Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
donderdag 28 augustus 2008 om 17:57
donderdag 28 augustus 2008 om 18:02
Nou ik was wel even zoet. Vooral na de narcose, daar had mn lijf toch wel een klap van gekregen! Moe...moe....en nog eens moe. En ja toch wel pijn natuurlijk.
Ja ach timing, als je alles van te voren kon weten .. ! Maar goed, uiteindelijk is het voor het goede doel toch?
Ben vanavond weer present, nu even eten met Zus! Ze zal vanavond komen vertellen over de gyn Pluis, want dat is ook weer een verhaal. Tot snel!
Ja ach timing, als je alles van te voren kon weten .. ! Maar goed, uiteindelijk is het voor het goede doel toch?
Ben vanavond weer present, nu even eten met Zus! Ze zal vanavond komen vertellen over de gyn Pluis, want dat is ook weer een verhaal. Tot snel!
donderdag 28 augustus 2008 om 18:04
oh pebbles, geweldig nieuws, traantjes in mijn ogen en een enthousiaste baby in mijn buik! haha. super mooie naam! en wat een leuke reactie van je oudste! inderdaad alweer snel achter computer voel je je erg goed? helemaal blij! hoop morgen even een kaartje te posten!
voor de rest, ik ben alweer vergeten wat iedereen zei...\
oja, zus, hoe was het bij de gyn?
dametje ik ga even prive kijken en reageren.
voor de rest, ik ben alweer vergeten wat iedereen zei...\
oja, zus, hoe was het bij de gyn?
dametje ik ga even prive kijken en reageren.
vrijdag 29 augustus 2008 om 10:26
Aruba, spannend volgende week beginnen met je nieuwe baan. Heb je er al een beetje zin in?
Pluis, Denk dat de voorkeur uitgaat naar de Mutsy 4 rider single spoke next. Vind het wel een beetje jammer dat de single spoke zwaarder is. Hebben jullie dezelfde? Hoe lang was bij jullie de levertijd?
En dan is het nu tijd om te gaan douchen. Eerst nog even werken en vanmiddag de verjaardag van een nichtje. Altijd gezellig.
Veel plezier allemaal vandaag.
Ja inderdaad Freddy, ben je nog hard aan het klussen?
Pluis, Denk dat de voorkeur uitgaat naar de Mutsy 4 rider single spoke next. Vind het wel een beetje jammer dat de single spoke zwaarder is. Hebben jullie dezelfde? Hoe lang was bij jullie de levertijd?
En dan is het nu tijd om te gaan douchen. Eerst nog even werken en vanmiddag de verjaardag van een nichtje. Altijd gezellig.
Veel plezier allemaal vandaag.
Ja inderdaad Freddy, ben je nog hard aan het klussen?
vrijdag 29 augustus 2008 om 10:28
Bij de gyn geweest dus, bij mij geen afwijkingen in mijn hormonen gevonden, maar vriend zn productie was niet optimaal en scoort onvoldoende. Dus nu moet dat eerst herhaald worden over 4 weken voor we weer verder gaan met iets. Staan dus nu al stil lekker balen.
Kan een eenmalig iets zijn daar hopen we maar op, maar dit hadden we helemaal niet verwacht. In plaats van alleen wat vaker een eisprong opwekken is er nu ook weer een andere factor die meespeelt. Al is het zo dat je er wel goed zwanger zou kunnen worden, maar omdat de kansen bij mij al zo laag liggen wordt het er niet beter op.
Kan een eenmalig iets zijn daar hopen we maar op, maar dit hadden we helemaal niet verwacht. In plaats van alleen wat vaker een eisprong opwekken is er nu ook weer een andere factor die meespeelt. Al is het zo dat je er wel goed zwanger zou kunnen worden, maar omdat de kansen bij mij al zo laag liggen wordt het er niet beter op.
vrijdag 29 augustus 2008 om 10:32
Jeetje Summer, wat een onverwacht nieuws. Wat bedoel je precies dat je kwaliteit van zijn zaad niet optimaal is. Betekend dit te weinig zaadcellen of slechte zaadcellen?
Hopelijk is het een eenmalig iets en is het de volgende keer beter.
Kan je er nog iets aan doen om de kwaliteit te bevorderen? Niet roken, niet drinken, geen strakke boxers aan en niet te lang in een warm bad en dat soort dingen of zijn dat fabeltjes?
Hopelijk is het een eenmalig iets en is het de volgende keer beter.
Kan je er nog iets aan doen om de kwaliteit te bevorderen? Niet roken, niet drinken, geen strakke boxers aan en niet te lang in een warm bad en dat soort dingen of zijn dat fabeltjes?
vrijdag 29 augustus 2008 om 10:45
vrijdag 29 augustus 2008 om 11:04
Het waren te weinig goed bewegende cellen. Maar het kan zoveel oorzaken hebben. Vriend werkt veel (en onvoorzichtig) met chemische stoffen en er was ook een beetje water in het potje gekomen (vraag niet hoe hahaha). Omdat we ook te laat waren met inleveren weten we ook niet hoe lang het heeft gestaan dus we weten gewoon eigenlijk nog niks. Zeker niet roken en veel drinken en ook al die andere dingen werken wel mee hoor geen fabeltje haha.
De volgende stap zou een samenlevingstest zijn maar dat kan nu pas als dit in orde of onderzocht is. Dus nu 4 weken wachten en dan hopen op een betere uitslag.
De volgende stap zou een samenlevingstest zijn maar dat kan nu pas als dit in orde of onderzocht is. Dus nu 4 weken wachten en dan hopen op een betere uitslag.
vrijdag 29 augustus 2008 om 11:41
jee zus wat balen zeg, deze uitslag had je zeker niet verwacht!
Hopelijk gewoon een eenmalige actie en zorg je de volgende keer voor geen water en op tijd inleveren en dan hopen dat het beter is. En misschien manlief iets minder onvoorzichtig zijn werk laten doen als dat kan.
plukkie wij hebben een mutsy 4 rider slider. En dan een bruine. Welke kleur gaan jullie kiezen?
Levertijd weet ik niet daar ik heb gezegd laar alles maar in 1 keer komen dus tegelijk met babylamer en box. En op de babykamer zat wel 16 weken levertijd. maar goed zijn al over de helft van de levertijd heen. Hopen dit weekend ook het schilderwerk af te kunnen maken in het kamertje. Dan nog nieuwe plintjes en schoonmaken. Kan al wel vast de wieg erin das ook wle leuk al zal die er uiteindelijk weer niet in blijven.
Poei mijn huis heeft nu al zoveel babyspullen en baby is er nog niet eens.
Wel leuk werd vannochtend wakker om dat de kleine man zo hard lag te schoppen.
Eind van de middag lekker met manlief naar de sauna, heerlijk!
Hopelijk gewoon een eenmalige actie en zorg je de volgende keer voor geen water en op tijd inleveren en dan hopen dat het beter is. En misschien manlief iets minder onvoorzichtig zijn werk laten doen als dat kan.
plukkie wij hebben een mutsy 4 rider slider. En dan een bruine. Welke kleur gaan jullie kiezen?
Levertijd weet ik niet daar ik heb gezegd laar alles maar in 1 keer komen dus tegelijk met babylamer en box. En op de babykamer zat wel 16 weken levertijd. maar goed zijn al over de helft van de levertijd heen. Hopen dit weekend ook het schilderwerk af te kunnen maken in het kamertje. Dan nog nieuwe plintjes en schoonmaken. Kan al wel vast de wieg erin das ook wle leuk al zal die er uiteindelijk weer niet in blijven.
Poei mijn huis heeft nu al zoveel babyspullen en baby is er nog niet eens.
Wel leuk werd vannochtend wakker om dat de kleine man zo hard lag te schoppen.
Eind van de middag lekker met manlief naar de sauna, heerlijk!
vrijdag 29 augustus 2008 om 19:44
zaterdag 30 augustus 2008 om 10:36