Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Constructiefout van de mannen. Niks aan te doen.
Niet alle mannen zijn zo, gelukkig maar.
I care
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat heeft, al ben ik wel een vrouw.

Als je de behoefte aan bevestiging hebt zit het dan wel goed tussen jou en je sv?
@Stew: Ik denk dat dit het eeuwenoude machtsspelletje is. Hij wil de controle krijgen, hebben en houden. Net als voorheen dus. En eigenlijk is er (dus) niks veranderd.
@Q, ik schreef in de verleden tijd!
Weet niet of het iets zegt over de relatie met je sv.

Bevestiging is sowieso lekker.

Net als bij een nieuwe aankoop: ook al ben je heel tevreden, dan nog is het lekker om dat een paar keer bevestigd te krijgen. 'wat een gewéldige nieuwe jas zeg!' Bij voorkeur spontaan ja.

Toch?
anoniem_68288 wijzigde dit bericht op 27-08-2008 16:22
Reden: tikfoutjes
% gewijzigd
Stewardess, floreert monogamie ?
Que'est ce que c'est monogamie?
Mensen laten zich in allerlei omstandigheden vaak leiden door oordelen van anderen, waardoor weer bevestiging van hun eigen denkbeelden/-patroon kan ontstaan.

@Stew: Weet ik. Gelukkig maar!
quote:stewardess schreef op 27 augustus 2008 @ 16:24:

Que'est ce que c'est monogamie?Un seul partenaire, la fidélité ...
quote:tonic schreef op 27 augustus 2008 @ 16:21:

Weet niet of het iets zegt over de relatie met je sv.

Bevestiging is sowieso lekker.

Net als bij een nieuwe aankoop: ook al ben je heel tevreden, dan nog is het lekker om dat een paar keer bevestigd te krijgen. 'wat een gewéldige nieuwe jas zeg!' Bij voorkeur spontaan ja.

Toch?Het komt op mij over dat je dan onzeker bent over je relatie.
Of over je gevoel dat je hebt.
Een sv relatie is toch ook heel anders dan een vaste relatie? Er zijn dan een heleboel dingen waar je onzeker over kunt zijn. Bv of er nog wel een volgende keer komt....
Ja dat is helemaal waar.
@xana

Je hoeft toch niet onzeker te zijn om bevestiging lekker te vinden? Ook als je ergens heel zeker van bent, is het lekker.

Bevestiging vind ik ook lekker van meneertonic en daar ben ik uitermate zeker van....

maar - nu ik erover nadenk - da's toch een ietsiepietsie anders dan de bevestiging van mijn SV. Okee point taken.
Mijn minnaar en ik hebben al redelijk wat diepe dalen gehad en zijn daar samen sterker uitgekomen. Ik weet wat ik aan hem heb en ik weet dus ook voor 99% dat die volgende keer gaat komen. Ik ben best onzeker in het dagelijkse leven maar niet wat betreft de gevoelens die mijn minnaar voor mij heeft.
Ik heb er al heel vaak met haar over gesproken. Als ik het een keer door zet dan draait het er op uit dat ze vindt dat wij dan niet meer bij elkaar passen. Ze zegt dat ze liever stopt met de relatie dan dingen doen in bed die ze niet wil.

Maar ze houdt wel van mij en wil mij ook niet kwijt. Ze is gewoon gesloten als het over sex gaat en daar veranders ze niet in wat ik ook probeer.

Ik porbeer maar niets meer want dat levert alleen maar frustratie op. Wij hebben verder een goede relatie. We lachen en huilen samen en gaan voor elkaar door het vuur. Ik ben gewoon heel sexueel ingesteld en zij totaal niet.
@ladylon

Leuk dat jij dat contact zo positief ervaart. Ik denk er steeds meer over na om ook maar eens op onderzoek uit te gaan. Geen idee hoe. Ik begin wel op internet.
Ik heb een topic over hoe je een sv vind voor je ge-upt (?)
anoniem_64303 wijzigde dit bericht op 27-08-2008 18:34
Reden: twijfel over de juiste spelling
% gewijzigd
quote:stewardess schreef op 27 augustus 2008 @ 16:37:

Bv of er nog wel een volgende keer komt....Stew , ben weer zoo blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo denk en me zo onzeker kan voelen naar sv toe!
quote:LadyChatterley schreef op 27 augustus 2008 @ 01:21:

Cristoffel; mijn SV is om een zelfde reden op zoek gegaan naar een minnares. Het maakt het leven niet makkelijker maar wel een stuk lekkerder! Wil je echt nog de helft van je verdere leven genoegen nemen met dit soort sex? Probeer het toch bespreekbaar te maken en doe er wat mee! Hoe was het toen jullie net samen waren? Wat zijn haar sexuele verlangens? Weet je dat?Nee ik wil zeker niet de rest van mijn leven dit soort sex. Maar ik wil ook niet bij haar weg. En ik wil haar ook niet bedriegen. Ook toen wij net samn waren stelde de sex niet veel voor. Maar ik was toen ook niet erg veeleisend om dat ik niet beter wist. Ik was 19 moet je weten. Ik heb inmiddels veel bijgeleerd en wweet dat er veel meer is dan wat wij doen qua sex. Alleen zij wil daar niets van weten. haar verlangens gaan niet verder dan knuffelen (wat ik ook heerlijk vindt) en het recht op en neer werk. Om over orale/anale sex maar te zwijgen. Zij vindt dat gewoon smerig zoals ze zelf zegt. Ik weet vcan mij zelf ook niet precies wat ik dan wel wil op het gebied van sex maar ik wil dat graag ontdekken. en dat kan dus niet met haar.
quote:Cristoffel schreef op 27 augustus 2008 @ 21:15:

[...]

Nee ik wil zeker niet de rest van mijn leven dit soort sex. Maar ik wil ook niet bij haar weg. En ik wil haar ook niet bedriegen. Ook toen wij net samn waren stelde de sex niet veel voor. Maar ik was toen ook niet erg veeleisend om dat ik niet beter wist. Ik was 19 moet je weten. Ik heb inmiddels veel bijgeleerd en wweet dat er veel meer is dan wat wij doen qua sex. Alleen zij wil daar niets van weten. haar verlangens gaan niet verder dan knuffelen (wat ik ook heerlijk vindt) en het recht op en neer werk. Om over orale/anale sex maar te zwijgen. Zij vindt dat gewoon smerig zoals ze zelf zegt. Ik weet vcan mij zelf ook niet precies wat ik dan wel wil op het gebied van sex maar ik wil dat graag ontdekken. en dat kan dus niet met haar.Een sv zal deze problemen niet oplossen.
@belgenmoppie.

waarom denk jij dat een minares mijn probellem niet zal oplossen?
@ Christoffel : misschien voor je je zoektocht naar een sv start,

eerst ns op een rijtje zetten wat je nu ZELF wilt ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven