Mode & Beauty alle pijlers

Bontjas importeren

10-05-2015 10:35 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
NU het voorjaar is, is er geen handel in winterkleding en sla ik vaak toe op de duurdere luxere winter kleding om dat je het nu vaak als "koopje" in je bezit kan krijgen.

Nu wil ik altijd al een echte bontjas ( vindt me zelf behoorlijk hypocriet dat ik in neppers loop ) nu heb al een hele tijd een op het oog die te koop staat in Engeland ( http://luxuryfurs4less.com/ ) , de prijs is voor mij nu gunstig hij is behoorlijk in prijs gezakt ( zo'n 600 pond ) en nu wil ik toe slaan.

Maar nu komt er een vraag in mij op mag je maar zo bontjassen van uit een ander land importeren naar Nederland?
quote:milena1 schreef op 11 mei 2015 @ 02:01:

[...]

Tja dat heb je als je de vacht van een beest aantrekt, dan ga je ook verharen. Logisch. Paar weken niet op de bank dan maar. En buiten kammen, tijdens het uitlaten.
quote:SimoneAardbeving schreef op 10 mei 2015 @ 12:28:

[...]

Bont not done, waarom zie je dan zoveel nep bont , en het dragen daar van vindt ik nou hypocryt , want velen die nep dragen willen toch liever echt maar wordt door de mainstream niet gewardeerd daarom dragen ze maar nep.

En 20 kg zwaarder, ja bont jassen zij behoorlijk dik maar ook heel mooi en lekker warm en daar gaat het om!ONZIN. Heb je het gevraagd aan mensen die nep dragen, denk het niet. Ik vind bont best mooi (jouw jas alleen niet, beetje te over the top), maar draag express nep. Mooi nep bont kan je nauwelijks onderscheiden van echt. En dan hoef je ook geen dieren ervoor te gebruiken. Veel beter.
Nee, ik hou niet van madammen met een bontjas

Madammen met een bontjas zijn gemeen

'k Moet niets hebben van madammen met een bontjas

Tegen madammen met een bontjas zeg ik neen
Ik begrijp niet wat er hypocriet is aan nep bont?

Met net bont doe je niemand kwaad. Echt bont dragen is juist hypocriet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of het mag hangt van de herkomst af, zie ook:

http://www.vier-voeters.n ... de-dieren/bont/wetgeving/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou ik heb leren jassen, hoor daar niemand over.

Veel van die jassen met z'n bontkraag... Bijna heel stad liep er mee van de winter. Alleen hier op het forum maakt men zich druk om een beetje bont. Zolang het geen bedreigde diersoorten zijn is er niks aan de hand toch?

Fuck-it, ik ga echt niet overna denken wat voor leven mijn hamburger heeft gehad... Zo kan je, jezelf helemaal gek maken.

Wat ik eigelijk erger vind is deze griet;

Link.

Als je haar facebook even googled, dan schrik je, je helemaal kapot!
life is to celebrate
Er is altijd wel iets erger, dat is nog geen reden om bont te dragen. We hebben het niet nodig in dit klimaat. We leven niet op de poolcirkel.
quote:LeolaMarie schreef op 11 mei 2015 @ 20:16:

Nou ik heb leren jassen, hoor daar niemand over.

Veel van die jassen met z'n bontkraag... Bijna heel stad liep er mee van de winter. Alleen hier op het forum maakt men zich druk om een beetje bont. Zolang het geen bedreigde diersoorten zijn is er niks aan de hand toch?

Fuck-it, ik ga echt niet overna denken wat voor leven mijn hamburger heeft gehad... Zo kan je, jezelf helemaal gek maken.

Wat ik eigelijk erger vind is deze griet;

[afbeelding]

Link.

Als je haar facebook even googled, dan schrik je, je helemaal kapot!

Maar waarom is dit dan erger?

Deze leeuw heeft een aantal jaren in vrijheid geleefd, zijn ding gedaan en helaas doodgeschoten.

De zilvervos wordt in een hokje gepropt waar hij niet kan bewegen, zit daar maanden gevangen in een omgeving die niet zijn omgeving is en wordt dan gedood.

Waarom is die leeuw dan erger.

Ik vind ze beide erg maar zou toch liever die leeuw zijn dan de zilvervos.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
O.t. Ik ben tegen bont. Vooral om de manier hoe die dieren gehouden en gevild worden. Net zo goed als dat ik tegen een legbatterij ben.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
wat lelijk.... Net als de andere jassen op die site. Hilarisch...
Je berooft ook geen bakker omdat iemand anders de bank berooft.
quote:SimoneAardbeving schreef op 10 mei 2015 @ 12:28:

[...]

Bont not done, waarom zie je dan zoveel nep bont , en het dragen daar van vindt ik nou hypocryt , want velen die nep dragen willen toch liever echt maar wordt door de mainstream niet gewardeerd daarom dragen ze maar nep.

En 20 kg zwaarder, ja bont jassen zij behoorlijk dik maar ook heel mooi en lekker warm en daar gaat het om!

Ik had afgelopen winter mijn zomerjas bijna kunnen aanhouden.... In zo'n bontjas zou ik letterlijk zijn gestikt.

Echt zó onnodig in ons klimaat.
Ik vind deze jas echt niet mooi! Te grof en te pompeus.

Ik heb zelf liever een synthetische. Aan bontjassen zit vaak een geur die ik onprettig vind ruiken.

Hij is 2e hands oke dus geen extra dieren voor gedood. Maar ik zou het gewoon niet doen. Veel geld voor een onflatteuze jas.
Bedankt voor jullie reacties,

Heb afgelopen maandag toch contact opgenomen met de verkoopster en tot een deal gekomen heb gelijk het geld overgemaakt.

En gisteren is de bontjas dan aangekomen met de pakket dienst keurig verpakt in een speciale bont zak in een grote doos.

Heb bij de pakket dienst geen naheffing/ invoerrechten hoeven betalen.

De jas is erg mooi zit erg goed, ben er erg tevreden mee.
Wat dacht je, niet alle aandacht naar Miami?
quote:sandra1905 schreef op 11 mei 2015 @ 20:46:

wat lelijk.... Net als de andere jassen op die site. Hilarisch...

Wat dacht je van die kop er boven 😂

To is duidelijk een trol die loopt te zieken.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:SimoneAardbeving schreef op 16 mei 2015 @ 08:22:

Heb afgelopen maandag toch contact opgenomen met de verkoopster en tot een deal gekomen heb gelijk het geld overgemaakt.

En gisteren is de bontjas dan aangekomen met de pakket dienst keurig verpakt in een speciale bont zak in een grote doos.

De jas is erg mooi zit erg goed, ben er erg tevreden mee.Wat zul je de blits maken in de Lidl.
quote:Eleonora schreef op 16 mei 2015 @ 09:14:

[...]

Wat zul je de blits maken in de Lidl.
quote:SimoneAardbeving schreef op 16 mei 2015 @ 08:22:

De jas is erg mooi zit erg goed, ben er erg tevreden mee.Nou doe eens een foto dan......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora schreef op 16 mei 2015 @ 09:14:

[...]

Wat zul je de blits maken in de Lidl.😂😂😂
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
https://youtu.be/YtARL_a9Rf0

kijk zo leven die vosjes.... niet al te lang trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven