Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 25 augustus 2008 om 17:04
maandag 25 augustus 2008 om 17:05
Vleer...god zij dank...wil je voortaan WEL even bellen als je zo laat thuis bent
*moederstand weer uit*
Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad meissie
Rustig aan doen nu he?
Ivy, HET plein...maar dan in het Haagse
Ben je moe van Ivy zoon of heb je gewoon een off-dag?
Jola, is het een goeie vriendin?
Dan zou ik er namelijk zeker wat van zeggen, echte vriendinnen moeten dat toch tegen elkaar kunnen zeggen?
Geleerd, ja hoor ik geloof zeker in liefde op het eerste gezicht
Bij mijn ex was ik verkocht nog voor ik 1 woord met hem gewisseld had.
Of de liefde op het eerste gezicht ook eeuwig durend kan zijn dat weet ik net, maar daar is maar 1 manier voor om dat te checken....het beleven
Ik zal liefde dus nooit uit de weg gaan.
Ik bedoel daarmee dat ik er nooit bewust voor zal kiezen om geen relatie aan te gaan, dat wat jij doet zeg maar..
Dat het even niet uitkomt.....ik denk niet dat ik dat zou kunnen
(al zou het voor mij beter zijn om voorlopig even single te blijven)
*moederstand weer uit*
Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad meissie
Rustig aan doen nu he?
Ivy, HET plein...maar dan in het Haagse
Ben je moe van Ivy zoon of heb je gewoon een off-dag?
Jola, is het een goeie vriendin?
Dan zou ik er namelijk zeker wat van zeggen, echte vriendinnen moeten dat toch tegen elkaar kunnen zeggen?
Geleerd, ja hoor ik geloof zeker in liefde op het eerste gezicht
Bij mijn ex was ik verkocht nog voor ik 1 woord met hem gewisseld had.
Of de liefde op het eerste gezicht ook eeuwig durend kan zijn dat weet ik net, maar daar is maar 1 manier voor om dat te checken....het beleven
Ik zal liefde dus nooit uit de weg gaan.
Ik bedoel daarmee dat ik er nooit bewust voor zal kiezen om geen relatie aan te gaan, dat wat jij doet zeg maar..
Dat het even niet uitkomt.....ik denk niet dat ik dat zou kunnen
(al zou het voor mij beter zijn om voorlopig even single te blijven)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 25 augustus 2008 om 17:07
Ach, Miran, das lastig. Je kan ook even het contact uitstellen tot je zelf er wat over heen bent. Anders blijf je het gevoel voor hem voeden, terwijl hij dat niet wilt.
En wat betreft: als je geen prioriteit bent, wees danook geenoptie vind ik hier niet helemaal in passen. Je bent toch geen optie voor hem, als in: hij wil je wel zien als vriendin, maar niet als sexvriendin toch?
En wat betreft: als je geen prioriteit bent, wees danook geenoptie vind ik hier niet helemaal in passen. Je bent toch geen optie voor hem, als in: hij wil je wel zien als vriendin, maar niet als sexvriendin toch?
maandag 25 augustus 2008 om 17:08
quote:Miranda01 schreef op 25 augustus 2008 @ 17:01:
. Dat hij mij heel leuk en lief vindt en heel graag als vrienden wil blijven afspreken om af en toe een wijntje te drinken, te kletsen en zo. Dat hij dat zou gaan missen anders. Wat zouden jullie doen? Hierin meegaan, want een vriendschap is ook wat waard, of denken aan de tegeltjeswijsheid die ik pas las: als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie. Wat zijn jullie ervaringen? X
Haai meis, hoe was je vakantie (en leuk dat je weer terug bent)
Even je quote, tis een beetje wat je zelf aankan.
Ik zou het persoonlijk niet aankunnen, als ik nog heel veel gevoel had voor de ander
Stel je voor, jullie gaan wat drinken en hij verteld tussen neus en lippen door dat hij verliefd is op een dame
Trek je dat???
Het dik gedrukte stukje zou bij mij dus ook heel erg opgaan, mijn vlinders zouden de overhand krijgen....
. Dat hij mij heel leuk en lief vindt en heel graag als vrienden wil blijven afspreken om af en toe een wijntje te drinken, te kletsen en zo. Dat hij dat zou gaan missen anders. Wat zouden jullie doen? Hierin meegaan, want een vriendschap is ook wat waard, of denken aan de tegeltjeswijsheid die ik pas las: als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie. Wat zijn jullie ervaringen? X
Haai meis, hoe was je vakantie (en leuk dat je weer terug bent)
Even je quote, tis een beetje wat je zelf aankan.
Ik zou het persoonlijk niet aankunnen, als ik nog heel veel gevoel had voor de ander
Stel je voor, jullie gaan wat drinken en hij verteld tussen neus en lippen door dat hij verliefd is op een dame
Trek je dat???
Het dik gedrukte stukje zou bij mij dus ook heel erg opgaan, mijn vlinders zouden de overhand krijgen....
maandag 25 augustus 2008 om 17:09
@SD: nee, uiteraard zal ik er nooit bewust voor kiezen om geen relatie aan te gaan.....Als je iemand geweldig vindt, ga je er natuurlijk altijd voor....
Maar je hebt natuurlijk wel enige zelfkennis, en soms weet je dat de kans wel heel groot is dat het op een bepaald soort relatie uit gaat draaien wat jou betreft...
Maar je hebt natuurlijk wel enige zelfkennis, en soms weet je dat de kans wel heel groot is dat het op een bepaald soort relatie uit gaat draaien wat jou betreft...
maandag 25 augustus 2008 om 17:11
Hoi Pop, nee klopt, het gaat om platonische vriendschap.
Maar moet eerlijk zeggen, bij ons spat de aantrekkingskracht er zo vanaf dat ik me afvraag of dat lukt. Idd even afstand nemen is het beste denk ik. Hij schreef dat hij het initiatief nu aan mij laat, en dat vind ik eigenlijk niet leuk, want de afgelopen tijd lag het 1e initiatief toch al bij mij. Bij vriendschap is het toch ook geven en ontvangen.......beetje lastig dit zo.....ik snap aan de andere kant ook wel dat initiatief nemen voor hem lastig is omdat hij geen valse verwachtingen wil scheppen.
Maar moet eerlijk zeggen, bij ons spat de aantrekkingskracht er zo vanaf dat ik me afvraag of dat lukt. Idd even afstand nemen is het beste denk ik. Hij schreef dat hij het initiatief nu aan mij laat, en dat vind ik eigenlijk niet leuk, want de afgelopen tijd lag het 1e initiatief toch al bij mij. Bij vriendschap is het toch ook geven en ontvangen.......beetje lastig dit zo.....ik snap aan de andere kant ook wel dat initiatief nemen voor hem lastig is omdat hij geen valse verwachtingen wil scheppen.
maandag 25 augustus 2008 om 17:14
Miran, als ik je laatste post zo lees is mijn mening nu toch echt...laat maar even rustten.
Vriendschappen zijn in dit soort situaties wel moeilijk denk ik
Hij moet rekening houden met geen verwachtingen scheppen
Jij moet rekening houden metr rondvliegende insecten in je buik
Tis een hoop rekening houden, terwijl vriendschappen eigenlijk heel natuurlijk zouden moeten gaan...
Vriendschappen zijn in dit soort situaties wel moeilijk denk ik
Hij moet rekening houden met geen verwachtingen scheppen
Jij moet rekening houden metr rondvliegende insecten in je buik
Tis een hoop rekening houden, terwijl vriendschappen eigenlijk heel natuurlijk zouden moeten gaan...
maandag 25 augustus 2008 om 17:15
Hi Summertje. Heerlijk was het, thanks voor het welkom terug..., hoe is het met jou? (En Pop, lukt het met het zwemmem met ex?). Komt de andere summer eigenlijk nog terug in dit topic? Lijkt me gezellig. Of is ze aan de man?:-)
Als hij verliefd wordt op een ander, dat lijkt me vreselijk, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat voorlopig niet gebeurd, aangezien hij zo druk is met zichzelf en al die dingen die er zijn gebeurd in zijn leven de afgelopen tijd.
Als hij verliefd wordt op een ander, dat lijkt me vreselijk, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat voorlopig niet gebeurd, aangezien hij zo druk is met zichzelf en al die dingen die er zijn gebeurd in zijn leven de afgelopen tijd.
maandag 25 augustus 2008 om 17:16
quote:Geleerd schreef op 25 augustus 2008 @ 17:09:
@SD: nee, uiteraard zal ik er nooit bewust voor kiezen om geen relatie aan te gaan.....Als je iemand geweldig vindt, ga je er natuurlijk altijd voor....
Maar als je daar uit ben dan kan je het DAN toch tegen die persoon zeggen?
Neem het voorbeeld van Miran, haar meneer laat nu de keus bij haar wat ze wil
Is niet leuk....maar wel eerlijk!
(sorry dat ik je ff gebruik hoor meis)
Maar als je daar uit ben dan kan je het DAN toch tegen die persoon zeggen?
Neem het voorbeeld van Miran, haar meneer laat nu de keus bij haar wat ze wil
Is niet leuk....maar wel eerlijk!
(sorry dat ik je ff gebruik hoor meis)
maandag 25 augustus 2008 om 17:18
maandag 25 augustus 2008 om 17:20
maandag 25 augustus 2008 om 17:20
maandag 25 augustus 2008 om 17:23
Vleer heeft zich niet aan haar beloofde gedragscode gehouden
Vleer heeft wel hele leuke intieme gesprekken gevoerd met LLM.. Alles wat ik niet wilde en durfde met RPO , gaat met LLM gewoon vanzelluf t kletsen maar ook ehh qua sex.. Heel raar..
Tevens is het ook eng dat er weer iemand heel dicht tegen je aankruipt op de bank en in bed. Heb dan t gevoel dat ik me moet losrukken maar t voelt eigenlijk ook heel fijn en blijf ik maar lekker genietend tegen hem aan liggen.
Vleer moet alleen tegen LLM niet beginnen over verliefdheid e.d.. Vleer is er achter dat ze daarmee LLM wegjaagt.. Gewoon genieten en maar zien waar t schip strandt..
Vleer heeft wel hele leuke intieme gesprekken gevoerd met LLM.. Alles wat ik niet wilde en durfde met RPO , gaat met LLM gewoon vanzelluf t kletsen maar ook ehh qua sex.. Heel raar..
Tevens is het ook eng dat er weer iemand heel dicht tegen je aankruipt op de bank en in bed. Heb dan t gevoel dat ik me moet losrukken maar t voelt eigenlijk ook heel fijn en blijf ik maar lekker genietend tegen hem aan liggen.
Vleer moet alleen tegen LLM niet beginnen over verliefdheid e.d.. Vleer is er achter dat ze daarmee LLM wegjaagt.. Gewoon genieten en maar zien waar t schip strandt..
maandag 25 augustus 2008 om 17:24
Vleer, leuke avond/nacht gehad dus.... lekker toch en een nieuwe afspraak voor vrijdag ! Maareh wat Pop ook vroeg... heb je je netjes gedragen?? Handen boven de dekens gehouden???
Welkom terug Miranda... bruin en uitgerust heerlijk.
Zoals je zelf al zegt, zou ik ook nog even afstand houden... zeker als hij aangeeft alleen vrienden te willen zijn en jij eventueel nog gevoelens voor hem hebt.
SD, vriendin ken ik nu een jaartje ongeveer. Zien elkaar niet zo heel vaak maar we hebben een heftige eerste periode met elkaar doorgemaakt (haar scheiding en mijn relatie uit)... maar het laatste half jaar merkte ik al wel dat haar 'problemen' belangrijker waren en ze weinig vroeg naar anderen. Ze is ook wel snel op haar teentjes getrapt als je 'kritiek' hebt of als je ergens anders over denkt....
Enneh, ik geloof ook echt wel in liefde op het eerste gezicht...
Welkom terug Miranda... bruin en uitgerust heerlijk.
Zoals je zelf al zegt, zou ik ook nog even afstand houden... zeker als hij aangeeft alleen vrienden te willen zijn en jij eventueel nog gevoelens voor hem hebt.
SD, vriendin ken ik nu een jaartje ongeveer. Zien elkaar niet zo heel vaak maar we hebben een heftige eerste periode met elkaar doorgemaakt (haar scheiding en mijn relatie uit)... maar het laatste half jaar merkte ik al wel dat haar 'problemen' belangrijker waren en ze weinig vroeg naar anderen. Ze is ook wel snel op haar teentjes getrapt als je 'kritiek' hebt of als je ergens anders over denkt....
Enneh, ik geloof ook echt wel in liefde op het eerste gezicht...
maandag 25 augustus 2008 om 18:45
dinsdag 26 augustus 2008 om 10:24
Vleer, ik ben blij dat de vlinders weer een beetje terug zijn En goed dat jullie het uitgesproken/besproken hebben. Een RL gesprek geeft toch altijd meer duidelijkheid dan sms/mail/telefoon/msn ed.
Je vakantie klinkt goed Miranda Ik zou het niet kunnen, alleen vriendschappelijk contact met iemand die zo'n uitwerking op me heeft. En dat weet ik uit ervaring
Uiteindelijk eindigden we toch altijd weer in bed...
Ik ben weer achter wat rotgeintjes van mijn ex gekomen. Wat is het toch een gruwelijk nare man. Gisteravond kon ik hem wel onder de groene zoden stampen en ik moet me zo beheersen om me niet te verlagen tot zijn niveau en dus alle info mbt Zoon achter te houden.
Jeetje, het nieuwe lesjaar gaat weer beginnen! Ik ben heel benieuwd of mijn nieuwe boeken en methodes binnen zijn! En ik heb zo geroosterd dta ik de leukste lessen geven (ik heb toch nog geen duo, dus vond wel dat dta mocht van mezelf )
Je vakantie klinkt goed Miranda Ik zou het niet kunnen, alleen vriendschappelijk contact met iemand die zo'n uitwerking op me heeft. En dat weet ik uit ervaring
Ik ben weer achter wat rotgeintjes van mijn ex gekomen. Wat is het toch een gruwelijk nare man. Gisteravond kon ik hem wel onder de groene zoden stampen en ik moet me zo beheersen om me niet te verlagen tot zijn niveau en dus alle info mbt Zoon achter te houden.
Jeetje, het nieuwe lesjaar gaat weer beginnen! Ik ben heel benieuwd of mijn nieuwe boeken en methodes binnen zijn! En ik heb zo geroosterd dta ik de leukste lessen geven (ik heb toch nog geen duo, dus vond wel dat dta mocht van mezelf )
dinsdag 26 augustus 2008 om 10:56
Ivy, wat bloed en bloer irritant zo'n ex.
Op dit soort momenten ben ik altijd weer blij dat ik geen kindjes heb.
Een ex is ook gelijk een ex en contact hoeft gelukkig ook niet meer
Geef je les Ivy?
Waarin, waarin, waarin?
Ik ben zelf een beetje aan het rondneuzen voor een vervolg studie
Zit een beetje te denken aan Personal Trainer
(klein voordeel is dat de sportschool wel mee wil financieren...)
Op dit soort momenten ben ik altijd weer blij dat ik geen kindjes heb.
Een ex is ook gelijk een ex en contact hoeft gelukkig ook niet meer
Geef je les Ivy?
Waarin, waarin, waarin?
Ik ben zelf een beetje aan het rondneuzen voor een vervolg studie
Zit een beetje te denken aan Personal Trainer
(klein voordeel is dat de sportschool wel mee wil financieren...)