Minnaar heeft vrouw verlaten ... en nu

25-04-2007 15:40 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijden van gedroomd, eindelijk gebeurd .. en wat nu? Verdriet aan zijde minnaar vanwege afscheid vrouw en kinderen. Niet gemakkelijk om daarmee om te gaan: je verwacht toch dat iemand op z'n minst een beetje blij is met de keuze om samen verder te gaan, ondanks de pijn van afscheid van 'het vertrouwde'. In hoeverre laat je iemand zijn gang gaan/teruggetrokken zijn/zich verhullen in stilzwijgen, zonder jezelf en je eigen behoeften om er over te praten opzij te zetten. We zijn een maand verder en de spanning loopt behoorlijk op.
Welkom in de wereld van de Echte Relaties.
Praten, praten, praten en nog eens praten. Over jou en over zijn gevoelens. Dat is mijn advies.

Bij mij gaat het hopelijk binnenkort ook gebeuren dus ik hoop uit jou verhaal ook wat tips te krijgen hoe hier in de toekomst mee om te gaan.

Ook kun je mijn toppic "Hij gaat weg bij zijn vrouw en nu" eens doorlezen. Daar staan ook wat bruikbare tips op als je alle afkraak postings er tussen uit haalt. Zal hem even voor je uppen.

Heel veel succes en sterkte!
Het verbaast me dat je zomaar denkt verder te kunnen gaan. Hij is zijn vrouw en kinderen kwijt. Dat gaat niet over het vertrouwde, maar om een leven en een toekomstbeeld dat ze samen hadden. Zoiets heeft tijd nodig. Hij moet dit verwerken, op zijn manier. Ik zou zeggen, geef hem ook die ruimte!
Wat al2jaar al zegt; praten, praten praten.

'Mijn' GM ging een half jaar geleden bij zijn vrouw weg. Omdat het met haar niet meer ging en voor mij. We hebben die 6 maanden meer strijd gehad dan in de 2 jaar dat ik z'n minnares was. En ik ben nog nooit zo verschrikkelijk verdrietig geweest als in die 6 maanden. Nu gaat het redelijk, we houden van elkaar, maar het gaat nog steeds met ups en downs. Een relatie en kind opgeven is heel moeilijk voor zo'n man, en voor jou is het verschrikkelijk moeilijk om er mee om te gaan dat hij het daar moeilijk mee heeft. Praten is echt belangrijk, ruimte geven, niet te veel eisen stellen maar niet vergeten aan je zelf te denken. Op het topic van al2jaar staan idd wel bruikbare tips.

Veel succes!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:

Praten, praten, praten en nog eens praten. Over jou en over zijn gevoelens. Dat is mijn advies.

Bij mij gaat het hopelijk binnenkort ook gebeuren dus ik hoop uit jou verhaal ook wat tips te krijgen hoe hier in de toekomst mee om te gaan.

Ook kun je mijn toppic "Hij gaat weg bij zijn vrouw en nu" eens doorlezen. Daar staan ook wat bruikbare tips op als je alle afkraak postings er tussen uit haalt. Ook dat afkraken hoort bij de werkelijke wereld ! Zal hem even voor je uppen.

Heb zitten lezen op het eerdere topic: interessant. Fijn om te lezen dat er mensen zijn die (wel) begrijpen hoe deze situaties en dus de echte wereld kunnen/kan zijn en hun steun/advies geven. Aan al2jaar: ik weet niet hoe het gaat met het geven van mailadressen, maar misschien is dat een beter medium om met elkaar te communiceren dan via dit forum.
quote:

quote: al2jaar reageerde

Ook kun je mijn toppic "Hij gaat weg bij zijn vrouw en nu" eens doorlezen. Daar staan ook wat bruikbare tips op als je alle afkraak postings er tussen uit haalt. Ook dat afkraken hoort bij de werkelijke wereld ! Zal hem even voor je uppen.

postings zoals deze dus! Volgens mij vraagt TO om hoe zij met hem en hij met haar om moet gaan en niet om wat de buitenwereld ervan vindt!!! Dus als je niets zinnigs te melden hebt post dan niet!!!!
quote:Heb zitten lezen op het eerdere topic: interessant. Fijn om te lezen dat er mensen zijn die (wel) begrijpen hoe deze situaties en dus de echte wereld kunnen/kan zijn en hun steun/advies geven. Aan al2jaar: ik weet niet hoe het gaat met het geven van mailadressen, maar misschien is dat een beter medium om met elkaar te communiceren dan via dit forum.Je kunt aan Angel vragen jou e-mail adres aan mij te geven. Meld dan ook even van welk Topic zodat ze het makkelijker terug kunnen vinden.
quote:

postings zoals deze dus! Volgens mij vraagt TO om hoe zij met hem en hij met haar om moet gaan en niet om wat de buitenwereld ervan vindt!!! Dus als je niets zinnigs te melden hebt post dan niet!!!!

Bepaal jij nu wat iemand wel en niet mag posten ? Jij hebt wel vaker moeite met de werkelijkheid...

Natuurlijk is nu het mooie sprookje er vanaf, de spanning is weg en de werkelijkheid komt naar voren. Sorry om je zeepbel te verstoren !
Al2jaar: dat zal ik doen. Ik heb nl. geen zin om, buiten de echte wereld waar zoveel mensen verstand van lijken te hebben, op een forum zo benaderd te worden. De vraag was een advies hoe om te gaan met iemands emotie, vanuit begrip en liefde voor de ander. Ik sluit hiermee mijn 'bijdrage' aan het forum.

Dank voor de positieve reacties: daar kan ik iets mee.
quote:

Bepaal jij nu wat iemand wel en niet mag posten ? Jij hebt wel vaker moeite met de werkelijkheid...

Natuurlijk is nu het mooie sprookje er vanaf, de spanning is weg en de werkelijkheid komt naar voren. Sorry om je zeepbel te verstoren !   Laat maar wipkipje, natuurlijk mag jij posten wat je wilt!

Zal je links laten liggen!
quote:

Al2jaar: dat zal ik doen. Ik heb nl. geen zin om, buiten de echte wereld waar zoveel mensen verstand van lijken te hebben, op een forum zo benaderd te worden. De vraag was een advies hoe om te gaan met iemands emotie, vanuit begrip en liefde voor de ander. Ik sluit hiermee mijn 'bijdrage' aan het forum.

Dank voor de positieve reacties: daar kan ik iets mee. Je zal niet alleen maar zulke reacties krijgen. Reageer gewoon op mensen die wel het beste met je voor hebben. Laat de rest gewoon links liggen. Als je er niet op reageerd hebben ze er ook geen lol aan!
Het bekende: Wie zijn gat verbrand...........:D

Dat krijg je ervan om van de ene relatie naar de andere te hoppen. Maw, geen tijd om alles op een rijtje te zetten, en tja, dan zijn de rapen gaar heee?

( Heeeey Wipkipje, Hoeistie? ben je al opnieuw opgeschilderd?:P )
Verhuis anders naar het minaressen toppic! Dat is wat ik gedaan heb en Bladora ook.
Zuig wat doe jij hier nou weer? :D
quote:

Natuurlijk is nu het mooie sprookje er vanaf, de spanning is weg en de werkelijkheid komt naar voren. Sorry om je zeepbel te verstoren !   Hé Wipkipje, ik dacht je hier al aan te zouden treffen......;)....
quote:

Dank voor de positieve reacties: daar kan ik iets mee. Heb je niet al genoeg je eigen gevoel aan de kant gezet voor meneer de minnaar ? Altijd maar weer begip voor hem, denk eens aan jezelf !

Op deze manier zullen de verhoudingen altijd scheef blijven staan. En meneer had dit zelf ook wel kunnen bedenken. Vraag me alleen af of hij daadwerkelijk de beslissing heeft genomen of dat hij de deur is uit gegooid.
quote:Zuig wat doe jij hier nou weer? :DEn jij??
Wipkip zit weer op haar stokje ! ;)
quote:Wipkip zit weer op haar stokje ! ;)Jij hebt het ook altijd gedaan he? En je zegt alleen maar de waarheid, ook dat wordt je niet in dank afgenomen he? :D
quote:

quote: wipkipje reageerde

Jij hebt het ook altijd gedaan he? En je zegt alleen maar de waarheid, ook dat wordt je niet in dank afgenomen he? :D

Toch zou mijn naam de dames moeten aanspreken, maar helaas ... ;)
quote:

quote: Zuigwortel reageerde

quote: wipkipje reageerde

Jij hebt het ook altijd gedaan he? En je zegt alleen maar de waarheid, ook dat wordt je niet in dank afgenomen he? :D

Toch zou mijn naam de dames moeten aanspreken, maar helaas ... ;)

Dan had er nog iets vòòr je nick moeten staan.......

( Buiten de deur ) wipkipje
quote:

Dan had er nog iets vòòr je nick moeten staan.......

( Buiten de deur ) wipkipje  

zou dat 't euvel zijn ? :D

Yep 

Maar nu is wel dit topic om zeep geholpen eeeej !!! Ik zat echt op mijn Reltroon vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven