Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Maar ach, wat is er mis mee om soms de slettebak uit te hangen?
Hear hear.... waren er maar meer vrouwen zoals jij Sunshine!
Men kennen Vleer feliciteren met haar job.. Nieuw jaar contract (evt vast daar gaan we nog over praten) en full time !!!

Tevens krijg ik een 2e functie(hoofd) erbij (daarom ook t praten over vast contract )

Aap kwam uit de mouw ,, ze moesten mij zoet houden want deze functie was nog eerst twijfelachtig en is een in nieuw leven gebrachte functie. Ze brachten het erg leuk vanmiddag, heb er smakelijk om gelachen. Rotzakken.. Ze hebben t er uiteindelijk op gegooid dat ze mijn stress factor gingen bekijken/observeren voor deze nieuwe functie...

Goed volbracht dus , full time gaat per direct in , andere functie zal nog even moeten wachten ivm protocollen , functiewaardering , functie beschrijving e.d
Hey wat goed Vleer!!! Gefeliciteerd!
Gefelicitieerd Vleer: super voor je!
Vleer...wat heerlijk dat je zo stress bestendig bent

(en thank GOD voor het forum waar je lekker kon spuien!!!)

Ik hang ze ff voor je op...

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer, super voor je... gefeliciteerd !
Vraagje voor de dames,

"schuilt er niet een slet in elk van ons"

In mij wel denk ik, wat niet wil zeggen dat ik iedere kerel die ik ook maar tegenkom boven op zijn bekkie pak, maar niets mis met zo af en toe hoeren en sloeren.
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2008 @ 17:41:

maar niets mis met zo af en toe hoeren en sloeren.

Klopt! Ik vind het heerlijk om te sloeren, maak met vriendinnen ook wel eens een sloerdate

Maar ja, ik ben dan ook een echte slet en mijn vriendinnen ook

En ondanks dat heb ik dus nog nooit iemand uit de kroeg mee naar huis genomen of in de kroeg iemand gezoend ofzo.
Hoeren en sloeren tot de voordeur dus!

Al moet ik zeggen dat ik wel eens een potje heb staan tongworstelen in de kroeg...
Hahaha...wie niet SD?! Heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, moet kunnen toch?

Vleer, gefeliciteerd!
Ik denk niet dat in iedereen een 'sletje' zit. Zullen ook vast genoeg meiden zijn die daar niets van moet hebben... maar daar hoor ik niet bij, moet kunnen toch, vroeger deed ik niet anders als we gingen stappen
Wat is hoeren en sloeren?

Ik mis Prinses trouwens.... is het nog aan met haar en Xander?
Hallo Single dames en heer (of zijn het er inmiddels meer ?).

Ik ben vannacht teruggekomen uit Turkije, zie er nu uit als een blonde allochtoon en heb een heerlijke vakantie gehad. Heel veel leuke scandinavische dames liepen daar trouwens rond maar ik was met mijn kids dus ik heb me maar rustig gehouden.

Kunnen jullie een korte samenvatting voor me maken van wat ik hier aan belangwekkende ontwikkelingen heb gemist ?

Of moet ik gewoon tig pagina's teruglezen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Jola schreef op 27 augustus 2008 @ 17:54:

Ik denk niet dat in iedereen een 'sletje' zit. Zullen ook vast genoeg meiden zijn die daar niets van moet hebben... maar daar hoor ik niet bij, moet kunnen toch, vroeger deed ik niet anders als we gingen stappen

Ik waag dat toch te betwijfelen Jola, ik denk alleen dat ze dat misschien gewoon heel diep wegstoppen.

Maar goed misschien zit ik er gewoon wel helemaal naast en ben ik gewoon een oversexte 30 er aan het worden...

HAAAAAAI DS, goed te horen dat je genoten hebt van je vakantie!!!
Hey DS, leuk dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!!

Ehm voor een samenvatting moet je bij één van de andere dames zijn denk ik. Ik ga zo naar een vriendinnetje en per morgen ben ik in het land van de zon! Misschien kom ik straks nog heel even om de hoek kijken.

Fijne avond alvast iedereen!
Mocht ik je niet meer spreken LM

GENIET GENIET GENIET GENIET!!!

Wat ongeveer zoveel wil zeggen als....niet te veel nadenken muts!

Goed smeren, luieren, boekjes lezen, flirten hoeren en sloeren (what the heck, waarom niet) en we zien je over een paar dagen!
Hahahaha.... You're great!! (wat zeg ik...the best!!)

Ik zal goed mijn best doen, goed?! Op alle vlakken!!

Dank je wel!

En jullie niet teveel onzinn schrijven anders moet ik straks weer zoveel bijlezen! :-)

Oh en SD jij heeeeeeel veel plezier met hoeren en sloeren op de RP party! Ben benieuwd!

Speciaal voor Ivy, sterkte meid! Anders naar de ha gaan hè?

Voor de andere zieken ook een dikke knuffel!
OH LM, geniet lekker van je dagen zon!! En ook een beetje voor mij graag

Ik sluit me verder aan bij het advies van SD :-D

Dat klinkt als een wel bestede vakantie DS!
Thanks voor de felicitaties >> ben errug happy !!

DS: welkom back .. top dat je een toppie vakantie hebt gehad !!

LM : GENIET !!!! enjoy and have fun !!

Vleer is ook een hoeresloertjesslettebakkie zo af en toe ..
Vleer gaat zich een avondje vermaken met damesvoetbal.. Dinnetje op krukken moet ff haar teamgenootjes aanmoedigen.. Leuke is dat dit mijn vroegere team was.. Dus best gezellig om oude bekenden tegen te komen..

Ciaooo all ..
10 pagina's bijlezen na gisteravond.......!

@Vleer wat goed een vast contract, fulltime en nieuwe taak

@SD wat een gestress op jouw werkvloer

Meta plant samen met single vriendinnen vaker een sloeravond heerlijk is dat

Zoenen op RP feest, toch wel met een lekker ding he, want die lopen er ook rond ipv die 50tigers waar Geleerd het over heeft.

Wat zal ik eens aantrekken voor mijn bijna date?

Fijne avond allen

Tot morgen

(meta wilde nog meer reageren, ze is het ff kwijt)
Hihi, allemaal geslet en gesloer hier!

Nou ik heb niet gesloerd in de vakantie. Ik ga mijn energie in VL steken. We hebben veel contact via sms en bellen regelmatig. Ik hoop hem snel weer te zien, maar het wordt wel even plannen. 't Is allemaal wel spannend nu.

Meta, ik heb je dateverhaal gemist, wanneer heb je date? Kun je het voor mij even updaten??
Sun help ff....VL stond voor???
Ja, Meta, ik ben je dateverhaal ook kwijt!

SD, ga maar lekkerhoeren en sloeren, maar niet met een verlept uilskuiken dat nog bij zijn moeder woont. Afgesproken?

Sun, morgen zijn de supermarkten toch wel open bij ons? Ik heb morgen namelijk lekker BommenBerend vrij, en ik wil eigenlijk wel een biertje drinken vanavond, weet alleen niet of het mag met mijn blaasontsteking pillen. Ivy, ik heb de afgelopen week met buikpijn, pijn bij het plassen en jeuk in de andere zone rondgelopen. Doodnormale blaasontsteking, met pillen te behandelen. En na twee en halve dag gaat dat alweer vele malen beter! Hopelijk bij jou ook!

Vleer, gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven