om dit soort geintjes tegen te gaan. Bij haast

Ff: jeetje heftig en dan 2 kinderen. Hebben ze nog niet gezegd aan welke diagnose ze denken?

Door het straks te weten, kunnen jullie wel de geschikte hulp inzetten,,

Pebbs........schiet eens op. Dadelijk is RIS nog eerder. Ik denk dat Ris voor 16 of 17 sep. gaat...Spannend allemaal.

Ringel...jippie over 3 weken ben je op de helft!

Verder niets spannends hier. Vind mijn baan super en regelmatige tijden ook heerlijk. Sociaal leven bloeit op.
He meiden,

ZO!! En nu ben ik terug van vakantie!! Maar eerst even eten

Pebbles, wat heb je braaf op mij gewacht haha! Ben je de 40 weken nu al ruim voorbij?

FF, we kwamen vandaag nog langs jouw stad op weg terug uit Duitsland.

Later meer...

Groetjes,

Mirjam
@mirjam: welkom terug! Wat was jij plotseling weg zeg. Hebben jullie het leuk gehad?

Je zou bijna zeggen dat ik overtijd was met al het ongeduldige gewacht hier maar ik ben pas morgen uitgerekend. Met FLoor ben ik 5 dagen overtijd gegaan dus ik hoop nu toch wel het laatste weekje in te gaan.

@fluffy: heftig om het nu bevestigd te zien maar dat lijkt me toch beter dan dat er niks uitkomt terwijl je weet dat er wel iets is.

Je staat er nu gelukkig niet meer alleen voor met het praten met scholen.

@babba: 't moet toch niet gekker worden, een sociaal leven . Straks vergeet je ons nog.

@mmmoi: dat is niet goed hoor, als je geen chocola meer lust . Als je gaat zeggen dat je vooral groente eet begint het echt gevaarlijk te worden.

@ringel: ik heb op het moment oprecht medelijden met alle vrouwen die nog maanden lang zwanger moeten zijn. Grappig is dat want op het moment dat je zwanger wilt worden ben je juist jaloers op zwangeren die al verder zijn.

Volgens mij loopt Madonna gewoon een beetje gek achter die wagen want je kunt er juist heel normaal mee lopen zonder tegen het onderste zitje aan te komen in tegenstelling tot veel van die meerijdplankjes.

Floor was vanmiddag niet te genieten. Het zwemmen vanmorgen was heel leuk, vooral de grote glijbaan vond ze geweldig. Na het slaapje was het helemaal mis en wist ze zelf ook niet wat ze wilde. Resultaat was een brulpartij van zeker een half uur waarbij ik me in een tijdschrift heb verstopt. Toen ze eindelijk ging spelen viel ze tegen de tafel en was het weer helemaal mis, toen heb ik Bumba maar even aangezet.

Ze heeft er nu weer een mooie blauwe plek op haar wang bij.

Ik was erg blij toen manlief weer thuis kwam van zijn werk.
ga nu film kijken, ws te moe om nog te reageren maar een stille heupwieg en aanmoedigings dans voor Pebbels + inhoud
Ik ga nog eens opnieuw beginnen... (ik had niet op de tab knop gedrukt, maar lag met mijn hand op de muis en toen ging er wat mis; volgende keer zal ik dat geintje proberen met rechtermuisknop).

Mmmoi; Bedje komt idd van Ikea, Ella ligt op zolder en is nog niet uit bed gevallen. Ze blijft er steeds in liggen, mss ook omdat we haar haar slaapzak aandoen. Ze klimt erin en eruit maar dan zonder slaapzak. Ze vindt het echt superleuk om naar bed te gaan (fijn!). We hebben wel tuinkussens rondom haar bed liggen voor het geval ze eruit mocht rollen, maar dat is nog niet gebeurd. Ze smijt wel af en toe haar beren uit bed, maar gaat ze dan niet zelf pakken.

Chocola weggooien???? Dan is er echt iets mis! Ik snak naar chocolaaaaaa, maar we hebben niks in huis... (ook erg)

Ringel; is de man weer thuis met de spullen? Ging Mayte nog slapen? Wat doe jij in je andijviestamp? (altijd leuk variaties uitwisselen). Met je luie reet nog van de bank gekomen of toch blijven hangen? En er is niks mis met hele dag tv aan (ik doe het nu ook terwijl normaal de tv pas als Ella naar bed is aangaat).

Miriam; welcome back!!!

Pebbs; ik heb ook bewondering vor je dat je nu nog met Floor bent wezen zwemmen. Ik zou eigenlijk gisteren gaan met mijn nichtje en beebs, maar dat heb ik afgezegd omdat ik het gesjouw niet echt zitten.

Balen als je kind zo'n baaldagje heeft he... Ella was vanmiddag na haar slaapje ook niet te genieten. Mopperen, zaniken, huilen.... toen we ff naar de gamma gingen, was ze weer blij (want we gingen met de auto).

Fluff; het is keihard als het zo zwart op wit staat dat je jongens wat mankeren, maar dat is de enige manier waarop er hulp ingeroepen kan worden! Zo kan de school ook dingen aanpassen (ze zullen wel moeten nu, want er is onderzoek gedaan) en jullie kunnen bij andere instanties aankomen voor hulp/rugzakjes/PGB's etc etc. 't is kut, maar wel "handig".

Ik hoop dat de bespreking met alle partijen wat op gaat leveren! Dikke knuffel!

Babba; ik denk niet dat ik eerder ga bevallen dan Pebbs (hoewel ik mijn Moby-Dick uiterlijk kan missen als kiespijn). Ik wacht keurig op mijn beurt! Lekker dat de nieuwe baan met reguliere tijden en een opleving van je sociale leven zo goed bevalt!

Ik zal een foto op hyves zetten van mijn buik (en die van mijn schoonzus; zij is 15 dagen na mij uitgerekend). Eens zien of jullie kunnen raden van wie welke buik is!

Zo, genoeg nu!

Doei!
Baby heeft het blijkbaar nog goed naar de zin in mijn buik.

Vandaag is de uitgerekende datum maar het ziet er niet naar uit dat het vandaag nog iets gaat worden.

@ris: als je ctrl+z tegelijk indrukt dan ga je 1 stap terug, net zoals je bij Word de "back" knop hebt.

Dat werkt meestal wel als de tekst ineens weg is.

Ik zag ook wel een beetje tegen het zwemmen op maar eigenlijk zag ik nog meer op tegen een hele ochtend gejengel om me heen en ze vindt het zo leuk altijd.
Hoi hoi,

Pebbs, bijzondere dag vandaag! Kans dat uk vandaag geboren wordt is maar 4%, maar morgen is die kans dus al veel groter, hahahaha (of moet ik dat zo niet beschouwen...)

Hier alles goed, gisteren lekker geshopt in Utrecht, supercoole schoenen voor Mats gekocht en nieuwe kleren voor moi! En deze keer zonder de gebruikelijke huilbuien omdat ik zo baal van mijn lijf (lees; ik ben 15 kilo zwaarder dan paar jaar terug en zit onder de putten en striemen). Ik heb een leuke spijkerrok gekocht en een legging en nieuwe laarzen met platte zool)

Nu ga ik weer verder weekend vieren met mijn mannen, leif gaat vanavond naar een feest, dus ben ik alleen met mijn knapen, boehoehhh!!! Morgen gezellig eten bij vrienden.

Pebbs, mijn lief denkt ook dat je morgen gaat bevallen!!! Spannend! Denk aan je!
@annie: theoretisch wordt de kans met de dag groter dat ik ga bevallen, dat klopt dus wel.

Wel grappig dat er zoveel mensen denken dat ik morgen ga bevallen. Ik hoop dat ze gelijk gaan krijgen.

Leuk dat je voor jezelf ook zo goed bent geslaagd met kleding, dat is vaak een stuk moeilijker dan voor je kind.

Zo even cheeren voor Pebbles, kom maar op met die baby meid!!!

Iets te eten op de tribune...

Wat kussentjes en dekentjes....

En een paar lekker luie zitzakken....
Vandaag ff "tussendoor" naar het zkh geweest. Gisteren een drukke dag gehad, hele avond harde buiken, maar ik voelde de baby amper. Alleen als de man tegen 'm praatte, kreeg ik een paar schopjes door, maar niet zoals ik gewend ben.

Vanmorgen ook maar heel dof geroffel en toen ik rond een uur of 11 nog steeds geen reactie kreeg op mijn eigen gepor (en ook het gepraat van manlief niet hielp) heb ik toch maar even gebeld en konden we meteen komen voor een CTG.

Gelukkig doet hij het nog steeds goed! Hartje deed het prima en er was ook veel "kindbeweging" op het CTG te zien, maar dat voelde ik dus amper. Pas na zeker een kwartier, voelde ik 'm zelf ook weer.

Ik voelde me zo'n muts.... maar de verloskundige zei het ook nog (net als de gyn een paar weken geleden), je kunt beter een keer te vaak komen dat er niks aan de hand is, dan dat je denkt dat het wel goed zal zijn en dat je dan te laat bent. Ik moet hem echt elke dag een keer voelen, anders kan ik gewoon weer bellen.

Was er echt ff van door streek....

Ik zie dat het hier maar rustig is....
Ziggo lag er uit en ik kon dus echt niet op internet komen, heb gewoon m'n vingers gekruisd dat Pebbels vandag NIET zou bevallen, want dan zou ik dat missen, maar ws dat meer mensen daar last van hadden.

Heb verder ook weinig te melden.
Ris, gelukkig is alles goed. Gewoon bij twijfel bellen hoor. Daar zijn ze toch voor.

Ringel, helaas geen baby. We komen net binnen van op visite zijn en meteen even checken of er al nieuws is. LOL
joehoe, terug van 2 dagen hotel. Heerlijk gehad. Alleen ff checken of er al wat was bij pebbs. Nee dus. Morgen meer, nu lekker naar bed. Moeheohoe!
He meiden,

ben ik weer.

Pebbles, nog niet bevallen toch? Ik gok op woensdag eerlijk gezegd. En had je het geslacht hier al onthuld inmiddels? Ik denk nog steeds een jongetje. Zijn jullie al uit de namen?

Ris, vervelend die ongerustheid! En heel goed dat je het hebt laten checken! Ik ken een verhaal waarbij de moeder niet aan de bel trok toen ze geen/nauwelijks leven meer voelde en toen liep het nog net met een sisser af maar zij had echt te lang gewacht. En stoer dat Ella al in een "echt" bedje slaapt!

Mmmoi, fijn dat je het hartje hebt gehoord! En geen zin meer in chocola? Grappig he, die veranderende smaak. Zijn jullie nog naar het buitenland geweest verder? Hoe is het met Jasmijn? Nog steeds kletskous eerste klas? Bij Hanna (oeps, bijna haar echte naam getypt) komen er maar mondjesmaat woordjes bij. De laatste is "dieku" (drinken). Gelukkig kom je met "die" (aanwijzen wat je wilt) ook al een heel eind:).

Ringel, hoe ver ben jij nu eigenlijk? Weet je al wat het wordt? Dat nog niet toch?

Krokus, ook weer terug zie ik. Waar zat je in een hotel? Was Roan mee?

Babba, nog steeds ZA-plannen? En je vindt je werk leuk gelukkig?

FF, rot he, zo'n diagnose en dan in jullie geval ook nog in tweevoud. Het zal even zijn tijd nodig hebben maar dan kun je het ook vast zijn plaatsje geven (zo ging het bij ons in ieder geval).

Annie, alles goed met je mannen? Doet Sverre het nog steeds goed? En vindt Mats zijn broertje lief?

Pepiet, doen jouw jongens het ook goed? Moet Bram alweer naar school? Mirjamzoon heeft nog een weekje om bij te tanken en dan op naar groep 7..wauw, het gaat hard.

Hier alles goed. Pebbles, je had gelijk; ik was heel plotseling weg. Het idee was dat ik een weekje met vakantie zou zijn (met de kinders; man moest nog werken) en dan weer even thuis zou zijn (en dus iets kon laten horen). Maar het beviel zo goed (vakantie in eigen land; recreatiepark van de kerk) dat ik heb verlengd en zodoende kon ik dus niet komen bijkletsen.
Mag ik hier even ontzettend balen van het feit dat Max nog steeds niet loopt? Zelfs de losse overstappen van tafel naar elders stapjes doet hij niet meer. Kruipen en optrekken aan bank/stoel/tafel etc. De trap op kruipen deed hij razendsnel en nu lijkt hij niet meer te weten wat hij moet doen. Ik baal, baal enbaal. En hij kan het niet helpen en ik moet niet zo ongeduldig zijn en het komt vanzelf wel en hij is nog niet extreem laat. Ik weet het allemaal. Maar ik sjouw met hem rond en hij word te zwaar om te tillen. Ruim 16 kilo en mijn ruggetje is al zo slecht.

Zo dat luchtte even op. Dag lieve meiden...
FF, dat is ook erg vervelend, zeker met waar je je zorgen om maakt. Hoe is zijn ontwikkeling verder? Wanneer moet je weer terug naar het Sophia?
Voor de mensen die op zondag hadden ingezet wordt de kans nu toch wel steeds kleiner. Ik heb nog niet het gevoel dat er iets staat te gebeuren.

Ik was vanmorgen erg chagerijnig toen ik weer wakker werd zonder dat er iets was gebeurd (ik riep al dat het wat mij betreft nu helemaal niet meer hoeft) maar ondertussen komt er een voorzichtig zonnetje door en is mijn humeur ook al weer ietsje beter.

Voor mijn gevoel kan de bevalling alleen maar 's nachts beginnen dus ik zit steeds van nacht naar nacht te leven.

@fluffy: behalve dat het lastig is kan ik me ook wel voorstellen dat je je zorgen maakt over zijn ontwikkeling.

Dat het iets langzamer dan gemiddeld gaat is natuurlijk niet erg maar als hij dingen eerst wel kon en nu niet meer dan is dat weer wat anders.

@ris: Je zal wel even flink geschrokken zijn? Gelukkig was alles goed. De VK heeft mij ook op het hart gedrukt om bij minder beweging meteen contact op te nemen.

Zo'n CTG is dan wel weer leuk zeker om mee te maken?

@mirjam: gaat het lopen van Hanna nu helemaal goed? Kletsen zal vanzelf ook wel komen.

@krokus: lekker zeg, even 2 dagen er tussen uit. Heb ik ook wel zin in maar is zo onpraktisch als de bevalling begint.

@ringel: o, het is dus jouw schuld dat ik gisteren niet ben bevallen? Jij zit gewoon te anti-duimen .

[/fgcolor]
Euh Pebbs, tis nog vroeg hoor, de avond dat mijn bevalling begon, had ik ook anders in gedachten, overdag liep ik nog in de stad, vrienden tegengekomen en hen ook vertled dat het nog wel dagen kon duren. Zelfs hier op forum rond half 9 had ik nog steeds niet gevoel dat Sverre naderde. , dus ik blijf volhouden dat vandaag de bevalling begint!!!

Sjee Fluf, dat klinkt idd niet fijn, stagnatie in ontwikkeling is al erg genoeg maar achteruitgang. Is daar een verklaring voor? Hou ons op de hoogte!

Mirjam, fijn dat je er weer bent!!! Ik was een beetje ongerust, zo lang weg, een bericht van je man. Maar alles gaat dus goed!! Met Sverre en Mats gaat het uitstekend!

Weet je, bij Mats was ik heel lang aan het zoeken wat voor karakter hij had. Maar ik weet nu al dat Sverre een heel ander persoontje is. Heel rustig, trouw, weet niet, ik herken iets in die ogen...zo bijzonder.

Ondertussen zit Mats weer de clown uit te halen, werkelijk, tis nu al zo'n komiek!! Wat een geweldige zonen heb ik! Ben trots!
Ach Pebbsje, laat je kindje je dan zo lang wachten... (en ons ). Ik heb zo net met spanning de pc aan gezet om te kijken of er al wat was, want gisteren had ik het gewoon te druk om achter de laptop te gaan zitten. Toen was de straat bbq die wij met nog een stel organiseerden en ik was de hele dag druk bezig met boodschappen doen, vergeten dingen halen (3x in dezelfde super geweest...zucht...lag overigens niet aan mij, maar dat ze vergeten waren dingen op het lijstje te zetten!), fruitsalade voor 70 man snijden, salades voor evenveel man decoreren...etc. Het 'feestje' 's avonds was overigens wel een succes, het was heel erg gezellig, met veel mensen van mijn eigen maar ook van mijn ouders leeftijd bijv, echt superleuk. Ik heb met heel veel mensen zitten kletsen en heb gewoon ontdekt dat een vrouw die ik goed ken uit een winkel waar ik altijd kom, gewoon 5 huizen verderop woont. WHA, echt erg dat je dat gewoon niet weet. Zij wist het wel van mij, boehoe...

Jasje is lekker bij opa en oma slapen dus ik kom net mijn bed uit rollen want ik lag er half drie in!!! Jammer dat ik niet mee kon borrelen, maar ik ben constant met anderen gaan zitten en praten waardoor het niet opviel dat ik niet dronk, volgens mij. Het was een superleuke avond! Nu ga ik zo douchen en dan die meid ophalen, toch stom dat je haar dan best wel erg mist...

Gisterenochtend heb ik ook nog even gewinkeld voor Jasmijn en voor mezelf, met mijn moeder. Maar een paar winkels in. Ik ging in Miss Etam voor positiekleding (hoewel ik makkelijk nog in mijn kleding pas, maar gewoon even neuzen) maar mén, wat een truttige boel was dat zeg. Niet kunnen slagen. Gelukkig wel heel gave cognackleurige laarzen gescoord die ik betaalbaar vond, super!!! En voor Jasmijn had ik echt kleertjes nodig, ze is overal uitgegroeid. Ze hadden daar een Esprit kinderwinkel en daar hebben ze kleertjes in de deelmaat 92/98, dat is heel handig, want Jas zit nu in 92 maar groeit zo hard dat ik denk dat ze daar ook zo weer uit is. Ik heb een heel leuk stelletje van een legging, rokje, vestje en shirtje gekocht voor haar, en ook nog een shirtje met legging voor onder een spijkerjurk die ik al voor haar had. Prachtige kwaliteit en de prijs viel me ook nog wel mee achteraf. Ik heb van vorig jaar wel geleerd van mezelf dat ik steeds de wat duurdere dingen uit de kast pakte, dus nu ga ik gewoon wat minder, maar wel mooiere stellen aanschaffen. Helaas is het stelletje dat ik gekocht heb voor haar nog wel wat winters dus dat kan ze nog niet aan maar die spijkerjurk kan nu wél, doordat ik er eindelijk een shirt en legging bij heb...

Sorry voor moeders die niet van shoppen houden...

Nou, dit was het voorlopig, ik stap onder de douche, we moeten om half elf bij de buren zijn om de zooi weer op te ruimen...daar hadden we vannacht geen puf meer voor!
@annie: dat is waar, bij jou begon het wel gewoon 's avonds en niet 's nachts. Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen.

Misschien dat Sverre wat meer van jou heeft of van je ouders, dat je daarom meer herkent.

@mmmoi: klinkt super gezellig die bbq. Wel veel werk, fruitsalade voor 70 man maar dus wel de moeite waard.

Ik ben met kleertjes ook selectiever. In het begin kocht ik nog wel eens wat simpele dingen bij de Hema of Prenatal die vervolgens de kast bijna nooit uitkwamen.

Dan koop ik liever een paar leuke (en vaak wat duurdere) dingen.

Binnenkort weer op jacht naar een winterjas. Ik had er vorige week 1 gezien van Muy Malo maar die was 140 euro en dat vond ik wel een beetje te gek worden. Manlief vond het prima trouwens maar ik heb hem toch maar laten hangen.
he dames,

Een paar heerlijke dagen gehad hier. We waren met z'n 2en een paar dagen in een hotelletje. Even lekker aan elkaar toekomen. Heerlijk. Roan was bij mijn moeder op een camping. Die heeft zich ook prima vermaakt. Gisteren hadden lief en ik alleen een misrekening gemaakt. We wilden nog even bij vrienden langs. Hadden we eerst Roan opgehaald bij mijn moeder. Die wilden we bij die vrienden op bed leggen. Mooi niet dat meneer wilde slapen. Heeft een half uur alles bij elkaar gegild, terwijl je hem thuis 's middags niet hoort. Heb hem er maar uitgehaald. Uiteindelijk heeft hij op weg naar huis in de auto een dik half uur wat geslapen, maar dat is veel te weinig voor hem als je nagaat dat hij normaal gesproken nog wel 2 uur slaapt overdag. Vandaag is hij dus ook stikvervelend van vermoeidheid. Arm manneke.

Ik las wat over lopen aan de hand. Dat probeer ik voorlopig niet met meneer. Heb het een paar keer gedaan, en hij holt weg of gaat liggen. Heb al een tuigje gekocht, maar dat proberen we over een tijdje wel weer. Voorlopig gewoon braaf de buggy mee, en lopen doet hij thuis maar.

@mir, Roan heeft een enorme sprong gemaakt met praten. Is nu druk met zinnetjes in de weer. Heel apart is dat. "Mama, buiten spelen?" En natuurlijk niet zo duidelijk als ik het nu schrijf, maar je haalt het er echt wel uit. Ik maakte me trouwens ook wat zorgen, vandaar mijn hyvesberichtje.

Hm, lief en roan komen thuis van fietsen. Eerst ff met hen ouwehoeren
goedemorgen!

Gisteravond met de buren wederom catan gespeeld en die avonden eindigen altijd laat! (lag gisteravond 1.45 op bed) Mayte gaat dan altijd mee en gaat daar slapen en dan halen we d'r uit bed en tukt thuis verder. Gisteren was ook het feestje van buurjongetje (wordt morgen 5) en ook zijn we bijna de hele middag geweest. Mayte vond het helemaal geweldig en nadat de visite weg was heeft ze nog met buurmeisje geworsteld en dat gaat hard tegen hard! Mayte heeft een kopstoot van buurmeisje gekregen en Mayte gaat vervolgens boven op buurmeisje zitten. Echt letterlijk dus, ze trekt haar omver en gaat boven op d'r buik zitten, buurmeisje kan geen kant meer op. HEt schattige is dan wel weer dat ze elkaar om de 5 minuten een dikke omhelzing en knuffel geven en vervolgens weer achter elkaar aan gaan rennen. Ze heeft ons vanochtend laten uitslapen tot 9.15!!!!!!! Zo meteen naar verjaardag van overopa!

@fluf, lijkt me toch niet e ht oke dat MAx ineens dingen niet meer doet, terwijl hij het wel kan. Kan me voorstellen dat je daar zorgen om maakt.

@Mirjam, fijn dat je weer terug bent! En heel stom, ik maakte me ook een beetje zorgen (maar dat zal vrouw eigen zijn)Leuke vakantie gehad?

@Annie lekker die knullen van je. hahahaha.

@Pebbles nog niks? waarom heb je het idee dat de bevalling alleen s'nachts kan gaan beginnen?

@mmmoi, heb je dan niet onwijs last van het feit dat je misselijk bent bij zo'n bbq?

@Krokus, lekker weg geweest dus.

hier verder weinig bijzonders. Morgen alweer 17 weken (tijd vliegt) en over 3 weken de 20 weken echo. Zijn er nog mensen die een gokje willen wagen op wat de baby is? Ik ga zelf voor een meisje. (volgens de chinese conceptie kalender en die had het bij MAyte ook bij het rechte eind, zegt niks, maar moet het ergens op baseren!)

fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven