Inner Circle

27-05-2015 22:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de datingsite Inner Circle? Het lijkt mij erg leuk en een makkelijke manier om leuke mannen te leren kennen. Helaas laten ze me dus niet toe Hoe verander ik hier iets aan?
quote:simone789 schreef op 28 mei 2015 @ 13:10:

[...]

ik vind elle bijna altijd heel grappig, ben enorme fan. denk zelfs aan een kleine bundeling van meest ludieke opmerkingen. ze is gewoon zoooo origineel

Simone 789, hier elle 5460..........over.

Thx...want krijg er toch wel een glimlach van op mijn gezicht.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 28 mei 2015 @ 14:20:

[...]

Simone 789, hier elle 5460..........over.

Thx...want krijg er toch wel een glimlach van op mijn gezicht.Pssst, Wolfininschaapskleren789 wil geld verdienen aan jouw schrijfsels, ik wil verder niet stoken hoor....
quote:kerol schreef op 28 mei 2015 @ 14:24:

[...]

Pssst, Wolfininschaapskleren789 wil geld verdienen aan jouw schrijfsels, ik wil verder niet stoken hoor....

haha kerol 123...of is het dan 112?

.

Oh nee,... jij hebt geen cijfers.!

Is dat nu jammer.
quote:elle5460 schreef op 28 mei 2015 @ 14:29:

[...]

haha kerol 123...of is het dan 112?

.

Oh nee,... jij hebt geen cijfers.!

Is dat nu jammer.Spooky. Ik kan je niet uitleggen waarom, maar deze post komt bewust of onbewust uit een telepatisch stukje van je brein. Je moet numerologe worden.
quote:kerol schreef op 28 mei 2015 @ 14:40:

[...]

Spooky. Ik kan je niet uitleggen waarom, maar deze post komt bewust of onbewust uit een telepatisch stukje van je brein. Je moet numerologe worden.

Nou nee, ik zou het niet kunnen, echt niet...ben niet goed met cijfers.

Vandaar hier achter mijn naam mijn pin code...aan niemand zeggen.

Beloof me dat.
quote:take_a_bow schreef op 28 mei 2015 @ 12:56:

Hoogopgeleid en 22 jaar? Een beetje hoogopgeleide jonge vrouw is dan nog helemaal niet afgestudeerd. Ik zou me als ik jou was op je studie storten, zoek een vette baan waar je gelukkig van wordt. Richt je leven in op een volwassen, onafhankelijke manier. Dan kom je vanzelf een leuke vent tegen op jouw leeftijd. Op je 22e een beetje op van die sneue sites rondhangen, ga naar buiten een echt leven leiden!

Ach zo sneu is het niet. Het zijn gelijkgestemden die mekaar dan haaai schaaaat en kus kus toe roepen op borrels.

Wees blij dat ze elkaar opzoeken want een beetje normale persoon vind daar zijn partner niet. Het zijn dan ook de eeuwige vrijgezellen die daar rondhangen. Af en toe daten ze met elkaar om daarna te vinden dat ze niet bij elkaar passen en als goede vrienden weer verder gaan.

Je moet iig genoeg geld verdienen om op het laatste moment even naar londen of parijs te kunnen vliegen. Je moet er echt mooi uitzien, met te grote oren kom je er niet in, en niet te veel persoonlijkheid...das alleen maar lastig.
Bij IC is de minimale leeftijd 25 dat ze toelaten. Daarnaast moet je ''interessante'' vrienden hebben, hoogopgeleid zijn en een foto waar de fashion van afdruipt. Succes ;),
nina1966 schreef op 28 mei 2015 @ 14:55
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
quote:Flirte schreef op 28 mei 2015 @ 15:25:

Bij IC is de minimale leeftijd 25 dat ze toelaten. Daarnaast moet je ''interessante'' vrienden hebben, hoogopgeleid zijn en een foto waar de fashion van afdruipt. Succes ;),

Godsamme, dat meen je niet!!....maar dat ben ik joh.

.

En dan zijn jullie mijn vrienden, mijn vivavrienden!

interressant dat het dan word..
Ze zoeken hoog opgeleid/inspirerend en echt ambitieus. Voor de Innercircle is een HBO over het algemeen NIET hoogopgeleid. Ik vind het een beetje een hoog bla bla gehalte hebben. Voldoe je niet aan de eisen kom je er dus ook gewoon niet bij.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:nina1966 schreef op 28 mei 2015 @ 14:55:

[...]

Ach zo sneu is het niet. Het zijn gelijkgestemden die mekaar dan haaai schaaaat en kus kus toe roepen op borrels.

Wees blij dat ze elkaar opzoeken want een beetje normale persoon vind daar zijn partner niet. Het zijn dan ook de eeuwige vrijgezellen die daar rondhangen. Af en toe daten ze met elkaar om daarna te vinden dat ze niet bij elkaar passen en als goede vrienden weer verder gaan.

Je moet iig genoeg geld verdienen om op het laatste moment even naar londen of parijs te kunnen vliegen. Je moet er echt mooi uitzien, met te grote oren kom je er niet in, en niet te veel persoonlijkheid...das alleen maar lastig.Dit dus.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Het wordt tijd voor een Viva Circle.
Oooow, wat reuze gezellig! Zo'n zogenaamd exclusief hippe mensen clubje (ook nog eens volwassenen) die bollatagecommissietje spelen en mensen afkeuren op kleding, uiterlijk en..oh ja! opleiding.

Zo van: "Gut, wat stuurt die Roos een leuke foto, vet lekker wijf zeg." En dat de ander dan zegt; "Maar heb je die gecamoufleerde pukkel op haar kin al gezien?" Nee, daar willen wij als club-van-supermensen niet mee geassocieerd worden hoor. Neeee. Stel je voor.

En wat als je te leuk en té slim bent? Waar moet je dan terecht? Bestaat er ook een IC 2.0 voor de Ubermensch?
quote:kerol schreef op 28 mei 2015 @ 14:24:

[...]

Pssst, Wolfininschaapskleren789 wil geld verdienen aan jouw schrijfsels, ik wil verder niet stoken hoor....

da's potdorie mn bijnaam - helderziend?

en elle, misschien eens samen een glaasje champie doen? om te toosten op je keer op keer rake interpretaties en je bloemrijke verdichting van de nederlandse taal?

(er ligt ook een klein papiertje klaar, waarmee je al je rechten op eventuele inkomsten vn de bundel opgeeft, gewoon even tekenen....zo doen we dat bij Inner Circle)
Inner circle...dat klinkt zo zwaar kloten, ik heb er geen woorden voor, lieve hemel, alsof je geen kant meer op kunt.

nee dus simoon, mijn antwoord is nee.

.

Maar een glaasje, jazeker...altijd leuk om mijn woorden nog eens uit te bloemlichten.
quote:holymadder schreef op 28 mei 2015 @ 16:01:

Het wordt tijd voor een Viva Circle.Die is er allang. Opereert alleen vanuit de schaduwzijde van het forum, onder de radar...shhhh!
Sensy12 schreef op 28 mei 2015 @ 17:36
quote:holymadder schreef op 28 mei 2015 @ 18:16:

[...]

Zeker weer alleen voor vrouwen van boven de 50.

Sorry....

Ik ga maar eens rondkijken op girlscene of als jullie nog andere forums kennen?
quote:holymadder schreef op 28 mei 2015 @ 15:29:

[...]

Ook afgewezen?Ik ben gelukkig te oud
En áls er eens twee van die types elkaar toch kunnen tolereren dan is er een feestje in london dress code raoring twenty's en daarna de trouwerij in italie met dresscode mafia. Ze weten van gekkigheid niet hoe en wat. Nee bedankt.
Ik ben lid, maar je kan niks behalve een beetje profieltjes kijken als je niet betaalt of andere mensen uitnodigt die ook geaccepteerd worden. Heb wel berichten maar kan ze niet lezen, cry cry.

Hoefde overigens niet veel in te vullen om toegelaten te worden, alleen wel volledige naam, ik las dat ze je Facebook en LinkedIn checken.
Ik zie trouwens een student van 23, maar misschien is die onder valse voorwendselen binnengekomen.
Hahaha dit topic weer naar boven gehaald!...moet nu alweer lachen.

Inner circle...haha, oh shit, wat erg!
Ik heb het opgegeven. Ze zullen wel gelijk hebben dat ik niet tot de inner circle behoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven